گیلان، زیباکنار
0133416

طراحی ویلا به سبک انگلیسی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
ویلا به سبک انگلیسی

 معماری طراحی ویلا به سبک انگلیسی برای خانه‌های روستایی با محافظه‌کاری و سخت‌گیری آن با سایرین متفاوت است. در پایان قرن هفدهم در انگلستان، برخی از رویدادها پایه و اساس سبک منظره را ایجاد کردند.

تمایزات طراحی ویلا به سبک انگلیسی از انواع دیگر معماری

  • استفاده از مواد طبیعی (آجر، سنگ)
  • پنجره‌های بزرگ و پوشش زیبای سطوح دیوار
  • ساخت‌وساز دوطبقه با سقف شیب دار
  • عدم تقارن نمای بیرونی
  • کاشت درختان و درختچه‌های مختلف

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نمای بیرونی ویلا انگلیسی

نمای بیرونی ویلا شیک به سبک انگلیسی با خانه‌های روشن در مجاورت تخت باغ و کرکره‌های آبی فانتزی هر بوته‌ای جایگاه ویژه خود را دارد – همه این‌ها سبک کلاسیک خانه را تحسین می‌کند. تزئینات خاکستری خانه و سرسبزی، سبک انگلیسی خانه را متمایز می‌کند.خانه روستایی با گیاهان کوهنوردی که یادآور عمارت دوک‌ها و بارون‌های انگلیسی است.

ترکیب سبز نزدیک خانه آن را محکم و کنایه به‌ دوران تودور کرده است. خانه‌هایی که در هنگام ساخت چندین نوع مصالح (آجر و سنگ) را با هم ترکیب می‌کنند، متعلق به این سبک هستند.

یکپارچگی و تنوع دقیق حیاط ویلا انگلیسی به دکوراسیون صحیح گلخانه بستگی دارد. طراحی چشم‌انداز کامل در نزدیکی ویلا زیبا به سبک مدرن انگلیسی با ستون‌های سفید و پنجره‌های کوچک منطقه مجاور نزدیک ویلا را می‌توان با کمک چمن به مکانی برای استراحت تبدیل کرد.

طراحی سقف ویلا انگلیسی

ویلا اگر دارای شیروانی‌های بلند و دیوارهایی باشد که با سنگ‌های خشن بزرگ پوشیده شده‌اند، نجیب به‌ نظر می‌رسد. کاشی خاکستری سقف و ورودی برج مانند خانه را نجیب و نماینده می‌کند. در برخی موارد آنها ویلا بنایی از آجر قرمز انجام می‌دهند و ساختمان شبیه یک ساختمان افسانهای قرون وسطایی است. اشراف ویلاهایی بدون تزئین ساخته بودند. این ساختمان به سبک گریگوری است.

سبک کلاسیک گرجی از طراحی انگلیسی برای تزئین ویلا استفاده می‌شود. با استفاده از آجرهای مرغوب می‌توان سبک ویلا را کم رنگ انتخاب کرد. به‌طور سنتی، چنین خانه‌ای باید در دوطبقه باشد.

برای خرید ویلا شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی محیط ویلای انگلیسی

ویلا انگلیسی سبک تودور از سنگ‌های رنگی مختلف با چمن حیاط خلوت زیبا برای اوقات فراغت در یک منطقه بزرگ می‌تواند یک مهمان‌خانه به سبک روستیک باشد. گل‌ها و درختچه‌های روشن مکمل خوبی در جلوی در هستند.

قسمت جلویی خانه را می‌توان به‌ لطف زیرزمین کم، سایه‌های محدود، سقف پوشیده‌شده با کاشی، مرتب و زیبا ساخت. اگر سکویی برای ایوان باز آماده باشد، سبک مدرن‌تر خانه کاملاً شیک و چشمگیر به‌ نظر می‌رسد.

خانه از آجرهای شنی‌رنگ و در و پنجره‌های چوب ماهون با فضای ایوان در ورودی ویلا کوچک به سبک انگلیسی، احاطه‌شده توسط درختان، سنت‌های چند صد ساله سلطنت پادشاهان را به یاد می‌آورد (همانطور که در بین بریتانیایی‌ها مرسوم بود: تعطیلاتی آرام به‌ دور از تمدن).

تجمل محتاطانه در طراحی این خانه با سقف خاکستری تیره و دیوارهای خاکستری روشن مشهود است. تمام ضلع‌های جلویی دارای نمایه‌ای متمایز هستند و در نتیجه خانه را اصلی جلوه می‌دهند. خانه‌ای به سبک انگلیسی با کاشی‌های پشت‌بام خاکستری تیره و دیوارهای پانل‌های خاکستری که موردعلاقه خانه‌های شهری آمریکایی است.

در بسیاری از ویلاهای به سبک اشرافی، از پنجره‌های تعبیه‌شده در طبقه دوم استفاده می‌شود. این کشف جالب معماران بود. علاوه بر این، فضای داخلی از طریق پنجره‌های وسیع و متعدد اصلاح می‌شود که یادآور روزنه‌های پنجره‌ها در قلعه‌های قرن‌های گذشته است. معماران برای رسیدن به این اثر از لعاب استفاده کردند. ویلا بزرگ دارای ظاهری بدیع است که شامل گالری، سالن، اتاق مهمان است.

حیاط ویلای انگلیسی

بهتر است حیاط را با سنگ‌فرش یا سنگ وحشی تزئین کنید. شما می‌توانید چنین ویلایی از سنگ و کاشی تمیز در حیاط طراحی کنید، اما مساحت بزرگ‌تر ورود وسایل نقلیه را تسهیل می‌کند. عمارت از سنگ طبیعی و منطقه مجاور برای اتومبیل و اوقات فراغت ساخت‌وساز معماری یک خانه به‌شکل قلعه بسیار عالی به‌ نظر می‌رسد.

هر کسی که عاشق ظرافت است، به‌ جای دیوارهای بیرونی، عاشق پنجره‌های پانوراما خواهد بود. بهترین کیفیت آن‌ها این است که نور طبیعی وارد اتاق می‌شود. پنجره‌ها نیز نیازی به پرده ندارند.

موقعیت مناسب ساخت ویلای انگلیسی

موقعیت ویلا در نزدیکی جاده بزرگراه مناسب خواهد بود. یک پروژه خانه با گاراژ ساخته‌شده به‌‌عنوان محبوب درنظرگرفته می‌شود. برخی از مردم با توجه به انزوا از شلوغی شهر به سنت‌های انگلستان پایبند هستند، یعنی ترجیح می‌دهند دور از مردمی که از طبیعت لذت می‌برند زندگی کنند.

ویلا یک طبقه به سبک ساب روبان انگلیسی که با درختان و گچ سفید تزئین شده است.

ویلای ساخته‌شده از سنگ طبیعی باعث می‌شود که در عین حال طبیعی و منحصربه‌فرد به‌ نظر برسد. و بوته‌های صاف و مرتب‌شده همه‌ چیز را به مکانی دنج برای تعطیلات خانوادگی تبدیل می‌کند. نرده به سبک روستیک جلوه‌ای منحصربه‌فرد و تصویر کاملی از ویلای انگلیسی ایجاد می‌کند.

برای خرید ویلای تریپلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نکات طراحی ویلا انگلیسی اشرافی

ویلا انگلیسی اشرافی سه طبقه، قاب پنجره سفید، کاشی سقف قهوه‌ای تیره، دو دودکش و درختچه‌های تزئین‌شده در حیاط. بدون شک بسیاری از مردم قبول می‌کنند که در ویلاهایی که به سبک انگلیسی ساخته‌ شده‌اند، مهمان باشند تا تاریخ طولانی سنت‌های بریتانیا را احساس کنند.

از بین تمام سبک‌های دکوراسیونی که در ۵۰ سال گذشته شکوفا شده‌اند، هیچ‌ یک به اندازه سبک‌های مرتبط با خانه روستایی انگلیسی ماندگار نبوده است. اگرچه «سبک خانه روستایی انگلیسی» هرگز منحصراً انگلیسی نبوده است و توسط یک آمریکایی کامل شده است، تقریباً به‌ همان اندازه که در Cotswolds در Clapham ظاهر می‌شود، تزئینات آن فوراً قابل تشخیص است: ترکیبی از وسایل آنتیک، حداقل یک مبل بزرگ. با سرویس سخاوتمندانه‌ای از کوسن‌ها، فرش‌ها، چراغ‌های رومیزی با سایه‌های پارچه‌ای، و گل‌های تازه و بازسازی‌شده در چاپ و نقاشی. منسوجات عتیقه، سبکی از مدرنیته، شکوفایی شرق و چند سگ را می‌توان برای طعم بیشتر اضافه کرد.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دلایل موفقیت طراحی ویلا به سبک انگلیسی

بخشی از موفقیت این سبک تحمل و انعطاف پذیری آن است. برخلاف مینیمالیسم، که به کمال لبه مستقیم یا لوکس خشن همراه با ممنوعیت زیبایی نیاز دارد، سبک خانه روستایی انگلیسی فرسودگی و فرسودگی را در بر می‌گیرد و خود را خیلی جدی نمی‌گیرد. Shabby می‌تواند شیک باشد، و کمی حماقت – عینک آفتابی روی بینی نیم تنه مرمری – مجاز است، حتی مورد استقبال قرار می‌گیرد

سبک ویلاهای روستایی انگلیسی معاصر کمتر به شیوه‌ای شبیه به رنگ‌آلودگی، کاغذ دیواری‌های بریده‌شده و میزهای پرده‌دار است. در عوض بالشتک‌های راه راه و سوزنی، امولسیون مات روی دیوارها و پایه‌های مبلمان نمایان است. مینیمالیسم اثر خود را بر جای گذاشته و به کنترل بی‌نظمی کمک کرده است. تجمل خشن باعث‌ شده است که تخته‌های کف تمیز شده و لایه‌های بعدی رنگ و کاغذ به زیر لایه‌های خال‌دار با بافت تاریخی بازگردد. این سبکی است که می‌تواند با مد منعطف شود و با سبک زندگی متناسب باشد. به‌ نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها محو شود.

برای خرید ویلا در کلاچای با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رنگ‌بندی طراحی داخلی ویلا انگلیسی

پالت رنگ معمولاً ترکیبی از سه یا چهار رنگ است که اتاق را دنج و جذاب می‌کند. رنگ‌ها می‌توانند هم روشن و هم کم صدا باشند. سبک مدرن انگلیسی در طراحی داخلی با انواع الگوهای رمانتیک و چاپ گل متمایز می‌شود. همچنین بریتانیایی ها طرفدار رنگ قرمز خاموش هستند. می‌توان آن را روی فرش‌ها و قالیچه ها در یک قفس بزرگ یافت. کابینت‌های سفید بسیار محبوب هستند. این سبک به وفور پارچه‌های مختلف در نظر دارد. مبل‌های نرم با روکش های مخملی یا چرم، کوسن‌های پارچه‌ای راه راه و پرده‌های توری پنجره کاملاً هماهنگ به‌نظر می‌رسند. چینتز با طرح گلدار یا چاپ‌شده خال‌خالی و گلدار محبوب‌ترین مواد هستند. جالب است که همه آنها را می‌توان در یک اتاق ترکیب کرد و معمولاً چاپ های بزرگ را با نمونه‌های کوچک ترکیب می‌کنند.

سبک کلاسیک انگلیسی را در طراحی داخلی با مبلمان ویکتوریایی نشان می‌دهند. ماده غالب چوب با رنگ روشن یا تیره است. می‌توان آن را رنگ کرد، نمایش داد و ظاهر آنتیک داشته باشد. میزها، کمدها و قفسه‌های کتاب را معمولاً از بلوط، چوب قرمز یا کاج می‌سازند. دستگیره‌های روی کشوها را می‌توان از برنج ساخت. مبل‌ها و صندلی‌ها، به‌‌عنوان یک قاعده، از فرود پایین هستند و با یک ملیله نرم پوشیده شده‌اند. کوسن‌های دنج ظاهر سخت صندلی‌های چوبی را نرم می‌کند.

فضای داخلی به سبک انگلیسی به‌ جای وجود یک منبع اصلی نور به‌ شکل یک لامپ در سقف، نورپردازی ملایم و پراکنده دارد. بنابراین، شما باید به‌ نفع لامپ‌های دیواری، چراغ‌های رومیزی و لامپ‌های زمینی که نور گرم ملایمی می‌دهند، انتخاب کنید. می‌توانید فضای داخلی را با شمع‌هایی در شمعدان‌های زیبا با روکش طلا تکمیل کنید.

برای خرید ویلا در کلاردشت مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نکات تزئینی ویلا انگلیسی

  1. مبلمان مستعمل را می‌توان رنگ‌آمیزی کرد و سپس کمی جلا داد تا ظاهر آنتیک به آن ببخشد.
  2. روکش مبل و صندلی راهی آسان برای بازسازی روح خانه‌های انگلیسی بدون خرید مبلمان جدید است.
  3. عکس‌های خانوادگی کوچک در قاب را می‌توان روی دیوار آویزان کرد.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×