گیلان، زیباکنار
0133416

فاصله زیباکنار تا فرودگاه رشت و امکانات این فرودگاه

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-09-10
فرودگاه رشت

فاصله زیباکنار تا فرودگاه رشت چقدر است؟ فرودگاه رشت امکانات بیشتری از یک فرودگاه عادی دارد که باعث اهمیت بیشتر آن می‌شود. شاید در هنگام انتخاب منطقه‌ای برای خرید ویلا و یا سرمایه‌گذاری، آپشن‌های گوناگونی را مدنظر قرار دهید. یکی از ویژگی‌های مهم منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید نزدیک‌بودن به فرودگاه است.

منطقه ساحلی زیباکنار از جمله محدود مناطقی در گیلان است که علاوه بر نعمت دریا تا فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل شهر رشت فاصله چندانی ندارد.

فرودگاه رشت

این فرودگاه از لحاظ ارتفاع از سطح دریا منجر به بیشینه سوخت‌گیری و تنها مسیر خط پروازی کناره دریای خزر است. از این لحاظ مقرون‌به‌صرفه‌‌ترین خط پروازی کشورهای حوزه اسکاندیناوی و اروپای مرکزی نام گرفته است.

همچنین ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت باعث راه‌اندازی خط پروازی مستقیم به برخی کشورهای خارجی از جمله ترکیه، عربستان و… شده است. ساخت ترمینال جدید پروازهای خارجی نیز از برنامه‌های این فرودگاه است.

علاوه بر این، ترمینال VIP (پاویون) و ساختمان تشریفات فرودگاه سردار جنگل رشت به وسعت ۳۳۰ متر مربع، در این پایانه، وجود دارد. این آیتم امکان ورود و خروج فرودگاهی مسافران ویژه و پروازهای اختصاصی دولتی و تجاری به‌طور اختصاصی و با رعایت کامل آداب تشریفات را ایجاد کرده است.

مسیر فرودگاه تا زیباکنار

تمام این موارد باعث اهمیت بسیار زیاد این فرودگاه است که تنها حدود 30 کیلومتر با منطقه ساحلی زیباکنار فاصله دارد. این دسترسی در کمترین زمان باعث می‌شود که اگر شما به هر دلیلی و در هر زمانی مسیر هوایی را برای رفت‌وآمد از محل اقامت خود انتخاب کردید، به‌سادگی می‌توانید این خواسته خود را عملی کنید.

در مسیر رسیدن به ویلای خود تنها کافی است با اولین پرواز به فرودگاه سردار جنگل رشت آمده و از آن‌ جا با تاکسی‌هایی که در فرودگاه به‌سهولت یافت می‌شوند، در کمتر از ۱۵ دقیقه به ویلای رویایی و محل آرامش خود بروید. در مسیر عکس نیز زمانی که قصد خروج از گیلان را دارید تنها چند دقیقه در راه خواهید بود تا به فرودگاه رشت برسید و از آن با پرواز به مقصد موردنظر خود سفر کنید.

این یک امتیاز بسیار بزرگ نسبت به تمام مناطق شمال کشور است. برای نشان‌دادن اهمیت این مسئله تصور کنید که شما برای یک استراحت کوتاه‌مدت مجبور به طی مسافت زیادی رانندگی و تحمل ترافیک باشید. با سفر از طریق هواپیما دیگر مجبور به تحمل تنش‌های روحی و عصبی حاصب از رانندگی در مسیر نخواهید بود. این نیز نوید یک تعطیلات مفرح و رفع خستگی کامل را در زیباکنار به شما می‌دهد.

اهمیت فرودگاه رشت

نزدیکی به فرودگاه از قابلیت های ویژه منطقه آزاد انزلی نیز است. همین موضوع باعث‌شده است که این منطقه نسبت به مناطق آزاد دیگر کشور از امتیاز ویژه‌ای برخوردار باشد. درنتیجه بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران و تاجران و صاحبان کسب‌وکار قرار بگیرد.

بزودی نیز ریل قطار در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید که فاصله زیباکنار ساحلی را تا امتیاز خط آهن کم می‌کند که این مقوله تأثیر بسیار زیادی بر اقتصاد منطقه آزاد انزلی و منطقه ساحلی زیباکنار خواهد گذاشت.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×