گیلان، زیباکنار
0133416

5 تکنیک پنهان‌کردن قناسی‌های ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-27
قناسی های ویلا

هر نوع ساختمانی ممکن است دارای عیب باشد. یک ویلا نیز ممکن است عیب‌هایی داشته باشد که یکی از آنها قناس داشتن است. زمانی که صحبت از قناس می‌شود منظور این است قسمتی از یک خانه حالت نرمال و طبیعی دیگر بخش‌ها را ندارد. ممکن است قناس‌ها مربوط به زاویه دیوار باشد، ممکن است مربوط به کف باشد و یا به چیزهای دیگر مربوط باشد. در هرصورت این‌که می‌توان با تکنیک‌هایی در دکوراسیون این قناس‌ها را پنهان کرد. در این مطلب به 5 تکنیک پنهان‌کردن قناسی‌های ویلا پرداخته شده است.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پنهان‌کردن قناسی‌های ویلا

قناسی های یک ویلا باعث می‌شود تا ویلا با زیبایی کمتری دیده شود و این اصلاً خوب نیست. از همین رو برای این که این قناسی ها را پوشاند باید به نکاتی توجه کرد و تکنیک هایی را پیاده کرد. در زیر به این تکنیک هایی برای پنهان کردن قناسی های ویلا پرداخته شده است:

1.دکور متقارن ایجاد کنید:

زمانی که می‌بینید ویلای شما دارای قناسی است می‌توانید با دکوراسیون متقارن و منظم آن را به‌شکل خوبی پنهان کنید. یک نقطه مناسب را به‌عنوان نقطه مرکزی در نظر بگیرید و نسبت به آن وسایل را بچینید به‌شکلی که حالت تقارنی ایجاد شود.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در دکوراسیون های غیرمتقارن، قناسی ها بیشتر دیده می‌شود. بنابراین یکی از تکنیک ها این است که از دکوراسیون متقارن استفاده کنید.

2.از آینه برای پوشاندن قناسی دیوار استفاده کنید:

اگر می‌بینید که دیوار ویلای شما دارای قناسی است می‌توانید از یک آینه بزرگ و مناسب برای پوشاندن آن استفاده نمایید. این آینه ها به‌خوبی می‌توانند روی دیوار نصب شوند و قناسی دیوار شما را بپوشانند و در عین حال با انعکاس دیوار روبه‌روی خود که سطحی معمولی و نرمال دارد، باعث بهتر پوشیده شدن قناسی و زیباتر شدن محیط می‌شود. پس این هم تکنیک دیگری است که می‌توان به‌خوبی از آن استفاده کرد.

3.پوشاندن قناسی با کمد و کتابخانه و تابلو:

شما می‌توانید  قناسی ویلای خود را با وسایلی مانند تابلو، کمد، کتابخانه و دیگر وسایل به‌خوبی بپوشانید. شما برای این کار باید به دکوراسیون توجه کنید و ببینید که می‌توانید از چه وسیلهای برای پوشاندن بهتر قناس ویلای خود استفاده نماییدو ان را به‌خوبی بپوشانید. تابلوهای نقاشی می‌توانند به‌خوبی اگر قناسی در جاهای مختلف دیوار وجود دارد آن را بپوشانند. کتابخانه نیز گزینه بسیار خوبی است و می‌تواند هم فضای داخلی را زیباتر کند و هم قناسی ویلا را بپوشاند.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کمدهای مختلف هم گزینه‌های خوبی برای پوشاندن قناسی ها هستند و گزینه مناسبی هستند تا شما قناسی ها را در پشت آنها پنهان کنید. این که شما چه وسیلهای را مورد استفاده قرار دهید به‌جای قناسی، نوع دکوراسیون و سلیقه شما بستگی دارد. در این زمینه سعی کنید وسایل خوبی را انتخاب کنید تا هم قناس را بپوشانید و هم بر زیبایی دکواسیون داخلی ویلای خود بیفزایید و در واقع با 1 تیر دو نشان یزنید.

4.استفاده از مبلمان برای پوشاندن قناس:

یکی دیگر از تکنیک ها برای این که قناسی دیوار خود را بپوشانید یا حداقل اثر آن را کم کنید استفاده از مبلمان است. شما می‌توانید با توجه به نوع قناسی که وجود دارد، مبل‌ها را به گونه‌ای قرار دهید که قناسی را بپوشاند. اگر دوست دارید می‌توانید از یک تک مبل برای پوشاندن قناسی دیوار استفاده کنید و از این طریق هم به زیبایی خانه خود بیفزایید و هم اثر قناس را خنثی کنید.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در کنار مبل می‌توانید از وسایل تزیینی مانند قفسه کتاب یا گلدان یا چیزهای دیگر استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. یادتان باشد که نحوه چیدمان مبل‌ها نیز می‌تواند به پنهان کردن بهتر قناسی کمک کند و همان‌طور که در ابتدا گفته شد دکوراسیون متقارن، قناسی ها را بهتر می‌پوشاند. البته تمام این کارها بر اساس سلیقه است. همان تک مبل می‌تواند هم قناس را بپوشاند و هم جلوه‌ای زیبا و مناسب به ویلای شما بدهد.

جدای از بحث قناس، چیدمان درست مبل‌ها برای هر دکوراسیونی مهم است و اگر این کار به‌درستی انجام شود زیبایی فضای داخلی به‌خوبی خود را نشان می‌دهد و فضایی جذاب و زیبا پدید می‌آید.

5.پنهان‌کردن با بوفه:

یکی از تکینک های دیگر برای این که قناس ویلای خود را پنهان کنید استفاده از بوفه است. بوفه ها امروزه در انواع مختلف وجود دارند و سبک‌های متنوعی دارند. شما می‌توانید به‌خوبی با توجه به اندازه قناسی خود بوفهای مناسب با طرح زیبا خریداری کنید و با آن قناسی ویلای خود را بپوشانید. بوفه ها هم برای دکوراسیون های سنتی و هم مدرن وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید که چه بوفهای می‌خواهید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

علاوه بر تکنیک‌های بالا شما می‌توانید از رنگ‌های روشن برای کم اثرتر کردن قناسی ویلا استفاده کنید. در هر صورت این که قناسی های ویلا را می‌توان پوشاند و تأثیر آن را بر زیبایی ویلای خود ببینید. حتماً در این زمینه با افرادی که دارای تجربه و مهارت هستند مشورت کنید تا بهترین نتیجه عاید شما شود.

اگر دنبال خرید ویلا در شمال کشور عزیزمان ایران هستید، می‌توانید شرایط فروش عالی انبوه‌سازان آرش را مشاهده کنید. ما شرایطی مناسب را فراهم اورده ایم تا شما بتوانید با سرمایه‌ای مناسب بتوانید صاحب ویلا شوید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×