گیلان، زیباکنار
0133416

تمیزترین ساحل شمال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
ساحل چمخاله

تمیزترین ساحل شمال کجاست و چگونه می‌توان به آنجا رسید؟ شمال دارای سواحل زیادی است که هرکدام زیبایی‌های خودشان را دارند. در این میان برخی ساحل ها تمیزتر هستند و برای همین خیلی‌ها دوست دارند تا به‌سراغ آنها بروند. بدون شک نمی‌توان گفت که یک ساحل را به‌عنوان تمیزترین ساحل شمال معرفی کرد. در اینجا اما یکی از تمیزترین های ساحل شمال کشور به شما معرفی می‌شود که ساحل چمخاله است.

رای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ساحل چمخاله – تمیزترین ساحل شمال کجاست

ساحل چمخاله در نزدیکی شهر چاف و چمخاله قرار دارد و از زیباترین سواحل استان گیلان و کشور است که سالانه عده زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند.شهر چمخاله در 10 کیلومتری شرق لنگرود، 20 کیلومتری شرق شهر لاهیجان و 39  کیلومتری غرب شهر رودسر قرار دارد.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این شهر زیبا، یکی از قطب‌های توریستی استان گیلان محسوب می‌شود و دارای جذابیت‌های متعددی است. یکی از این جاذبه‌ها ساحل زیبای چمخاله است که بسیار دیدنی است. ساحل چمخاله از زیباترین و مجهزترین سواحل کشور است و یکی از بهترین سواحل کشور محسوب می‌شود.

برای رفتن به ساحل چمخاله کافی است وارد شهر لنگرود شوید و سپس از خیابان آزادگان به بلوار جمهوری اسلامی بروید و در آخر به وارد جاده چمخاله شوید. پس از یک رانندگی 10 دقیقهای به ساحل چمخاله خواهید رسید.

جذابیت‌های ساحل چمخاله

اما این ساحل زیبا چه جذابیت‌هایی دارد که باعث می‌شود خیلی‌ها سالانه به‌سمت آن بروند. در زیر به این موارد پرداخته شده است:

1.تمیزی ساحل:

ساحل چمخاله بدون شک یکی از تمیزترین سواحل شمالی کشور است که همین موضوع باعث جذابیت هر چه بیشتر آن شده است. در این ساحل زیبا شما کمترین زباله و آشغال یا مواد زائد را مشاهده می‌کنید. این ساحل به‌طور مرتب تمیز می‌شود و امکانات خوبی برای جمع اوری زباله‌ها در آن وجود دارد. در این ساحل شما شاهده سطل های زبالهای هستید که توسط شهرداری و ارگانها قرار داده شده‌اند تا مردم آشغال ها و زباله‌ها را درون آن بریزند.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

زمانی که شما در ساحل زیبای چمخاله راه می‌روید به‌خوبی اثر تمیزی را مشاهده می‌کنید و همین خود بسیار لذت‌بخش است. زباله‌ها در ساحل واقعاً  چهره ان را زشت می‌کنند. در کشور متاسفانه برخی سواحل هستند که شما به‌خوبی حس می‌کنید که از تمیزی کافی برخوردار نیستند.

2.تفریحات ساحل:

یکی دیگر از جذابیت‌های این ساحل تمیز و زیبا این است که در کنار آن می‌توان تفریحات گوناگونی را تجربه کرد. اگر دوست داشته‌باشید می‌توانید در قایق‌های موتوری موجود بنشینید و به دل دریا بروید و لحظاتی خوش را بگذارنید. اگر هم دوست داشتید می‌توانید شن بازی کنید و لحظات خود را در آرامش ساحل بگذارنید. والیبال ساحلی نیز از گزینه‌های دیگری است که پیش روی شماست و می‌تواند شما را به‌خوبی سرگرم کند.

برای خرید ویلا کوهستانی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قدم‌زدن روی شن‌های نرم این ساحل خود تفریح دیگری است که می‌توانید ان را تجربه کنید. جت اسکی نیز برای افرادی که مهارت لازم را دارا هستند در ساحل چمخاله فراهم است. در ساحل همچنین شما می‌توانید سوار بر موتورهای چهارچرخ شوید و لحظات مفرحی را در ساحل بگذارنید. اگر هم دوست داشتید می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید.

فوتبال ساحلی، اسب سواری، عکاسی، شاتل و دیگر موارد نیز از تفریحاتی است که در ساحل چمخاله وجود دارد و می‌توان این تفریحات را در این ساحل زیبا انجام داد و لحظات خوشی را سپری کرد.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

همچنین در ساحل چمخاله، برای کودکان نیز امکانات تفریحی وجود دارد. اگر کودکی در سفر به این ساحل زیبا با شما همراه هست می‌تواند در پارک ساحلی لحظات خوشی را سپری کند.

3.امکانات مناسب و متنوع در ساحل:

از دیگر جذابیت‌های این ساحل وجود امکاناتی است که در اختیار گردشگران و مسافرین قرار دارد. از جمله‌این امکانات سرویس بهداشتی، باربیکیو، آلاچیق‌های اختصاصی و عمومی، پلاژ شنا و دیگر موارد است. همچنین در ساحل چمخاله سوییت‌های اقامتی وجود دارد که شما می‌توانید در آنها اقامت بگزینید و در این ساحل و مناطق اطراف ساحل گردش کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

جاذبه‌های دیگر شهر چاف و چمخاله

شهر چاف و چامخاله به‌جز ساحل آن، دارای جذابیت‌های دیگری نیز است که در زیر به برخی از آنها پرداخته شده است:

رودخانه چاف:

یکی از جاذبه‌های این شهر، رودخانه‌ای زیبا است که زمانی راهی برای عبور و مرور کشتی‌ها بوده است. این رودخانه در برخی اوقات به عمق 6 متر هم می‌رسد.

تالاب چمخاله:

از جاذبه‌های دیگر چمخاله، تالاب آن است که از تالاب های بین‌المللی به‌شمار می‌رود. این تالاب زیبا بیش از هزار هکتار وسعت دارد و به تالاب پرندگان نیز شهرت دارد. در فصول سرد این تالاب زیستگاه پرندگان مهاجر مختلفی است که از جاهای دیگر به این تالاب پرواز می‌کنند.

پل چوبی چمخاله:

از دیگر جذابیت‌های این شهر، پل چوبی آن است که در دل فضایی زیبا و سرسبز قرار دارد. اگر به چمخاله سفر کردید حتماً از این پل دیدن‌کنید. به‌جز موارد بالا جذابیت‌های بسیار دیگری در چمخاله وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن‌کنید. از میان آنها می‌توان به جزیره فلامینگو، روستای سلیم چاف، رستوران‌های مختلف، منطقه گالشکام، طبیعت لیلاکوه و دیگر موارد است.

برای خرید ویلا در رویان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهترین زمان برای سفر به ساحل چمخاله، فصل‌های بهار و تابستان است.البته در ایام تعطیل این ساحل شلوغ تر است. مخصوصاً در عید، ساحل چمخاله مملو از مسافر است. اگر دوست دارید تا در استان‌های سرسبز شمالی صاحب ویلا شوید، می‌توانید روی انبوه‌سازان آرش حسابی ویژه باز کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×