گیلان، زیباکنار
0133416

سورتمه تفریحی تالش هیجانی متفاوت در دل جنگل

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1398-08-16
سورتمه تفریحی تالش

سورتمه تفریحی تالش جایی برای عاشقان هیجان است. این مکان تفریحی در استان گیلان این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی، تفریح، سرعت را تجربه کنید.

شما به‌همراه خانواده خود مکانی را برای تفریح بر می‌گزینید اما به‌علت این‌که به نحوه ساخت و ایمنی وسایل تفریحی اعتماد کافی ندارید روز مهیج و شاد خود را با استرس و اضطراب کم کیفیت خواهید کرد؛ اما سورتمه تفریحی ریلی تالش در استان گیلان این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی، تفریح، سرعت و دیوانگی را تجربه کنید و برای ساعتی سطح آدرنالین خونتان را بالا ببرید.

جزییات بیشتر درباره سورتمه تفریحی تالش

مسیر سورتمه تفریحی تالش

مسیر سورتمه تفریحی تالش از ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا آغاز می‌شود و تا ارتفاع ۱۱۰۰ متری ادامه می‌یابد. این مسیر با شیب ملایم و متعادل خود، برای افراد با هر سن و توانایی جسمانی مناسب است.

این سورتمه که طولش به یک کیلومتر و 55 متر می‌رسد در کوه زیبای سیاه‌داران که در بخشی از روستای سیاه‌داران است، واقع‌شده است.

در طول مسیر، سورتمه از جنگل‌های هزار رنگ تالش نیز عبور می‌کند و البته دیدن مناظر دریا و جلگه‌های زیبای گیلان را نیز با خود به‌ارمغان می‌آورد. چرا که سورتمه در قسمت‌های مرتفع منطقه قرار گرفته است تا مسافران بتوانند کل طبیعت اطرافشان را در طول طی‌کردن این مسیر یک کیلومتری بهتر ببینند.

سورتمه تفریحی تالش به‌دلیل طراحی زیبا و مستحکم خود نسبت به سایر نمونه‌ها قابل اعتمادتر است و همچنین به‌دلیل بافت اقلیمی و جغرافیایی منطقه مورد اقبال عموم مردم است.

اما شاید عاملی مثل ترس باعث شود به‌سراغ سورتمه‌سواری نروید؛ که البته باید گفت حتی اگر ترس مانعی برای امتحان‌کردن این تفریح فوق‌العاده باشد باید به هر روشی که شده با آن مبارزه کنید.

مسیر سورتمه تفریحی تالش

نکاتی برای سوار‌شدن به سورتمه تفریحی تالش

  • قبل از سوار‌شدن به سورتمه، حتماً دستورالعمل‌های ایمنی را مطالعه کنید.
  • لباس و کفش مناسب بپوشید.
  • وسایل اضافی با خود همراه نداشته باشید.
  • از رها‌کردن زباله در طبیعت خودداری کنید.

این تفریحگاه زیبا چنان هیجانی را به شما القا می‌کند که بعد از به اتمام رسیدن مسیر مشتاق دوباره امتحان‌کردن آن خواهید شد. در طول مسیری که طی خواهید کرد شما به تجربه‌ای قدم خواهید گذاشت که فراموش‌نشدنی خواهد بود.

تصور کنید شما در حالی که به‌سرعت در مسیر در حال حرکت هستید تمام مناظر زیبا مثل یک رؤیای شیرین از پیش چشم‌هایتان خواهد گذشت. تصاویری فوق‌العاده با رنگ‌هایی ناب از طبیعت در دل گیلان زیبا که می‌تواند شما را در جا عاشق خود کند تا برای همیشه این حس خوشایند را در قلب و ذهنتان ماندگار سازید.

البته باید گفت که شما می‌توانید در طول سفرتان نه‌ تنها از سورتمه‌سواری در دل این محیط جذاب بلکه حتی از قدم‌زدن در این محیط نیز لذت ببرید و از امکانات دیگر روستای سیاه‌داران و به‌طور کلی این منطقه تفریحی بهره‌مند شوید.

امکانات سورتمه تفریحی تالش

در کنار سورتمه تفریحی تالش، امکانات رفاهی دیگری نیز برای گردشگران فراهم شده است. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی
  • رستوران
  • کافه
  • فروشگاه

نکته‌ای که شما را برای سفر به این محدوده مجاب می‌کند، شکل‌گیری آن به‌صورت یک پارک آن هم توسط خود محیط و فرآیند خلقت است. البته اضافه‌شدن امکاناتی نظیر آلاچیق‌ها و رستوران‌ها به محیط سورتمه تفریحی تالش برای رفاه حال بیشتر مسافران نیز بر جذابیت منطقه افزوده و به رونق آن کمک شایانی کرده است.

سورتمه تفریحی تالش در پاییز

 

ساعات کاری سورتمه تفریحی تالش

سورتمه تفریحی تالش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز است.

سورتمه‌سواری با مارال

البته اگر شما یکی از آن خوش‌شانس‌ها باشید در طول دیدن این رؤیا علاوه بر تصاویر بی‌نظیری که از دریا جلگه‌ها و در کل از گیلان زیبا در ذهنتان ثبت کرده‌اید می‌توانید سفر خود را با دیدن یک گوزن مارال قرمز که مانند سورتمه شما به تاخت می‌رود جذاب‌تر کنید.

کسی چه می‌داند شاید بتوانید حتی عکسی هم به یادگار بگیرید و لذت دیدن زیبایی‌های خلقت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

هرچند شانس محقق‌شدن دیدن گوزن مارال قرمز کم به‌نظر می‌رسد اما ذره‌ای از ارزش امتحان‌کردن سورتمه تفریحی تالش کم نمی‌کند. البته حیوانات دیگری نیز در این منطقه وجود دارند مانند آهو و غزال وحشی که دیدن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

سورتمه‌سواری هزار‌ رنگ

هرچند فصل بهار و تابستان به‌دلیل دمای مناسب هوا برای سورتمه‌سواری عالی است اما نمی‌توان از جذابیت رنگ‌های پاییز در جنگل تالش گذشت.

درحالی‌که یک روز قبل از سورتمه‌سواری باران باریده و بوی نم و خاک در همه‌جا پراکنده است و اندکی مه نیز به دلنشین‌تر شدن ماجرا کمک می‌کند. باید مراقب باشید که این هوا و طبیعت بی‌نظیر و دل‌نشین شما را دچار سرما خوردگی نکند.

سورتمه تفریحی تالش در زمستان

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×