گیلان، زیباکنار
0133416

خرید ویلا در خزرشهر بابلسر

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
مزایای خرید ویلا در خزرشهر

وقتی صحبت از لاکچری‌ترین و شیک‌ترین شهرک‌های شمالی می‌شود باید منتظر شنیدن نام خزرشهر به‌‌عنوان یکی از اولین شهر‌ها باشیم.

مزایای خرید ویلا در خزرشهر

خزرشهر شهرکی ویلایی در نزدیکی بابلسر است. این شهرک در واقع دارای دو بخش شمالی و جنوبی بوده که بخش شمالی آن دارای چشم‌اندازی بکر و دیدنی به دریاست و بخش جنوبی آن در شش کیلومتری جاده بابلسر به فریدون کنار قرار دارد. شاید جالب باشد بدانید که اغلب افراد مشهور در شهرک خزرشهر صاحب ویلا هستند. در ادامه قصد داریم مزایای خرید ویلا در خزرشهر را با هم بررسی کنیم بنابراین همراه ما باشید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سرمایه‌گذاری پربازده

قیمت خرید ویلا در دو منطقه خزرشهر با هم متفاوت است. چراکه منطقه شمالی آن دارای چشم‌اندازی مستقیم و بسیار زیبا رو به ساحل دریای خزر دارد. با این حال می‌توان خزرشهر را یکی از اولین اولویت‌های خرید ویلا برای آن دسته از افرادی دانست که قصد یک سرمایه‌گذاری پربازده را دارند. فرقی ندارد که اقدام به خرید ویلا در کدام منطقه نمایید، شما به هر صورت بازدهی بالایی را از خرید ویلا در خزرشهر کسب می‌کنید.

نرخ رشد سرمایه در این منطقه به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با سایر مناطق شمالی نیست. این نرخ دارای رشد صعودی قابل توجهی بوده و با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است.

برخورداری از امنیت بالا

برای ورود به شهرک خزرشهر در بابلسر باید لزوماً با ساکنین شهرک هماهنگ باشید و یا کارت ورود داشته‌ باشید. در واقع شما تنها زمانی می‌توانید وارد خزرشهر شوید که یا مهمان یکی از ساکنین باشید و یا خودتان در این شهرک ویلا داشته‌ باشید. بنابراین می‌توان اینگونه برداشت کرد که امنیت ویلاها در این منطقه بسیار بالاست. افراد متفرقه حق ورود به شهرک را ندارند و ویلای شما از امنیت کامل بهره‌مند خواهد بود. نگهبانان شهرک نیز به‌ طور 24 ساعته و در 7 روز هفته در حال دیده‌بانی از شهرک هستند.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نزدیک‌بودن به جاده اصلی

یکی از مزیت‌های مهم شهرک خزرشهر که موجب متمایزشدن آن با سایر شهرک‌های شمالی است، نزدیک‌بودن این شهرک به جاده اصلی و دسترسی آسان به مسیرهای جاده‌ای اصلی است. شما به‌راحتی می‌توانید به مرکز شهر، نمایندگی برندهای معتبر، مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف دسترسی داشته‌باشید و از این امکانات استفاده کنید.

امکانات عالی داخل شهرک

خزرشهر دارای امکانات داخلی بسیار کاملی است، به‌ نحوی که شما را نسبت به خروج از شهرک به‌ منظور دسترسی به امکانات مختلف بی‌نیاز خواهد کرد. قسمت شمالی خزرشهر دارای بخش به‌‌عنوان سی ساید است که انواع و اقسام امکانات ساحلی از جمله کافی شاپ و رستوران و تفریحات ساحلی در این قسمت برپا است.

شما داخل شهرک نیز می‌توانید به امکاناتی نظیر پارک، زمین بازی، فروشگاه‌های مختلف، رستوران، کافی شاپ، زمین ورزش و انواع امکانات تفریحی دسترسی داشته‌ باشید و چشم‌اندازهای بی‌نظیری را داخل شهرک مشاهده کنید. خزرشهر یکی از شهرک‌های شمالی ست که میزان رسیدگی به آن به‌ واسطه لاکچری‌بودن ویلاهای این شهرک بسیار زیاد است. بنابراین همیشه این شهرک را با فضای سبز و محیطی تمیز و درخشان خواهید دید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بهره‌مندی از ساحل خصوصی

شما برای رسیدن از ویلای خود به دریای خزر نیازی به رانندگی و طی‌کردن مسافت‌های طولانی نخواهید داشت. با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید. این ساحل تقریباً نیمه‌خصوصی است و هر کسی اجازه ورود به آن را ندارد. بنابراین می‌توانید در این فضای پاکیزه، راحت، امن و آرامش‌بخش با خیال آسوده به تفریح و گردش بپردازید.

همچنین می‌توانید چشم‌اندازی بکر و آرامش‌بخش به ساحل زیبای خزر از قاب پنجره‌های ویلا داشته‌ باشید. سکوت و آرامش محض در این منطقه موجب می‌زند و بی‌شک با سکونت در این شهرک شما نیز وابسته این آرامش و سکوت خواهید شد.

خرید ویلا با معماری سلطنتی و باشکوه در خزرشهر

شهرک خزرشهر دارای معماری شیک و لاکچری است و ویلاهایی بسیار سلطنتی و لوکس را در خود جای داده. به جرئت می‌توان خزرشهر را یکی از خوش‌ساخت‌ترین شهرک‌های ویلایی کشور دانست. متریال‌های به‌کاررفته در ساخت ویلاهای خزرشهر و نمای ویلاهای این منطقه همگی به شیک و لاکچری‌‎بودن این شهرک دامن زده. برای آن دسته از افراد که مایل به سکونت در ویلاهای لاکچری با امکانات فوق‌العاده عالی و نمای سلطنتی هستند خرید ویلا در خزرشهر یک انتخاب عالی خواهد بود.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سکونت در گران‌ترین برند ویلایی کشور

شهرک ویلایی خزرشهر به‌‌عنوان گران‌ترین برند ویلایی کشور شناخته می‌شود و اغلب افراد مشهور و معروف در این منطقه صاحب ویلا هستند. با ورود به شهرک ویلایی خزرشهر شاهد انواع و اقسام ماشین‌های گران‌قیمت و لاکچری خارجی خواهید بود و این نشان از سکونت سرمایه‌داران در این منطقه دارد. سکونت در شهرک ویلایی خزرشهر در واقع به معنای سکونت در گران‌ترین برند ویلایی کشور است.

شما می‌توانید به نمایندگی‌های اصلی برندهای معتبر دسترسی داشته‌ باشید و از امکانات لاکچری در این شهرک بهره‌مند شوید. بنابراین خرید ویلا در خزرشهر بابلسر برای افرادی که عاشق زندگی لاکچری و برندهای معروف هستند بسیار مناسب خواهد بود.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در خزرشهر برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دغدغه در منطقه‌ای امن و آرامش‌بخش هستند بسیار مناسب است. دسترسی به انواع و اقسام امکانات تفریحی آن هم از نوع لاکچری و زندگی در مکانی با ساحل خصوصی می‌تواند حس خوب آرامش و آسایش را به شما بدهد. برای خرید ویلا در خزرشهر نیاز به سرمایه بالایی دارید.

با این حال می‌توانید از رشد بالای سرمایه در این منطقه حدکثر سود را کسب کنید. خزرشهر منطقه‌ای با امنیت بالا است و تمام افرادی که در این شهرک حضور دارند افرادی با سطح فرهنگ بالا هستند. بنابراین از بابت همسایگی و مراوده با افراد شهرک هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×