گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای ویلا ساحلی در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
ویلا ساحلی در شمال

آرامش؛ تنها چیزی که بشر امروز بدان نیاز مبرم دارد. کار و فعالیت‌های مداوم بشر را به مرز فرسودگی رسانده و اکنون او بیشتر از همیشه به داشتن آرامش ذهنی و جسمی نیازمند شده‌است و چه جایی بهتر از قلب طبیعت برای کسب آرامش و داشتن فکری راحت و بی دغدغه؟ با خرید ویلا ساحلی در شمال می‌توانید از مزایای کنار ساحل بودن بهره‌مند شوید.

خرید ویلا در شمال که این روزها بازارش از همیشه داغ‌تر است یکی از مواردی است که افراد برای داشتن یک زندگی آرام سراغ آن می‌روند. هرچند که خرید ویلا در شمال یک سرمایه‌گذاری پربازده محسوب می‌شود اما می‌تواند جنبه‌های دیگری نیز داشته باشد. شمال خطه‌ای‌ست که آب‌وهوای آن نسبت به سایر نقاط کشور آب‌وهوایی سالم‌تر است. داشتن یک فکر سالم و یک جسم سالم نیازمند به زندگی در محیطی سالم با آب‌و‌هوای سالم است. پس کجا بهتر از شمال؟

اما در این پروسه خرید ویلا، افراد زیادی مایل به خرید ویلا ساحلی در شمال هستند، به عقیده این افراد خرید ویلای ساحلی مزایایی دارد که خرید ویلای جنگلی یا کوهستانی نمی‌تواند داشته باشد. آیا شما هم کنجکاوید بدانید این مزایا چیستند؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای خرید ویلای لب ساحل در شمال را با هم بررسی‌کنیم.

بررسی مزایای ویلا ساحلی در شمال

اگر عاشق شب‌گردی در شمال هستید خرید ویلا ساحلی را به شما توصیه می‌کنیم

افراد زیادی علاقه دارند تا شب‌های آرام و مطبوع شمال را خارج از ویلا سپری کنند. حیف نیست در سرزمینی با این هوای دلپذیر باشید و خود را در ویلا حبس کنید؟

گشت‌وگذار در حوالی ویلا و قدم‌زدن های شب هنگام می‌تواند بسیار تا بسیار آرامش‌بخش باشد. روزها نمی‌توان به آرامشی که در شب حاکم است دست پیدا کرد. بنابراین شب‌ها بهترین زمان برای قدم‌زدن و رها کردن افکار است. حال تصور کنید می‌خواهید پای خود را از ویلا بیرون بگذارید و در حوالی ویلا قدم بزنید. آیا حوالی ساحل امنیت بیشتری خواهد داشت یا حوالی جنگل؟

قطعاً پاسخ این سوال ساحل است. شما می‌توانید با خیال آسوده راهی ساحل در چند قدمی ویلا شوید و روبه‌رو ساحل بنشینید و اگر دل و دماغی داشتید آتشی برپا کنید یا اینکه در خط ساحلی قدم بزنید و ریه‌های خود را از هوای پاک و مطبوع ساحلی پر کنید. اما چنین امکانی با امنیت کامل در حوالی جنگل یا کوهستان برای شما فراهم نیست. به‌طور کلی سر زدن به جنگل‌های شمال در هنگام شب کار چندان عاقلانهای ناست. علاوه بر این افراد در هنگام شب هوس قدم‌زدن در ساحل را می‌کنند. با خرید ویلای لب دریا می‌توانید در مدت‌زمان تنها چنددقیقه راهی ساحل شوید و چند ساعتی را در حوالی ساحل قدم بزنید و از آرامش و سکوت مطلق شب‌های دریا بهره‌مند شوید.

اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری پربازده در شمال هستید خرید ویلا ساحلی برای شما بهتر است

کیست که  هدفش از خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری نبوده است؟ درست که افرادی به قصد تفریح و سفر اقدام به خرید ویلا در شمال می‌نمایند اما در پس این هدف نیز هدف اصلی تری وجود دارد که سرمایه‌گذاری است. ویلاهای ساحلی اغلب ویلاهای پربازده تری هستند. به‌عنوان مثال با خرید ویلای لب ساحل می‌توانید در چند سال آینده سود بیشتری را نصیب خود کنید در حالی که شاید اگر همان بودجه را برای خرید یک ویلای جنگلی می گذاشتید رشد قیمت ویلای شما به اندازه یک ویلای ساحلی نبود.

از قدیم این حکایت بوده و همچنان نیز پابرجاست که خرید ویلای لب ساحل سرمایه‌گذاری پر سود تری است و دلیل آن هم ارزشمند بودن زمین‌های ساحلی است. به‌طور کلی زندگی در جوار دریا در مقابل زندگی در جنگل و کوهستان محبوبیت بیشتری در شمال دارد.

دسترسی به امکانات شهری در ویلاهای ساحلی بیشتر است

ویلاهای ساحلی فاصله چندانی با جاده‌های اصلی و مراکز شهری ندارند این را می‌توان از روی نقشه هم متوجه شد. چرا که خط ساحلی در شهرهای شمالی دقیقاً از کنار مرکز شهرها می‌گذرد در حالی که جنگل‌ها در فاصله بیشتری نسبت به مرکز شهر قرار دارند. ویلاهای جنگلی تقریباً در خارج از شهر واقع‌شده‌اند و با وجود این که آب‌وهوای آن‌ها رطوبت کمتری دارد و فی‌الواقع مطبوع تر است، اما به‌دلیل میزان دسترسی بالای ویلاهای ساحلی به امکانات شهری، این ویلاها دارای محبوبیت بیشتری هستند.

برای عده‌ای از افراد تفاوت چندانی ندارد که ویلای آن‌ها چه میزان از مرکز شهر فاصله داشته باشد اما برای عده‌ای این موضوع بسیار مهم است. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته هستید که می‌خواهید به امکانات شهری دسترسی سریع داشته‌باشید ما خرید ویلای ساحلی را به شما توصیه می‌کنیم.

دسترسی سریع به دریا در ویلاهای ساحلی

این حقیقتی بدیهی و روشن است که دسترسی به دریا در ویلاهای ساحلی بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از ویلاهای جنگلی است. پس با سکونت در ویلاهای لب ساحل می‌توانید در مدت‌زمان کمی راهی دریا شوید و دل به آب‌های خزر بزنید.

چشم‌انداز بی‌کران دریا همچون تابلویی جادویی در مقابل چشمان شماست

چشم باز کردن و دیدن منظره شگفت‌انگیز دریای خزر با وسعت بی انتهایش لطف و صفایی دارد که شاید در ویلاهای جنگلی و کوهستانی خبری از آن نباشد. هرچند که سلیقه افراد در این زمینه متفاوت است و ممکن است عده‌ای چشم‌اندازهای جنگلی را بپسندند اما نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که چشم‌انداز ویلای ساحلی چیز دیگری است.

صبح ها با صدای پرندگان دریایی و مرغان ساحلی از خوابی لطیف بیدار خواهید شد و با کشیدن پرده‌ها چشم‌اندازی از افق‌های بی‌کران دریای خزر در مقابل چشمان شما نقش خواهد بست که تلالو نور خورشید بر پهنه آن، دریا را همچون الماسی درخشان در چشمان شما به تصویر می‌کشد. کافی ست یک روز بنشینید و تغییرات چشم‌انداز در ویلای ساحلی خود را نگاه کنید. طلوع خورشید و آنگاه درخشش نورانی آفتاب بر سطح دریا و بعد غروی سرخ رنگ خورشید و دریایی که کم کم رو به تیرگی خواهد رفت و خورشید جای خود را به ماه و ستاره های درخان خواهد داد. تماشای افتادن نور ماه بر پهنه آب آن هم در شب‌های آرام دریا لذتی دارد که برابر با هیچ لذت دیگری نیست.

بنابراین اگر عاشق چشم‌اندازهای بی‌نظیر و رویایی هستید ما به شما خرید ویلای لب ساحل را پیشنهاد می‌کنیم.

نزدیک‌بودن به مراکز خرید در جاده‌های شمال

چنانچه در جاده‌هایی که شهرهای شمالی را به‌هم وصل می‌کند حرکت کرده باشید مطمئناً مراکز خرید و پاساژ هایی را دیده‌اید که به‌عنوان بهترین و بزرگترین مراکز خرید شمال مطرح هستند. چنانچه در ویلای لب ساحل سکونت داشته‌باشید به‌راحتی می‌توانید به این مراکز خرید دسترسی داشته‌باشید. شما می‌توانید یک روز را برای گشت‌وگذار و خرید در این پاساژ ها سپری کنید و در کمترین زمان ممکن به ویلای خود باز گردید بنابراین نیازی به صرف وقت و انرژی زیادی نخواهید داشت چرا که ویلای شما کاملاً نزدیک به این مراکز خرید است.

در حالی که سکونت در ویلاهای جنگلی بیشتر شما را به قلب طبیعت و کوهستان نزدیک می‌کند و می‌توانید سبک دیگری از زندگی را تجربه کنید اما دسترسی شما به مناطق شهری و مراکز خرید بسیار کمتر خواهد بود. بنابراین می‌توان یکی از مزایای مهم خرید ویلای ساحلی در شمال را دسترسی عالی به مراکز خرید شهری دانست.

شما همچنین به رستوران‌ها و غذاخوری های سطح شهر دسترسی ساده‌تری خواهید داشت. دسترسی به بانک، فروشگاه ها، رستوران، پمپ بنزین، نانوایی و هرآنچه که برای رفاه خود نیاز دارید با سکونت در ویلاهای ساحلی بسیار ساده‌تر است.

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در شمال یک انتخاب ساده نیست شما در بین انواع بی‌شماری از حق انتخاب‌هایی که دارید باید یکی از ویلاها را انتخاب کنید. بنابراین پیش از اقدام برای خرید ویلا در شمال باید تکلیف خود را مشخص کنید که به‌دنبال چه چیزهایی هستید. شما باید مزایا و معایب زندگی در ویلای ساحلی و ویلای جنگلی را بررسی کنید و در نهایت به این نتیجه برسید که کدام یک برای شما بهتر است.

خرید ویلای ساحلی آن هم دقیقاً چسبیده به ساحل مزایای زیادی دارد که احتمالاً اگر بودجه کافی برای خرید آن داشته‌باشید اقدام به خرید ویلای ساحلی خواهید کرد. اما در نهایت این شما هستید که با توجه به علایق و خواسته‌هایی که دارید باید یک ویلا انتخاب کنید.

مزایای ویلا ساحلی در شمال به‌قدری زیاد است که طرفداران زیادی پیداکرده‌است. اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان زندگی در جوار ساحل هستید می‌توانید برای خرید ویلا ساحلی در شمال اقدام کنید. مجموعه شهرک‌سازان آرش یکی از مجموعه‌های فروش ویلا در شمال است که شما را تمام‌و‌کمال در این مسیر یاری خواهدکرد.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×