گیلان، زیباکنار
0133416

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندرانزلی به‌واسطه دریای خزر

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-23
سرمایه گذاری در بندر انزلی

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندرانزلی به‌واسطه دریای خزر چگونه ایجاد می‌شود؟

داشتن شغل دوم برای کسب درآمد می‌تواند دردسرهای خودش را داشته باشد چرا که بسیاری از مشاغل به گونه‌ای هستند که اجازه داشتن شغل دوم به آن‌ها داده نمیشود. از طرف دیگر معمولاً ما به‌دنبال راهی هستیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر سرمایه خود را چند برابر کرده و به‌سود زیادی دست پیدا کنیم.

پس برای افزایش درآمد یکی از راه‌ها سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مانند خرید زمین، بورس و … است. اما در این مقاله ما سرمایه‌گذاری در بندر انزلی را به شما پیشنهاد می دهیم.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندرانزلی

بندر انزلی یکی از مناطق ساحلی دریای خزر است که اخیراً نیز به‌عنوان یکی از مناطق آزاد شناخته‌شده است. ایران دارای مناطق آزاد دیگری مانند ارس و … نیز هست ولی نزدیکی بندر انزلی به دریای خزر موجب‌شده است که این منطقه آزاد مورد توجه بیشتر افراد برای سرمایه‌گذاری باشد.

منطقه آزاد انزلی حدود 70 درصد ازسرمایه‌گذاری های بخش خصوصی را به‌خود اختصاص داده است و خوب است بدانید که این سرمایه‌گذاری تنها منحصر سرمایه‌گذاری داخلی نبوده بلکه سرمایه‌گذاران خارجی نیز این بندر را برای چند برابر کردن سرمایه خود انتخاب می‌کنند.

دولت برای این که سرمایه‌گذاری در این منطقه را راحت‌تر کند وام‌های متعددی را برای این بخش درنظرگرفته است که همین مسئله موجب راحت شدن سرمایه‌گذاری و قانع شدن افراد برای انجام این کار می‌شود. از طرف دیگر این منطقه با پتانسیل های خود باعث‌شده است که میزان بیکاری را کاهش داده و در نتیجه فرصت‌های اقتصادی و کاری بسیاری را برای ساکنان خود فراهم نماید.

البته باید توجه داشت که نزدیکی بندر انزلی به دریای خزر تنها نکته مثبت آن نیست. این شهر به کشورهای خارجی همسایه مانند باکو، آدربایجان و …. نیز نزدیک است و ارتباطات خود را دارد. بنابراین ممکن است بسیاری از افراد واردات و صادرات کالا را به‌عنوان سرمایه‌گذاری در بندر انزلی انتخاب نمایند این کار بسیار می‌تواند سود ده باشد چرا که خرید از منطقه آزاد انزلی باعث می‌شود شما گمرکی نپردازیید و بهترین کالاهای خارجی را خریداری نمایید.

بندر انزلی به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی و اراضی مناسبی که دارد باعث‌شده است بسیاری از افراد دست به‌کار کشاورزی و دامداری در این ناحیه بزنند. از طرف دیگر همین ویژگی باعث توجیه سرمایه‌گذاران خارجی مانند شرکت Baywa، شده است تا در زمینه سرمایه‌گذاری در بندر انزلی در رابطه با محصولات غلات و مرکبات فعالیت داشته باشد.

چرا سرمایه‌گذاری در بندر انزلی

1- دارا بودن اولین بورس کالای ایران در منطقه آزاد کشور
2- دارای بودن شهرک‌های صنعتی فعال همراه با نیروهای متخصص
3- پایین بودن هزینه‌های سرمایه‌گذاری
4- نزدیکی به پایتخت ایران
5- ارتباط با کشورهای خارجی
6- ارتباط ریلی با شهر بندر انزلی
7- قرارگرفتن در کریدور شمال جنوب (این مسیر در قیاس با مسیری که میان آسیا و اروپا است و از طریق کانال سوئز گذر می‌کند، باعث کاهش هزینه‌های 30 درصدی می‌شود.)

بنابراین با توجه به موارد مطرح شده و همچنین کسب‌وکارهای رایج رد شمال کشور شما در هر زمینهای که دارای تجربه و دانش کافی هستید می‌توانید به سرمایه‌گذاری بپردازید. اما در صورتی که روحیه ریسک پذیری ندارید می‌توانید سرمایه‌گذاری در بندر انزلی را با خرید و فروش زمین و یا خرید و فروش ویلا آغاز کنید.

در این صورت شما مطمئن خواهید بود که کالای خریداری شده توسط ما از بین نخواهد رفت و روزبه‌روز به ارزش آن افزوده می‌شود البته اگر به‌درستی موقعیت جغرافیایی زمین یا ویلا را انتخاب کرده باشید.

بندر انزلی هم گردشگران زیادی را به‌سمت خود می آرود هم این که انتخاب بسیاری از افراد برای مهاجرت است. و با توجه به این میزان مهاجرت معکوس در حال افزایش است در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت میزان تقاضا برای خرید زمین و ویلا نیز رو به افزایش است.

اگر شما هم به‌دنبال این روش سرمایه‌گذاری در بندر انزلی هستید و در این رابطه نیاز به مشاوره های بیشتری دارید می‌توانید از طریق شماره ها موجود در سایت با متخصصان شرکت انبوه‌سازان آرش در ارتبا بوده و از بیش از 15 سال تجربه‌ایشان در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال، زیبا کنار، گیلان و … بهره ببرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×