گیلان، زیباکنار
0133416

ساخت ویلا با نما تمام‌شیشه

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
ویلا با نما تمام‌شیشه

ساخت ویلا با نما تمام‌شیشه چگونه است؟ نما شیشه‌ای از آن دست نماهاست که نه‌تنها چشم‌انداز بیرونی ویلا را شکوه و صلابت می بخشد بلکه روی چشم‌اندازهای داخلی ویلا نیز تأثیرگذار است.

کمتر نمایی را می‌توانید پیدا کنید که روی فضای داخلی ویلا تأثیر خاصی داشته باشد اما شیشه‌ها به‌واسطه شفافیت خود چشم‌اندازی یکپارچه و گسترده رو به بیرون ایجاد می‌کنند و به‌عنوان عنصری تأثیرگذار و روشنایی بخش به‌چشم‌انداز داخلی ویلا شناخته می‌شوند.

نما تمام‌شیشه‌ای در واقع مناظر شگفت‌انگیز بیرون را با خود به داخل ویلا می‌آورد و با تبدیل‌کردن این چشم‌اندازها به جزئی از دکوراسیون داخلی، صحنه‌های زیبا در افق‌های دور را مهمان چشم‌های شما در داخل ویلا می‌کند. در ادامه قصد داریم زوایای ساخت ویلا با نما تمام‌شیشه را بررسی کنیم بنابراین همراه ما باشید.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مزایای نما تمام‌شیشه‌ در ویلاهای شمال

القای حس شکوه و قدرت با طراحی ویلا با نما تمام‌شیشه

نما تمام شیشه‌ای می‌تواند حسی از شکوه و قدرت را در چشم مخاطبان ایجاد کند. در واقع نما تمام شیشه‌ای نمونه بارز یک اثر هنری و ماندگار است. نماهای شیشه‌ای می‌توانند در انواع شیشه‌های رفلکس، شیشه‌های مات و شیشه‌های رنگی طراحی شوند بنابراین می‌توان دست طراحان را در ایجاد جلوه‌های خلاقانه با استفاده از این نوع نما باز دانست.

اغلب رهگذرانی که از کنار ویلاهایی با نمای تمام شیشه‌ای عبور می‌کنند با نگاهی تحسین برانگیز به نمای ویلا خیره می‌شوند چرا که تلالو نور خورشید بر شیشه‌های نما انعکاسی درخشان ایجاد می‌کند.

کاهش مصرف انرژی با ساخت ویلا با نما تمام شیشه‌ای

ساخت ویلا با نمای تمام شیشه‌ای می‌تواند شما را در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی یاری کند. در واقع شما دیگر به نور مصنوعی و استفاده از انرژی الکتریکی جهت روشن سازی فضای ویلا در روز نیازی نخواهید داشت.

شما می‌توانید تا آخرین لحظات روشنایی روز و تابیدن نور خورشید از روشنایی طبیعی استفاده کنید و علاوه بر اینکه چشم‌انداز داخلی ویلا را به‌چشم‌اندازی جذاب و گسترده تبدیل می‌کنید مصرف انرژی برق را کاهش دهید.

برای خرید ویلا در کلاچای با بخش فروش هلدینگ آرش تماس بگیرید.

در روزهای سرد سال نیز نگران هدر رفت انرژی نخواهید بود چرا که با تابیدن نور خورشید از پس شیشه‌های ویلا فضای داخلی ویلا علاوه بر روشن شدن توسط نور خورشید گرم نیز خواهد شد بنابراین تجهیزات گرمایشی را می‌توانید روی درجات کمتر تنظیم کنید و بدین‌شکل مصرف انرژی را کاهش دهید.

چنانچه نگران هدر رفت انرژی در روزهای گرم تابستان هستید باید گفت که امکان نصب پرده‌های بلک شید در پس این شیشه ها و جلوگیر از هدر رفت انرژی می‌تواند ایده کارامد و خوبی باشد.

ساخت ویلا با نما تمام شیشه‌ای موجب سبک‌شدن وزن ساختمان خواهد شد

استفاده از شیشه به‌جای سنگ و آجر و چوب می‌تواند وزن نمای ویلا را تا حد امکان کاهش دهد. بنابراین بار کمتری روی ساختمان ایجاد می‌شود که در نهایت موجب بالا رفتن سطح ایمنی ویلا خواهد شد.

ویلای شما به‌هنگام بروز حوادث همچون زلزله در معرض آسیب‌های کمتری قرار خواهد داشت و در نتیجه ساکنین ویلا در معرض تهدیدهای جانی نخواهند بود.

دقت داشته‌باشید که شیشه‌های استفاده شده در نمای ویلا با شیشه‌های عادی بسیار متفاوت است و مقاومت بسیار بالایی دارد. تا جایی که می‌توان مقاومت آن را حتی از برخی سنگ‌ها نیز بیشتر دانست.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار با کارشناسان شرکت آرش در ارتباط باشید.

انواع نماهای تمام شیشه‌ای برای ویلا

نماهای شیشه‌ای دارای تنوع گوناگونی هستند. از جمله پر طرفدار ترین آن‌ها می‌توان به نمای شیشه‌ای کرتین وال، نمای شیشه‌ای اسپایدر و نمای شیشه‌ای فریم لس اشاره کرد.

در نمای فریم لس علاوه بر متریال شیشه‌ای قاب های آلومینیومی نیز استفاده می‌شود اما قاب ها به‌هیچ‌عنوان توسط مخاطبان قابل رویت نیستند. پنجره‌های شیشه‌ای در نمای فریم لس قابل باز شدن هستند و به‌نحوی باز می‌شوند که از بیرون چندان مشخص نخواهد بود.

نمای شیشه‌ای اسپایدر نیز شباهت زیادی به نمای شیشه‌ای فریم لس دارد با این تفاوت که در این نما از اتصالات دیگری به‌جای قاب آلومینیومی استفاده می‌شود.

نمای کرتین وال نیز بهترین نوع نمای شیشه‌ای برای ویلا است که برای ویلاهای مرتفع با وسعت نمای بالا استفاده می‌شود. این نمای شیشه‌ای در برابر سرما و سروصدا خاصیت عایق بالایی دارد و برای استفاده در ویلاهای کوهستانی انتخابی بسیار عالی است.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

قیمت ساخت نمای شیشه‌ای برای ویلا چقدر است؟

آنچه که به‌طور قطع باید به آن پرداخت هزینه نمای تمام شیشه‌ای و ارزان‌تر بودن آن نسبت به نماهای سنگی، چوبی و نماهای رومی و کلاسیک است. نمای شیشه‌ای یک نوع نمای مدرن و لوکس است با این حال قیمت آن را می‌توان ارزان‌تر از سایر نماها ارزیابی کرد. قیمت نمای تمام شیشه‌ای با توجه به تعداد طبقات ویلا، وسعت و متراژ نمای بیرونی، نوع شیشه استفاده شده و متریال‌های به‌کار رفته در نمای ویلا تعیین می‌شود.

شیشه‌هایی که در نمای ویلا استفاده می‌شوند اغلب شیشه‌هایی هستند که دارای مقاومت بالایی هستند و اشعه ماورابنفش خورشید را از خود عبور نمی‌دهند. این شیشه ها می‌توانند به‌عنوان یک عایق صوت عالی نیز ایفای نقش کنند. شیشه‌های نما را می‌توان در انواع رنگی و مات نیز انتخاب کرد که هرکدام هزینه‌های متفاوتی دارند.

برای اطلاع از قیمت زمین در شمال با برترین فروشنده منطقه تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره ویلا با نما تمام‌شیشه

یکی از جذابیت‌های ساخت ویلا با نمای تمام شیشه‌ای ایجاد یک چشم‌انداز گسترده و بی‌نظیر رو به فضای بیرون است.

شما می‌توانید در روز از مناظر زیبا و چشم‌اندازهای زیبای بیرون لذت ببرید و در هنگام شب صحنه‌ای از چراغ‌های روشن چشمک‌زن در افق‌های دور دست را تماشا کنید که به نوبه‌خود بسیار جذاب و دیدنی ست.

چنانچه ویلای شما در نزدیک ساحل یا در جنگل‌های کوهستانی واقع‌شده باشد چشم‌اندازی زیبا و حیرت‌انگیز خواهد بود که به جذابیت هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی دامن می‌زند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×