گیلان، زیباکنار
0133416

چرا شرکت انبوه‌سازان آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-17
انبوه‌سازان آرش

شرکت انبوه‌سازان آرش یکی از شرکت‌های فعال در ساخت‌وساز و عرضه ویلا در استان گیلان است که زمینه خرید و فروش ملک در شمال کشور و به‌خصوص استان گیلان فراهم آورده است. شرکت‌های چندانی وجود ندارند که در همه زمینه‌ها به‌عنوان یک شرکت معتبر شناخته شوند و اکثر آنها قابلیت حضور پر رنگ در این عرصه ندارند. اگر به بازار املاک در استان گیلان و شهرهایی مانند زیباکنار و انزلی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که این بازار بسیار گسترده است و افراد بسیاری می‌توانند در آن حضور داشته‌باشند. ما نیز به‌عنوان یک شرکت متعهد و پیشرو قصد داریم زمینه این مشارکت فراهم آوریم.

شرکت انبوه‌سازان آرش در سالیان اخیر شرایطی فراهم آورده است که افراد بسیاری از کارگران و کارفرمایان در کنار ما به فعالیت می‌پردازند. همین موضوع باعث‌شده است که شرکت ما به‌عنوان یک شرکت کارآفرین در شمال کشور شناخته شود و از آن به‌عنوان یک افتخار در فعالیت خود یاد کند. بنابراین، این شرایط و قابلیت‌های شرکت ما را بر این داشت که به معرفی قابلیت‌های خود بپردازیم و نمونه‌هایی از آنها در استان گیلان و شهرهای شمالی کشور ذکر کنیم. پس تا انتها با ما باشید!

خرید، فروش، و اجاره ویلا در شرکت انبوه‌سازان آرش

فروش ویلا در زیباکنار، استان گیلان و شهرهای شمالی کشور بخشی از فعالیت شرکت انبوه‌سازان آرش است که زمینه خرید ویلا و اقامت را برای گردشگران فراهم آورده است. ما به‌عنوان یک شرکت فعال در حوزه ساخت‌وساز و عرضه ویلا، شرایط را فراهم آورده‌ایم که گردشگران بدون هیچ محدودیتی به ویلا در گیلان دسترسی داشته‌باشند. این وضعیت در مورد افراد مختلف از اقشار مختلف جامعه صدق می‌کند. ما در این شرکت اقدام به ساخت انواع ویلا در اندازه‌های مختلف و با شرایط مختلف کرده‌ایم که در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند.

بنابراین کسانی که قصد خرید ویلا در زیباکنار، گیلان یا شمال کشور را دارند، می‌توانند گزینه‌های مختلف را بررسی کنند و گزینه‌های انتخابی مختلف را به‌صورت حضوری ببینند. شرایط و امکانات ارائه شده در شرکت انبوه‌سازان آرش این امکان را فراهم آورده است که ویلاهای لوکس، معمولی، کوچک و بزرگ در گزینه‌های انتخابی مشتریان قرار گیرد و با خیالی راحت ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنند. وسعت عملکرد و فراگیربودن ساخت ساز این شرکت در استان‌های شمالی کشور باعث‌شده است که گردشگران محدودیتی برای خرید ویلا در زیباکنار، گیلان یا استان‌های شمال کشور نداشته‌باشند.

شهرک‌های ویلایی

شهرک‌های ویلایی آرش یکی دیگر از ابداعات شرکت انبوه‌سازان آرش است که به‌نوعی تنوع را به بازار ویلا در کشور وارد کرده است. این شرکت با 8 سال سابقه در ساخت ویلا در شمال کشور، یک شرکت معتبر محسوب می‌شود و حتی در سطح ملی نیز شناخته‌شده است. مدیریت این شرکت با سرمایه‌گذاری بر روی ساخت شهرک‌های ویلایی، ضمن فراهم آوردن زمینه صرفه‌جویی در فضا و زمین در شهر گیلان، نوعی خلاقیت در ساخت ویلا به‌وجود آورده است و حتی شرایط ایمن و مطمئنی برای خریداران فراهم آورده است.

زمین در شهرهای مختلف

اگر به‌دنبال خرید زمین در زیباکنار، زمین در گیلان یا حتی زمین در انزلی هستید، احتمالاً شرکت انبوه‌سازان آرش بهترین انتخاب برای شما باشد. این موضوع را می‌توان از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد. در وهله اول خرید و فروش زمین دردسرهای بسیاری دارد و اگر با بدون محابا و ریسک عمل کنید، ممکن است با مشکلات بزرگی مواجه شوید. این شرکت با توجه به سابقه طولانی خود در ساخت‌وساز و خرید و فروش ویلا، با انواع زمین در این استان‌ها آشنایی دارد و زمین‌های قانونی و دارای مجوز را می‌شناسد. می‌توانید با اطمینان به این شرکت یک زمین مناسب بخرید.

از طرفی دسترسی شرکت انبوه‌سازان آرش به زمین‌های مختلف این شانس را به شما می‌دهد که با توجه سرمایه‌ای که دارید زمین مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در واقع شما با مراجعه به شرکت و اعلام مشخصات زمین مورد نیاز خود، اطلاعاتی در مورد قیمت و مالکیت آن کسب می‌کنید و به‌راحتی زمین را می‌خرید.

گزینه‌های خرید متعدد

با نگاهی به جامعه باید پذیرفت که همه افراد جامعه امکان خرید نقدی ویلا در شمال کشور را ندارند و پافشاری روی خرید نقدی می‌تواند بسیاری از خریداران را از خرید ویلا منصرف کند. شرکت انبوه‌سازان آرش با اشراف کامل بر وضعیت جامعه در اقدامی خلاقانه اقدام به ارائه ویلا و زمین با شرایط ویژه کرده است و گردشگران می‌تواند تحت شرایطی خاص صاحب ویلا و زمین در شمال کشور شوند. روش‌های خرید ویلا و زمین از شرکت بدین‌صورت است:

  • خرید نقدی: این گزینه برای کسانی که سرمایه کافی دارند و می‌توانند پول خرید ویلا در زیباکنار، گیلان یا شمال را پرداخت کنند مناسب است. این افراد با مراجعه به شرکت و بازدید از گزینه‌های مختلف، ویلا یا زمین مورد نظر خود را می‌خرند.
  • ویلا پیش‌خرید: این گزینه مخصوص کسانی است که دوست دارند ویلای مورد نظر با سلیقه و هماهنگی آنها ساخته شود. در واقع این گروه از خریداران با مراجعه به شرکت قرارداد مشارکت در ساخت ویلا را امضاء می‌کنند و هم‌زمان با ساخت ویلا در جریان پیشرفت آن قرار می‌گیرند.
  • ویلا اقساطی: کسانی که حقوق ماهیانه ثابت دارند و دوست دارند یک ویلا در گیلان یا زیباکنار داشته‌باشند، می‌توانند بر روی گزینه خرید اقساطی ویلا زیباکنار فکر کنند. این شیوه می‌تواند بهترین روش برای خرید ویلا و تسویه بلندمدت آن باشد. در طول زمان پرداخت، خریدار می‌تواند از ویلا استفاده کرده و به‌مرورزمان قسط خرید خود را می‌پردازد.
  • خرید ویلا به کمک وام بانکی: این شیوه یکی دیگر از خلاقیت‌های شرکت آرش است که خریداران می‌توانند به پشتوانه وام بانکی اقدام به خرید ویلا در زیباکنار یا سایر شهرهای شمالی کشور کنند. در واقع بانک به‌عنوان یک واسطه از طریق وام زمینه پرداخت پول خرید ویلا را فراهم می‌کند و شرکت نیز سند ویلا را به‌صورت قطعی و شش‌دانگ در اختیار خریدار قرار می‌دهد.

اطمینان و اعتبار با خرید از شرکت انبوه‌سازان آرش

خرید ملک می‌تواند با ریسک همراه باشد و این موضوع در مورد خرید ویلا و زمین در شمال کشور نیز صادق است. بنابراین به اکثر خریداران توصیه می‌شود که معامله خرید خود را با افرا مطمئن و معتبر انجام دهند. شرکت انبوه‌سازان آرش با توجه به سابقه دیرینه خود، یک برند معتبر در املاک شمال کشور محسوب می‌شود و کسانی که برای خرید از این شرکت اقدام می‌کنند می‌توانند اطمینان داشته‌باشند که ملک آنها از هر لحاظ فاقد مشکل است. برای آشنایی بیشتر با شرکت و کسب اطلاع در مورد ویلا و زمین‌های ما، به وب‌سایت ما مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×