گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر در ویلا شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-17
سقف متحرک استخر در ویلا

سقف متحرک استخر چیست و چه کاربردی برای استخر شما دارد؟ این سقف چطور می‌تواند حریم خصوصی شما را محفوظ بدارد؟ با ما باشید تا در این رابطه بیشتر بدانید.

تصور کنید یکی از روزهای داغ تابستان است و هوس کرده‌اید تنی به آب بزنید تا کمی جان تان را از گرمای هوا برهانید. می‌خواهید عطش یک ظهر تابستانی را با خنکای آب استخر فرو بنشانید اما به‌محض وارد کردن پایتان به استخر از این تصمیم منصرف می‌شوید. عطای شنا در آن لحظه را به لقایش می‌بخشید. چرا که آب استخر هم دست کمی از گرمای سوزان هوا ندارد و زیر نور خورشید به مرز جوش رسیده!

اینجاست که لزوم وجود یک سقف متحرک را برای استخر به‌خوبی درک خواهید کرد. هرچند مزایای سقف متحرک برای استخر ویلا فراتر از اینهاست اما استخری که دارای سقف متحرک نباشد عملاً استخری بی استفاده خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از سقف متحرک استخر در ویلای شمال را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویژگی‌های کاربردی سقف متحرک استخر

ایجاد حریم خصوصی

یکی از چالش‌های عمده‌ای که هنگام استفاده از استخرهای فضای باز در ویلاهای شمال برای افراد به‌وجود می‌آید عدم بهره‌مندی از حریم خصوصی است. دلیل آن نیز ساخت‌وسازهای زیادی است که در خطه شمال صورت گرفته. ویلاها عمدتاًدر یک ردیف در کنار هم ساخته‌شده‌اند. به‌نحوی که بسیاری از اوقات محوطه ویلا شما از تراس ویلاهای بغلی و یا حتی ویلاهای آن سمت خیابان دید خواهد داشت.

بنابراین همواره باید چشمان‌تان در هر طرف بچرخد و مراقب باشید که در تیررس نگاه اطرافیان قرار نگرفته باشید. این در حالی است که با تعبیه سقف متحرک برای ویلای شمال می‌توانید به‌راحتی حریم خصوصی ایده‌آلی را برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. پس به‌هنگام شنا، تفریح و آب تنی نگران نگاه‌های مزاحم نباشید.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جلوگیری از ورودی آب باران به استخر

تصور کنید همین دیروز آب استخر را پاکسازی کرده‌اید و استخر را از آب تمیز پر کرده‌اید.ا شب‌هنگام بارانی بهاری و بی‌موقع شروع به باریدن می‌کند و صبح که بیدار می‌شوید درون استخر پر شده از آب باران و شاخ و برگ‌های درختان. تمام این‌ها در اطراف استخر قد علم کرده‌اند.

در این صورت نه‌تنها باید آب استخر را دوباره خالی و پر کنید بلکه هزینه مصرف آب شما سرسام آور خواهد شد. این در حالی است که با تعبیه یک سقف متحرک برای استخر می‌توانید به‌هنگام شب سقف را روی استخر بکشید و از ورود آب باران و خس و خاشاک به درون آن جلوگیری کنید.

ایجاد تعادل دمایی در آب استخر

فرقی ندارد که در فصل گرم سال هستید یا در یکی از فصل‌های سرد سال به سر می‌برید. شما می‌توانید با تعبیه یک سقف متحرک برای استخر، آب استخر را از داغ‌شدن بیش از حد و سردشدن بیش از حد محافظت نمایید. در واقع وجود یک سایه‌بان یا سقف به آب استخر اجازه گرم شدن و سرد شدن بیش از حد را نخواهد داد. بنابراین می‌توانید فارغ از سرد یا گرم بودن هوا تنی به آب استخر بزنید و از دمای متعادل و مطبوع آن لذت ببرید.

اگر قصد خرید ویلا استخردار در شمال را دارید، با هلدینگ آرش در تماس باشید.

جلوگیری از ورود آلودگی و حشرات موذی به آب استخر

یکی از بدترین صحنه‌هایی که به‌هنگام ورود به آب استخر می‌توان مشاهده کرد صحنه‌ای ست که در آن با لایهای از آلودگی ها، حشرات موذی، تار عنکبوت و انواع آلودگی‌های محیطی دیگر روی سطح آب مواجه می‌شوید. شناکردن در این آب برابر است با ایجاد عفونت و بیماری‌های پوستی که ممکن است در کوتاه مدت به‌سرعت خود را نشان دهد.

این آلودگی ها شاید به‌طور واضح قابل رویت نباشند اما بی‌شک به سلامتی شما آسیب خواهند زد. با نصب و تعبیه سقف متحرک برای ویلای شمال می‌توانید از ورود هرگونه آلودگی به آب استخر جلوگیری کنید و آب استخر را برای مدت‌ها پاک و بهداشتی نگه دارید.

جابه‌جایی سقف متحرک با ریموت کنترل

از دیگر مزایایی که سقف های متحرک اعم از سقف های ریلی دارای هستند جابجا نمودن این سقف‌ها به‌واسطه یک ریموت کنترل است. بنابراین شما بدون نیاز به انجام هرگونه کار فیزیکی می‌توانید سقف استخر را باز کنید و در مواقع لزوم پوشش استخر را تنها با زدن یک دکمه کنار بزنید.

برای خرید ویلا مشاع در شمال با مشاوران مجموعه آرش تماس بگیرید.

جلوگیری از آفتاب سوختگی

مزیت دیگری که سقف های متحرک با خود به‌همراه دارند حفاظت از پوست شما در برابر تابش بی امان نور خورشید و اشعه ماورابنفش است. در واقع ممکن است شما تمایل داشته‌باشید برخی از روزها که نور خورشید بی رمق و ملایم است، زیر نور طلایی رنگ خورشید تنی به آب بزنید و از تابش این نور درخشان بر پوست خود لذت ببرید و در روزهای سوزان که احتمال آفتاب سوختگی وجود دارد بخواهید در سایه‌ای مطبوع و خنک شنا کنید و از نور خورشید در امان باشید. بنابراین می‌توانید سایبان متحرک استخر را بکشید و اینگونه از پوست خود محافظت نمایید.

ایجاد چشم‌انداز زیبا در محوطه ویلا

از دیگر مزیت‌های سقف متحرک برای استخر ویلا می‌توان به‌چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای اشاره کرد که این سقف متحرک برای محوطه به‌ارمغان می‌آورد. این سقف‌ها عمدتاًدر اشکال گنبدی شکل، ریلی و شیب‌دار طراحی می‌شود و جنس آن‌ها از آلومینیوم، پلی کربنات شفاف و شیشه سکوریت نشکن است. بنابراین می‌توان به‌واسطه سقف متحرک استخر معماری جذابی در محوطه‌ایجاد کرد.

برای خرید زمین در شمال دست نگه‌دارید! ما در مجموعه آرش، بهترین‌ زمین‌ها را برای شما داریم.

نورپردازی در سقف متحرک

از دیگر مزیت‌هایی که سقف متحرک استخر به‌همراه دارد امکان نورپردازی زیر این سقف است. بنابراین می‌توان با یک نورپردازی جذاب در شب هم فضای محوطه ویلا را زیباتر ساخت و هم نور و روشنایی کافی را برای استخر به‌ارمغان آورد. در واقع می‌توان فضایی دنج، صمیمانه و چشم‌نواز را در زیر سقف متحرک ایجاد نمود.

نتیجه‌گیری استفاده از سقف متحرک استخر

وجود سقف متحرک برای استخر ویلای شمال نه‌تنها از جنبه زیبایی و معماری بلکه از جنبه‌هایی چون صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ایجاد حریم خصوصی و حفظ بهداشت و سلامت دارای اهمیت است.

شما می‌توانید برای تعبیه سقف متحرک استخر از شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه یاری بگیرید تا محصول نهایی دارای زیبایی و کارایی فوق‌العاده‌ای باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×