گیلان، زیباکنار
0133416

شش ایده برای طراحی داخلی ویلا دوبلکس شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-17
طراحی داخلی ویلا دوبلکس

برای طراحی داخلی ویلا دوبلکس چه باید کرد؟ فضای چنین ویلاهایی به‌طور عمده فضایی دنج، دوستانه و صمیمانه است زیرا تمام سرویس‌های ویلا در طبقه فوقانی هستند.

اگر نظر افراد مختلف را در مورد خرید ویلا فلت یا دوبلکس بپرسید عمده آن‌ها ویلا دوبلکس را ترجیح می‌دهند چراکه می‌دانند در ویلا دوبلکس می‌توانند فضایی اختصاصی و آرامش‌بخش برای خود در طبقه فوقانی داشته‌باشند که چه بسا چشم‌اندازی زیبا و جذاب نیز به افق‌های بیرونی دارد.

ویلا دوبلکس به‌طور کلی دارای جذابیت بیشتری است و اگر طراحی آن را به‌شکلی اصولی انجام دهید بی‌شک این جذابیت چند برابر خواهد شد. در ادامه قصد داریم شش ایده جذاب را برای طراحی داخلی ویلای دوبلکس مطرح کنیم بنابراین با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایده‌های طراحی داخلی ویلا دوبلکس

  1. پیاده‌سازی سیستم نورپردازی عالی در ویلا دوبلکس

یکی از دلایل اصلی برای ساخت ویلای دوبلکس در واقع این است که بتوانید با نشستن در طبقه فوقانی و یا طبقه پایین به‌چشم‌اندازهای زیبا و خیره‌کننده بیرونی نگاه کنید و لذت ببرید.

سعی کنید فضای داخلی ویلای دوبلکس را فضایی نورگیر و دلباز طراحی کنید تا رغبت بیشتری برای نشستن در این فضا و سپری‌کردن اوقات در آن داشته‌باشید. استفاده از پرده‌های نازک و تعبیه پنجره‌های شیشه‌ای گسترده می‌تواند ایده خوبی برای یک ویلا دوبلکس باشد.

  1. یک اتاق نشیمن کوچک در طبقه فوقانی درست کنید

همانطور که می‌دانید در ویلاهای دوبلکس به‌طور عمده طبقه فوقانی مختص اتاق‌های خواب و سرویس‌های بهداشتی است با این حال می‌توانید یک بخش کوچک از طبقه فوقانی را به یک اتاق نشیمن کوچک اختصاص دهید. حیف است که نتوانید از طبقه فوقانی برای تماشای منظره بیرون استفاده کنید.

شما می‌توانید تنها یک عدد مبل به‌شکل نیم دایره در طبقه فوقانی تعبیه کنید تا در اوقاتی از روز بتوانید همراه خانواده‌تان در این مبل گرد هم آیید و از منظره زیبای بیرونی لذت ببرید. به‌ویژه اگر ویلای شما در طبقه فوقانی خود دارای تراس دلباز است حتماً سعی کنید در تراس ویلا از مبلمان فضای باز استفاده کنید.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. در راه‌پله‌های ویلا از گلدان‌های گل و گیاه استفاده کنید

تمامی ویلاهای دوبلکس دارای یک راه‌پله بین دوطبقه هستند. این راه‌پله می‌تواند به‌طور مستقیم و یا در صورت کمبود فضا و صلاحدید طراح به‌طور مارپیچ طراحی شده باشد. شما می‌توانید این مسیر را با استفاده از گلدان‌های گل و گیاه تزئین کنید و فضایی زیبا و آرامش‌بخش در مسیر راه‌پله ایجاد کنید.

همین کار ساده می‌تواند جلوه زیبا و چشم‌نواز به دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس شما دهد. به‌ویژه اگر راه‌پله‌های ویلای شما راه‌پله‌های چوبی باشد قرار دادن گیاهان آویز و زینتی همچون پیچک های رونده در مسیر راه‌پله می‌تواند جلابخش این چشم‌انداز باشد.

چنانچه در مسیر راه‌پله‌ها پنجره‌های کوچکی تعبیه شده باشد نیز نور کافی به گیاهان رونده خواهد رسید و جذابیت بصری ویلای شما به‌مرور بیشتر خواهد شد.

  1. اجرای طراحی مدرن و مینیمال در ویلا دوبلکس

از آنجایی که ویلای دوبلکس دارای دوطبقه مجزا است باید تجهیزات بیشتری را برای ویلا خریداری کنید. این موضوع می‌تواند از منظر اقتصادی برای شما هزینه بر باشد. پر کردن تمام ویلا با تجهیزات مختلف و ایجاد یک چیدمان تمام و کمال می‌تواند هزینه سنگینی برای شما ایجاد کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای ویلای دوبلکس خود از چیدمان مدرن بهره بگیرید.

در این چیدمان اساساً تجهیزات غیر ضروری حذف می‌شوند و شما می‌توانید ویلا را تنها با تجهیزات اساسی و ضروری چیدمان کنید. در این نوع چیدمان از تجهیزات پر زرق و برق و گران‌قیمت خبری نیست و می‌توانید ظاهری شیک، مینیمال و جذاب برای ویلای خود ایجاد نمایید.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  1. تعبیه شومینه در ویلا دوبلکس

از آنجایی که طبقه پایین ویلای دوبلکس عمدتاًدارای یک اتاق نشیمن دنج و دوست‌داشتنی است بهتر است در فضای اتاق نشیمن یک شومینه تعبیه کنید تا بتوانید در روزهای سرد و پاییزی سال در حالی که به تماشای رقص برگ‌های خزان زده از پنجره ویلا نشسته اید در کنار شومنیه بنشینید و از گرمای آن در حین مطالعه کتاب دلخواه‌تان لذت ببرید.

به‌طورکلی باید سعی کنید چیدمان طبقه پایین ویلا دوبلکس را به‌نوعی طراحی کنید که موجب جمع تر شدن و نزدیک‌تر شدن اعضای خانواده به‌هم شود. تعبیه شومینه در اتاق نشیمن می‌تواند همان ایده‌ای باشد که طبقه پایین ویلای دوبلکس را به محیطی گرم و صمیمی تبدیل می‌کند. تعبیه پنجره‌های گسترده در این طبقه نیز ایده‌ای ست که اجرای آن جذابیت ویلای شما را چند برابر خواهد کرد.

  1. تعبیه تابلوهای هنری و قاب عکس در مسیر راه‌پله

برای جابجا شدن بین طبقات بایستی از مسیر راه‌پله حرکت کنید. یک‌بار امتحان کنید و تعدادی تابلوهای هنری و قاب عکس را در مسیر راه‌پله روی دیوار تعبیه نمایید. در نتیجه متوجه خواهید شد جذابیت این مسیر برایتان بسیار بیشتر خواهد شد. به‌علاوه اینکه هم از طبقه پایین و هم از طبقه فوقانی چشم‌اندازی زیبا و مستقیم به این قاب عکس‌های زیبا خواهید داشت.

به‌طورکلی سعی کنید مسیر راه‌پله را با استفاده از المان‌های هنری مختلف دیزاین کنید چرا که با این کار بخش عمده‌ای از دیوارهای خالی ویلا را به‌نحوی زیبا پوشش خواهید داد.

برای خرید ویلا در لنگرود با کارشناسان بخش فروش شرکت آرش تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از نکات طراحی داخلی ویلا دوبلکس

داشتن ویلا دوبلکس حس و حال متفاوتی را در شما ایجاد خواهد کرد. فضای ویلاهای دوبلکس به‌طور عمده فضایی دنج، دوستانه و صمیمانه است چرا که تمامی اتاق‌های خواب و سرویس‌های بهداشتی در طبقه فوقانی واقع‌شده‌اند و می‌توانید در طبقه پایین ویلا تجربه‌ای آرامش‌بخش از زندگی را داشته‌باشید.

تعبیه کتابخانه، ایجاد اتاق نشیمن دوستانه و گرم، تعبیه گلخانه و ایجاد اتاق غذاخوری دنج و صمیمانه از جمله‌ ایده‌هایی است که می‌توانید در ویلا دوبلکس خود پیاده‌سازی کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×