گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی خریدوفروش زمین در شمال کشور

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-22
خرید مطمئن ویلا در شمال

در این مقاله ما به بررسی خریدوفروش زمین در شمال کشور پرداخته‌ایم. ما در ایران زندگی می‌کنیم. جایی که هر رز صبحی که از خواب بیدار می‌شویم باید منتظر یک نوسان اقتصادی در یکی از زمنیه های زندگی روزمره خود باشیم. طبیعتاً این شرایط، زندگی را برای ما پر از استرس و نگرانی می‌کند. همچنین برای خیلی از افراد داشتن یک شغل کفایت نکرده و باید به فکر راه دومی برای افزایش درآمد خود باشند.

مسلماً در این شرایط باید خیلی فکر کرد تا راه دومی که انتخاب می‌کنیم برای ما سود زیادی داشته باشد بدون این که تلاش زیادی کنیم. یکی از کارهایی که می‌توان انجام داد خرید زمین در شمال و سپس فروش زمین در شمال کشور است.

خیلی اوقات در میان جمع های خانوادگی یکی از بحث هایی که مطرح است این است که کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم افزایش درآمد داشته باشیم. ممکن است بسیاری از افراد خرید دلار را انتخاب کنند. اما همان‌طور که همه می‌دانیم این روش سرمایه‌گذاری بسیار ریسک پذیر است. چرا که نرخ ارز در کشور ما بسیار متغیر است و سرمایه‌گذاری در این شاخه ممکن است نوسانات زیادی به‌همراه داشته باشد.

برخی دیگر ممکن است بورس را پیشنهاد دهند. که البته سرمایه‌گذاری در این شاخه نیز نیاز به اطلاعات دقیقی دارد تا بتوانید به‌سود برسید. چرا که شاخص بورس نیز هر روز تغییرات زیادی دارد و تنها یک متخصص بورس می‌داند که در چه زمانی باید در چه معقولهای سرمایه‌گذاری کند.

تا این جا دیدیم که این دو روش چندان مناسب نیستند. اما اگر به‌دوران پدر و مادر خود مراجعه کنیم می‌بینیم که یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه گذای خرید زمین یا ملک است. چرا که پدران و مادران ما عقیده داشتند که در این سرمایه‌گذاری پول شما دزدیده نمی‌شود، خرید شما از بین نمی‌رود. و در نهایت حتماً به‌سود خواهید رسید. مسلماً در مورد خرید زمین و ملک نیز نوسان قیمت وجود دارد اما چیزی که به‌وضوح مشخص است این است که اگر خرید زمین را هدفمند انجام داده باشید به‌سود خوبی دست پیدا خواهید کرد زمانی که قصد فروش زمین یا ملک را داشته‌باشید.

اما برای خرید زمین و سرمایه‌گذاری در آن شما باید دقت و اطلاعات کافی را داشته‌باشید. برای خرید زمین اول باید به موقعیت جغرافیایی آن توجه کنید. توجه کنید که دولت برای افزایش درآمدهای خود علاوه بر فروش نفت، به دنیال این است که ورود تورسیم به کشور را افزایش دهد. از این طریق می‌تواند ارز زیادی که از کشور خارج می‌شود را به‌نحوی جبران کند و همچنین نفت خود را برای تامین هزینه‌های کشور هدر ندهد.

با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی  همراه باشید تا شما را با این روش سرمایه‌گذاری آشنا کنیم.

بنابراین با توجه به این نکته می‌خواهد صنعت توریسم را رونق دهد. برای این که به این هدف خود برسد به‌سراغ مناطقی می‌رود که بیشترین جذب توریست را دارد. دولت سعی می‌کند با توسعه این مناطق و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در آن صنعت توریسم را توسعه بخشد. یکی از مناطق کشور که برای این کار بسیار مناسب است ناحیه شمالی کشور است. بنابراین شما می‌توانید خرید زمین در شمال را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید و سپس با فروش زمین در شمال کشور به‌سود خوبی دست پیدا کنید.

یکی از مناطق شمال که برای خریدوفروش زمین در شمال بسیار مناسب است، منطقه آزاد بندرانزلی است. بندر انزلی به‌عنوان سومین بندر فعال کشور در حال فعالیت است. دریای کاسپین نیز به مناسب بودن این منطقه برای خرید و فروش زمین در شمال کشور و همچنین سرمایه‌گذاری در این ناحیه فراهم کرده است. این مسئله باعث می‌شود که موقعیت‌های اقتصادی خوبی در این منطقه‌ایجاد شود و در نتیجه متقاضی برای خرید زمین در این منطقه افزایش یابد.

بنابراین اگر شما از قبل کمی دور اندیشی کرده باشید می‌توانید با فروش به موقع زمین خود در شمال، سود زیادی به‌دست آورید. بنابراین تنها اگر کمی برنامه‌ریزی داشته‌باشید می‌توانید بدون این که نگران سود ماهیانه و یا از بین رفتن سرمایه خود باشید، منتظر بمانید تا زمان مناسب برای فروش زمین در شمال کشور فرا رسد.

بنابراین شما نیاز به یک مشاور خواهید داشت تا بتواند در زمینه خریدوفروش زمین در شمال کشور شما را راهنمایی کند چرا که شمال نیز مانند سایر منطقه های کشور، موقعیت خوب و بد دارد. علاوه بر این شما برای خرید زمین در شمال باید اطلاعات کافی از سند زمین، کاربری زمین و … داشته‌باشید و چون احتمالاً شما یک فرد غیربومی برای این منطقه حساب می‌شوید انجامتمام این کارها برای شما مشکل خواهد بود.

اما خبر خوب این است که شرکت انبوه‌سازان آرش می‌تواند در زمینه خریدوفروش زمین در شمال کشور راهنمای شما باشد. کارکنان شرکت آرش می‌توانند مشاور شما در این زمینه باشند چرا که دارای بیش از 14 سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال هستند. علاوه بر این شهرک آرش دارای زمین‌هایی با شرایط مختلف است. بنابراین شما دیگر نگران میزان بودجه خود برای سرمایه‌گذاری نخواهید بود چرا که مشاوران ما بهترین گزینه را متناسب با خواسته و بودجه شما به شما معرفی خواهند کرد.

بنابراین هم‌اکنون با ما تماس گرفته و از مشاوره های 24 ساعته و رایگان ما برای سرمایه‌گذاری در شمال استفاده کنید. با خرید زمین از شهرک آرش شما می‌توانید یک خرید با کیفیت و بدون ریسک را تجربه کنید و به این ترتیب جزئی از خانواده شهرک آرش شوید!

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×