گیلان، زیباکنار
0133416

شرایط خرید ویلا اقساطی در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-04-06
خرید اقساطی ویلا در شمال

خرید ویلا اقساطی گیلان به‌صورت سرمایه‌گذاری در مراحل پیش‌فروش ویلا است. بدین‌صورت که حدود یک چهارم قیمت اصلی ویلا را در ابتدا پرداخت کنید. به‌دلیل آب‌وهوای خوب در شمال ایران طبیعی است که درخواست برای اقامت در این مناطق چه به‌صورت اجاره ویلا در شمال و در سطح بالاتر به‌صورت خرید ویلا در شمال از دیر باز رواج داشته و تقریباً نام همه مناطق شمال کشور با کلمه ویلا همراه شده است.

آنچه لازم است از شرایط خرید ویلا اقساطی در شمال بدانید

بسیاری از متقاضیان با توجه به اینکه زمان کمتری جهت تفریح و استراحت به اینجا می‌آیند خیلی رغبتی به‌خرید ویلا اقساطی گیلان نشان نمی‌دهند. در سوی مقابل افراد زیادی هستند که از هزینه‌های بعضاً بالای اجاره ویلا به ستوه آمده‌اند و در فکر خرید یک ویلا در نقطه‌ای از شمال کشور هستند. سازندگان و فروشندگان ویلا نیز از این دغدغه مطلع هستند و سعی کرده‌اند با فراهم آوردن شرایط مناسب این مسیر را برای متقاضیان به‌سمت خرید ویلا در شمال تسهیل کنند.

خرید ویلا ارزان زیباکنار، برای افرادی که می‌خواهند با توجه به بودجه‌ای که دارند، صاحب یک ویلا در شمال شوند، بهترین فرصت است. ویلاهای متنوع و مهندسی‌شده در زیباکنار می‌تواند بهترین گزینه باشد. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با فروش اقساطی ویلا در شهرک‌های ویلایی آرش در زیباکنار، مطالب مهمی را ارائه دهیم. اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک ویلای ارزان در شمال بخرید و فروشندگان اصلی و معتبر ویلا در زیباکنار را بیابید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

شرایط پرداخت خرید ویلا اقساطی در شمال چگونه است؟

عموماًً روال به این شکل است که سازندگان و فروشندگان مبلغی از کل قیمت ویلا را به‌صورت پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند. مابقی مبلغ نیز طی اقساط 12 ماهه یا حتی 24 ماهه دریافت خواهد شد. تعداد اقساط بستگی به سیاست‌های فروش شرکت‌های سازنده دارد. به‌همین دلیل ممکن است متغییر باشد و در صورتی که شما ویلا را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، لازم است این نکته را بدانید که تا زمانی که مبلغ آخرین قسط را که به‌صورت چک به فروشنده تحویل می‌دهید پرداخت نکنید، به‌لحاظ قانونی فروشنده سند ملک را به‌نام شما انتقال نخواهد داد. در نتیجه، تا پاس‌شدن آخرین چک شما و یا پرداخت آخرین قسط این پروسه به طول می‌انجامد.

بنابراین برای آن دسته از افرادی که قصد دارند روی ویلا خود وام بگیرند و روی مبلغ وام بانکی نیز حساب باز کرده‌اند، باید به این نکته توجه‌داشته‌باشند که خرید ویلای اقساطی بدون سند نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید ویلاهای پیش‌فروش

شیوه دیگر خرید اقساطی ویلا در شمال به‌صورت سرمایه‌گذاری در مراحل پیش‌فروش ویلا است. بدین‌صورت که شما می‌توانید مبلغی در حدود یک‌چهارم قیمت اصلی ویلا را همان ابتدا پرداخت کنید و در طی مراحل ساخت ویلا مبلغی دیگر نیز پرداخت می‌گردد. مبلغ پایانی نیز در هنگام تحویل ویلا و دریافت سند رسمی ویلا پرداخت می‌کنید. نکته مهمی که این نوع سرمایه‌گذاری دارد، سودی است که طی مراحل ساخت ویلا و از افزایش قیمت آن نصیب شما می‌شود.

وقتی امکان خرید اقساطی ویلا در شمال وجود دارد دلیلی ندارد که تمام سرمایه خود را به‌طور کامل درگیر خرید ویلا کنید. با توجه به اینکه عموماًً این اقساط هیچ سود و بهره‌ای ندارند، شما با شیوه‌های راحت‌تر و کم‌ریسک‌تری می‌توانید برای این منظور استفاده نمایید.

پیشنهاد ما در  شرکت انبوه‌سازان آرش  به شما این است که قبل از خرید اقساطی ویلا در شمال به فکر یک قرارداد محکم و بی‌نقص ترجیحاً با مشاوره یک وکیل حقوقی باشید. در این صورت، مشکلی از این بابت گریبان شما را نگیرد و شما را درگیر سودجویان این بازار نکند.

خرید ویلای اقساطی در گیلان چه مزایایی دارد؟

شاید برای شما نیز داشتن یک ویلای شیک و زیبا در شمال یک آرزو یا رویا باشد. اگر تابه‌حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که بعد از یک مسافرت دلنشین به شمال کشور به‌فکر داشتن مکانی در این خطه افتاده‌اید اما با فکر کردن به‌شرایط مالی و اوضاع خرید از این تصمیم منصرف شده‌اید، ما در مجموعه آرش برای شما پیشنهادهای جذاب و ویژه‌ای داریم.

بعید است کسی از اقامت در شمال خاطرات خوشی را به یاد نداشته باشد. این خطه سرسبز و زیبا در بهترین منطقه جغرافیایی ایران واقع‌شده و همواره پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور و دنیا بوده است. تفاوتی ندارد که در فصل زمستان باشیم یا تابستان، این منطقه در تمامی فصول سال جذابیت‌های ویژه خود را دارد.

اقامت در منطقه‌ای با چهارفصل

سرسبزی و تازگی بکر بهار و تابستان و طبیعت رنگارنگ پاییز و برف‌های گاه و بیگاه زمستانی همگی از جمله نعمت‌های خدادادی در این منطقه است که پای گردشگران را در چهارفصل سال به این منطقه باز می‌کند. طبیعت بکر و دست نیافتنی این خطه، روی گشاده مردمان این منطقه و رونق بالای اقتصادی همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این خطه از سرزمین ایران به منطقه‌ای دوست‌داشتنی و پر طرفدار تبدیل شود.

پر طرفدار بودن این خطه از سرزمین ایران نه‌تنها در حد مسافرت و گردشگری بلکه در سطوح بالاتری چون خرید ویلا نیز نمود عینی پیدا می‌کند. ما همواره شاهد افرادی هستیم که به‌دنبال بررسی شرایط خرید ویلا در شمال هستند. در این بین افرادی نیز وجود دارند که طبق برنامه‌ریزی‌هایی که برای زندگی کاری و شخصی خود اعمال می‌کنند، توان پرداخت ویژه‌ای را دارا هستند.

پرداخت اقساط و دوره‌ای خرید ویلا

ما به این افراد خرید ویلای اقساطی در گیلان را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که شما می‌توانید در بلند مدت و طی اقساطی مشخص شده از قبل، مبلغ خرید ویلا را به‌طور دوره‌ای پرداخت کنید. این شیوه از خرید نه‌تنها شما را تحت فشار بار مالی سنگینی قرار نخواهد داد بلکه از لحاظ اقتصادی نیز برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود. بنابراین دست از رویای خود نکشید چرا که با وجود شرایط ویژه‌ای که مجموعه آرش برای خرید ویلای اقساطی در گیلان برای شما درنظرگرفته است می‌توانید ویلای دلخواه‌تان را در این خطه زیبا و پر رونق داشته‌باشید.

انتخاب انواع تیپ ویلا برای خرید

به‌طور عمده منطقه شمال کشور با تقاضای بالایی برای خرید ویلا روبه‌رو است. مطمئناً شما امکان خرید ویلای اقساطی در شمال را در هر نقطه‌ای نخواهید داشت اما مجموعه آرش برای شما این امکان را فراهم نموده است تا در شرایط مالی فعلی بتوانید در بهترین نقاط شمالی، ویلای شخصی خود را داشته‌باشید.

این ویلا می‌تواند یک ویلای شهرکی بوده و یا از جمله ویلاهای جنگلی و ساحلی آرش باشد. تعداد تنوع در انواع مختلف ویلاها در مجموعهی آرش به‌قدری بالا است که شما می‌توانید در ارتباط با لیستی از اولویت‌های خود که در مورد خرید ویلا دارید با حق انتخاب بالا عمل نمایید. تعداد افراد خانواده، سطح امکانات و علایق شما می‌تواند در این انتخل تأثیرگذار باشد. چنانچه شما از عاشقان طبیعت و یا سواحل دریایی هستید می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط پرداخت اقساطی که مجموعه آرش برای شما درنظرگرفته است اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نمایید.

برخی از افراد به‌طور سالانه سفرهای زیادی به شمال کشور دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، مطمئناً با دردسرهای یافتن مکانی مناسب روبه‌رو بوده‌اید. این مکان مناسب می‌تواند برای هر فرد شامل ویژگی‌های خاصی شود. برای عده‌ای پاکیزگی برای عده‌ای طبیعت و چشم‌انداز ویلا و برای عده‌ای هزینه اجاره ویلا می‌تواند فاکتور اصلی در بحث اقامت باشد.

چنانچه در فصول پر رفت‌وآمد سال اقدام به سفر و اجاره ویلا نمایید به احتمال زیاد بایستی از این فاکتورها دست کشیده و به اقامت در مکان‌هایی که رزرو نشده‌اند رضایت دهید. اقامت در ویلاهایی که سطح دسترسی پایینی به امکانات شهری دارند و یا از لحاظ کیفیت ساخت و استانداردها در سطح پایینی قرار دارند می‌تواند برای شما دردسرساز شود. از طرفی سفرهای متعدد شما به شما و هزینه اجاره ویلا در بلند مدت می‌تواند مبلغ بالایی را شامل شود که این خود به‌نوعی از دست دادن سرمایه است.

اما چرا از دست دادن؟ زیرا شما می‌توانستید با کمی درایت و هوشمندی اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نمایید و خود را از شر این معضل همیشگی رهایی بخشید. البته هنوز هم دیر نشده است، شما می‌توانید با خرید ویلای اقساطی در گیلان نه‌تنها به فاکتورهای دلخواه خود در خرید ویلا دست پیدا کنید بلکه یک سرمایه‌گذاری امن و راحت را انجام خواهید داد و از بابت هدر رفت سرمایه خود بابت اجاره ویلا هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت.

مجموعه انبوه‌سازان آرش با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های خریداران و در اولویت قرار دادن شرایط رفاهی آن‌ها، اقدام به ساخت‌وساز ویلاهایی با کیفیت، شیک و سطح دسترسی بالا در منطقه شمال کشور نموده و امکان خرید ویلای اقساطی در گیلان را برای شما فراهم نموده است.

چرا خرید ویلا اقساطی در گیلان؟

بسیار پیش آمده است که وقتی صحبت از خرید ویلا در شمال کشور می‌شود افراد به هزینه بالای خرید اشاره می‌کنند و در ادامه می‌گویند که در حال حاضر سرمایه کافی برای خرید ویلا را دارا نیستند. در این بین افرادی نیز وجود دارند که می‌گویندای کاش امکان خرید اقساطی وجود داشت تا آنان نیز می‌توانستند سرمایه خرید ویلا را به‌طور دوره‌ای تهیه نمایند. مجموعه آرش این نوید را به شما می‌دهد که با فراهم سازی شرایط جهت خرید و یلای اقساطی در گیلان این فرصت را به شما داده است تا بتوانید علاوه بر یک سرمایه‌گذاری امن و بدون ریسک، با شرایط مالی ویژه‌ای صاحب یک ویلای شخصی در شمال کشور شوید.

امکان برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های اقساط

خرید اقساطی ویلا در گیلان این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اقساط برنامه‌ریزی داشته‌باشید. شما با توجه به مبلغ خرید ویلا در ابتدا بخشی از هزینه را به‌عنوان پیش‌پرداخت تقبل نموده و بعد در طی دوره‌های مشخص شده که عمدتاًبه‌طور یک یا دو ساله است مابقی هزینه خرید ویلا را به‌طور قسطی پرداخت می‌نمایید. این موضوع باعث می‌شود تا شما در مورد دوره‌های پرداخت و مبلغی تعیین‌شده برنامه‌ریزی خاص خود را داشته‌باشید.

عدم افت سرمایه شما در طول زمان

از طرفی شما با خرید اقساطی ویلا در گیلان این اطمینان را حاصل می‌کنید که سرمایه خود را در نقطه‌ای امن و قابل اعتماد قرار داده‌اید و نیازی به نگرانی از بابت افت سرمایه نخواهید داشت چرا که سرمایه‌گذاری در ملک و مستغلات به‌عنوان یکی از کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در دنیا شناخته می‌شود. حال چنانچه این ملک را در نقطه‌ای پربازده همچون استان گیلان خریداری نمایید با اطمینان کامل می‌توانید نسبت به احتمال ریسک صفر آن مطمئن باشید.

انتقال سند به‌طور رسمی و قانونی

در خرید ویلای اقساطی در گیلان شرایط به این گونه است که شما بعد از پرداخت آخرین قسط مالک اصلی و رسمی ویلای شخصی خود خواهید شد. تمامی مراحل پرداخت و انتقال سند به‌طور رسمی و قانونی و تحت نظر مشاورین و وکلای حقوقی معتبر صورت می‌پذیرد. مشاورین مجرب و حرفه‌ای در مجموعه آرش در تمامی مراحل خرید ویلای اقساطی در گیلان در کنار شما هستند و شما را در طی نمودن این مراحل یاری می‌نمایند. بنابراین شما در کنار خود از کمک افرادی حرفه‌ای و کاربلد بهره‌مند خواهید شد.

حضور مشاوران و راهنماهای متجرب

یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد در خرید ویلا در شمال با تجربه‌های ناخوشایندی روبه‌رو شوند، عدم بهره‌مندی از حضور مشاورین و راهنمایان کاربلد در این حوزه است. افراد در این صورت ممکن است با فروشندگان نامعتبر و غیرقانونی برخورد داشته‌باشند و اقدام به خرید ویلا در شمال نمایند. در حالی که با وجود مشاورین حقوقی و کادری مجرب و حرفه‌ای می‌توانید با اطمینان خاطر تمامی مراحب خرید را به این کادر بسپارید. بدین‌صورت خواهید توانست از بابت یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پربازده اطمینان داشته‌باشید.

بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر

یکی از دلایلی که افراد را به‌سمت خرید ویلای اقساطی در گیلان سوق می‌دهد، امکان پرداخت هزینه‌ای طبق قرارداد تعیین‌شده است. به این صورت که شما در طی مراحل خرید و پرداخت اقساط، هزینه‌ای بیش از آنچه که طبق قرارداد تعیین‌شده است را پرداخت نمی‌کنید. به‌عبارتی شما در طی مراحل پرداخت هیچ‌گونه سود و یا بهره‌ای را بابت هزینه‌ها پرداخت نخواهید کرد.

مطمئناً شما نیز به‌خوبی می‌دانید که هزینه‌های خرید روزبه‌روز در حال افزایش است. بنابراین چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را داشته‌باشید و این تصمیم را به تعویق بیاندازید، مطمئناً مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری در آینده خواهید شد. اما با خرید ویلای اقساطی در گیلان نه‌تنها نیاز به صرف تمامی هزینه‌های در ابتدا نخواهید داشت بلکه فرصت کافی برای تامین سرمایه مورد نیاز برای خرید ویلا را در طی دوره‌های مشخص شده دارا خواهید بود.

از طرفی طی پرداخت‌‌های مربوط به اقساط به‌طور عمده هیچ‌گونه هزینه اضافی بابت افزایش قیمت‌ها را پرداخت نخواهید کرد. همانطور که می‌بینید خرید ویلای اقساطی در گیلان تماماًً دارای منفعت برای خریداران بوده و کمتر نکته منفی را می‌توان در ارتباط با آن یافت.

چنانچه شما دارای شرایط پرداخت اقساطی باشید و نسبت به تامین سرمایه مورد نیاز در طی دوره‌های مشخص شده اطمینان کافی داشته‌باشید، این امر هیچ‌گونه ریسک یا خطری را برای شما به‌دنبال نخواهد داشت. شما در طی یک یا دو سال که به‌دوره‌های دوازده یا بیست و چهار ماهه تقسیم می‌شود می‌توانید سرمایه مورد نیاز برای پرداخت اقساط را تامین کنید و در نهایت با بهترین شرایط ممکن صاحب ویلای شخصی خود در گیلان شوید.

مزایای خرید ویلا اقساطی در گیلان

عدم نیاز به پرداخت یکجای سرمایه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلای اقساطی در گیلان این است که شما در همان ابتدا نیازی به درگیر نمودن تمام سرمایه خود بابت خرید ویلا را نخواهید داشت. به این معنا که این فرصت را دارید تا با پرداخت مبلغی مشخص شده در ابتدا، باقی مبلغ را در طی دوره‌هایی مشخص پرداخت نمایید. شما در طی این دوره فرصت تامین سرمایه مورد نیاز برای خرید ویلا را خواهید داشت. در واقع این امر به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ای مدون بابت تامین سرمایه داشته‌باشید. در خرید ویلا به‌طور نقدی بایستی تمام مبلغ پرداختی در ابتدا پرداخت شود. در این بین افرادی وجود دارند که شرایط پرداخت تمام هزینه را در ابتدا دارا نیستند با این وجود نسبت به تامین سرمایه مورد نیاز در آینده اطمینان دارند. خرید ویلای اقساطی در گیلان برای این دسته از افراد بسیار مناسب است.

بدون سود یا بهره بیشتر

از طرفی یکی دیگر از مزایای مهم خرید ویلای اقساطی در گیلان این است که شما به‌طور عمده هزینه خرید وبلا را به قیمت تعیین‌شده پرداخت خواهید کرد. به این معنا که قسط‌های شما شامل سود یا بهره نخواهد شد و چه چیزی بهتر از این که در قالب چنین فرصتی بتوانید صاحب ویلای شخصی خود در بهترین نقطه از شمال کشور شوید.

خرید با نرخ فعلی و بدون افزایش قیمت

با وجود افزایش هزینه‌های روز افزون، احتمال خرید شما ممکن است روزبه‌روز کاهش پیدا کند. قیمت ملک و ویلا از جمله مواردی هستند که شامل افزایش‌های صعودی هستند. این موضوع می‌تواند برای صاحبان ملک امری پربازده تلقی شود. بنابراین چنانچه شما اکنون اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نمایید، می‌توانید با قیمتی تعیین‌شده که مربوط به نرخ‌های فعلی است ویلای خود را صاحب شوید. این اقساط به‌طور عمده دارای سود بسیار نا چیز بوده و در موارد زیادی نیز هیچ سودی را شامل نمی‌شود که این موضوع از جمله مهم‌ترین مزایای خرید و یلای اقساطی در گیلان است.

بازدهی تضمین‌شده سرمایه

سرمایه‌گذاری در ملک و مستغلات همواره از پر طرفدار ترین انواع سرمایه‌گذاری‌های بوده است. اما نکته‌ای در این بین وجود دارد که می‌تواند در میزان بازدهی سرمایه‌گذاری شما کاملاً موثر واقع شود و آن هم منطقه‌ای است که ویلای شما در آن مستقر شده است. استان گیلان به‌دلیل جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای که دارا است همواره توریست‌ها و گردشگران زیادی را به‌خود جذب نموده است.

به‌لطف منطقه پر رونق انزلی که جزو مناطق آزاد محسوب می‌شود این خطه همواره دارای رونق اقتصادی بالایی بوده است. با خرید ویلای اقساطی در گیلان شما بهترین نقطه را بابت سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا انتخاب می‌نمایید. این منطقه را می‌توان یکی از حاصل‌خیزترین‌ها در زمینه رشد اقتصادی دانست. مجموعه آرش با استقرار ویلاهای خود در منطقه زیباکنار که در جوار منطقه آزاد انزلی قرار دارد، به خریداران این فرصت را داده است تا علاوه بر بهره‌مندی از فضای دلنشین و محیط بکر و طبیعت فوق‌العاده این منطقه، کسب‌وکار خود را نیز در این ناحیه شکوفا نمایند. پتانسیل این خطه برای رشد و شکوفایی کسب‌وکارها به حدی است که بعد از گذشت چندین سال از آغاز پروژه‌های ساخت‌وساز در این ناحیه، همچنان فضا برای شکوفایی این کسب‌وکارها اشباع نشده است.

بنابراین چنانچه جزو افرادی هستید که تمایل به اقامت دائمی در این خطه دارید می‌توان گفت که خرید ویلا در استان گیلان می‌تواند به‌شکلی موثر برای شما سودده و پربازده باشد. بنابراین با خرید ویلای اقساطی در گیلان نه‌تنها کام خود را از بابت سود بالای این معامله شیرین خواهید کرد بلکه می‌توانید در کنار آن به اقامت دائمی در این منطقه و راه‌اندازی کسب‌وکاری پر سود نیز فکر کنید.

فضایی مناسب برای استراحت و کسب آرامش

افرادی که به شمال سفر می‌کنند مطمئناً به‌دنبال کسب آرامش های جسمی، فکری و روحی هستند بنابراین به‌دنبال شرایطی هستند تا این آرامش را برای آنان به‌ارمغان آورد. داشتن مکانی برای اقامت در چهارفصل سال این فرصت را به شما می‌دهد تا در هر زمان که تمایل داشتید، بدون نگرانی از بابت نبود امکانات و فضای اقامت، به ویلای شخصی خود سفر کرده و فرصتی برای تمدد اعصاب و کسب آرامش داشته‌باشید. آب‌وهوای خوش و فرهنگ بالای مردم این منطقه مطمئناً شما را به یکی از طرفداران زندگی در استان گیلان تبدیل خواهد نمود.

شما برای سرمایه‌گذاری در هر پروژه‌ای نیاز به مبلغی از سرمایه دارید که در ابتدای کار بایستی به پروژه تزریق نمایید. حتی سپرده‌گذاری در بانک نیز با وجود سود کمی که ممکن است برای شما داشته باشد نیاز به سرمایه کامل دارد. اما در مورد خرید ویلای اقساطی در گیلان شرایط به‌طور کامل متفاوت است. شما با خرید یک ملک به‌طور اقساطی، یک سرمایه‌گذاری با آینده‌ای درخشان انجام خواهید داد با این تفاوت که در ابتدای سرمایه‌گذاری نیازی به تزریق کل سرمایه‌تان به پروژه نخواهید داشت. شما با ارائه مقدار مشخصی از سرمایه‌تان و پرداخت ما بقی به‌طور اقساطی می‌توانید سوددهی بالای را در آینده‌ای نه‌چندان دور تجربه کنید. این موضوع برای افرادی که سرمایه کافی در درسترس ندارند می‌تواند شرایط فوق‌العاده باشد و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلای اقساطی در گیلان برشمرده شود.

فروش ویلای اقساطی در گیلان

افراد با توجه به‌شرایط خانوادگی، شرایط شخصی، مالی و کاری خود اقدام به خرید ویلا در شما می‌نمایند. تمامی این فاکتورها می‌توانند عواملی موثر در خرید ویلا برای یک فرد باشند. عده‌ای به‌دنبال ویلاهای شهرکی بوده و عده‌ای ویلاهای جنگلی و ساحلی را ترجیح می‌دهند. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در خرید ویلا در شمال برای افراد فاکتور هزینه است. میزان بودجه در دسترس همواره می‌تواند عاملی محدودکننده برای افراد به‌شمار رود.

نه‌تنها در خرید ویلا بلکه در هر نوع سرمایه‌گذاری و خرید دیگری نیز فاکتور هزینه می‌توانند شما را در انتخاب‌هایی که می‌توانستید داشته‌باشید محدود نماید. اما مجموعه آراش با اقدامی که در راستای فروش ویلای اقساطی در گیلان نموده است این محدودیت را از پیش پای شما برداشته است. شما می‌توانید با پرداخت اقساطی هزینه‌ها نسبت به گزینه‌هایی که برای خرید ویلا در نظر دارید با قدرت بالایی از انتخاب روبه‌رو باشید. محدود کنندگی فاکتور هزینه در این بین بسیار کمرنگ بوده و شرایط پرداخت اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به هزینه خرید و تعداد و مبلغ قسط‌ها، اقدام به خرید اقساطی ویلا در گیلان نمایید.

از جمله مواردی که در فروش ویلای اقساطی در گیلان مطرح می‌شود بهره اقساط است که با توجه به‌شرایط فروش و سیاست‌های اتخاذ شده توسط فروشندگان تعیین خواهد شد. هرکدام از شرایط پرداخت دارای ویژگی‌های خاص خود است. به‌عنوان مثال در خرید نقدی ویلا شما بایستی تمام سرمایه را در ابتدا پرداخت نموده و به پروژه تزریق نمایید. در این صورت تمام سرمایه شما درگیر خواهد شد. در حالی که در خرید اقساطی ویلا در گیلان تنها نیاز به پرداخت بخش مشخصی از سرمایه در ابتدا وجود دارد. بنابراین بهره اقساط با توجه به تعداد دوره‌های پرداخت و شرایط خرید و فروش ویلای اقساطی در گیلان تعیین خواهد شد. شما بایستی پیش از خرید تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و نسبت به این موارد آگاهی کامل داشته‌باشید.

زمان تحویل ویلا نیز از جمله مواردی که خریداران نسبت به آن دارای حساسیت هستند. این مورد نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های ساخت‌وساز تعیین خواهد شد. شما در حین ساخت پروژه می‌توانید نسبت به مراحل آن آگاهی کامل داشته‌باشید. امکان بررسی حضوری مراحل ساخت پروژه توسط مجموعه آرش برای شما فراهم است. همچنین اگر امکان حضور فیزیکی برای شما به‌طور دائم میسر نباشد، شما این فرصت را دارید تا با بررسی مستنداتی که برای شما به‌طور مداوم ارسال خواهد شد در جریان پیشرفت مراحل ساخت قرار بگیرید.

ویلاهای آرش تماماًً با سطح کیفیت بالایی از مصالح ساخته می‌شوند و این موارد کاملاً می‌تواند توسط شما به‌طور فنی مورد بررسی قرار گیرد. اعتبار مجموعه آرش به‌واسطه اطمنیانی است که خریدارن در طی سالیان سال به این مجموعه داشته‌اند. مهم‌ترین هدف این مجموعه کسب رضایت خریدارن و ایجاد امینت فکری و روحی برای شما عزیزان است.

قیمت ویلا اقساطی در گیلان

عوامل زیادی می‌توانند در قیمت خرید ویلا در شمال موثر باشند. این عوامل می‌توانند شامل مواردی از جمله این عناصر باشد:

  • متراژ ویلا
  • دوبلکس یا فلت بودن ویلا
  • منطقه واقع‌شده
  • امکانات رفاهی خاص
  • معماری داخلی و خارجی
  • شرایط فروش

شرایط فروش در واقع یکی از مهم‌ترین این موارد است. در پرداخت‌های نقد و اقساط ممکن است قیمت خرید ویلا دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر باشند. چنانچه شما شرایط خرید نقد ویلا در شمال را نداشته‌باشید می‌توانید به‌دنبال گزینه‌هایی برای خرید اقساطی ویلا در شمال باشید. قیمت ویلای اقساطی در گیلان با توجه به‌شرایط مختلف محاسبه می‌شود.

مطمئناً چنانچه شما زودتر اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نمایید ملزم به پرداخت هزینه‌ای کمتر بابت خرید خواهید بود. با توجه به رشد روز افزون قیمت‌ها و ارزش ملک در شمال به‌ویژه در منطقه گیلان، نمی‌توان با ثبات بالایی در مورد قیمت‌ها نظر داد.

شما هر چه زمان خرید ویلا را به تعویق بیاندازید احتمال اینکه مجبور به پرداخت هزینه بالایی شوید بیشتر خواهد شد. در حالی که در خرید اقساطی ویلا در گیلان شما در ابتدا تنها بخشی از سرمایه را طبق توافقی که با سازندگلن به عمل می آورید پرداخت می‌نمایید و اقساط را در طی دور‌ هایی در بلند مدت پرداخت خواهید کرد. بنابراین هر چه زودتر نسبت به خرید خود اقدام کنید، با هزینه‌ای کمتر می‌توانید صاحب ویلای شخصی خود در بهترین منطقه شمالی کشور شوید.

افزایش قیمت ویلا چقدر خواهد بود؟

مطمئناً هرچه شرایط ویلای مورد نظر شما در وضعیت بهینه تری قرارداشته باشد به‌همان میزان با افزایش قیمت روبه‌رو خواهید بود. شما می‌توانید با توجه به خواسته‌های شخصی و بودجه‌ای که در دسترس دارید اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نمایید. قیمت ویلای اقساطی در گیلان با توجه به‌شرایط فروش و سیاست‌های فروشنگان می‌تواند متفاوت باشد. به‌طور معمول اقساط پرداختی توسط خریدارا شامل سود ناست و یا سود آن بسیار اندک است. البته این موضوع نیز به‌شرایط فروش بستگی دارد. بنابراین پیش از خرید ویلای اقساطی در گیلان در مورد قیمت‌های فروش به‌خوبی تحقیق نمایید و در این زمینه اطلاعات کافی را کسب کنید.

ویلاهای با قیمت پایین چطورند؟

در پاره‌ای از مواقع ممکن است با گزینه‌هایی روبه‌رو شوید که دارای شرایطی ویژه از بابت قیمت فروش هستند. این نکته را فراموش نکنید که چشم و گوش بسته نباید اقدام

به هیچ نوع سرمایه‌گذاری نمود. ما در مجموعه آرش شما را به تحقیق و بررسی کامل تمامی جوانب پیش از خرید تشویق می نماییم. برخی ویلاها به‌دلیل استفاده از متریال غیر استاندارد و غیر مستحکم دارای قیمتی پایین‌تر از حد معمول هستند. بنابراین چنانچه در کنار خود یک مشاور فنی و حقوقی نداشته‌باشید ممکن است گول برخی از فروشندگان را از بابت قینا پایین ویلا بخورید.

فراموش نکنید که در شرایط اقتصادی فعلی شما باید به‌دنبال گزینه‌هایی باشید که بازدهی بالایی را برای شما به‌دنبال داشته باشد. بنابراین خرید ویلایی غیر استاندارد نمی‌تواند به‌عنوان یکی سرمایه‌گذاری مطمئن برای شما محسوب شود چرا که این ویلا در گذر زمان با رشد قیمتی چشمگیری روبه‌رو نخواهد بود و این به معنای خواب و افت سرمایه شما در بلند مدت است. پی فراموش نکنید که در زمینه خرید ویلای اقساطی در گیلان از کادری حرفه‌ای متشکل از مشاورین فنی و حقوقی کاربلد بهره بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به خواسته ها و شرایط خود داشته‌باشید.

از جمله مواردی که بایستی در حین خرید ویلا اقساطی در گیلان مد نظر داشته‌باشید این است که گول هر فروشنده‌ای که با سودای پیشنهادهای عجیب و پر زرق و برق با شما مذاکره می‌نماید را نخورید. بسیاری از ویلاها در مناطق شمالی فاقد اسناد معتبر هستند. این ویلاها به احتمال زیاد در زمین‌هایی که تغییر کاربری داداه اند ساخته‌شده‌اند. به این معنا که برخی سازندگان سودجو در زمین‌های کشاورزی و جنگلی اقدام به ساخت‌وساز ویلا نموده‌اند. یکی از اقداماتی که شما بایستی پیش از خرید ویلای اقساطی در گیلان انجام دهید اطمینان حاصل‌نمودن از بابت کاربری زمینی است که ویلای در آن ساخته‌شده است.

قیمت پایین این ویلاها و شرایطی که فروشندگان برای خریداران متصور می‌شوند ممکن است شما را در دام خرید این ویلاها بیاندازد. بنابراین پیش از هر چیز بایستی نسبت به سنددار بودن ویلای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. مطمئناً قیمت ویلاهای فاقد سند بسیار کمتر از ویلاهای سنددار است اما خرید این ویلاها چیزی جز پشیمانی را برای شما به‌دنبال نخواهد داشت. شما نه‌تنها بخش عظیمی از سرمایه‌تان را بابت این خرید از دست خواهید داد بلکه با فرصت نقد‌شوندگی بسیار پایینی روبه‌رو می‌شوید به‌نحوی که ممکن است در حین فروش ویلای خریداری شده راضی به فروش آن با قیمتی کمتر از میزان اصلی سرمایه‌تان شوید. به‌طور کل این نوع از ویلاها دارای مشکلات قانونی متعددی هستند و دردسرهای زیادی را برای شما به‌وجود خواهند آورد.

بنابراین در هنگام خرید ویلا اقساطی به سنددار بودن آن توجه‌داشته‌باشید و تنها قیمت خرید را معیار خود قرار ندهید. ویلاهای مجموعهی آرش تماماً دارای سند بوده و تمامی مراحل قانونی و معتبر انتقال سند بعد از خرید، طبق شرایط قرارداد صورت خواهد پذیرفت. در این بین شما می‌توانید از مشاوره های وکلای قانونی و مشاورین حقوقی نیز بهره‌مند شوید و نسبت به اعتبار قراداد و شرایط فروش اطمنیان حاص نمایید. مجموعه آرش با بیش از پانزده سال سابقه درخشان در زمینه ساخت‌وساز ویلا در خطه شما نامی خوش‌آوازه و برندی معتبر است که نه‌تنها برای بومیان منطقه بلکه برای افراد غیربومی نیز این موضوع به اثبات رسیده است.

بهترین ویلا اقساطی در گیلان

شما نیز ممکن است هر از چند گاهی به این فکر افتاده باشید که چه خوب می‌شد اگر صاحب یک ویلای شخصی در شمال بودید اما زمانی که به سرمایه فعلی تان نگاه می‌کنید از این خواسته منصرف می‌شوید. مجموعه آرش با سیایت های فروش خود راه را برای شما در راستای خرید ویلای اقساطی در گیلان هموار نموده است. دیگر نیازی به نگرانی از بابت کم‌بودن سرمایه‌تان بابت خریو ویلا نخواهید داشت. شرایط پرداخت اقساطی جهت خرید ویلا این امکان را به شما داده است تا بتوانید از طریق مجموعه انبوه سازی آرش بهترین ویلای اقساطی در گیلان را خریداری نمایید. به‌ویژه اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سرمایه فعلی تان در حد خرید نقد ویلا نبوده اما دارای درآمدی ثابت می باشید و توان پرداخت اقساط را دارا هستید.

این گزینه می‌تواند برای شما منافع زیاد را به‌دنبال داشته باشد. شما نه‌تنها با پرداخت اقساطی و بلند مدت صاحب یک ویلای شخصی در بهترین منطقه شمالی خواهید شد بلکه با نگاهی به آینده بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌نمایید. منطقه پر رونق گیلان از لحاظ رونق اقتصادی در رتبه اول در بین نقاط هم‌جوار خود قرار دارد. شما با خرید ویلای اقساطی در گیلان این شانس را دارید تا با بازدهی بالایی از سرمایه خود مواجه شوید. بنابراین دیگر نگرانی‌های شما از بابت پرداخت مبالغ سنگین خرید ویلا بی‌مورد خواهد بود. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی های مدون و با توجه به تعداد دوره‌های پرداختی خود جهت خرید اقساطی ویلا در گیلان، این اقساط را به‌طور دوره‌ای تامین نمایید.

مزایای خرید ویلای شمال از هلدینگ آرش

خرید ویلا از مجموعه آرش امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید با توجه به خواسته‌هایی که دارید و شرایط خود اقدام به خرید بهترین ویلای اقساطی در گیلان نمایید. چنانچه جزو افرادی هستید که خرید ویلای شهرکی را به ویلای جنگلی و ساحلی ترجیح می‌دهید می‌توانید بهترین ویلای شهرکی را در زیبلکنار این منطقه زیبا و خوش آب‌وهوا که با نام نگین سواحل خزر شناخته می‌شود خریداری کنید. میزان امنیت در ویلاهای شهرکی آرش بسیار بالا بوده و از بابت سطح دسترسی به امکانات شهری در بالاترین سطح قرار دارد. همچنین اگر از جمله افرادی هستید که به خرید ویلای جنگلی و ساحلی علاقه دارید باز هم شرایط خرید اقساطی ویلا در گیلان برای شما مهیا است.

بالاترین سطح دسترسی و کیفیت امکانات

ویلاهای ساخته‌شده توسط مجموعه آرش با بالاترین سطح دسترسی به امکانات بوده و در ساخت آن‌ها از بهترین متریال‌ها و مصالح استاندارد استفاده می‌شود. شما می‌توانید پیش از اقدام به خرید ویلا در ارتباط با تمامی این موارد با مشاورین حرفه‌ای مجموعه صحبت نمایید و نسبت به‌شرایط خرید و شرایط ویلاها اطمینان حاصل نمایید.

نتیجه‌گیری خرید ویلا اقساطی گیلان

امروزه روز افراد زیادی متمایل به خرید ویلا اقساطی گیلان هستند. این تمایل نشات گرفته از فاکتورهای متعددی است. افرادی از جنبه سرمایه‌گذاری، افرادی از جنبه تفریح و افرادی از بابت داشتن منبعی برای درآمد ثبت به آن نگاه می‌کنند. اگر خوب بنگریم متوجه خواهیم شد که تمامی این جوانب را می‌توان در قالب یک پکیج کامل در کنار هم داشت. شما با سرمایه‌گذاری در یک پروژه نه‌تنها به سوددهی بالایی دست پیدا می‌کنید بلکه می‌توانید از ملک خریداری شده جهت اوقات فراغت و تعیبلات نیز استفاده نمایید. بنابراین در حالی که به استراحت و کسب آرامش در ویلای شخصی خود می پردازید، با رشد صعودی قیمت ویلای خود همراه هستید. بدون اینکه نیاز به انجام هیچ کاری و یا دلهره و اضطرابی بابت کم و زیاد شدن سرمایه‌تان داشته‌باشید، نسبت به رشد صعودی قیمت ملک‌تان مطمئن هستید.

از طرفی ممکن است شما تنها در اوقات مشخصی از سال اقدام به استفاده از ویلای شخصی خودنمایید. اجرا دادن ویلا می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد ثابت باشد. در واقع سرمایه شما می‌تواند نقش منبعی برای درآمد ثابت تان را نیز ایفا کند. شما می‌توانید در اوقاتی که از ویلای شخصی‌تان استفاده نمی‌کنید با سپردن آن به مشاورین املاک معتبر و وبسایت‌های قانونی، آن را اجاره دهید. این موضوع می‌تواند برای افرادی که اقدام به خرید ویلای اقساطی در شما نموده‌اند بسیار تا بسیار مفید باشد. چرا که می‌توانند بخشی از اقساط را از این طریق تامین نموده و بابت پرداخت قسط‌ها روی این مورد حساب باز کنند.

میزان سوددهی و بازدهی بالای این نوع از سرمایه‌گذاری در شمال بر کمتر کسی پوشیده است. افراد به‌دنبال راه‌های مطمئن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری هستند. بسیاری از افراد با قرار دادن سرمایه خود در پروژه‌های مختلف، بخش یا تمام آن را از دست داده اند.

هرچند که در این بین انتخاب نهایی با خود شماست و شما بایستی با بررسی تمام جوانب اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید. به‌طور کلی خرید ویلا اقساطی در شمال را می‌توان در راس اولویت‌های سرمایه‌گذاری قرار داد. چرا که میزان ریسک حاصل از سرمایه‌گذاری را نیز باید مد نظر داشته‌باشید. بنابراین چنانچه به‌دنبال پکیجی از فرصت‌های ویژه جهت سرمایه‌گذاری معتبر و مطمئن هستید، می‌توانید از طریق خرید ویلای اقساطی در گیلان اقدام نمایید. مجموعه آرش با حضور مشاورین حرفه‌ای و قانونی در تمامی طول این مسیر همراه شما خواهد بود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×