گیلان، زیباکنار
0133416

مراکز معروف استان مازنداران را از دست ندهید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-26
مراکز معروف استان مازنداران

مراکز معروف استان مازنداران را می‌شناسید؟ این خطه شمالی کشور، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها مراکز خرید آن است.

برای خرید ویلا در نور مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مراکز معروف استان مازنداران

استان مازندران علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها مراکز خرید آن است. مرکزهای خرید متعددی در این استان زیبا و سرسبز وجود دارند که می‌توانند برای مسافرین و گردشگران جذابیت داشته‌باشند. افراد در این مراکز خرید می‌توانند کالاهای مختلفی را خریداری کنند. در زیر به مراکز معروف استان مازندران پرداخته شده است:

1. مرکز خرید اوت لت، ادیداس و تعطیلات

از مراکز خرید مشهور در استان مازندران که می‌توان در آن پوشاک خانگی، کیف و کفش، لوازم خانگی و دیگر کالاها را خریداری کنید. این سه مرکز خرید در نزدیکی هم قرار دارند و مسافران و گردشگران می‌توانند در شهر ساری برای خرید کالا به این مراکز مراجعه کنند. اگر به ساری سفر کردید حتماً به این مراکز سر بزنید و در صورت تمایل از آن خرید کنید.

2. مرکز خرید آرامش رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران و شمال کشور است. در این شهر شما می‌توانید مجتمع‌های زیبا و مراکز خرید لوکسی را پیدا کنید و از آنها خرید کنید. یکی از مراکز خرید بسیار زیبا و لوکس، مرکز خرید آرامش است.این مرکز خرید زیبا و لوکس در سال 1390 افتتاح شد و از بزرگترین و مجهزترین مرکزهای خرید استان مازندران است. این مرکز خرید دارای واحدهای تجاری مختلف است که در آنها محصولات مختلف به فروش می‌رسد.

برای خرید ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

از جمله چیزهایی که می‌توان در این مرکز خرید زیبا خریداری کرد پوشاک، طلا و جواهرات، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی بهداشتی و دیگر موارد است. مرکز خرید آرامش رامسر بدون شک یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در استان مازندران و در میان گردشگران است. در این مراکز خرید امکانات دیگری مانند سینما، کافه و هایپرمارکت است تا بتواند فضای مناسبی را برای گردشگران و مسافران فراهم آورد. این مرکز هم می‌تواند برای خرید و هم برای گردش و تفریح استفاده شود. اگر به شهر زیبای رامسر سفر کردید حتماً از این مرکز خرید دیدن‌کنید.

3. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

اگر دنبال مرکز خریدی منحصربه فرد در شمال کشور هستید پس قو الماس خاورمیانه، گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. طراحی و معماری این مرکز خرید خاص و زیبا است. این مرکز خرید در مجتمع معروفی به‌همین نام یعنی قو الماس خاورمیانه قرار دارد. خرید از این مجتمع واقعاً می‌تواند تجربه‌ای جذاب باشد. مجتمع قو الماس خاورمیانه دارای سه برج است. دو برج آن مسکونی و یک برج آن نیز یک هتل 38 طبقه اختصاص دارد. مرکز خرید در طبقه‌های زیرین برج‌های مسکونی این مجتمع قرار دارد.

برای خرید ویلا در سرخرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این مرکز خرید لوکس و زیبا دارای 3  طبقه و نزدیک به 500 واحد تجاری است که در آنها محصولات مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و دیگر چیزها به فروش می‌رسد. اگر دوست داشتید پس از خرید می‌توانید از امکانات رفاهی مانند شهربازی و رستوران  این مرکز خرید نیز استفاده کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

4. مرکز خرید تنکابن

از دیگر مراکز خرید بنام استان مازندران، مرکز خرید تنکابن است که دارای قدمتی زیادی است. در این مرکز خرید می‌توان انواع کیف و کفش و پوشاک و دیگر محصولات را خریداری کرد. این مرکز خرید در شهر تنکابن،سه راه خرم آباد قرار دارد و هنوز هم طرفداران بسیاری دارد که برای خرید به‌سراغ آن می‌آیند. اگر به مازندران و شهر تنکابن سفر کردید حتماً از این مرکز خرید قدیمی دیدن‌کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

5. مرکز خرید نگین

یکی دیگر از مراکز خرید معروف که باز هم در شهر زیبای رامسر قرار دارد، مرکز خرید نگین است که در آن می‌توانید محصولاتی مانند انواع لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم ارایشی بهداشتی و لوازم منزل و دیگر چیزها را خریداری کنید. این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد و می‌تواند برای مسافرین و گردشگران انتخاب مناسبی باشد. این مرکز خرید در شهر رامسر، خیابان مطهری قرار دارد. اگر سفری به این شهر زیبا داشتید حتماً به این مرکز خرید بروید و از آن دیدن‌کنید.

6. مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس از مراکز معروف دیگری است که در شهر ساری قرار دارد. این مرکز خرید توانسته است فضایی آرام و دلنشین را در کنار دریا ایجاد کند که افراد در آن به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازند. این مرکز خرید چندان بزرگ نیست اما به‌هرحال به‌دلیل آن که محصولات باکیفیتی ارائه می‌دهد و قیمت‌های مناسبی هم دارد به یکی از مراکز خرید مشهور در استان مازندران تبدیل شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای خرید ویلا در بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای رفتن به این مرکز خرید باید به ساری، جاده  دریا، بعد از دانشگاه آزاد ساری بروید و در فضایی جذاب و زیبا به تماشا و خرید بپردازید.

7. مرکز خرید میلاد نور قائم‌شهر

مرکز خرید میلاد نور قائم‌شهر با امکانات متنوع در این شهر زیبا قرار دارد. این مرکز خرید دارای محصولات متنوعی است و در نتیجه می‌تواند نیاز گردشگران و مسافران را به‌خوبی تامین کند. این مرکز خرید به‌خوبی می‌تواند سلیقه‌های مختلف را راضی کند.

حتماً اگر به قائم‌شهر رفتید به این مرکز خرید سر بزنید و از آن دیدن‌کنید. این مرکز خرید درون خود شعبهای از ادیداس و رادو دارد که برای علاقه‌مندان به برند گزینه بسیار خوبی است. اگر دنبال خرید ویلا در شمال هستید، پس شرایط عالی انبوه‌سازان آرش را از دست  ندهید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×