گیلان، زیباکنار
0133416

ویژگی‌های ویلا استخردار در شمال چیست؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
ویژگی‌های ویلا استخردار

ویژگی‌های ویلا استخردار در شمال چیست؟ خرید ویلا در شمال از دو حالت خارج نیست. یا خرید ویلایی استخردار که شامل استخر روباز یا استخر سرپوشیده می‌شود و ویلایی که فاقد استخر است. شاید اگر در لحظه به شما پیشنهاد خرید ویلا داده شود ویلای استخردار را برگزینید.

غافل از اینکه ویلای استخردار هم شامل معایب خاص خود است و سراسر مزایا نیست. پس ممکن است معایب آن باعث شود قید آب‌تنی در روزهای گرم سال زیر نور درخشان خورشید را بزنید و ویلایی فاقد استخر خریداری کنید. دوراهی سختی است، مگر نه؟!

حال اگر در واقعیت سر این دوراهی قرار گرفته باشید انتخاب برای شما به این آسانی ها هم نخواهد بود. پس اگر قصد دارید ویلایی در شمال خریداری کنید و خود را سر این دوراهی یافته‌اید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا ویلای موردنظر خود را خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم مزایا و معایب ویلای استخردار را با هم بررسی کنیم بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

بشنوید از مزایای ویلای استخردار در شمال:

  • ایجاد چشم‌اندازی لاکچری و زیبا در محوطه ویلا

به‌ محض واردشدن به ویلا اولین چیزی که نظر شما را به‌ خود جلب خواهد کرد، چشم‌اندازی است که در محوطه بر پا شده و استخر به‌‌عنوان یکی از عناصر مرکزی در محوطه، اولین چیزی است که در چشم شما جلوه خواهد کرد.

اگر عاشق چشم‌اندازهای لاکچری و داشتن یک محوطه زیبا و خاص در ویلای خود هستید ، بی‌شک ویلای استخردار می‌تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند. وجود استخر در محوطه نمادی از سبک زندگی لاکچری است و تلالو نور طلایی رنگ خورشید بر پهنه آن سریعاً شما را مجذوب خواهد کرد.

  • از نگاه‌های مزاحم در امان بمانید!

برای همه ما پیش آمده است که در ساحل دریا احساس معذب‌بودن داشته‌ایم. چراکه نگاه‌های مزاحم را حس کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنطور که تمایل داریم در آب‌های دریا به تفریح و آب‌تنی بپردازیم. در اینگونه مواقع تمام حواس‌مان به اطراف بوده و سنگینی نگاه‌هایی که گاها موجب آزارمان شده.

اگر عاشق آب‌تنی و شنا هستید، به‌ جای اینکه خود را به آب‌های دریا بسپارید و در میان امواجی از نگاه‌های سنگین خود را معذب کنید، بهتر است در استخر خود در ویلای شخصی‌تان به آب‌تنی بپردازید. اینگونه دیگر نگران حریم خصوصی و امنیت خود و خانواده‌تان هم نخواهید بود.

شما می‌توانید با تعبیه سقف برای استخر ویلا و یا خرید ویلایی که دارای استخر سرپوشیده است، تمامی این چالش‌ها را رفع و رجوع کنید.

  • تفریح و شنا در هر ساعتی از روز و هر زمان از سال

روزهای طوفانی، بارانی و حتی روزهای بسیار داغ و تابستانی سال که چیزی جز آفتاب سوختگی از دریا نصیب شما نخواهد شد روزهایی نیستند که بتوانید خود را به‌دست امواج دریا بسپارید. بعد از تاریک‌شدن هوا نیز شنا و آب تنی در دریا دیگر نه‌چندان لطفی دارد و نه توصیه می‌شود چرا که در این ساعات غریق نجات ها در محوطه ساحل حضور ندارند و در صورت بروز خطر کسی نخواهد بود که شما را یاری کند.

اما استخر ویلا روز و فصل و ساعت نمی شناسد. شما می‌توانید در تمامی روزهای سال و در تمامی ساعات روز در استخر ویلای خود شنا کنید بدون اینکه نگران تغییر شرایط جوی و آب‌وهوایی و یا مواج و طوفانی شدن دریا باشید. شما می‌توانید شب‌ها در آب استخر آب تنی کنید بدون اینکه نگران ایمنی و تاریک بودن محیط باشید. همچنین بانصب و تعبیه سقف روی استخر و یا خرید ویلایی که دارای استخر سرپوشیده است می‌توانید خود را از آفتاب سوختگی های متداول که در میان دریا در حین شنا برای شما رخ می‌دهد در امان نگاه دارید.

  • بالابودن سطح ایمنی استخر نسبت به دریا برای کودکان

سطح ایمنی استخر نسبت به دریا برای کودکان بسیار بیشتر است. به‌محض اینکه کودک خود را در حوزه ساحل رها می‌کنید باید دائما حواس‌تان به او باشد تا بیش از حد مشخصی وارد آب‌های دریا نشود. کافی ست چند ثانیه حواس‌تان پرت شود و یا غاف شوید تا متوجه شوید که کودک تان بیش از حد مجاز وارد آب‌های دریا شده و خدا نکند که برای نجات او مجبور شوید دل به آب‌های عمیق دریا بزنید.

چنین تصوراتی باعث می‌شود تا خانواده‌ها ترجیح دهند ویلای استخر دار درشما خریداری کنند. با وجود استخر در ویلا دیگر نگرانی ایمنی کودکان‌تان نخواهید بود چرا که بسیاری از استخر ها دارای حوزه کم عمق برای کودکان است به این معنا که حتی خطر غرق شدن در استخر هم آن‌ها را تهدید نخواهد کرد. بنابراین از این جهت برای خانواده‌هایی که دارای کودک هستند ویلای استخر دار مناسب‌تر است.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  • حفظ اصول بهداشتی

بی‌شک آلودگی‌های زیادی در آب‌های دریا وجود دارد. انواع میکروب ها و قارچ هایی که شاید با چشم دیده نمی‌شوند اما در آب‌های دریا وجود دارد و تن سپردن به این آب ها برابر خواهد بود با بروز بیماری‌های پوستی در شما. این در حالی ست که شما از سلامت و بهداشت آب استخر در ویلای خود کاملاً مطمئن هستید و خاطرتان جمع است که هیچ فردی جز شما و خانواده‌تان وارد اسن آب نشده است. در ضمن تعویض به موقع آب استخر باعث می‌شود تا سطح بهداشتی آن همواره بالا بماند. چنانچه در مورد سلامت و بهداشت آب‌های دریا حساس هستید(که توصیه می‌کنیم حتماً باشید)، خرید ویلای استخر دار در شمال به‌نفع شما خواهد بود.

  • تجربه‌ای متفاوت از زندگی لوکس

وجود استخر در ویلا باعث می‌شود تا شما بتوانید تجربه‌ای متفاوت از زندگی لاکچری را بچشید. آب تنی در آب زلال استخر و استراحت در زیر سایبانی که با میز و صندلی‌های فضای باز آن را پر کرده‌اید در حالی که نوشیدنی های خنک میل می‌کنید می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از زندگی لاکچری باشد که در عین حفظ حریم خصوصی می‌توانید آن را در ویلای خود کسب کنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  • تسکین درد مفاصل و آرامش در آب گرم استخر

شاید تصور می‌کنید که استخر تنها برای فصل‌های گرم سال است و در فصل‌های سرد سال باید دور آن را قلم بگیرید. در حالی که اینگونه نیست. شما می‌توانید در استخر سرپوشیده خود در آب گرم آن شنا کنید و آرامشی وصف‌ناپذیر را تجربه کنید.

تن سپردن به آب‌های گرم آن هم در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می‌تواند بسیار دلچسب و آرامش‌بخش باشد. بنابراین اگر آب‌تنی در فصل‌های سرد سال نمی‌توانید دست بکشید، ویلای استخردار برای شما کاملاً مناسب است.

و اما معایب ویلای استخر دار:

  • خرید ویلای استخر دار هزینه بالایی دارد

این را دیگر همگان می‌دانند که خرید ویلای استخر دار مشمول پرداخت هزینه‌ای بالاتر است. شما برای خرید ویلای استخر دار باید سرمایه بیشتری را کنار بگذارید در حالی که ممکن است سرمایه شما کفاف خرید آن را ندهد. بنابراین می‌توان این مورد را یکی از معایب ویلای استخر دار دانست.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  • نگهداری و رسیدگی به استخر کاری دشوار و وقت‌گیر است

نگهداری و تمیز کردن استخر آن هم استخر های بزرگ کاری بسیار دشوار و وقت‌گیر است. شما باید مرتبا آب استخر را تعویض کنید تا دیواره های استخر از هرگونه جلبک و خزه پاک شوند و امکان رشد قارچ و میکروب در آب استخر فراهم نشود. ضد عفونی کردن استخر و مراقبت از آن در فصل‌های سرد سال نیز دردسرهای خاص خود را دارد. خالی کردن استخر از برگ‌های خزان زده خشک پاییزی و رفت و روب آن می‌تواند شما را گاهی اوقات خسته کند.

  • کوچک شدن محوطه فضای باز ویلا

اگر می‌خواهید فضای گسترده‌ای در محوطه ویلا وجود داشته باشد که در آن یک پاسیو برپا کنید و زمین ورزش مانند زمین تنیس ایجاد کنید وجود استخر می‌تواند کمی دست و پای شما را ببندد و باعث کوچک شدن محوطه ویلا شود.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

  • فصل‌های گرم سال از دست حشرات در امان نخواهید بود

جمع شدن حشرات در آب‌های راکد آن هم در فصول گرم سال در خطه شمال کاملاً طبیعی ست. بنابراین ممکن است استخر ویلای شما این حشرات را جذب کند و وارد محیط زندگی شما کند. عده‌ای می‌توانند با راهکارهای مختلف جلوی جمع شدن بیش از حد حشرات را بگیرند اما این موضوع به‌طور کلی اجتناب ناپذیر است.

  • خطرناک بودن استخر برای کودکان خردسال

اگر کودکان شما به‌ قدری خردسال و کوچک هستند که امکان لیزخوردن پای آن‌ها در حوالی استخر و سقوط آن‌ها درون استخر وجود دارد، باید کمی حواس‌تان را بیشتر جمع کنید و یا قید ویلای استخردار را بزنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • بالا رفتن هزینه مصرف آب نباید برایتان چیز عجیبی باشد!

استخر ویلای شما چه کوچک باشد و چه بزرگ به هر حال مصرف آب را بالا خواهد برد و این موضوع بالا رفتن هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

نتیجه‌گیری

خرید ویلای استخر دار در شمال مجموعه‌ای از مزایا و معایب است و هدف ما در این مطلب یاری شما برای اخذ تصمیمی بهتر در این راستا بود. این شما هستید که با توجه به‌شرایطی که دارید دست به انتخاب یکی از این دو خواهید زد.

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×