گیلان، زیباکنار
0133416

چه مناطقی از شمال مناسب خرید و یا ساخت ویلا هستند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
ساخت ویلا

چه مناطقی از شمال مناسب خرید و یا ساخت ویلا هستند؟ مسلماً تمامی انسان‌ها دلشان می‌خواهد منطقه‌ای را برای زیستن انتخاب و خریداری کنند که از آب‌وهوایی دلپذیر و امکانات رفاهی ایده‌آل و قابل دسترس برخوردار باشد. خرید ویلا در شمال به‌نوعی با گذشت سال‌های سال توانسته جایگاه ویژه‌ای را برای خودش حفظ کند و رتبه اول را در ویلاسازی و خرید و فروش ویلا به‌خودش اختصاص دهد.

قطعاً شما هم به‌عنوان یک فردی که در شهر زندگی می‌کنید و درگیر زندگی پر استرس شهری و دغدغه‌های شهر بزرگی همچون تهران هستید، دلتان می‌خواهد ویلای خود را در شهری بسازید و یا خریداری کنید که خیلی بهتر از مکان زندگی سابق شما باشد! از این رو ما بر آن شدیم تا شما را با بهترین مناطق شمال که برای ساخت ویلا و یا خرید ویلا مناسب و ایده‌آل هستند را به شما معرفی کنیم.

شمال و استان سرسبز گیلان

قطعاً زیبایی‌های شمال کشور خصوصا گیلان و منطقه ساحلی و سرسبز زیباکنار بر کسی پوشیده نیست و جاذبه‌های طبیعی و طبیعت بکر آن زبانزد خاص و عام است. جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای که گویی وجب به وجب فرهنگ و عظمت گیلان را به نمایش گذاشته، از کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده، جنگل‌های انبوه و سرسبز، تا سواحل شنی و رویایی و دریایی بی نهایت زیبا، در کنار بندرگاههای بزرگ و اسکله های بی‌نظیر، زیبایی را به معنای واقعی به بیننده القا می‌کند، به‌طوریکه توانسته ابعاد این شهر را برای هر فردی دلپذیر و جذاب نشان دهد، آب‌وهوای معتدل زیباکنار به‌همراه بارندگی های مداومش، این شهر ساحلی را به یکی از معرفترین و محبوبترین مناطق برای ساخت ویلا و یا خرید ویلا تبدیل کرده است.

در ضمن استان گیلان به‌علت هوای مطبوع و چشم‌اندازهای زیبا و همچنین وجود جنگلها و دریا مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده و از قدیم و ندیم اهمیت بسیاری برای گردشگران و سرمایه‌گذاران و از همه بیشتر اشخاصی که توان مالی برای خرید ویلا در گیلان را داشته صورت پذیرفته است. از این رو می‌توانید برای خرید ویلا در گیلان با خیالی راحت سرمایه‌گذاری کنید.

چه مناطقی از شمال مناسب خرید و یا ساخت ویلا هستند؟

ساخت ویلا در زیباکنار

اینکه افراد زیادی زیباکنار را برای خرید ویلا و یا ساخت ویلا انتخاب می‌کنند، می‌تواند به‌دلیل آب‌وهوای مناسب، رطوبت کمتر، موقعیت جغرافیایی عالی، دسترسی به مراکز تفریحی و خدماتی و رفاهی، ویلاهای شهرکی با سطح امنیت بالا و همچنین قیممت های مناسب و شرایط های ایده‌آل در خرید باشد که هر آدمی را وسوسه به ساخت ویلا و یا خرید ویلا می‌کند. در واقع هر منطقه‌ای هر چقدر هم که دارای شرایط مناسب باشد،

بایستی از لحاظ مالی هم با مشتریان کنار بیاید تا مردم از هر قشری بتوانند با توجه به بودجه‌ی خود، از آن بهره‌مند شوند که زیباکنار و خصوصاً شهرک‌های ویلایی آرش در زیباکنار، دست مشتریان را آزاد گذاشته است، به گونه‌ای که شما به‌عنوان یک مشتری، هر نوع ویلای ساحلی و جنگلی را با توجه به بودجه‌ی خود و متراژ اعم از ویلای کوچک یا بزرگ و همچنین امکانات رفاهی، می‌توانید خریداری نمایید. از این رو توصیه می‌شود اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، حتماً سری به زیباکنار و شهرک‌های ویلایی آرش بزنید تا بتوانید ویلای لوکس و مدرن خود را با بهترین امکانات خریداری نمایید.

زیباکنار، شهری ساحلی و سرسبز، در قلب استان گیلان، به‌عنوان بهترین منطقه ساخت‌وساز ویلا و خرید و فروش ویلا در کشور را به‌خود اختصاص داده است. اگر به‌دنبال آرامش و لذت‌بردن از تعطیلات هستید، اگر می‌خواهید از جنگل‌های سبز گیلان و در جوار دریای ارام خزر، لذت ببرید، از دیدن دهکده ساحلی آرش و ویلاهای خوش‌ساخت آن غافل نشوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×