گیلان، زیباکنار
0133416

5 شاهکار معماری ویلاهای دنیا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
شاهکار معماری ویلاهای جهان

بسیاری از ویلاهای زیبا و خلاقانه‌ای که در مناطق لاکچری مشاهده می‌کنیم الهام گرفته از ویلاهای شیک و شاهکارهای معماری دنیا هستند که در معروف‌ترین کشورهای دنیا ساخته‌شده‌اند. مطئنا چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ چشم‌اندازهای بصری تفاوت‌های زیادی بین ویلاهای عادی و شاهکارهای معماری ویلا در دنیا وجود دارد. شاهکارهای معماری دنیا به قدی هوشمندانه و جذاب خلق شده‌اند که از دیدن تصاویر آن‌ها بی‌شک انگشت به دهان خواهید ماند. ویلاهایی که با چشم‌اندازهای هنری و متریال‌های درجه یک در خوش آب‌وهواترین نقاط دنیا قد علم کرده‌اند و به‌دست معروف‌ترین و خلاق ترین هنرمندان جهانی ساخته‌شده‌اند. اگر می‌خواهید با تعدادی از معروف‌ترین شاهکارهای معماری ویلا در جهان آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید چرا که قصد داریم 5 مورد از این شاهکارهای معماری را با هم بررسی کنیم.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  1. ویلای کریستال اسپرینگر در باربارادوساین

ویلای کریستال اسپرینگر یکی از شیک‌ترین و البته رمانتیک ترین ویلاهای دنیا است که به‌واسطه معماری جذاب و خلاقانهای که دارد به شهرت رسیده. البته معماری این ویلا تنها یکی از دلایل شهرت آن است. این ویلا توسط یکی از معروف‌ترین طراحان جهان به‌نام الیور مسل خلق شده و در جوار سواحل زیبای دریای کاراییب قرار دارد. نمای این ویلا به‌واسطه ساحل اختصاصی آن بسیار جذاب‌تر و دلفریب تر شده است.

این ویلا دارای امکانات اختصاصی همچون قایق اختصاصی است که در فضای سرسبز و باشکوه ویلا تعبیه شده و نمایی خاص به‌چشم‌انداز کلی ویلا بخشیده. چشم‌انداز زیبایی که از این ویلا به دریای کاراییب خواهید داشت چشم‌اندازی آرامش‌بخش و رمانتیک است. شما می‌توانید به‌واسطه یک پلکان باریک و سنگی که در بخشی از ویلا تعبیه شده پا به ساحل خلیجی این دریا بگذارید. امکانات فوق‌العاده‌ای دراین ویلا از جمله استخر شنای گرم، سالن ورزشی تناسب اندام، تئاتر خانگی، سینمای خانگی، ماشین تولید پاپ کورن و چندین و چند امکانات فوق‌العاده دیگر تعبیه شده است.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  1. ویلای انی پرایوت در سریلانکا

ویلای انی پرابیوت یکی از بی‌نظیرترین ویلاهای دنیا است که در دسته املاک خصوصی قرار دارد و در منطقه‌ای با چشم‌انداز زیبا در سواحل جنوبی سریلانکا به‌نام دیکوالا واقع‌شده است. این ویلا د واقع از دو ساختمان مستقل تشکیل شده است که روی هم رفته دارای 15 اتاق خواب است. وسعت و شکوه این ویلا موجب‌شده تا هزینه اجاره آن هزینه نسبتاً بالایی باشد.

فضای این ویلا دارای معماری داخلی مدرن است و نورپردازی داخلی آن این شاهکار را به اوج زیبایی رسانده. وجود یک استخر بزرگ با چشم‌انداز وسیع از مناظر پیش رو، دارا بودن سرآشپز اختصاصی و سرو غذاهای بین‌المللی و بهره‌مندی از چشمه‌های آب معدنی انی پرایوت در این ویلا برای شما مهیا است. بخشی از این ویلا به گونه‌ای طراحی شده است که چشم‌اندازی وسیع و بکپارچه را از اقیانوس ارائه می‌دهد و فضایی خیره‌کننده را مهمان چشم‌های شما خواهد کرد.

  1. ویلای کاسا ترس سولز در مکزیک

این ویلای شگفت‌انگیز در مکزیک بر بلندای یک صخره واقع‌شده است. صخره‌ای سرسخت اما دلفریب که چشم‌اندازی بکر از اقیانوس بی‌کران را ارائه می‌دهد. این ویلا که در شهر پونتا میتا واقع‌شده چشم‌اندازی اصیل و بکر از معماری سنتی مکزیک را ارائه می‌دهد. احساس آرامشی که از معماری لطیف و زیبای این ویلا دریافت می‌کنید حاصل نبوغ و خلاقیت طراحان این ویلا بوده است. وجود جزئیات و ظرافت‌های هنری را می‌توان در سرتاسر این شاهکار معماری مشاهده کرد.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

آنچه که اتاق‌های این ویلا را جذاب‌تر کرده وجود آثار برجسته هنری از هنرمندان و مجسمه سازان حرفه‌ای و پر آوازه است. یک ایوان بیضی شکل در این ویلا به‌چشم می‌خورد که به ظرافت تمام طراحی شده و کاناپه های راحتی در آن قرار گرفته است تا با خیال آسوده به‌چشم‌اندازی از افق‌های بی‌کران دریا خیره شوید و لذت ببرید. فضاسازی ویلا به‌قدری هنرمندانه صورت گرفته است که حس و حال سنتی مکزیک را از آن دریافت خواهید کرد. در تراس این ویلا شاهد یک استخر وسیع و زیبا خواهید بود که می‌توان لحظاتی آرامش‌بخش را با چشم‌اندازهای زیبا در آن تجربه کرد.

  1. ویلای لابرگری در فرانسه

ویلای لابرگری از شاهکارهای معماری ویلا در دنیا است که دارای 8 اتاق خواب بوده و ویلایی مجلل و شاهانه محسوب می‌شود. این ویلا که در جنوب فرانسه واقع‌شده نمادی از جذابیت و پیچیدگی های هنری در قالب یک معماری کلاسیک به‌شمار می‌رود. این ویلا دارای وسعت یک و نیم هکتاری بوده و فضای سبز باشکوهی در محوطه ویلا وجود دارد که همچون یک باغ زیبا و پرصلابت به‌چشم می‌آید. در پس زمینه این باغ زیبا تپه‌های سرسبز و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای را خواهید دید که به معماری ویلا ابهت هر چه بیشتر بخشیده است.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

این ویلا دارای معماری بیرونی کلاسیک بوده و فضای داخلی آن به‌شکلی معاصر طراحی شده و با آثار هنری آنتیک و ارزشمند پر شده. می‌توان روزهای گرم تابستان را در فضای سبز ویلا یا در تراس سرپوشیده که به استخری بزرگ اشراف دارد سپری کرد. استخر آب گرم، زمین گلف، زمین تنیس، بهره‌مندی از سرآسپزهای درجه یک و امکانات رفاهی فوق‌العاده را می‌توان در این ویلای بکر و خارق‌العاده تجربه کرد.

  1. ویلای آلایا در باربادوس

آلایا یکی از ویلاهای ساحلی و باشکوه در باربادوس است که در سواحل پلاتینوم قرار دارد. این ویلا دارای یک باغ بسیار باشکوه رو به دریا  بوده و مسیرهای پیاده‌روی مزین به نورهای رنگین الای در آن به‌چشم می‌خورد که می‌تواند زیبایی بخش هر چه بیشتر ویلا در شب باشد. معماری ویلای آلایا معماری لطیف، پیچیده، شگفت‌انگیز و سحرآمیزی است که تجربه‌ای متفاوت از زندگی را به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

ویلاهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد تعدادی از شیک‌ترین و مجلل ترین شاهکارهای معماری دنیا هستند که اقامت در آن‌ها هزینه بسیار بالایی دارد. این ویلاها نه‌تنها معماری پیچیده و جذابی دارند بلکه سکونت در آن‌ها تجربه‌ای متفاوت و شگفت‌انگیز از زندگی را برای شما به‌ارمغان خواهند آورد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×