گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی ساحل زیبای چمخاله

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-29
ساحل چمخاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شمال ایران به‌خصوص استان گیلان با دریا و ساحل عجین شده است. زمانی که صحبت از گیلان می‌شود ذهن من سریع به طرف وجود ساحل، دریا و جنگل می‌رود. یکی از سواحل زیبای استان گیلان ساحل زیبای چمخاله است. چمخاله یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که در شهر لنگرود قرار دارد. ساحل چمخاله که در استان گیلان و در ده کیلومتری شهر لنگرود و بیست کیلومتری شرق لاهیجان و سی و نه کیلومتری غرب رودسر واقع‌شده است،

یکی از بهترین نقاط برای سفر و تفریح است. چمخاله به‌دلیل نزدیکی به تهران سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. با خرید ویلای شمال و یا خرید ویلای گیلان شما نیز می‌توانید از طریق شرکت انبوه‌سازان آرش ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. گفته می‌شود فاصله تهران تا این ساحل در حدود 5 ساعت است و فاصله آن نیز در حدود 375 کیلومیتر است. با خرید ویلای گیلان آرامش و طبیعت را به زندگی هدیه دهید. شرکت انبوه‌سازان آرش معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار میباشد

ساحل آرامش‌بخش

ساحل گیلان آرامشی از جنس طبیعت را به انسان هدیه می‌دهد، باشد که شکرگزار این هدیه الهی باشیم و از آن درست استفاده کنیم. چرا ما همیشه باید از سواحل اروپایی یاد کنیم اگر فقط یکبار به ساحل چمخاله سفر کنید دیگر از سواحل اروپا حرفی به میان نمی‌آوریم(همیشه مرغ همسایه غاز بوده) چرا که ساحل چمخاله یک از زیباترین و چشم‌نوازترین سواحل ایران است. همیشه ساحل حس زندگی و آرامش را به آدمی منتقل می‌کند به همه خاطر همیشه سواحل شلوغ و پر جنب و جوش هستند.

چمخاله در میان گردشگران از جایگاه منحصربه‌فرد و ویژه‌ای برخوردار است. شرکت انبوه‌سازان آرش طی سال‌های متمادی توانسته به‌عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ساخت ویلا  فروش ویلا گیلان و فروش ویلا زیباکنار توانسته نشان رضایت و مشتری مداری را از ارگانهای زیر ربط دریافت کند. اگر قصد خرید ویلا گیلان و یا خرید ویلای زیباکنار را دارید با شرکت ویلا سازی آرش در ارتباط باشید.

ویژگی‌های ساحل زیبای چمخاله

در چمخاله امکانات رفاهی و خدماتی وجود دارد. این ساحل شرایط خوبی برای شناکردن دارد و از امنیت خوبی برخوردار است. در کنار ساحل چمخاله مزارع سرسبزی وجود دارد. صدای موج و خروش دریا حس زیبایی را در آدمی بیدار می‌کند. آرامش دریا و سکوت ساحل را نمی‌توان با چیزی عوض کرد. با خرید ویلا در گیلان  یک خاطره زیبا از سفر به گیلان را در دفتر خاطرات خود ثبت کنید.

چمخاله یکی از قدیمی ترین و زیباترین سواحل ایران است این ساحل قبل از انقلاب سالامی ایران در سال 1357 دارای ویلاها و ایپلاژهای مختلف و زیبایی بوده است، ولی متاسفانه پس از انقلاب از رونق آن کاسته شده است. ساحل چمخاله می‌تواند یکی از مقاصد سفر باشد خستگی یک هفته کار به اضافه زندگی در آپارتمان سر و صدای شهر آلودگی‌های صوتی و محیطی و … سبب میشود تا آدمی دل به‌طبیعت بزند. طبیعتی که روح آدمی را صیقل داده و زندگی را به او هدیه دهد. چمخاله با مسیر سرسبز همه خصوصیاتی را که در بالا گفته شد را دارد. این ساحل نزدیکترین ساحل لنگرود است.

چمخاله از بهترین سواحل ماسه‌ای ایران است، بازی کودکان با شن و شن‌درمانی خالی از لطف نیست. بیشتر اراضی که در چمخاله وجود دارد به‌دلیل وجود دریا و ساحل بسیار سرسبز و چشم‌نواز است و چشم هر بیننده‌ای را که به چمخاله سفر می‌کند را به‌خود جلب می‌کند. خرید ویلای شمال و خرید ویلای گیلان می‌تواند الویت بعدی شما بعد از سفر به شمال باشد. شرکت انبوه‌سازان آرش به شما این امکان را می‌دهد که قبل از سفر ویلای خود را خریدی و یا اجاره کنید.

سخن پایانی:

چمخاله در سال هزار سیصد و نود توانست از وزارت کشور عنوان بهترین ساحل را دریافت کند، و این نشان‌دهنده زیبایی‌های این ساحل است که باید به این زیبایی و طبیعت بکر آن اذعان نمود همچنین ساحل چمخاله پس از بندر انزلی به‌عنوان دومین قطب توریستی و گردشگری استان گیلان شناخته می‌شود. فروش ویلای گیلان و فروش ویلای شمال نیز به‌دلیل طبیعت بکر منطقه گسترش یافته است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×