گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی هتل‌های جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی شمال بخش دوم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-04-17
معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

شمال ایران از بهترین های مناطق گردشگری ایران است. خطه‌ای مملو از دیدنی‌ها و گردشگاه‌های خارق‌العاده‌ای که شاید نظیرش در هیچ‌کجای جهان یافت نشود. دیدنی‌های خطه سبز شمال ایران، جنگل‌ها و دره‌ها و کوه‌ها و دریایش، هر ساله طرفداران زیادی را به‌خود جلب می‌کند. این زیبایی‌ها باعث می‌شود تعداد بسیار زیادی از مسافران، حتی با این حجم از ترافیک، همچنان مصمم برای رسیدن و گذراندن اوقات خود در شمال باشند. آیا تمایل به معرفی هتل‌های جنگلی دارید؟

ممکن است قصد یافتن جایی برای اقامت و غوطه‌ورشدن در طبیعت شمال را دارید و در سفرتان تمایلی به اسکان در هتلی لوکس و لاکچری ندارید. از این رو به‌دنبال بهترین هتل‌های جنگلی در شمال سرسبز می‌گردید پس کافیست تا در ادامه با ما همراه باشید.

مروری بر هتل‌های جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی شمال در تنکابن

اقامتگاه بوم‌گردی کلچال

این اقامتگاه در سال 1395 افتتاح شده است و از بهترین‌های شمال هم محسوب می‌شود. در دل کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز شمال، چهره این اقامتگاه بوم‌گردی برای هر گردشگری جذاب و هیجان‌انگیز است.

تمام مازندران سرسبز و زیباست. روستای گاوپشته که اقامتگاه کلچال در آن قرار گرفته است، از این قاعده مستثنی نیست به‌طوری‌که آب‌وهوای آن عاری از هرگونه آلودگی است. اگر نیاز به آرامش و نفس‌های عمیق و پر اکسیژن و تازه دارید، اقامتگاه کلچال در تنکابن گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود. از این اقامتگاه بومگردی می‌توانید با زمانی کم به دیدنی‌های تنکابن سری بزنید. از کلچال تا جنگل‌های معروف دوهزار و سه هزار راهی نیست. علاوه بر این با سواحل زیبای دریای خزر تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارید. به یاد داشته‌باشید که واحدهای اقامتی کلچال یخچال فریزر ندارند.

برای رسیدن به اقامتگاه بوم‌گردی کلچال ۱۴کیلومتر از منطقه زیبای تنکابن بگذرید. به ابتدای جاده جنگل‌های دوهزار می‌رسید و پس از آن به‌سمت روستای گاوپشته روانه شوید.

مجتمع اقامتی چالدره

در دل جنگل‌های پر برگ و زیر باران‌های زیبای گاه و بیگاه شمال، مجتمع اقامتی چالدره با امکاناتی درخور در میان مه و جنگل‌های زیبای تنکابن قرار گرفته است. این مجتمع گردشگری در سال 1385 راه‌اندازی شده است. در سال 1394 نیز بازسازی و به‌روز رسانی مجدد این اقامتگاه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران انجام شد.

واحدهای اقامتی مجتمع اقامتی چالدره کلبه‌های چوبی زیبایی هستند که طعم ماندن در طبیعت را به مزاجتان می چشانند. جنگل‌های زیبا و سرسبز چشم‌انداز مسافران این اقامتگاه است. چشم‌اندازی که لذت سکوت و آرامش را بیشتر می‌کند.

اقامتگاه بوم‌گردی نسا

اقامتگاه نسا از جمله اقامتگاه‌هایی است که به هتل جنگلی نیز شهره است. علاوه بر بدنه چوبی، این اقامتگاه در ارتفاع قرار دارد که همین هم باعث ایجاد جذابیت بیشتر مسافران و گردشگران عزیز برای اقامت در آن شده است.

علاوه بر امکانات روتین و عادی، اقامتگاه نسا مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایش و سرمایش نیز است.

برای رسیدن به اقامتگاه نسا کافیست تا ۴۸ کیلومتر از شهر زیبای تنکابن فاصله بگیرید. در انتهای جاده سه هزار، سراغ روستای یوج را بگیرید. اقامتگاه بوم‌گردی نسا در روستای یوج قرار دارد.

هتل آپارتمان تنکا پارسه

در بخش پایانی معرفی هتل‌های جنگلی به یک هتل خوش منظره می‌رسیم. هتل تنکا پارسه سه‌طبقه دارد که هرکدام تراس‌های باز و رو به جنگل دارند.  این مکان اقامتی از بهترین هتل‌های جنگلی شمال محسوب می‌شود. از دیدگان هر مسافری این هتل با دیواره های چوبی، هتلی باصفا خواهد بود. هتل آپارتمان پارسه در دل جنگل قرار دارد. به‌عبارتی اگر علاقه به جنگل و جنگل گردی دارید و یا می‌خواهید اوقات خود را در آرامش سپری کنید، باید گفت که اصلاً برای تفریح نیازی نیست از هتل آپارتمان تنکا پارسا فاصله بگیرید.

این اقامتگاه در منطقه چالدره قرار گرفته که حدود بیست و شش کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. اگر می‌خواهید ساحل دریا را مشاهده کنید کافیست ۳۰ کیلومتر راه را از این هتل آپارتمان به طرف شهر طی کنید تا به ساحل دریا برسید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×