گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در جواهرده

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید ویلا در جواهرده

خرید ویلا در جواهرده چگونه است؟ بر کسی پوشیده نیست که رامسر یکی از جذاب‌ترین شهرهای شمالی کشور در استان مازندران است.

رامسر بهشتی از جاذبه‌های طبیعی را در خود جای‌داده تا جایی که جواهرده این روستای بالانشین در آن توانسته لقب بهشت ییلاقات را از آن خود کند.

آنچه که این روزها نام جواهرده را بیش از همیشه بر سر زبان‌ها انداخته، خرید ویلا در این روستا است. تا چند وقت اخیر کسی فکرش را هم نمی‌کرد که بشود در منطقه ییلاقی و خوش آب‌وهوای جواهرده به فکر خرید ویلا افتاد.

اما این روزها با گسترش ساخت‌وساز و وسعت‌گرفتن امکانات می‌توانید در تکه‌ای از بهشت شمال برای خود یک ویلای ییلاقی خریداری کنید. در ادامه قصد داریم مزایای خرید ویلا در جواهرده را بررسی کنیم بنابراین همراه ما باشید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

داشتن پناهگاه ییلاقی برای روزهای گرم سال

روستای جواهرده با ارتفاع 2000 متری از سطح دریا نمونه کامل یک منطقه ییلاقی با آب‌وهوای سرد و کوهستانی است. آن زمان که در شهرهای شمالی و ساحلی از شدت عرق‌ریختن و گرمای هوا کلافه می‌شوید، در جواهرده دنیای دیگری بر مدار است.

هوایی لطیف و خنک با چشم‌اندازی سرسبز و دل‌انگیز که در آن خبری از گرمای تابستان نیست و با بازکردن پنجره‌های ویلا می‌توانید از کوران هوای مطبوع و خنکی که در آن حوالی در جریان است لذت ببرید.

شما حتی نیاز به تجهیزات سرمایشی ندارید. چراکه هوا در این منطقه به‌ شدت مطبوع و خنک است.

اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید گرمای تابستان را برای خود به خنکای مطبوع بهاری تبدیل کنید و در حالی که اقیانوسی از ابرهای سفید و در حال حرکت را زیر پای خود مشاهده می‌کنید به صلابت کوهستان‌های سرسبز چشم بدوزید و غرق در آرامش خیال‌انگیز کوهستان شوید، خرید ویلا در جواهرده گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تنوع بالای قیمت ویلا در جواهرده

بسیاری از مناطق ییلاقی شمال جزء مناطق گران‌قیمت هستند. به‌ نحوی که خرید ویلا در آن‌ها فقط با سرمایه‌های هنگفت ممکن است. اما نکته مهمی که خرید ویلا در جواهرده با خود به‌ دنبال دارد، خرید ویلا با قیمتی متنوع در این منطقه است.

شما می‌توانید از ویلاهای لاکچری تا ویلاهایی با قیمت ارزان را در جواهرده خریداری کنید. بنابراین با محدودیت بودجه روبه‌رو نیستید و این مزیت بسیار مهمی است برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه‌ای معقول اقدام به خرید یکی ویلای ییلاقی در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا نمایند.

امنیت بالای منطقه جواهرده

خرید ویلای ییلاقی همواره نگرانی‌هایی از قبیل امنیت منطقه را  دارد. برخی افراد با خرید ویلای ییلاقی در کوهستان‌های شمالی و مناطق کمتر شناخته‌شده‌ای که پای افراد زیادی به آن باز نشده، دردسرهای مختلفی را برای خود رقم می‌زنند که یکی از آن‌ها گرفتارشدن در دام ناامنی و عدم امنیت منطقه است.

جواهرده یکی از مناطق ییلاقی شمال است که امنیت آن تحت نظارت بوده و از لحاظ امنیت در درجه‌ی بالایی از محافظت قرار دارد. بنابراین با خرید ویلا در جواهرده به‌ هیچ‌ عنوان نیاز به نگرانی در مورد امنیت منطقه و ویلای خود نخواهید داشت.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تجربه سبک جدید و آرامش‌بخش از زندگی

اگر می‌خواهید سبک جدیدی از زندگی را تجربه کنید و در آرامشی خیال‌انگیز و جادویی غرق شوید بی‌ شک خرید ویلا در جواهرده می‌تواند شما را به آن آرامش رویایی برساند. آرامشی که از آن حرف می زنیم چیزی است که باید با سکونت در جواهرده آن را با پوست و گوشت و خون خود احساس کنید.

ترکیب سکوت دل‌انگیز این روستا با چشم‌اندازهای بی‌نظیری که از کوهستان‌های سرسبز و غرق در مه در قاب پنجره‌های ویلای شما عیان می‌شود، می‌تواند شما را برای ساعت‌ها به دنیایی خیال‌انگیز و جادویی ببرد.

بیدارشدن با صدای پرندگان و دویدن اسب‌های زیبا در میانه‌های کوهستان، چشیدن طعم خوش خوراکی‌های محلی و زندگی در محیطی پاک و عاری از هر نوع سروصدا می‌تواند روح شما را نوازش دهد.

فاصله کم تا رامسر

برای دسترسی از جواهرده به رامسر نیاز به طی‌کردن فاصله زیادی نیست. بسیاری از ییلاقات شمالی فاصله زیادی تا مناطق شهری دارند و این موضوع می‌تواند رفت‌وآمد و دسترسی شما به امکانات شهری را تحت تأثیر قرار دهد.

فاصله شما از جواهرده تا رامسر تنها 27 کیلومتر است و این یعنی در کمتر از یک ساعت می‌توانید خود را از جواهرده به رامسر برسانید و از امکانات و خدمات شهری در رامسر استفاده کنید. این فاصله به‌ قدری کوتاه اما زیباست که غرق در زیبایی‌های مسیر خواهید شد و لحظه رسیدن به شهر را متوجه نمی‌شوید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

دسترسی به جاذبه‌های دیدنی در جواهرده

شما با خرید ویلا در جواهرده به جاذبه‌های دیدنی زیادی دسترسی خواهید داشت. از جمله‌ این جاذبه‌ها می‌توان به بوستان جنگلی صفارود، دریاچه قو، آبشار و چشمه‌های ییلاقی و کوهستانی و مراتع سرسبز و باصفا اشاره کرد. این جاذبه‌ها به‌ قدری زیبا و دل‌انگیز هستند که بی‌شک با سکونت در جواهرده حتی لحظه‌ای دل‌تان تاب ماندن در خانه را نمی‌دهد.

کیفیت بالای مسیر جاده‌ای منتهی به جواهرده

نکته مهمی که می‌توان آن را از مزایای عالی خرید ویلا در جواهر دانست، کیفیت بالای مسیرهای جاده‌ای منتهی به جواهرده است. بسیاری از ییلاقات دارای مسیرهای بی‌کیفیت و نامناسبی هستند که عبور از آن‌ها شما را گرفتار دردسرهای مختلف خواهد کرد. همچون گیرافتادن در چاله‌های راه یا طی‌کردن مسیرهای سنگلاخ و ناهموار

با خرید ویلا در جواهرده به‌هیچ‌عنوان گرفتار این مشکلات نخواهید شد. می‌توانید در مسیرهای با کیفیت و عالی خود را به ویلای شخصی‌تان در این ییلاق زیبا برسانید.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

اگر می‌خواهید در عین خرید یک ویلای ییلاقی زیبا و پناهگاهی امن برای روزهای گرم سال، لذت یک سرمایه‌گذاری پرسود را تجربه کنید می‌توانید با خرید ویلا در جواهرده لذت یک سرمایه‌گذاری شیرین را بچشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×