گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در کلاچای

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید ویلا در کلاچای

بازار خرید و فروش ویلا در برخی از شهرهای استان گیلان و شهرهای شمالی به‌قدری داغ و پر تب و تاب است که گاهی یادمان می‌رود مناطق دیگری نیز در سایه‌این شهرها قرار دارند که می‌توانند انتخابی عالی برای خرید ویلا محسوب شوند. مناطقی که شاید مزایای فوق‌العاده‌ای را از هر نظر در خود جای داده باشند اما به‌دلیل قرارگرفتن در حاشیه نام آن‌ها را زیاد نمی شنویم. کلاچای یکی از این شهرها است که در استان گیلان و در توابع رودسر واقع‌شده. این شهر زیبای شمالی یکی از شهرهای ساحلی است که چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از همنشینی کوه و دریا را در آن خواهید دید. اگر شما هم قصد خرید ویلا در کلاچای را دارید و می‌خواهید مزایای این خرید را بهتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

قرار داشتن کلاچای در بافت توریستی

یکی از دغدغه‌های مهم خریداران ویلا در شمال سکونت در منطقه‌ای ست که به اصطلاح دور افتاده باشد و افراد زیادی در آن رفت‌وآمد نکنند. این مناطق هرچند که بسیار بکر و چشم‌نواز هستند اما به‌دلیل عدم رفت‌وآمد افراد در آن رونق اقتصادی خاصی را دارا نیستند. در واقع تردد چندانی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد که این رونق را شکل دهد.

کلاچای اما یکی از مناطق توریستی در استان گیلان است که به‌واسطه توریستی بودن رونق اقتصادی خوبی را برای خود رقم زده. بنابراین با خرید ویلا در کلاچای بی‌شک این رونق اقتصادی دامن شما را هم خواهد گرفت و از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

مجاورت کلاچای با دریا

از دیگر مزایای خرید ویلا در کلاچای مجاورت این شهر زیبا و رویایی با دریای خزر است. شما می‌توانید با خرید ویلا در کلاچای هر زمان که اراده کردید راهی دریا شوید و از سواحل چشم‌نواز و دلفریب خزر لذت ببرید. در واقع دسترسی به ساحل دریا در کوتاهترین زمان ممکن برای شما میسر خواهد بود. بنابراین می‌توان آن را مزیت خرید ویلا در کلاچای دانست.

به‌ویژه اگر قصد خرید ویلای ساحلی در کلاچای را داشته‌باشید. بیدار شدن با صدای امواج دریا در سکوتی آرامش‌بخش و عمیق در حالی که هیچ اثری از هیاهو و سر و صدا در آن حوالی احساس نمی‌شود می‌تواند حس دلپذیری را به شما القا کند.

برای خرید خانه ویلایی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلای تمام چوبی در کلاچای

کلاچای یکی از شهرهای شمالی ست که رونق ساخت‌وساز در چند سال اخیر در آن شدت گرفته. یکی از مزایای خرید ویلا در کلاچای این است که می‌توانید اقدام به خرید ویلاهای تمام چوبی با سبک‌های کانادایی، انگلیسی و اسکاتلندی نمایید. با دیدن تصاویر از این ویلاها احتمالاً تصور خواهید کرد که این ویلاها در مناطق اروپایی بنا شده‌اند اما این منطقه جایی نیست جز کلاچای گیلان.

این ویلاها تنها ویلاهای تمام چوبی هستند که در سرتاسر شمال می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته‌باشید. در واقع می‌توان کلاچای را تنها شهری دانست که این پروژه عظیم در آن اجرا شده. بنابراین اگر از طرفداران سبک ویلای چوبی با محوطه‌سازی های فوق‌العاده به سبک ژاپنی و اسپانیایی هستید و می‌خواهید در شهری خوش آب‌وهوا و دنج اقدام به خرید ویلای چوبی با امکانات عالی نمایید می‌توانید کلاچای را برای اقامت و خرید ویلا انتخاب کنید.

دسترسی آسان به رشت

یکی از مزایای مهم خرید ویلا در کلاچای دسترسی آسان و بی دغدغه به رشت است. در واقع شما با خرید ویلا در این منطقه می‌توانید از امکانات شهر رشت نیز استفاده کنید و در صورت لزوم این مسیر جاده‌ای هموار راطی کنید. برخی از مناطق شمالی به‌قدری مسیرهای بی‌کیفیت و ناهمواری دارند که بی‌شک بعد از چند وقت سکونت در آن پشیمان خواهید شد.

عدم دسترسی به امکانات شهری و دسترسی به مرکز استان نیز مزید بر علت خواهد شد تا شما بار و بندیل تان را جمع کنید و از آن شهر کوچ کنید. کلاچای اما دسترسی ساده و سریعی به شهر رشت دارد و در صورتی که تمایل داشته‌باشید از امکانات شهری رشت استفاده کنید به‌راحتی می‌توانید خود را به مرکز استان برسانید.

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آب‌وهوای معتدل

همانطور که می‌دانید بسیاری از شهرهای شمالی به‌ویژه شهرهای استان گیلان زمستان‌های سختی را تجربه می‌کنند و یخبندان های شدیدی در آن‌ها به وقوع می پیوندد. یکی از مزایای مهم خرید ویلا در کلاچای معتدل بودن آب‌وهوای این شهر است. شما با خرید ویلا در کلاچای می‌توانید حتی در پاییز و زمستان نیز به ویلای خود سفر کنید و از سپری‌کردن تعطیلات در ویلای شخصی‌تان لذت ببرید.

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی در کلاچای

از دیگر مزایایی که با خرید ویلا در کلاچای به آن دست پیدا خواهید کرد جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده‌ای است که در این شهر وجود دارند. شما می‌توانید از چشم‌اندازهای خیره‌کننده در این شهر لذت ببرید و در عین حال گشت‌وگذاری در جنگل ها، کشتزارها و باغ‌های مرکبات داشته‌باشید. مجتمع تفریحی ساحلی سارینا، مجتمع ساحلی نگین شمال، مجتمع گردشگری مهستان، بازارهای محلی کلاچای، باغات چای و ارتفاعات کوهپایه‌ای در واجارگاه، جنگل ارغوان، ارتفاعات فبیل سرا، منطقه ییلاقی جواهردشت، ارتفاعات بیجارگاه، آبشار سیاه لم، رودخانه‌های پلرود، خشک رود، لزرجان، گزافرود و نوده و همچنین پارک ساحلی کلاچای از جمله مواردی ست که می‌توانید اوقات فراغت خود را در کلاچای به‌واسطه گردشگری در آن‌ها پر کنید.

برای اطلاع از قیمت کاخ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سرمایه‌گذاری پربازده

خرید ویلا در کلاچای به معنای یک سرمایه‌گذاری پربازده است. شما می‌توانید با خرید ویلا در این منطقه رویایی و زیبا نرخ سودآوری بالایی را برای خود رقم بزنید و در عرض چند سال به بازدهی فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

کلاچای یکی از مناطق ساحلی کوچک اما پر رونق گیلان است که با ساخت‌وسازهای زیادی در چند سال اخیر روبه‌رو بوده. آب‌وهوای دلپذیر، دسترسی به دریا، سودآوری با نرخ عالی و دسترسی به جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده در این منطقه را می‌توان از عوامل تأثیرگذار در خرید ویلا در این منطقه دانست.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×