گیلان، زیباکنار
0133416

محبوب‌ترین شهرهای اجاره ویلا در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
شهرهای اجاره ویلا در شمال

نوبت سفر به شمال که می‌رسد، باید به‌سراغ محبوب‌ترین شهرهای اجاره ویلا در شمال بروید. عده‌ای از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که همه جای شمال مثل هم است و اینکه مگر چه فرقی می‌کند در شهر نور ساکن باشی یا در زیباکنار؟

اگر چنین تصوری دارید باید آن را کنار بگذارید چرا که به‌هیچ‌وجه چنین نیست و قصد داریم محبوب‌ترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال را معرفی کنیم تا با آنها آشنا شوید.

هدف از سفر به شمال

بسیار مهم است که هدف شما از سفر به شمال چه‌چیزی است.

  • آیا می‌خواهید سفری ماجراجویانه را استارت بزنید؟
  • قصد دارید در مکانی امن و آرام به استراحت بپردازید؟
  • برای شما بیشتر امکانات شهری مهم است یا جاذبه‌های طبیعی؟
  • عاشق بناهای تاریخی گیلان هستید و یا مراکز خرید استان مازندارن؟

همه این موارد در تصمیم نهایی شما جهت اقامت در شهرستان‌های شمالی تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین نگویید که فرقی ندارد.

به‌عنوان مثال عده‌ای هستند که به‌دنبال اجاره بهترین ویلاهای شمالی هستند. برای این دسته از افراد نیز می‌توان شهرهای خاصی از خطه شمال را نشان کرد؛ در واقع محبوب‌ترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال را می‌توان به آن‌ها پیشنهاد داد.

محبوب‌ترین شهرهای اجاره ویلا در شمال کدامند؟

حال تصمیم ما در مطلب پیش رو این است که این شهرها را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید بدانید کدام شهرهای شمالی برای اجاره ویلا بهترین انتخاب هستند، در ادامه با ما همراه شوید.

محمود آباد قدیمی دارای زیباترین ویلاها

خرید ویلا در محمود آباد

بسیار پیش‌آمده که از افراد در مورد مقصدشان در شمال پرسیده‌ایم و نام محمود آباد را شنیده‌ایم. به‌این‌دلیل که محمود آباد یکی از بهترین شهرهای شمالی است که زیباترین ویلاها در آن ساخته و پرداخته می‌شود.

هرچند که این شهر نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر در خطه شمال که دارای پیشینه‌ای غنی و قدیمی هستند، شهر قدمت‌داری محسوب نمی‌شود اما در زمینه ساخت‌وساز ویلا پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

اگر قرار باشد فردی را برای گشت‌وگذار در جاذبه‌ها طبیعی و تاریخی راهی شمال کنیم مطمئناً مقصد محمود آباد را به او پیشنهاد نمی‌کنیم. اما اگر قرار باشد همان فرد به قصد اجاره ویلا و اقامت چندروزه راهی شمال شود، به‌طور قطع محمود آباد جزو اولین گزینه‌هاست.

تلفیقی از مدرن و سنتی

محمود آباد یکی از شهرهای ساحلی در استان مازندارن است که تقریباً مدرن است و به امکانات رفاهی زیادی مجهز شده است: از پاساژهای خرید گرفته تا شهر بازی و رستوران‌های شیک و سفره‌خانه‌های سنتی.

افرادی که قصد آب تنی در سواحل خزر را دارند معمولاً محمودآباد را در بین گزینه‌های خود نگه می‌دارند. سواحل این شهر از گذشته‌های بسیار دور معروف بوده است.

مقصدی جذاب برای کودکان

این منطقه برای افرادی که با کودکان خود راهی سفر شمال می‌شوند می‌تواند مقصد جذابی باشد. چرا که دارای شهربازی‌های متنوع و مجهزی است. از سینما شش‌بعدی گرفته تا سفینه فضایی و سرسره چرخان. بنابراین اگر به قصد اجاره ویلاهایی متنوع و شیک راهی شمال شده‌اید، به محمود آباد گوشه چشمی داشته‌باشید.

رامسر عروس شهرهای مازندران

راهنمای بوم گردی رامسر

رامسر به‌قدری محبوب است و مورد توجه مسافران است که هر تعریفی از آن احتمالاً تکراری است. این شهر نه‌تنها عروس شهرهای مازندران بلکه عروس شهرهای ایران است.

این شهر در غربی‌ترین مناطق استان مازندارن آنجا که پای‌تان کم‌کم به استان گیلان باز می‌شود واقع‌شده است. بنابراین زیبایی‌های رامسر را می‌توان تلفیقی جذاب از مازندارن و گیلان دانست. جایی که دریا و جنگل به‌هم پیوند خورده‌اند و مکان مناسبی برای استراحت و اقامت است.

ویژگی‌های شهر رامسر

شهر رامسر دارای همسایگان متعددی است. رشته‌کوه‌های پرصلابت البرز وموج‌‌های لطیف دریای خزر دو همسایه اصلی رامسر هستند. تنکابن و چابکسر نیز از دو طرف شرق و غرب این شهر زیبا را احاطه کرده‌اند.

رامسر یکی از بهترین شهرهایی است که در خطه شمال مناسب اقامت و اجاره ویلا است. مجموعه‌های ساخت‌وساز ویلا و پیمانکاران به‌دلیل محبوبیت بالای رامسر از لحاظ موقعیتی و امکانات تفریحی و رفاهی، تمرکز ویژه‌ای روی ساخت ویلا در این منطقه داشته‌اند.

بنابراین اگر قصد اجاره ویلا در رامسر را دارید مطمئناً با تنوع قیمتی بالایی روبه‌رو خواهید شد که به‌نفع شما خواهد بود.

قیمت گران‌تر ویلای جنگلی

رامسر یکی از شهرهای شمالی است که برعکس بسیاری از دیگر شهرهای شمالی، اجاره ویلای جنگلی در آن گران‌تر از اجاره ویلای ساحلی است. بنابراین اگر قصد اجاره ویلای ساحلی دارید و در شهرهای دیگر نتوانستید به گزینه مطلوب‌تان دست پیدا کنید، در رامسر می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر ویلای ساحلی دلخواه‌تان را اجاره کنید.

متل قو بیشترین طرفدار اجاره ویلا

آیا کسی هست که نام متل قو را نشنیده باشد؟ یکی از شهرهای شمالی که بیشترین طرفدار برای اجاره ویلا را دارد، متل قو است. اگر عاشق دریا و جنگل هستید و نمی‌دانید کدام شهر بهترین دریا و کدام شهر بهترین جنگل‌ها را دارد، ما به شما متل قو را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که زیباترین سواحل و زیباترین جنگل‌های شمالی در این شهر واقع‌شده است.

اجاره ویلا و اقامت در متل قو می‌تواند بسیار دل‌انگیز باشد و خاطرات هیجان‌انگیز و شیرینی را برای شما به‌ثبت برساند. امکانات رفاهی متل‌قو زبانزد خاص‌وعام است: از تفریحات ساحلی گرفته تا پلاژ و ویلاهای لاکچری زیبا و هتل‌های متنوع.

مقصد مناسب سرمایه‌گذاری

متل قو نیز یکی از اهداف سازندگان ویلا برای سرمایه‌گذاری بوده است. عده زیادی که قصد سرمایه‌گذاری در خطه شمال را دارند، متل قو را برای این کار انتخاب می‌کنند.

وجود مراکز خرید گسترده، همنشینی جنگل‌های زیبا با سواحل خزر و غار آبی و سواحل تمیز متل قو آن را به مکانی عالی برای گردشگران تبدیل کرده است. همچنین این منطقه موجب رونق چرخه‌های اقتصادی در این شهر شده است.

برای افرادی که می‌خواهند از امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای در شمال بهره‌مند شوند، اجاره ویلا در متل قو پیشنهاد می‌شود.

زیباکنار با ویلاهای بسیار

بهتر است از پروژه‌های ویلایی شیک زیباکنار چیزی نگوییم تا خودتان به این منطقه سفر کنید و از نزدیک ببینید. زیباکنار یکی از مناطق جذاب شمال در استان گیلان است که پاتوقی مناسب برای افرادی است که علاقه به خرید و اجاره ویلاهای لاکچری و زیبا دارند.

از ویلا تا شهرک ویلایی

زیباکنار در 40کیلومتری بندرانزلی واقع‌شده و از هرلحاظ می‌توان آن را شهری تمام‌عیار دانست.­ از ویلاهای شیک و جاذبه‌های توریستی آن گرفته تا بازارهای پررونق و سواحل تمیز که برای هر گردشگری جذاب و دلنشین است.

یکی از دلایل معروفیت زیباکنار، ویلاهای متعددی است که در آن ساخته‌شده و از هر سو که به آن نگاه کنید چشمتان با ویلاهای زیبا روبه‌رو خواهد شد. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شمال را دارند، اقدام به خرید ویلا در زیباکنار می‌کنند چرا که این منطقه دارای رشد قیمتی بی‌نظیری است.

پارک جنگلی کیاشهر، ساحل چمخاله و پارک ملی بوجاق از جمله دیدنی‌هایی است که می‌توانید با سفر به زیباکنار از آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر به‌دنبال اجاره بهترین ویلاهای شمالی در زیباکنار هستید، مجموعه آرش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ماسال مه‌گرفته

با شنیدن نام ماسال به‌یاد تپه‌های مه‌گرفته و جنگل‌های انبوه و بکر می‌افتیم. تصویری از اسب‌های وحشی که در دامنه‌‌های آن تاخت‌و‌تاز می‌کنند و در دوردست‌ها در مه غلیظ محو می‌شوند. فرقی ندارد کدام فصل سال باشد، ماسال همواره مقصدی بی‌نظیر برای گردشگرانی است که قصد اجاره ویلا در شمال را دارند.

تصور کنید در قله‌های مرتفع ماسال ایستاده‌اید و زیر پایتان دریایی از ابرهای ابریشمی پهن‌شده است. حس بی‌نظیری که از تماشای طبیعت ماسال خواهید داشت را در هیچ‌کجای دیگر یافت نخواهید کرد.

طبیعت شگفت‌انگیز

اگر اهل تجربه‌های شگفت‌انگیز و ماجراجویانه هستید و نمی‌خواهید ماسال را ترک کنید می‌توانید در این شهر زیبا نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید و آنگاه تمامی روزهای سفرتان را به گشت‌وگذار در طبیعت زیبای ماسال اختصاص دهید.

ماسال یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که علاوه بر اینکه مکانی عالی برای اجاره ویلا است می‌توانید شگفتی طبیعت را بیش از هر کجای دیگر در آن مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری از شهرهای محبوب اجاره ویلا

چنانچه اهل سفر به شمال هستید و می‌خواهید مکان‌های جدید را تجربه کنید، باید گفت که بسیاری از مکان‌های بکر و دیدنی در شمال در مناطق روستایی واقع‌شده‌اند بنابراین شما برای دسترسی بهتر به امکانات بایستی در شهر یا نزدیک سواحل، اقدام به اجاره ویلا نمایید.

برای اجاره ویلا در بهترین و محبوب‌ترین شهرهای شمالی می‌توانید به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند. یکی از این مجموعه ها گروه شهرک‌سازان آرش است که در جای جای خطه شمال دارای شهرک‌های ویلایی و پروژه‌های ویلایی است.

بنابراین اگر در مورد اجاره ویلا با بهترین شرایط نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می‌توانید به مجموعه آرش تماس حاصل نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×