گیلان، زیباکنار
0133416

از خریدوفروش ویلا جنگلی چه می‌دانید؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-27
فروش ویلا جنگلی

اگر شما قصد خرید ویلا را دارید می‌توانید از خدمت فروش ویلا جنگلی در شمال شرکت انبوه‌سازان آرش زیباکنار استفاده نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا در این مورد اطلاعات لازم را به‌دست آورید.

خرید ویلا در شمال می‌توانید یکی از بهترین اهدافی باشد که شما در طول زندگی خود تعیین می‌کنید. برخی مواقع زندگی شهری و بودن در جمع می‌تواند برای همه آزاردهنده باشد. پس چه بهتر شما جایی را برای پناه بردن به آن داشته‌باشید تا بتوانید برای مدتی آرامش مورد نظر خود را پیدا کرده و از تأثیر مثبت آن بر روح و ذهن خود بهره ببرید.

جزییات فروش ویلا جنگلی

در صورتی که سری مقاله‌های آرش را در رابطه با خرید ویلا در زیبا کنار، خرید ویلا در گیلان، ویلا انزلی و ویلا شمال … مطالعه کرده باشید و با شهرک‌های ویلایی آرش آشنا شده‌اید، حتماً تاکنون به‌خوبی می‌دانید که ناحیه شمال کشور از نظر موقعیت جغرافیایی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود. یکی ساحلی و دیگری جنگلی. این که شما در کدام منطقه قصد خرید و فروش ویلا را دارید بستگی به‌سلیقه شما دارد. البته اگر شما با خرید ویلا در شمال و سپس فروش ویلا در شمال، قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت را نیز دارید باید موارد دیگر را نیز در نظر داشته‌باشید.

انواع فروش ویلا در شمال

فروش ویلا جنگلی شمال

برای ساخت ویلا جنگلی معمولاً سعی می‌شود که از مناطق روستایی استفاده شود تا بتوانند از این طریق چشم‌اندازی سرسبز برای خریداران ویلا فراهم کنند در عین حال که موقعیت ویلا به گونه‌ای درنظرگرفته می‌شود که دسترسی شما به‌عنوان خریدار به امکانات اولیه زندگی نیز به آسانی قابل انجام باشد.

با خرید ویلا جنگلی شما می‌توانید هم دارای چشم‌انداز ساحلی و هم جنگلی باشید. چرا که عمدتاًویلاهای مطلوب در شما این دو فاکتور را با یکدیگر دارند. بنابراین ویلا جنگلی با فاصلهای محدود در کنار ساحل دریا ساخته می‌شود.

فروش ویلا ساحلی شمال

همان‌طور که از اسم این نوع ویلا معلوم است، برای ساخت این نوع ویلا از مناطق ساحلی و در امتداد خط دریا استفاده می‌شود. در نتیجه شما همواره با چشم‌اندازی از دریای آبی و ماسه های طلایی رنگ رو به رو هستید. برخی افراد هنگام خرید ویلا به‌دلیل این که اطلاع کافی در مورد انواع ویلا در شمال و همچنین شرایطی که باید داشته‌باشند ندارند، ممکن است که تنها توجه خود را به ویلا ساحلی معطوف کنند در حالی که نوع ویلای دیگر در شمال، یعنی ویلای جنگلی نیز امتیازات منحصر به‌خود را دارد.

ویلای شهرکی و غیر شهرکی

هر دو نوع این ویلاها باز به دو دسته دیگر شهرکی و غیر شهرکی تقسیم می‌شوند. ویلای شهرکی به این معناست که مجموعه‌ای از ویلاها با فاصلهای مطلوب از یکدیگر ساخته می‌شوند در حالی که ویلای غیر شهرکی را می‌توان نوعی ویلای خصوصی دانست که در اطراف آن مجموعه ویلای دیگری زیاد وجود ندارد. در صورتی که شما به‌دنبال یک فضای انحصاری برای خرید ویلا هستید می‌توانید خرید ویلای غیر شهرکی را انتخاب کنید.

البته باید توجه‌داشته‌باشید که تامین امنیت مورد نیاز این ویلا تماماً به عهده خود شما است و از آن جایی که ممکن است شما همه وقت سال را در ویلای خود سپری نکنید این کار می‌تواند برای شما کمی مشکل باشد.

در حالی که مزیت ویلاهای شهرکی این است که شما می‌توانید از نگهبان مجموعه برای نگهداری ویلای خود استفاده کنید و از این جهت خیال خود و خانوده را راحت نمایید. از این جهت شهرک آرش، بری آسایس خیال خریداران ویلا، ویلاهای خود را در فازها و شهرک‌های ویلایی مختلف احداث می‌کند که در نتیجه گستردگی انتخاب زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد در عین حال که به‌صورت شهرکی ساخته‌شده‌اند.

انواع سند زمین‌ها

نکته مهم دیگری که برای خرید و فروش زمین در شمال مطرح است، مسئله سند زمین هاست. شرکت انبوه‌سازان آرش برای این که مشتریان خود را در گیر مسائل حقوقی و ثبت و احوال نکند، از ابتدا سند ویلا را بدون واسطه به‌نام شما خواهد زد به این ترتیب خیال شما دیگر از کاربری زمین و مسائل حقوقی مربوط به سند راحت خواهد بود. این در حالی است که شما برای خرید ویلا در شمال مجبور نیستید تمام هزینه را یک جا پرداخت نمایید.

نوع مصالح ویلاها

نکته بعدی که هنگام خرید و فروش ویلا جنگلی باید در نظر داشته‌باشید، نوع مصالحی است که برای ساخت ویلا استفاده شده است. با توجه به این که این نوع ویلا در منطقه‌ای با رطوبت زیاد ساخته می‌شود بنابراین باید از مصالحی استفاده کرد که در مواجه با این شرایط مقاوم باشند. مزیت خرید ویلا از شهرک آرش این است که شما در طول فرآیند ساخت ویلا می‌توانید از نزدیک شاهد باشید که چه مصالحی برای ساخت ویلا شما استفاده می‌شوند.

خدمت فروش ویلا جنگلی توسط شهرک آرش به گونه‌ای برای افراد رد نظر گرفته‌شده است که فشار زیادی برای خرید ویلا به آن‌ها وارد نشود. بنابراین تنها نیاز است که شما قسمتی از هزینه را پرداخت نموده و سپس بقیع را با استفاده از یک وام 12 ماهه پرداخت نمایید.

سود حاصل از فروش ویلا جنگلی

در صورتی که موقعیت ویلا جنگلی شما به‌خوبی تعیین‌شده باشد شما با خرید این ویلا می‌توانید بعد از مدتی با فروش ویلا جنگلی خود به‌سود خوبی دست پیدا کنید. البته اگر فاصله از دریا، مراکز رفاهی و تفریحی در حد معقولی باشد. بنابراین با خرید این نوع ویلا شما با یک تیر 2 هدف را زده‌اید. چرا که هم از مزیت‌های ویلا ساحلی استفاده می‌کنید تنها با کمی پیاده‌روی، هم از چشم‌اندازهای بکر جنگل‌های شمال استفاده می‌کنید.

بنابراین همراهان عزیز اگر به‌دنبال یک سرمایه‌گذاری اقتصادی خوب هستید می‌توانید همین الان از طریق شماره‌های موجود در سایت با متخصصان املاک شهرک آرش تماس بگیرید و از تجربه 15 ساله این مجموعه برای خرید و فروش ویلا جنگلی خود استفاده نمایید. همچنین می‌توانید جهت اطلاع از ویلاهایی که انبوه‌سازان آرش، برای پیش‌فروش درنظرگرفته‌اند از اینجا اطلاع پیدا کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×