گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی شهرک‌های ویلایی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-30
شهرک ویلایی آرش

انواع شهرک ویلایی آرش

شرکت انبوه‌سازان آرش توانسته با ساخت 6 نوع شهرک ویلایی مختلف متناسب با سلیقه افراد گامی مهم در جهت ویلای سازی مناطق گردشگری زیباکنار و بندر انزلی  بردارد. در این بخش ما به 6 نوع از شهرک‌های ویلایی آرش نگاهی گذرا خواهیم کرد.

 

شرکت انبوه‌سازان آرش با ساخت ویلا در اطراف ساحل زیباکنار و دیگر نقاط استان گیلان و شمال ایران توانسته تا حدودی مسافرن و گردشگرانی را که به این شهر گردشگر پذیر سفر می‌کنند را یاری کند، تا آنها بتواند یک سفر رویایی را در شهرک ویلایی آرش سپری کنند. ساخت شهرک‌های ویلایی و همچنین ساخت دهکده ساحلی در ساحل زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان یکی از دستاوردهای ارزشمند شرکت ویلا سازی آرش است.

1.شهرک ویلایی آرش 1 زیباکنار: این مجموعه شهرک ویلایی در 29 واحد ویلایی که در سه تیپ مختلف به‌صورت یک طبقه، دوبلکس و تریپلکس دو خوابه و سه خوابه ساخته‌شده است. شرکت ویلا سازی آرش در سال 1387 در منطقه آزاد انزلی و ساحل زیباکنار توانست اقدام به طراحی و ساخت شهرک ویلایی آرش کند. از مزایای ساخت این شهرک ویلایی می‌توان به‌چشم‌انداز زیبا، دسترسی راحت به مراکز خرید، نزدیکی به جاده اصلی،

نکته مهم این است که این شهرک در محیطی ساخته‌شده که در اطراف آن هیچگونه ساخت‌وسازی صورت نگرفته است. توجه‌داشته‌باشید بسیاری از واحدها این شهرک ویلایی به فروش رفته و تنها چند واحد باقی‌مانده که گزینه مناسبی برای خرید شما است. ویلا شمال و ویلای گیلان را از دست ندهید.

2.شهرک ویلایی آرش 2: شرکت ویلا سازی آرش توانسته با توجه به دستاوردها و تجربه‌ای که در ساخت شهرک ویلایی 1 به‌دست آورده، و با توجه به نیاز مشتریان شهرک ویلایی آرش تیپ 2 را طراحی و اجرا کند. این شهرک ویلایی در مساحتی بالغ بر 12000 متر مربع ساخته‌شده است که شامل 40 واحد ویلایی در دو تیپ یک طبقه، دوطبقه، دوبلکس 2 خوابه و سه خوابه است.

خرید ویلا گیلان و خرید ویلا شمال به شما امکان میدهد تا در استان خوش آب هوای گیلان صاحب ویلا شوید. ویژگی این شهرک ویلایی فاصله کم تا ساحل دریا. ورودی این شهرک از جاده اصلی و خرووجی آن نیز از جاده اصلی، فضای دلنواز و شیک برای آنان که عاشق زیبایی و طبیعت هستد.

3.شهرک ویلایی آرش 3 زیباکنار: این مجموعه همچنان در حال طی مراحل اداری برای اخذ مجوز ساخت و … است.

4.شهرک ویلایی آرش4 زیباکنار: شرکت انبوه‌سازان آرش با توجه به تجربیات گذشته خود در ساخت ویلا و معماری آن وسواس به‌خرج داده، به گونه‌ای که در شهرک ویلایی 4 آرش به لحاظ طراحی و نوع معماری شما می‌توانید 9 تیپ ویلا به‌صورت یک طبقه و دوبلکس با طراحی 2 تا 5 خوابه را مشاهده کنید.

این شهرک ویلایی در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع در ضلع جنوبی هتل کوثر صدا و سیما و در کنار تالاب 18 هکتاری زیباکنار در دو فاز مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. ناگفته نماند شهرک ویلایی آرش 4 توسط دکتر رضا مسرور رئیس هیات مدیره و  معاونین بازرگانی سازمان مناطق آزاد انزلی افتتاح شد.

این مجموعه ویلایی در یک منطقه خوش آب هوای با طبیعت چشم‌نواز با معماری نوین کشورهای اروپایی در دو سبک گاتیک و اسپانیش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

5.شهرک ویلایی آرش 5 زیباکنار: شهرک ویلایی 5 با طراحی ممتاز و متمایز از سایر شهرک‌های ویلایی در منطقه ساحلی زیباکنار ساخته‌شده است. شهرک ویلایی 5 آرش با فضا سازی و محوطه‌سازی نوین محیطی بی‌نظیری  را برای شما فراهم می‌کند تا سفر رویایی خود را تکمیل کنید. فاصله شهرک ویلای آرش 5 از از ساحل دریای زیباکنار در حدود 700 متر است.

6.شهرک ویلای آرش 6 زیباکنار: شرکت انبوه‌سازان آرش با ساخت شهرک ویلایی در ساحل زیباکنار به مساحت5040 متر که مشتمل بر 14 واحد ویلایی یک طبقه به‌صورت دو خوابه را طراحی و پیاده‌سازی کرده است. شهرک ویلایی آرش 6 در منطقه آزاد انزلی و ساحل زیباکنار و در فاصله کم با ساحل زیبای دریای خزر (کاسپین ) ساخته‌شده است.

معماری و طراحی این شهرک ویلایی طوری است که فضای بازی و تفریح را در داخل شهرک فراهم ساخته است. تعداد کمی از واحدهای ویلایی دارای نمای رومی و کلاسیک ویژه‌ای هستند که از  ویژگی‌های برجسته ویلای6 آرش است.

پایان سخن

شهرک ویلایی آرش با معماری و طراحی نوین خود طی سال‌های متمادی توانسته رضایت مشتریان و مسئولان امر را به‌خود جلب کند. شرکت انبوه‌سازان آرش دارای گواهینامه های بین‌المللی زیادی را که نظر اقتصادی و چه نظر از مشتری مداری کسب کرده است. اگر قصد خرید ویلا زیباکنار را دارید می‌توانید از طریق شرکت ویلا سازی آرش متناسب با سلیقه خود ویلا مورد نظر را خریداری کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×