گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی بهترین رستوران‌های لاهیجان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
بهترین رستوران های لاهیجان

لاهیجان، شهری زیبا و دیدنی در استان گیلان است که جاذبه‌های زیادی دارد. سالانه مسافران زیادی به این شهر و شهرستان سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنند. در کنار گردش مطمئناً خیلی‌ها دوست دارند تا غذاهای خوشمزه‌ای را تناول کنند. رستوران‌های متعددی در لاهیجان وجود دارد که می‌توانند غذاهای بسیار خوبی را در محیطی زیبا و آرام به شما بدهند. در این مطلب به معرفی بهترین رستوران‌های لاهیجان پرداخته شده است.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی بهترین رستوران‌های لاهیجان برای شما

لاهیجان شهری زیبا و بسیار تمیز است که واقعاً می‌توان لحظه های خوبی را در آن سپری کرد. در این شهر جاذبه‌های متعددی وجود دارد که از میان آنها می‌توان به استخر بزرگ لاهیجان، شیطان کوه و تله‌کابین اشاره کرد.مسافران زیادی هر ساله به این شهر می‌روند تا در آن خوش بگذرانند.

لاهیجان در کنار همه این‌ها برای افراد مختلف و مسافران، امکانات خوبی را در اختیار دارد. یکی از این امکانات، رستوران‌های مناسبی است که می‌توان در آنها غذاهای خوشمزه‌ای را خورد. در این میان برخی رستوران‌ها به دلایل مختلف بهتر از بقیه هستند. در زیر بهترین رستوران‌های لاهیجان آورده شده است و درباره آنها توضیحاتی داده شده است:

رستوران مهتاب

بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های شهر لاهیجان، رستوران زیبا و شیک مهتاب است. زمانی که وارد این رستوران شوید و دکوراسیون و طراحی سنتی و بسیار زیبای آن را مشاهده کنید درک خواهید کرد که چرا این رستوران یکی از بهترین هاست. حقیقتاً این رستوران محیطی زیبا و چشم‌نواز را برای مشتریان خود فراهم کرده است و با مولفه‌های سنتی زیبایی که وجود دارد، محیطی دیدنی را ایجاد کرده است.

افراد می‌توانند در این فضای آرام و زیبا بنشینند و غذای خود را میل کنند. از خوبی‌های دیگر این رستوران، کیفیت غذای آن است. غذاها همگی خوشمزه هستند. در کنار کیفیت، تنوع غذایی بسیار خوبی هم وجود دارد. شما می‌توانید در این رستوران، هم غذای گیلانی بخورید و هم غذاهای دیگری که باب میلتان است. غذاهای خارجی نیز به‌خوبی در این رستوران سرو می‌شود. کارکنان رستوران در فضایی تمیز و زیبا به شما خدمت می‌کنند. قیمت غذاها نیز بسیار خوب است. همه این دلایل در کنار هم باعث‌شده است تا این رستوران همواره شلوغ باشد پس بهتر است حتماً پیش از رفتن به آنجا میزی را برای خود رزرو کنید.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آدرس این رستوران در بلوار امام رضا، نبش گلستان 15 است.

رستوران شاندیز

از دیگر رستوران‌های مطرح و مناسب لاهیجان، رستوران شاندیز  است. این رستوران، هم فضای مدرن و هم فضای سنتی زیبایی را برای صرف غذای مشتریان فراهم کرده است. حتماً باید محیط داخلی این رستوران را ببینید.

یکی از خوبی‌های این رستوران این است که در عین کیفیت بالای غذا و کامل بودن سرویس غذا، قیمت بسیار مناسبی دارد و مسافران می  توانند با صرف هزینه مناسبی غذاهای بسیار خوشمزه‌ای بخورند. تنوع غذاهای این رستوران هم خوب است و شما می‌توانید هر نوع غذایی که دوست داشتید را سفارش دهید.

این رستوران دارای تخت و میز است و شما می‌توانید هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید. فضای داخلی این رستوران به‌شکل جالبی ساخته‌شده است که حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند. این رستوران، دارای ظرفیت 400 نفری است و بنابراین می‌تواند جوابگوی خیل زیادی از مشتری ها را باشد. خیلی از شرکت ها و موسسات، همایش های خود را در این رستوران برگزار می‌کنند و خیلی‌ها هم برای جشن‌های مختلف خود( عروسی و تولد و دیگر مراسم) به این مراسم می‌روند.

اگر به لاهیجان رفتید، این رستوران با قیمت‌های بسیار خوبش می‌تواند گزینه خوبی باشد. آدرس این رستوران بالاتر از میدان انتظام، ابتدای حاجی آباد است.

رستوران زیبا

رستوران زیبا یکی از رستوران‌های قدیمی و زیبای شهر لاهیجان است که یکی از بهترین ها نیز هست. نمای بیرونی این رستوران چنگی به دل نمی‌زند اما موقعی که به داخل رستوران می‌روید آنگاه متوجه خواهید شد که چرا این رستوران، رستورانی عالی و مناسب است.

داخل این رستوران با وسایل حصیری و عروسک هایی که با لباس محلی گیلانی تزیین شده است، تزیین شده است. اگر به مکان‌های قدیمی و نوستالژیک علاقه دارید بدون شک رستوران زیبا یکی از بهترین ها برای شما خواهد بود. در این رستوران، قاب عکس‌های زیبایی از لاهیجان قدیم نیز وجود دارد.

این رستوران تنوع غذایی خوبی دارد( البته نه مانند شاندیز) و بهترین غذاهایش ماهی قزل آلا، کباب ترش و جوجه ترش هستند. قیمت غذاها مناسب است و کارکنان آن با رویی خوش و گشاده از شما پذیرایی می‌کنند. حتماً اگر توانستید به این رستوران قدیمی و زیبا سر بزنید وغذاهای مورد علاقه خود را در آنجا تناول کنید.

برای خرید ویلا در کلاچای با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آدرس این رستوران، بلوار امام رضا ربروی استخر لاهیجان است.

رستوران نون و نمک

یکی دیگر از رستوران‌های خوب شهر لاهیجان، رستوران نون و نمک است. اگر دنبال جایی هستید تا یک غذای خانگی خوشمزه نوش جان کنید، پس رستوران نون و نمک گزینه بسیار خوبی است.

غذاهای این رستوران کیفیت خوبی دارد. حتماً آش های این رستوران را امتحان کنید. قیمت غذاها هم مناسب است و این یکی دیگر از مزیت‌های این رستوران است. ماکارونی و پاستاهای این رستوران واقعاً عالی هستند و اگر به آنجا رفتید حتماً امتحان کنید.

علاوه بر ماکارونی، پاستا و آش های خوشمزه غذاهای خوشمزه دیگری مانند کشک بادمجان، کوفته، میرزا قاسمی،  شامی،  و دیگر موارد نیز به‌خوبی در این رستوران عرضه می‌شوند. تنوع غذایی خوبی در این رستوران وجود دارد و شما می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

آدرس این رستوران در ابتدای بلوار امام رضا، نبش گلستان 21 است.

رستوران خان سالار

از دیگر رستوران‌های مناسب و خوب شهر لاهیجان، رستوران خان سالار است. این رستوران فضایی کلاسیک و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. محیط این رستوران دنج و آرام است و کارکنان به‌خوبی به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

تنوع غذایی در این رستوران بسیار خوب است و شما می‌توانید در منوی آن انواع غذاها را برای خوردن سفارش دهید. یکی از رستوران‌هایی که مشتری ها واقعاً از کیفیت غذاهای آن راضی هستند، همین رستوران خان سالار است. قیمت غذاها هم مناسب است و می‌توان با هزینه‌ای مناسب، غذایی خوشمزه وسالم را در این رستوران صرف کرد. اگر عاشق ته دیگ هستید، این رستوران بهترین گزینه خواهد بود چون با هر پرس غذا یک ته دیگ بزرگ وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت به خوردن آن بپردازید. ورودی این رستوران هم زیبا و شیک است و محیط داخلی آن نیز به‌خوبی طراحی شده است.

این رستوران در بلوار امام رضا،  نبش گلستان 23( اندیشه) قرار دارد.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران سیمرغ

از دیگر رستوران‌های خوب لاهیجان، رستوران سیمرغ است که خیلی‌ها آن را با نام سندباد می‌شناسند. سیمرغ در واقع مجموعه‌ای از چند رستوران، کافی شاپ و فست‌فود است که در نزدیکی استخر لاهیجان قرار دارد. اگر دنبال غذاهای فست‌فودی مناسب با قیمت خوب هستید، سیمرغ گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. انواع پیتزاها، سوخاری ها، ساندویچ ها و  پاستاها در این رستوران عرضه می‌شود.اگر هم دنبال غذای سنتی هستید می‌توانید به طبقات بالای این مجموعه رفته و غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

از بابت کیفیت غذا( به خصوص غذاهای فست‌فودی) خیالتان راحت باشد چون سیمرغ در این زمینه عالی عمل کرده است. فضای داخلی سیمرغ هم فضایی مناسب است و کارکنان به‌سرعت سفارش شما را آماده می‌کنند تا شما بتوانید به‌سرعت  غذای خود را میل کنید.

به جز رستوران‌هایی که در بالا معرفی شدند، مطمئناً رستوران‌های خوب دیگری هم در لاهیجان وجود دارد. رستوران‌های بالا از جمله بهترین ها بودند و شما می‌توانید در آن غذاهای مناسبی را تناول کنید.

برای خرید ویلای شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از معرفی بهترین رستوران‌های لاهیجان

لاهیجان شهری زیبا در استان شمالی گیلان است که جاذبه‌های زیادی دارد. اگر به این شهر رفتید و دنبال رستوران مناسبی برای خوردن غذا هستید می‌توانید رستوران‌های شاندیز، مهتاب، نون و نمک، خان سالار، نون و نمک و سیمرغ را انتخاب کنید.

هرکدام از این رستوران‌ها می‌توانند غذاهایی با کیفیت مناسب را عرضه کنند. تنوع غذایی رستوران شاندیز و مهتاب بسیار عالی است و فضای داخلی آنها واقعاً زیبا و دیدنی است. رستوران‌های زیبا و نون و نمک و خان سالار نیز غذاهایی باکیفیت با قیمتی مناسب را عرضه می‌کنندو فضای دنج وزیبایی دارند. رستوران سیمرغ هم غذای فست‌فودی و هم غذای سنتی می‌تواند به شما عرضه کند و قیمت‌های آن با توجه به کیفیت و حجم غذا بسیار مناسب است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×