گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی مجتمع‌های ویلایی رویایی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-07
مجتمع های ویلایی رویایی آرش

آیا قصد خرید یک ویلای لوکس را دارید. پیشنهاد شرکت انبوه‌سازان آرش به شما مجتمع‌های ویلایی رویایی آرش است. این مجتمع‌ها، طیف گسترده‌ای از پیشنهاد را به شما می‌دهند.

اگر عاشق سفر به‌طبیعت جنگل و دریا هستید و مقصد شما استان گیلان است، احتمالاً قصد دارید چند روزی را در این استان بمانید. شما می‌توانید به تمام نقاط گردشگری گیلان دسترسی داشتید باشید و سفر خود را رویایی نمایید.

به‌راحتی می‌توانید با خرید ویلاهای لوکس و رویایی آرش سفر خود را خاص و دلچسب نمایید و از  اقامت و گردش‌تان لذت ببرید. ویلا شمال و ویلا گیلان به شما این امکان را می‌دهد تا در شهر گردشگر پذیر استان گیلان و ساحل زیباکنار صاحب ویلا شوید و از خدمات آن بهره‌مند گردید.

شرکت ویلاسازی آرش مفتخر است که توانسته طی سال‌های مختلف حضور خود در امر ساخت ویلا و شهرک‌های ویلایی آرش رضایت تمامی قشرهای جامعه را کسب کند. این امر به‌دست نمی آمد جز تلاش شبانه‌روزی تیم مهندسی و مدیریت شرکت انبوه‌سازان آرش که از هیچ‌تلاشی برای بهبود ویلاها شانه خالی نکردند.

درباره مجتمع‌های ویلایی رویایی آرش بیشتر بدانید

مجتمع ویلای رویایی آرش همانطور که از نامش پیداست یک مجتمع رویایی، مدرن و شیک استکه در 12 واحد رویایی یا همان وی آی پی(VIP) با معماری مدرن و شیک امروزی خود توانسته متناسب با سلیقه قشرهای خاص جامعه معماری خاصی را طراحی و اجرا کند. بدون شک این مجتمع‌های وی آی پی(VIP) یکی از مدرنترین و زیباترین ویلاهای کشور هستند که توسط مهندسان و طراحان شرکت انبوه‌سازان آرش برای آنانی که عاشق زیبایی هستند طراحی و اجرا شده است.

تیم طراحی و معماری به‌صورت شبانه‌روزی و طی 4 ماه توانسته این مجموعه بی‌نظیر را طراحی کند. در طراحی مجتمع‌های رویایی آرش یا همان وی آی پی از فاکتورهای زیادی در امر ویلا سازی مدرن استفاده شده است که مهمترین آن انظباق و تلفیق معماری نوین امروزی با معماری محیطی مناطق شمالی ایران است. با خرید ویلا از شرکت ویلا سازی آرش می‌توانید متناسب با سلیقه خود ویلا مد نظر خود را در یکی از بهترین سواحل ایران تهیه کنید و سفر خود را رویایی و خاص کنید.

ویژگی‌های مجتمع ویلایی رویایی آرش

مجتمع‌ها و شهرک‌های ویلایی آرش دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که آن‌ها را از سایر مجتمع ها و شهرک‌های ویلایی متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها در ادامه آمده است.

طراحی و پیاده‌سازی کاملاً هوشمند

از ویژگی‌های بارز شهرکی ویلایی رویایی آرش این است که این ویلاها به‌صورت کاملاً هوشمند طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. بدین‌صورت که دارای سیستم ایمنی هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم تهویه هوشمند، آبیاری و آلمان های هوشمند  و … بک ویلا مدرن و هوشنمد که برای یک سفر رویایی طراحی و اجرا شده است. اگر قصد خرید ویلا را دارید و به‌دنبال مدرنیت همگام با طبیعت محیط هستید می‌توانید هم‌اکنون از شرکت ویلا سازی آرش مجتمع رویایی یا همان وی آی پی(VIP) را خریداری کنید.

درنظر گرفتن نکات طراحی و محوطه‌سازی

توجه به نکات تخصصی در طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی ویلا به گونه‌ای که فضای این مجتمع ویلایی رویایی آرش با طبیعت اطراف عجین شده است و منظره چشم‌نوازی را در پیش رو انسان قرار می‌دهد. چگونه گل کاری و درخت کاری، ترکیب آب و چگونگی نور پردازی و … است. خرید ویلا شمال و ویلا گیلان طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بسیاری از مردم و ثروتمندان اقدام به خرید ویلا شمال و ویلا گیلان کرده‌اند.مجتمع‌های ویلایی رویایی آرش محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند و همچو محیط پیرامون طبیعت را به انسان هدیه می‌دهد.

ایجاد فضاهای VIP برای شما

چگونگی طراحی و ساخت آلاچیق و محل مناسب قرار گیر آن نکته دیگر این مجتمع‌هاست. فضای مجتمع‌های رویایی آرش یا همان وی آی پی طوری طراحی شده است که می‌توانید از داخل طبقات اتاق خود زیبایی‌های محیط پیرامون را دیده و لمس کنید. شرکت ویلا سازی آرش با ساخت ویلا در شهرکهای ویلایی آرش و همچنین ساخت ویلا شمال و ویلا گیلان به آسایش شما به‌هنگام مسافرت گذاری می اندیشد.

شرکت انبوه‌سازان آرش به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید قسطی ویلا با هر درآمدی که دارید صاحب ویلا در یکی از مناطق گردشگر پذیر استان گیلان شوید و از عواید و خدمات منحصربه‌فرد آن استفاده کنید و سفری زیبا را از خود به یادگار بگذارید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×