گیلان، زیباکنار
0133416

تجربه همزمان سفر به جنگل و دریا در گیسوم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
جنگل و دریا در گیسوم

استان‌های شمالی کشور دارای جاذبه‌های زیادی است و به‌همین دلیل است که سالانه افراد زیادی به این استانها سفر می‌کنند. یکی از این استان‌ها، استان زیبای گیلان است که دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است. در این استان شما می‌توانید جنگل‌های زیبا، سواحل دیدنی، آبشارهای مختلف و دیگر جاذبه‌ها را پیدا کنید. یکی از این جاذبه‌ها و مکان‌های زیبا در گیسوم است. در این مقاله، به توصیف گیسوم پرداخته‌ایم تا شما درک کنید که چگونه می‌توان در آنجا هم جنگل و هم دریا را در کنار هم تجربه کرد.

برای خرید ویلا گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نقش دریا در گیسوم استان گیلان

گیلان،جایی است که شما هم در ان سواحل زیبایی را پیدا می‌کنید و هم جنگل‌های بکر و بی‌نظیری را خواهید دید. این استان زیبا هم دارای آب‌وهوایی معتدل است و هم شهرهای زیبا و جذابی دارد.

یکی از مناطقی که برای مسافران جذابیت زیادی دارد، گیسوم است. گیسوم جزء شهرستان تالش است و دارای مناظر زیبا و بی‌نظیری است که می‌تواند لحظاتی خوش و آرام‌بخش را برای افراد مهیا کند. این منطقه جنگلی زیبا و دیدنی در غرب استان گیلان قرار دارد و در فاصله 17 کیلومتری شهر تالش قرار گرفته است. گیسوم در واقع یک پارک جنگلی زیبا است که در انتها به ساحلی زیبا در کنار دریا می‌رسد.

برای رفتن به این منطقه جنگلی و ساحلی زیبا باید از رشت به‌سمت آستارا حرکت کنید. از جاده بندرانزلی که بروید، پس از رضوانشهر به گیسوم خواهید رسید. البته از مسیرهای دیگری هم می‌توانید بروید. جاده رشت صومعه‌سرا یکی دیگر از مسیرهاست. البته این روزها با وجود نرم افزارهای مسیریاب، پیدا کردن مکان‌ها و شهرها خیلی راحت شده است.

گیسوم، در واقع نام روستایی است که بخش اسالم در شهرستان تالش قرار دارد و نام جنگل و ساحل نیز از به‌ خاطر همین گیسوم شده است. جنگل و ساحل گیسوم از زیباترین مناطق گیلان هستند. جذابیت گیسوم به این است که جنگل را به دریا پیوند داده است. پارک جنگلی گیسوم یکی از نقاط مهم گردشگری در استان گیلان است.

برای خرید ویلا در سوادکوه با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جذابیت‌های جنگل و دریا در گیسوم

اما دلیل این که گیسوم اینقدر جذاب شده است چیست؟ در زیر ما به این سوال پاسخ داده‌ایم:

1.وجود ساحل و جنگل در کنار هم:

با رفتن به گیسوم می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم از درختان انبوه و زیبای جنگل ان دیدن‌کنید و پس از آن به کنار ساحل بروید و از دریا لذت ببرید. پارک جنگلی گیسوم یکی از زیباترین مناطق گیلان است و همه ساله مسافران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. شما در این جنگل می‌توانید انبوه درختان سربه فلک کشده را مشاهده کنید و لذت ببرید. جنگل گیسوم دارای پوشش گیاهی و جانوری جذاب و متنوعی است. شما می‌توانید برای ساعت‌ها در دل جنگل گیسوم قدم بزنیدو از تماشای مناظر زیبا، جانوران و گیاهان لذت ببرید. بهترین زمان برای دیدن کردن از این جنگل و ایضا ساحل زیبا، فصل بهار و پاییز و نیز اوایل تابستان است. در میان درختان بلند این جنگل، درختان آلو، ازگیل و انار نیز پیدا می‌شوند. رودخانه‌ای نیز در دل جنگل وجود دارد که شما می‌توانید از دیدن ان لذت ببرید.

در آخر هم می‌توانید به ساحل متصل به این جنگل زیبا بروید و از امواج زیبای دریای خزر لذت ببرید. می‌توانید روی شن‌هایای ساحل لم بدهید و از آفتاب و هوای ان لذت ببرید.

تجربه همزمان سفر به جنگل و دریا واقعاً به‌خوبی در گیسوم دست یافتنی است و این یکی از مزیت‌های این منطقه گردشگری جذاب است.

2.وجود جاده‌ای در دل جنگل

به‌راحتی و با ماشین می‌توانید به دل این پارک جنگلی زیبا بروید و در این جاده رویایی رانندگی کنید. واقعاً رانندگی در میان این جنگل زیبا که به ساحلی آرام ختم می‌شود حس بی‌نظیری دارد. مخصوصاً در پاییز که درخت‌ها دارای رنگ‌هایی زیبا و بی‌نظیر هستند، این جذابیت دو چندان می‌شود.

برای خرید ویلای شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امکانات موجود در گیسوم

از آنجایی که گیسوم مکانی بی‌نظیر برای گردشگری را فراهم آورده است، امکانات خوبی نیز برای آن فراهم شده است. در زیر به این امکانات می‌پردازیم:

  • پارکینگ

 اول این که خیالتان از بابت پارک ماشین راحت باشد. شما می‌توانید آن را در پارکینگ بگذارید و سپس راهی ساحل یا جنگل شوید. پارکینگ گیسوم، ظرفیت مناسبی دارد و شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را آنجا قرار دهید.

  • وسایل بازی برای بچه ها و کودکان

از دیگر امکاناتی که برای جنگل و ساحل گیسوم در نظر گرفته‌‌اند، وسایل بازی کودکان است. کودکان می‌توانند آنجا بازی کنند و لحظات شاد و دل‌انگیزی را در این منطقه زیبا سپری کنند.

  • هتل و سوییت برای سکونت گردشگران

مطمئناً مسافران زیادی به منطقه گردشگری گیسوم سفر می‌کنند و دوست دارند تا در جایی ساکن شوند تا به‌ خوبی از این منطقه دیدن کنند. برای همین خاطر، هتل‌ها و سوییت‌هایی در اطراف جنگل گیسوم در نظر گرفته‌‌اند که مسافرین می‌توانند در آنها ساکن شوند. البته کمپ‌هایی نیز در خود جنگل برای چادرزنی یا اسکان موقت وجود دارد که می‌تواند گزینه مناسب دیگری باشد. اگر هم دوست دارید می‌توانید از روستایی‌ها، خانه اجاره کنید و در آن ساکن شوید.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • امنیت مناسب و وجود پاسگاه

برای تامین امنیت مسافرانی که به گیسوم سفر می‌کنند، پاسگاهی وجود دارد. با وجود این پاسگاه دیگر خیال مسافران می‌تواند از بابت اتفاقاتی مانند دزدی یا دعوا و دیگر مسائل راحت باشد.

  • امکانات عالی برای تفریح در ساحل

در ساحل برای تفریح، امکاناتی جهت قایق‌سواری، موتورسواری(موتور چهارچرخ)، جت اسکی و دیگر موارد تدارک دیده شده است. پاراگلایدر و پاراسل نیز از دیگر تفریحات گیسوم است که امکانات آن وجود دارد.

  • دیدن اسب‌های آزاد

در بخشی از جنگل گیسوم، شما می‌توانید اسب‌های زیبایی را مشاهده کنید که در ان طبیعت زیبا در حال چریدن یا استراحت هستند. اگر اهل اسب‌سواری باشید می‌توانید این کار را نیز امتحان کنید.

  • خرید صنایع‌دستی

در گیسوم، شما می‌توانید غرفه‌های دستی محلی را مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید آن‌ها را خریداری کنید و به‌عنوان سوغات یا هر چیز دیگری با خود ببرید.

  • وجود رستوران و مغازه در ساحل

رستوران و مغازه‌هایی نیز در ساحل وجود دارند تا مسافرین از آنها استفاده‌ کنند.

  • آلاچیق

در ساحل و جنگل گیسوم، آلاچیق‌هایی تعبیه کرده‌اند که می‌تواند محل نشستن و کمپینگ افراد باشد.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره گیسوم

1.آیا گیسوم ساحل دارد؟

بله، گیسوم یک منطقه جنگلی، در واقع یک پارک جنگلی است که در انتها به ساحل متصل می‌شود.

2.گیسوم در کجا قرار دارد؟

گیسوم در استان گیلان و در شهرستان تالش قرار دارد. این منطقه گردشگری زیبا در 10 کیلومتری جاده اسالم به خلخال قرار دارد و در 17 کیلومتری تالش است.

3.چگونه می‌توان به گیسوم رفت؟

برای رفتن به گیسوم کافی است که وارد از رشت به‌ سمت انزلی حرکت کنید. از پره‌سر و رضوان‌شهر عبور کنید تا آن که تابلوهای جنگل گیسوم و پارک جنگلی گیسوم را ببینید. این تابلوها شما را به مقصدتان هدایت خواهند کرد.

4.آیا گیسوم دارای امکانات کافی است؟

گیسوم به‌خاطر این که جزء مهم‌ترین نقاط گردشگری استان گیلان است از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. هم هتل و سوییت، هم امکانات تفریحی، هم جاده مناسب و هم رستوران و مغازه و نیز پارکینگ برای راحتی هر چه بیشتر مسافران فراهم شده است. خیال شما از این بابت می‌تواند راحت باشد.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دلیل جذابیت گیسوم چیست؟

گیسوم، منطقه‌ای جنگلی و زیباست که در انتهایش ساحل قرار دارد. بنابراین با یک سفر، همزمان هم جنگل و دریا در گیسوم را تجربه خواهید کرد و لذت وافری خواهید برد. این دلیل جذابیت گیسوم است.

نتیجه‌گیری

گیسوم، روستایی در بخش اسالم و شهرستان تالش است که در نزدیکی آن جنگلی زیبا و انبوه قرار دارد که در انتهای این جنگل شما به ساحلی آرام خواهید رسید. گیسوم در 16 کیلومتری تالش قرار دارد و می‌توان از جاده رشت به‌ سمت انزلی و پس از عبور از رضوان شهر به‌ راحتی آن را پیدا کرد.

چسبیده بودن پارک جنگلی زیبا با ساحلی زیبا و شنی، گیسوم را به‌ جایی زیبا و جذاب برای مسافران تبدیل کرده است. جنگل گیسوم دارای انواع درختان و پوشش گیاهی است و در دل آن رودخانه‌ای وجود دارد. ساحل گیسوم نیز محل زیبایی برای گشت‌وگذار و تفریح است.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

امکانات بسیار خوبی برای این منطقه گردشگری و زیبا فراهم شده است و افراد می‌توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند. امکانات تفریحی در کنار ساحل مانند قایق‌سواری، پاراگلایدر، موتورسواری و دیگر موارد، رستوران و کافه، هتل‌ها و سوییت‌های اطراف جنگل گیسوم، محل‌هایی برای کمپینگ افراد، غرفه‌های زیبا و دیگر موارد از جمله امکاناتی است که در گیسوم برای مسافرین و بازدیدکنندگان فراهم است تا لحظات خوشی را سپری کنند. حتماً اگر به شمال می‌روید از پارک جنگلی و ساحل گیسوم دیدن‌ کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×