گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی رستوران‌های جاده چالوس

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-02
رستوران های جاده چالوس

جاده پر پیچ و خم چالوس در هر فصل، حرفی برای گفتن دارد. این جاده زیبا و طولانی می‌تواند بیانگر هزاران مسافری باشد که برای رسیدن به مقصد شمال کشور از آن می‌گذرند. جاده‌ای بسیار زیبا و پر پیچ و خم که شاید هر کسی آرزویش این باشد در این جنگل پر راز غذایی بخورد. لذت خوردن یک غذای خوب آن هم در جاده چالوس؛ چه صفایی دارد. رستوران‌های جاده چالوس در این مقاله معرفی می‌شوند.

برای خرید ویلا در متل قو با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

رستوران‌های جاده چالوس

رستوران‌های بی‌شماری در این جاده هستند که به مسافران غذا های خوشمزه و گرمی می‌دهند. بین این رستوران‌ها همیشه چندتایی وجود دارد که بیشترین مسافر را دارند و بیشترین خاطره ها را رقم زده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم چند رستوران‌های مهم جاده چالوس را به شما بزرگواران معرفی کنیم.

1_ رستوران ارکیده در جاده چالوس

رستوران ارکیده در چالوس جز اولین ها و بهترین رستوران‌های جاده چالوس است که از نظر امکانات و زیبایی از دیگر رستوران‌ها کم ندارد. این رستوران در سال 1336 توسط حاج علی اژدری ممقانی افتتاح گشته است. موسس این رستوران الان در قید حیات نیستند اما کسانی که این رستوران را اداره می‌کنند، خیلی قوی تر از دیروز در این راستا گام برداشته‌اند، بعد از 65 سال این رستوران هنوز مشتریان خودش را دارد و بسیاری از افراد خستگی یک روز رانندگی در جاده چالوس را در این رستوران در کرده‌اند.

برای خرید ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این رستوران نزدیک رودخانه است و دارای فضای سرپوشیده عمومی و فضای اختصاصی است که با سلیقه خود هر کجا که دوست دارید می‌توانید بروید و از خوردن غذای خوشمزه لذت ببرید. منوی این رستوران یا غذاهای دریایی است، یا غذاهای ایرانی، این دو منویی که نام بردیم صد در صد طرفداران خاص خودشان را دارند، می‌توانید با تماشای زیبایی‌های طبیعت و فضای سر سبزو صدای دل‌انگیز رودخانه که آغشته می‌شود با صدای پرندگان؛ غذایی خوشمزه از این مجموعه را انتخاب کنید و تناول کنید.

از نظر رفاهی بسیار غنی است و رستورانی شیک و تمیز در دل جنگل چالوس است. مطمئناً هرگز پشیمان نمی‌شوید.

2_ آشکده کندوان جاده چالوس

یکی دیگر از رستوران‌هایی که نیاز است در این مقاله نام ببریم، آشکده کندوان است، در دل جنگل مخصوصاً در غروب یا شب، هوا کمی سرد می‌شود، آش در سرمای این چنینی می چسبد. آشکده کندوان یکی از آشکده های معروف این منطقه است که با ارائه دادن آش های بسیار خوشمزه دل بسیاری از مسافران را برده است. این رستوران توانسته از رضایت مشتریان را در زمینه ارائه سریع خدمات جلب کند.

برای ساخت ویلا سنتی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در آشکده کندوان می‌توانید، آش رشته، آش دوغ، عدسی،‌ لوبیاچیتی، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، سیب‌زمینی سرخ‌شده، املت و… میل کنید. از نظر زیبایی این رستوران در موقعیتی قرار گرفته است که می‌تواند آرامش را به ما هدیه دهد. شما در فضای سرد جنگلی با خوردن آش گرم و مخصوص این رستوران می‌توانید از آن فضای خنک استفاده کنید و استنشاق کنید. سرمایی که با خود هوای تازه‌ای دارد و آغشته شده است به بوی علف و خزه…

شما در این رستوران نیازی نیست نگران پارک کردن ماشینتان باشید، زیرا با ارائه پارکینگ اختصاصی به شما، نگرانی را برطرف می سازد و جز سرویس دهی خوب این رستوران فوق‌العاده در دل جاده چالوس است.

3_ دیزی سرای هیمه در جاده چالوس

آخ این یک نمونه، دلبر درجه یک ایران محسوب می‌شود! چه کسی از آب گوشت بدش می‌آید؟ مگر کسی می‌تواند آبگوشت نخورد؟ آن هم در دیزی سرای هیمه جاده چالوس. این دیزی سرا یکی از بهترین نمونه‌ها در ارائه آب گوشت است. یادتان می‌آید درباره سرما در جنگل بهتان چه گفتیم؟ فکر کنید در جنگل می‌روید و به مه برخوردید، فکر کنید با آب‌وهوای شمال آشنا نبوده‌اید و لباس به مقدار کافی نیاورده اید.

برای خرید ویلا در چابکسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

فکر کنید سردتان است و با دیدن این سر در به فکر خوردن آبگوشت های درجه یک این رستوران در جاده چالوس شده باشید، به به چه می‌شود! جنگلی در دل جاده چالوس با همه ابهت و زیبایی که دارد می‌تواند لذت خوردن آبگوشت را هم به ما بدهد. چه چیزی زیباتر از این که در دامان طبیعت بنشینید و یک آبگوشت درجه یک مشتی بزنید! در هر صورت اگر در جاده چالوس هوس خوردن آبگوشت را کرده‌اید نگران نباشید این رستوران یکی از بهترین ها برای شما، برای خوردن یک آبگوشت درجه یک است.

4_ رستوران آبی در جاده چالوس

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار معروفی که بعد از تونل کندوان قرار دارد این رستوران است که دارای موقعیت مکانی فوق‌العاده است، شما می‌توانید لوکیشن جذاب سیاه بیشه و کوهستان را ببینید. بسیاری از گردشگران به‌دلیل جذابیت و موقعیت مکانی که این رستوران دارد دوست دارند، هم از فضا و هم از غذا لذت ببرند. این رستوران همیشه فعال است و می‌توانید برای صبحانه هم به اینجا بروید.

برای خرید ویلا در چمخاله با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

این رستوران بسیار بهداشتی و تمیز است و دارای سالن بسیار بزرگ چشم‌گیری است. و این رستوران فکر همه‌چیز را کرده است و برای شمایی که نیاز دارید خیالتان بابت ماشین راحت باشد، می‌توانید ماشینتان را برای پارک در فضایی در مقابل رستوران پارک کنید. این رستوران با توجه به این موقعیت می‌تواند بسیار مناسب باشد.

همچنین لازم به ذکر می‌توانید از منوی فوق‌العاده‌این رستوران که دارای غذا های شمالی و جوجه و کباب ترش و چلو ماهی، میرزا قاسمی، چلوگردن، چلوکباب بره مخصوص و زرشک پلو برخوردار شوید. این رستوران دارای کیفیت بسیار مناسبی است و می‌تواند بسیار خوشمزه و بی‌نظیر باشد.

برای اجاره ویلای ییلاقی در مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

5_ رستوران میرزایی در جاده چالوس

یکی دیگر از رستوران‌های فوق‌العاده که دارای امکانات بسیاری است و غذاهای خوشمزه‌ای را هم ارائه می‌کند رستوران میرزایی است. این رستوران دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید انواع غذا های سنتی ایرانی را در این رستوران میل کنید. رستوران میرزایی 30 سال است فعالیت دارد و به بهترین شکل ممکن پذیرای شما در جاده چالوس زیبا است.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×