گیلان، زیباکنار
0133416

نکات پیاده‌سازی دکوراسیون سبک یونانی در ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
طراحی داخلی ویلا یونانی

یونان به‌دلیل مناظر زیبای اقیانوس آبی، سواحل شنی گرم، غذاهای لذیذ و فرهنگ تاریخی غنی، مقصدی فوق‌العاده محبوب برای تعطیلات است. اگر می‌خواهید طرح‌های یونانی را در خانه خود بگنجانید، انتخاب‌های سبک ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید برای آوردن آن حس گرم و طبیعی به فضاهای مورد علاقه خود انتخاب کنید.اضافه کردن پارچه‌های ژاکارد یا چاپ کلید یونانی راه‌های ارزان و ساده‌ای برای ترکیب طرح است. بازسازی های پیچیده‌تر و پرهزینه تر ممکن است به معنای دیوارهای سفید، سقف های تختهای چوبی یا حتی درهای طاقدار باشد. راه‌های زیادی برای گنجاندن روندهای زیبا و تاریخی یونان در طراحی داخلی ویلا وجود دارد. در ادامه شما را با مهم‌ترین نکات دکوراسیون سبک یونانی در ویلا آشنا خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نکات دکوراسیون سبک یونانی در ویلا

دیوار های آشکار

در بسیاری از طراحی‌های داخلی یونانی، انرژی روستایی به‌شدت وجود دارد، با دیوارهای آجری و سنگی که نشانه‌ای رایج در بسیاری از خانه‌های تزئین شده سنتی است. این دکور زیبایی تمیزی را ارائه می‌دهد که به‌طور همزمان کاملاً گرم و دلپذیر است. سنگ در معرض همچنین می‌تواند به خنک نگه‌داشتن خانه‌ها در تابستان‌های گرم یونان کمک کند.

اگر خانه شما دیوارهای آجری، سنگی یا حتی تختهای ندارد که بتوان آن را در معرض دید قرار داد، سعی کنید یک ویژگی آجری سفید یا دیوار برجسته را ادغام کنید. یک محیط شومینه آجری راه دیگری برای تلفیق احساس دیوار در معرض بدون وقف به بازسازی کامل خواهد بود.

پالت آبی و سفید

داستان رنگ اصلی برای دکوراسیون داخلی یونانی آبی و سفید است. انرژی اقیانوس و سواحل شنی بکر را منعکس می‌کند. این سایه‌ها در پارچه‌های یونانی، فرش‌ها، روکش‌های مبلمان و غیره محبوب هستند. بسیاری از نمای بیرونی خانه در سراسر جزایر یونان دارای درها، ستون‌ها و حتی پله‌های آبی و سفید هستند.یک راه ساده برای ترکیب این پالت رنگ از طریق رختخواب شما است. اگر از قبل رنگ دیوارهای خنثی دارید، صرفاً اضافه کردن یک فرش آبی و سفید هندسی و آبی به‌همراه ملافه های کتان سفید می‌تواند فورا طعم یونان را به اتاق بیاورد.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

درختان زیتون

زیتون بخش مرکزی اقتصاد و فرهنگ یونان است. داشتن یک درخت زیتون زیبا در داخل خانه، بخش مهمی از یونان را به خانه شما می‌آورد. صاحبان خانه در مناطق 10 و 11 USDA می‌توانند زیتون را در فضای باز پرورش دهند، در حالی که بقیه باید گیاهان خود را در طول زمستان در داخل خانه نگهداری کنند.

چه از طریق یک درخت واقعی کاشته شده یا یک درخت مصنوعی واقع گرایانه، تماشای درخت زیتون طعم مدیترانه‌ای را به خانه شما خواهد آورد. درختان مصنوعی را با شمع‌های شکوفه‌های زیتون یا عود جفت کنید تا فضای مدیترانه را بهتر بسازید. بسیاری از مراکز فروش گیاهان نیز درختان زیتون را می‌فروشند که می‌توان در داخل خانه پرورش داد.

پارچه‌های شفاف

آفتاب فراوان و گرم یونان عنصر مهمی در همه خانه‌های آن‌ها است و اغلب از پنجره‌های بزرگ و نامرتب یا نورگیرها پذیرفته می‌شود. برای دعوت صمیمانه در این آفتاب گرم، پرده‌های شفاف برای فضایی با الهام از یونانی ضروری است. پرده‌های سبک که به آرامی بالا می‌آیند، سبک لباس یونان باستان را تداعی می‌کنند: ساده، بدون تزئین و سبک.به پارچه‌های موسلین، ابریشم و دیگر پارچه‌های شفاف در رنگ‌های طبیعی و خاموش نگاه کنید. اگر واقعاً احساس جسور هستید، اصلاً پرده نزنید و در عوض از کرکره های داخلی برای کنترل میزان نور خورشید به فضای خود استفاده کنید.

برای خرید ویلا در سوادکوه با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

ستون

نگاهی به ویرانه‌های یونان باستان به‌سرعت به شما نشان می‌دهد که ستون‌های باشکوه و استادانه ساخته‌شده بخش مهمی از زیبایی‌شناسی یونان هستند. یونانیان باستان معماران درخشانی بودند و ستون‌ها نقشی حیاتی در ساخت بناهای آن‌ها داشتند که هنوز در بسیاری از خرابه‌های یونانی مشهود است.

در حالی که ممکن است ستون‌های آتن برای اکثر خانه‌های مدرن چندان کاربردی نباشند، راه‌های زیادی برای گنجاندن نقوش ستون در هر اتاقی وجود دارد. در اتاق نشیمن، ستون های اطراف شومینه یا درگاه را امتحان کنید. یک پست انفرادی را به‌عنوان پایه گیاهی یا برای نگه‌داشتن نیم تنه یا مجسمه به سبک یونانی امتحان کنید. پاسیوها و ایوان ها نیز می‌توانند از لهجه های ستون بهره ببرند.

پارچه‌های داماسک قطعات مجلل و پر جنب و جوشی هستند که با فرآیند منحصربه‌فرد بافتن یک نخ تار با یک نخ پود، اغلب با استفاده از نخ های ساتن و ساتن ایجاد می‌شوند. این طراحی جلوه‌های خیره‌کننده اغلب دو رنگ با سطوح مختلف درخشندگی ایجاد می‌کند. در حالی که داماسک یک اختراع بیزانسی است، یونانیان باستان آن را دوست داشتند و به‌طور گسترده‌ای در خانه‌های آنها گنجانده شد.

ملافه داماسک هنوز مد روز و به‌طور گسترده در دسترس است. بنابراین، این دکور یونانی به‌راحتی به خانه شما معرفی می‌شود. روتختی داماسکی آبی و سفید راه ایده‌آلی برای لذت‌بردن از این سبک خواهد بود، زیرا پارچه‌های داماسک برای مطابقت با زیبایی یونانی بسیار سنگین هستند.

برای خرید ویلای شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

استفاده از پارچه‌های مناسب در طراحی داخلی ویلا یونانی

 ژاکارد

پارچه‌های داماس مدرن اغلب بر روی دستگاه‌های بافندگی ژاکارد بافته می‌شوند. دستگاه‌های بافندگی ژاکارد امکان تولید مکانیزه مواد پیچیده از قبل دست‌ساز مانند براد و گلاب را فراهم می‌کنند. ماشین بافندگی ژاکارد امکان ساخت بسیار ارزان‌تر و سریع‌تر بسیاری از تزئینات استادانه، از جمله داماس و الگوهایی مانند کلید یونانی یا میاندروس را فراهم می‌کند.هر فروشگاه دکور خانه با جعبه بزرگ باید طیف گسترده‌ای از پارچه‌های ژاکارد را حمل کند که کمی زیبایی یونانی را به خانه شما بیاورد. اگر روتختی داماسک خیلی گران باشد، روتختی ژاکارد زیبایی بسیار مشابهی را با کسری از هزینه ارائه می‌دهد.

شیشه آبی

با تاکید زیاد بر دکوراسیون آبی و سفید در طراحی یونانی، شیشه آبی یک وسیله ایده‌آل برای هر تعداد قطعه از پنجره‌های شیشه‌ای رنگی گرفته تا زنگ های بطری و مجسمه‌ها است. طبیعت شفاف شیشه به زیبایی نور خورشید را که طراحی یونانی مورد توجه قرار می‌دهد، می بخشد و در عین حال یک عنصر ساختاری تزئینی را نیز به‌همراه دارد.

گلدان‌های شیشه‌ای آبی راهی ارزان و ساده برای آوردن شیشه آبی به آشپزخانه یا محل زندگی شما هستند. سعی کنید روغن زیتون طعم دار مورد علاقه خود را در یک بطری شیشه‌ای آبی زیبا ذخیره کنید، یا گل‌های سفید تازه یا خشک را با یک گلدان آبی جفت کنید تا زیبایی شناسی محبوب آبی و سفید یونان را به نمایش بگذارید.

برای خرید ویلا ترکیه ای در با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

سقف های رنگ شده

در حالی که طراحی یونانی معمولاً شامل بسیاری از رنگ‌های عجیب و غریب یا روشن نمی‌شود، اغلب نیاز به نقاشی سقف دارد. سقف های چوبی در معماری و طراحی یونانی بسیار مهم هستند، اما زمانی که این امکان وجود ندارد، رنگ‌آمیزی سقف در سایه طبیعی زیبا و خاموش ترجیح داده می‌شود.

سبزهای روشن، مریم گلی و زرد لیمویی محو شده، هر دو گزینه‌های جذابی هستند، مانند فوم های دریایی و آبی. اگر تیرها یا عناصر ساختاری منحصربه‌فرد دیگری وجود داشته باشد، رنگ‌آمیزی آن‌ها به رنگ آبی و سفید متضاد، پالت رنگ مورد علاقه را وارد اتاق می‌کند. با این حال، تقریباً هر رنگی که به آرامی زیبایی اقیانوس را بازتاب دهد، مناسب است.

مانند طراحی مراکشی، طراحی یونانی نیز کاملاً در مورد راحتی خالص است که به معنای بالش های زیاد است. هیچ خانه یونانی یک قسمت نشیمن را بدون تنوع زیاد بالش راحت برای مهمانان در نظر نمی‌گیرد.یک مبل کم ارتفاع به سبک یونانی که با بالش های زیبای داماسکی یا ژاکارد آبی و سفید پر شده است، منظره‌ای فوق‌العاده جذاب است. این بالش ها را با پتوهای سبک وزن از پنبه یا کتانی طبیعی ست کنید تا فضایی واقعاً دلپذیر داشته‌باشید که به شما اجازه می‌دهد در گرمای یونان خنک بمانید. پاپ هایی با رنگ طبیعی مانند زرد لیمویی و سبزی های گیاهی نیز مورد علاقه هستند.

میز کم ارتفاع برای وعده‌های غذایی نشسته و معاشرت بخشی ضروری از دکوراسیون یونانی است که در بسیاری از شبه‌جزیره عربستان نیز تکرار می‌شود. یک میز ساده و کم ارتفاع با بالش های ضخیم مجلل برای صندلی‌ها، اگرچه برای بسیاری از غربی ها غیرعادی است، اما راهی دنج و صمیمی برای چیدن میز است.

برای خرید ویلا در آستارا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

میزهای ساده و باکیفیت

به‌دنبال میزهای ساده و خوش‌ساخت با روکش‌های چوب طبیعی باشید. میزهای سه پایه در طراحی یونانی نیز مد روز هستند. این میزها را با یک مبل ساده و کم ارتفاع با خطوط تمیز ست کنید. برای افرادی که واقعاً ماجراجو هستند، به‌دنبال بالش های بزرگ و ضخیم به‌عنوان نشستن در اطراف یک میز بسیار کم باشید.

مانند بسیاری از فرهنگ‌های آب‌وهوای گرم، فرش دیوار به دیوار برای طراحی سنتی یونانی مهم نیست. کفپوش‌های کاشی‌شده هم به‌خاطر زیبایی کلاسیک‌شان و هم به‌خاطر کمک به ایجاد حس طراوت بیشتر در پاها در هنگام استحکام کامل تابستان بسیار معروف هستند.

با این حال، برای کسانی که نگران کف‌های سرد در آب‌وهوای شمالی هستند، فرش‌ها راهی محبوب برای افزودن کمی گرما و لطافت در ماه‌های زمستان و در عین حال حفظ زیبایی یونانی هستند. به‌دنبال فرش‌های سنتی و روستایی که دارای نقش های هندسی هستند، به خصوص در رنگ‌های آبی و سفید باشید

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×