گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای سفر به ساحل سرخرود مازندران

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-11
ساحل سرخرود

یکی از بهترین و زیباترین استان‌های ایران، شهرستان مازندران است که بسیار سرسبز و زیباست و بهشت ایران نام گرفته است. قطعاً شما هم دوست دارید، چند روز از یک سال خود را در این استان فوق‌العاده زیبا بگذرانید. فکرش را بکنید که در طبیعت زیبا و هوای خوش، همچنان که نسیم بر گونه‌های شما می‌خورد، نظاره‌گر آبی دریایی باشید و از قدم‌زدن بر روی شن‌های ساحلی لذت ببرید. موضوع راهنمای سفر به ساحل سرخرود مازندران است.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بررسی ساحل سرخرود

1_ ساحل قلاکتی

یکی از ساحل‌هایی که برای دیدن و گشت‌وگذار برای بسیاری از مسافران می‌تواند مناسب باشد، ساحل قلاکتی است که این ساحل، ساحلی قدیمی با قدمتی باستانی است که در این ساحل تپه‌های باستانی وجد دارد که این دوتپه به‌سمت جنوب به طرف آمل است. قدمت این تپه ها طبق نظر باستان شناسان این منطقه به 200 سال برآورد شده است و یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده گردشگری در این منطقه است. 

برای خرید ویلا در بهدشت چمستان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

علاوه بر ویژگی‌های تاریخی که دارد می‌تواند از نظر ویژگی‌های کشاورزی و مناظر هم بسیار جالب و دیدنی باشد. بسیاری از پرندگانی را می‌بینید که مهاجر هستند و هر ساله با ورودشان شهر را زیبا می‌کنند.

2_ پلاژ های ساحلی

  • سد چاکسر

یکی از سد هایی که به دریا سرخرود وصل شده است، سد چاکسر است که بسیار زیبا و جذاب و دیدنی است شما می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی این سد فوق‌العاده که پدید آمده است استفاده کنید. در اینجا می‌توانید از کافه ها و رستوران‌ها و تفریحات دریایی؛ جت اسکی، قایق‌سواری، اسب‌سواری برخوردار شوید.

  • تور سر

یکی دیگر از بخش‌های ساحلی که مربوط به خط دریا است و صید ماهی‌گیری در آن وجود دارد که بسیاری از صیادان زحمت کش این منطقه‌این کار را می‌کنند و به صید ماهی می پردازند، می‌توانید ماهی بخرید و خود را مهمان ماهی کبابی کنید. 

  • ساحل ماسه‌ای سرخرود

یکی دیگر از ساحل‌های فوق‌العاده‌ای که در سال توریست‌های بسیاری جذب آن می‌شوند این ساحل است که مربوط به جاذبه‌های گردشگری محمود آباد شده است. در این ساحل منطقه‌ای به اسم تور وجود دارد که به صید ماهی به‌صورت خیلی گسترده‌ای می پردازند. در این بخش از ساحل این امکان وجود دارد که خانم‌ها و آقایان با رعایت شئونات اسلامی به شنا بپردازند، که شنا به‌صورت جداسازی شده است.

برای اطلاع از قیمت زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این ساحل بسیار زیبا و غنی است و امکانات خوبی را در بر دارد، از قبیل، رستوران‌های شیک وفوق‌العاده، کافه ها که بسیاری از مسافران در آن به غذا خوردن می پردازند. علاوه بر این امکانات رفاهی و توریستی می‌توانیم اشاره داشته باشیم به‌وجود آلاچیق‌ها که برای استراحت و کمپینگ توریست‌ها تعبیه شده‌اند. شما می‌توانید یک روز خود را در این ساحل فوق‌العاده بگذرانید و به تفریحات دریایی، مانند جت اسکی، قایق‌سواری و دیگر بازی‌های آبی بپردازید. همچنین می‌توانید از فضا لذت ببرید و عکس‌های یادگاری زیبایی را ثبت سازید.

مردم این شهر بسیار مهربان و مهمان‌نواز هستند و صد درصد به شما خوش خواهد گذشت.

  • آب بندان سرخرود

یکی دیگر از مناطقی که توجه بسیاری از توریست‌ها را به‌خود در شهرستان سرخرود جلب می‌کند، آب بندان است که بسیار زیبا است و درختان بسیاری در آن نواحی قرار دارند که فضا را زیبا می‌کنند. لذت یک آبتنی در این جا قطعاً می‌تواند بسیار تجربه خوبی برای شما باشد.

  •  رودخانه هراز

یکی از جاهای دیدنی سرخرود است که مقصد آن دریای خزر است این رودخانه بسیار زیباست و یکی از دیدنی‌ها محسوب می‌شود. در گذشته نام آن هرهز بوده است.

آب‌وهوای ساحل سرخرود مازندران 

یکی از شهرهای توریستی استان مازندران است که در بین فردونکنار و محمودآباد قرار گرفته است. سرخرود به آمل نزدیک است و بسیار چشم‌انداز زیبایی را ارائه می‌کند. اگر از آمل به سرخرود بروید می‌توانید شالیزارهای زیبا را ببنید که نشان‌دهنده زحمت فراوان کشاورزان است. از میان این شهر می‌توانید رودخانه هراز را ببینید که از میان این شهر می‌گذرد و به حاجی آباد وصل می‌شود. از نظر طبیعی این شهر بسیار زیبا و غنی است هرچه از زیبایی‌های این شهر بگوییم کم گفتیم.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در هر صورت تمامی این ویژگی‌ها در این شهر باعث  شده است که در سال توریست‌های بسیاری به آنجا بروند و از زیبایی و طبیعت بکر آن برخوردار شوند. ویژگی‌های سرخرود برای سفر به این صورت است که از نظر آب‌وهوایی این شهر تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی را دارد و یکی از شهرهایی است که در صورت سفر کردن به آن باید ویژگی‌های آب‌وهوایی را در نظر بگیرید.

از ویژگی‌های خوب این شهر این است که بهترین زمان سفر به اینجا در بهار است که دارای آب‌وهوای معتدل و نسبتاً گرم است و همچنین در پاییز هم دارای آب وهوایی سرد است. البته پاییز باران زیادی در این شهر می‌بارد و اگر دلتان می‌خواهد فضای رمانتیک را تجربه کنید پاییز فصل خوبی است. در پاییز شاهد ریز ریز بارش قطرات باران هستید و می‌توانید لذت خاص خودش را ببرید. البته در فصل پاییز و زمستان لباس‌های گرم را فراموش نکنید.

ساحل سرخرود مازندران در تابستان

تابستان این شهر بسیار رطوبت دارد و هوایی است که بسیار شما را کلافه می‌کند. برای گشت‌وگذار در تابستان مجبور هستید. تنها در غروب به بیرون بروید بقیه زمان‌ها باید زیر کولر بمانید! زمستان هم که طبع معمول هوایی سوزان و سرد دارد. و چون روز کوتاه است، مسلماً سفر دلچسبی نخواهد بود. بنابراین بهترین زمان برای سفر به سرخرود در فصل زیبای بهار است که گل‌ها شکوفه داده‌اند. و برگ درختان سبز شده است و عطر خوب علف و خزه‌ای که در طبیعت می پیچید. و شرشر آب رودخانه و جیک جیک مستان پرندگان زیبا می‌تواند. بسیار برای شما جذاب باشد.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×