گیلان، زیباکنار
0133416

چطور یک ویلا با دیزاین چوبی طراحی کنیم؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-08
دیزاین چوبی

چوب باعث زیبایی منزل می‌شود و می‌تواند دکور جذابی را برای شما رقم بزند. خانه‌های ویلایی در قدیم هم به‌صورت چوبی ساخته شود و این تصمیمی که شما برای دیزاین ویلا گرفته‌اید می‌تواند نوعی دیزاین سنتی باشد. ویلا اگر ساخته شد، و تمامی امکانات رفاهی در آن قرار داده شد، در نهایت نوبت به دیزاین می‌رسد، هر خانه‌ای حتی خانه‌های نقلی هم نیاز به دیزاین دارند، بنابراین شما می‌توانید بعد از اتمام ساخت ویلا و نهادن انواع امکانات به ویژگی‌های ظاهری و دیزاین ویلا برسید.

برای خرید ویلا در کلاچای با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویژگی‌های ظاهری و دیزاین ویلا یکی از پر نکته ترین بخش‌های خانه است. چیزی که هر کسی وارد خانه شما می‌شود باید برایش جذاب باشد. بنابراین شما باید طرحی از پیش آماده داشته‌باشید تا نمای خانه بیش از پیش جذاب به‌نظر بیاید. نیاز به بررسی فکر بسیاری است. شما باید در ابتدا بدانید ویلا چند متر است و دارای چه بخش‌هایی است مثلا ویلایی با پذیرایی 110 متری 3 خوابه و دارای دو راهرو و آشپزخانه به‌صورت دوبلکس.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی ویلا با دیزاین چوبی

خب این خانه از 8 بخش تشکیل شده است که باید متناسب با هر بخش دیزاین را شروع کنید. راهرو به چه صورت باید دیزاین شود؛ پذیرایی و هر بخش از اتاق‌ها چگونه باید دیزاین چوبی شود و همچنین پله‌های اتاق دوبلکس می‌تواند مثلا چوبی باشد و این دیزاین به چه صورت است. همانطور که دیدید نیاز دارید که هربخش از خانه را به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید.

بررسی انتخاب چوب از نظر سنتی

هنر چوب کاری یکی از قدیمی ترین هنر های برجای مانده در ایران است که بسیار دارای طرفداران خاص خودش است. بسیاری از وسائل خانه‌های ما مانند، تخت، مبل، میز، میزغذاخوری، کتابخانه و… از چوب طراحی و ساخته‌شده‌اند. که این انتخاب به‌منظور زیبایی و مقاومت و سبک بودنش نسبت به دیگر مواد ها است. بنابراین دیزاین چوبی هم یکی از انتخاب‌هایی است که می‌تواند خانه ما را جذاب‌تر و زیباتر از قبل سازد.

  • دیزاین چوبی در آشپزخانه

مسلماً بخش چوبی در آشپزخانه‌ها استفاده از کابینت و یا میز ناهار خوری است که در انواع مختلفی ارائه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود دیزاین چوبی آشپزخانه خود را انتخاب کنید. انتخاب کابینت در دیزاین چوبی ویلا دارای اهمیت است بنابراین از نهایت سلیقه خود برای انتخاب آن استفاده کنید و سعی کنید یکی از بهترین جنس های کابینت با رنگی فوق‌العاده امروزی را برای آن انتخاب کنید.

  • درست کردن شاهنشین در اتاق خواب و یا گوشه‌ای از پذیرایی

یکی دیگر از دیزاین‌های چشمگیری که می‌تواند بسیار جذاب باشد، ساخت شاهنشین است که معمولاً در کنار پنجره ساخته می‌شود. شاه نشین که به‌صورت چوبی است می طلبد در کنار پنجرهای روبه منظره‌ای فوق‌العاده بی‌نظیری باشد که در حالی که دارید کتاب مورد علاقه خود را می‌خواهید قهوه‌ای میل کنید و از فضا لذت ببرید. توصیه داریم برای دیزاین ویلا از شاه نشین در اتاق خود استفاده کنید.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • درب و پنجره‌های بزرگ چوبی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ویلا با دیزاین چوبی می‌تواند انتخاب درب و پنجره چوبی بزرگ باشد. درب‌های بسیار زیبای چوبی برای ورود به ویلا وجود دارد که نمای ساختمان را بسیار جذاب می‌کند و انگار در کاخ مانند اربابان زندگی می‌کنید! حس خوب دیدن و تماشای منظره بیرون از پنجره چوبی بزرگ می‌تواند لذت‌بخش و بسیار خوب باشد. می‌توانید با نسبت پنجره‌های بزرگ هم نمای خانه را زیباتر سازید و هم حس خوب را بچشید. توصیه ما به شما این است که حتماً این ایده را عملی کنید چرا که نتیجه آن را خواهید دید.

  • گذاشتن قفسه کتابخانه در بخشی از پذیرایی

این ایده را شاید در بسیاری از ویلاها دیده باشید، با گذاشتن قفسه کتاب شما می‌توانید هم آثار هنری مانند مجسمه‌های زیبا را داخل آن بگذارید و هم می‌توانید کتاب‌های فوق‌العاده‌ای را در این کتاب خانه بچینید و در منظرعموم قرار دهید، هم بار فرهنگی و علمی دارد و هم زیبایی خاصی به خانه شما می‌دهد، چینش خوب کتاب در کتابخانه و نوع انتخاب سبک کتابخانه و گذاشتن کتابخانه در بخش مهمی از پذیرایی بسیار در بختر دیده شدن این ایده کمک می‌کند.

برای خرید ویلای تریبلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • استفاده از اشیای چوبی

اگر هرچیزی دیدید جنس چوبی و غیر چوبی دارن، شک نکنید که بهتر است نوع چوبی آن را انتخاب کنید. استفاده از طرح‌ها و اشیای حتی کوچک و مینیمالیسم چوبی می‌تواند بسیار جذاب باشد. بنابراین سعی کنید در انتخاب خود این گزینه را برای دیزاین انتخاب کنید.

  • مبلمان و یا میز منبت کاری شده

یکی از هنر های فوق‌العاده زیبای ایرانیان در زمینه چوب می‌تواند منبت کاری باشد. این هنر بسیار قدیمی است و سال‌ها ایرانیان از آن برای تزئین چوب استفاده می‌کنند. می‌توانید میز و یا مبل‌هایی را به سبک منبت انتخاب کنید. این انتخاب می‌تواند بسیار در جذب افراد نسبت به دکوراسیون خانه شما موثر باشد.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مبل یا میز های منبت کاری شده به‌قدری زیبا هستند که چشم هر مخاطبی را به‌سمت خود جذب می‌کند. بازار مبلمان ایران پر از کالا های اروپایی است و شما برای خاص بودن و خاص نشان دادن دیزاین ویلای خود می‌تواند از هنر منبت استفاده کنید. یادتان باشد در چنین مواقعی باید خاص باشید چیزی که همه از آن استفاده می‌کنند نمی‌توانند ایده خوبی برای شما باشد، سعی کنید چیز هایی را انتخاب کنید تا بقیه از شما یاد بگیرند نه شما از بقیه!

  • استفاده از آلاچیق در حیاط ویلا

علاوه بر داخل خانه که برگرفته از چوب است، سعی کنید در حیاط هم از سازه‌های چوبی استفاده کنید، یک آلاچیق چوبی و باربیکیو چوبی می‌تواند ایده خوبی در حیاط ویلا باشد.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×