گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در فومن

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید ویلا در فومن

آیا از مزایای خرید ویلا در فومن خبر دارید؟ حتماً شما هم مانند اغلب افراد با شنیدن نام فومن به یاد کلوچه‌های خوش‌عطر و طعمی می‌افتید که رهاورد اصلی این شهر است و طعم آن را زیر دندان‌تان حس می‌کنید. شاید هم به یاد مجسمه‌های زیبایی می‌افتید که در گوشه و کنار شهر فومن جای خوش کرده‌اند و هر مسافر دست‌کم برای یک‌بار با آن‌ها عکس یادگاری انداخته.

از طبیعت زیبا و دلنشین فومن هم چیزی نگوییم بهتر است. چراکه لقب نگین سبز گیلان همه‌ چیز را در این رابطه عیان می‌کند. اما اگر از ما بپرسید می‌گوییم که با شنیدن نام فومن بهتر است به فکر دست‌وپاکردن سرمایه برای خرید ویلا در این شهر زیبا بیفتید. چراکه فومن به تازگی به یکی از شهرهای پرطرفدار برای خرید ویلا در گیلان تبدیل شده و بیش از پیش موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

بنابراین می‌توان حدس زد که خرید ویلا در فومن نه یک مزیت بلکه مجموعه‌ای از مزایا را به‌ خود اختصاص داده. اما این مزایا چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا مزایای خرید ویلا در فومن را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فومن؛ شهری درحال‌توسعه‌

یکی از مزایای خرید ویلا در این شهر درحال‌توسعه‌بودن این شهر است. اما ممکن است برای‌تان سوال مطرح شود که درحال‌توسعه‌بودن شهر فومن چه تأثیری در خرید ویلا دارد؟ آیا بهتر نیست سراغ شهرهای توسعه‌یافته و پیشرفته برای خرید ویلا برویم؟

پاسخ این سوال قطعاً منفی است. چراکه درحال‌توسعه‌بودن شهر فومن به ارزان‌بودن قیمت خرید ویلا در این شهر دامن زده است.

به این معنا که این شهر در حال پاگرفتن در حوزه‌های ساخت‌وساز و حوزه‌های اقتصادی است و هنوز پایه‌های آن به‌ شکل محکمی شکل نگرفته. با این حال آینده درخشانی در شهر فومن از منظر رونق اقتصادی قابل پیش‌بینی است.

شما می‌توانید در فومن با قیمتی ارزان اقدام به خرید ویلا نمایید. این درحالی‌ست که برای خرید ویلا در سایر شهرهای پیشرفته استان گیلان باید اقدام به پرداخت هزینه‌ای بالا نمایید.

در کل می‌توان گفت که تهیه ویلا در این شهر با سرمایه‌ای معقول و مقرون‌به‌صرفه برای شما امکان‌پذیر است. بنابراین اگر به‌ دنبال خرید ویلای ارزان هستید بی‌شک باید فومن را در لیست خود جزء گزینه‌های اول قرار دهید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با کارشناسان هلدینگ آرش در تماس باشید.

زندگی در محیطی آرام و دنج با خرید ویلا در فومن

درست است که شمال منطقه‌ای با چشم‌اندازهای طبیعی و شگفت‌انگیز است. اما نمی‌توان تمام مناطق آن را آرام و بی‌هیاهو قلمداد کرد. برخی از شهرهای گیلان و حتی سایر مناطق شمالی به‌ قدری پررفت‌وآمد و پرهیاهو هستند که هیچ بعید نیست بعد از مدتی از خرید ویلا در آن شهرها پشیمان شوید.

اما داستان فومن داستانی متفاوت است. فومن شهری آرام و دلنشین در حوالی شهر رشت است که در آن خبری از سر و صدا و آلودگی نیست. شما می‌توانید با خرید ویلا در فومن یک سبک زندگی کاملاً جدید را تجربه کنید و در محیطی پر از آرامش و صمیمیت و در بین مردمانی خوش‌قلب و مهمان‌نواز روزگار بگذرانید.

دسترسی به جاذبه‌های دیدنی زیبا

اگر می‌خواهید با خرید ویلا در یک منطقه با یک تیر چند نشان بزنید و در عین صرفه اقتصادی و بهره‌مندی از آرامش به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق‌العاده دسترسی داشته‌ باشید، بی‌شک خرید ویلا در فومن می‌تواند به آرزوی شما جامه عمل بپوشاند. چراکه در این شهر به انواع جاذبه‌های دیدنی اعم از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دسترسی خواهید داشت.

از قلعه رودخان و ماسوله که دارای شهرت جهانی هستند تا ییلاق زودل سر و روستای فوشه و چشمه آب معدنی علی زاخونی. آبشار لارچشمه، ماسال، رودخانه پلنگ‌ور، ییلاق آندره و طبیعت ماکلوان گوشه‌ای دیگر از جاذبه‌های دیدنی فومن هستند. بنابراین با خرید ویلا در این شهر دائما یک پای‌تان در دامان طبیعت و شگفتی‌های جذاب آن خواهد بود.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شرکت انبوه‌سازان آرش در ارتباط باشید.

تجربه یک سرمایه‌گذاری امن با خرید ویلا در فومن

یکی از مزایای خرید ویلا در فومن این است که این شهر یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرهای گیلان است و منطقه‌ای با آینده درخشان است. بنابراین در چند سال آینده سوددهی بالایی را از سرمایه‌گذاری در این شهر به‌ دست خواهید آورد.

بازدهی بالایی که از سرمایه‌گذاری در فومن برای‌تان رقم خواهد خورد نشان‌دهنده این است که این شهر در حال طی‌کردن روندی صعودی در رشد است. شما به‌ هیچ‌ وجه با خرید ویلا در فومن دچار تنش‌های روزانه در مورد نوسانات نرخ زمین نخواهید داشت.

چراکه آینده‌ای رو به رشد و پیشرفت در این شهر برای‌تان رقم خواهد خورد. روند پیشرفت نرخ سود در فومن در چند سال اخیر نشان می‌دهد که این منطقه در سال‌های اخیر دچار کاهش قیمت نبوده و می‌توان به‌‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن روی خرید ویلا در فومن حساب باز کرد.

قدرت نقدینگی بالای خرید ویلا در فومن

از آنجایی که خرید ویلا در این منطقه با تقاضای بالایی همراه است شما می‌توانید در هر زمان که مایل بودید اقدام به فروش ویلای خودنمایید و آن را نقد کنید. این در حالی است که در سایر شهرهای دیگر گیلان ممکن است برای فروش ویلا مدت‌ها منتظر بمانید و صبر کنید تا مشتری برای ویلای شما پیدا شود.

از آنجایی که فومن شهری پرطرفدار با تعداد خواهان زیاد است، شما می‌توانید در هر لحظه‌ای اقدام به فروش ویلای خود نمایید.

برای فروش زمین در شمال با بخش فروش هلدینگ آرش تماس بگیرید.

دسترسی به امکانات رشت

شما با خرید ویلا در این شهر می‌توانید به‌ راحتی و به‌ سرعت به امکانات موجود در رشت دسترسی داشته‌ باشید. بنابراین می‌توانید به‌ راحتی مسیر جاده‌ای کوتاه بین فومن و رشت را بپیمایید و برای دسترسی به امکانات موردنظرتان راهی رشت شوید.

نتیجه‌گیری

فومن در سال‌های اخیر در لیست پرطرفدارترین مناطق شمالی برای خرید ویلا قرار گرفته است. این منطقه را می‌توان منطقه‌ای دنج و آرام با آینده درخشان از منظر اقتصادی ارزیابی کرد. بنابراین اگر می‌خواهید در عین سکونت در منطقه‌ای آرام و بی‌حاشیه یک سرمایه‌گذاری امن را تجربه کنید برای خرید ویلا در این شهر اقدام نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×