گیلان، زیباکنار
0133416

معرفی کلوپ دریایی آرش

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-24
کلوپ دریایی

در این یادداشت به معرفی کلوپ دریایی آرش پرداخته‌ایم. یکی از امکانات ویژه‌ای که شرکت انبوه‌سازان آرش در کنار ساخت شهرک‌های ویلایی آرش، دهکده ویلایی و مجتمع ویلایی رویایی آرش برای مشتریان خود فراهم آورده است، امکان استفاده رایگان مشتریان شرکت از کلوپ دریایی آرش در پنج ماه سال، یعنی از اردیبهشت تا پایان شهریور است.

کلوپ دریایی آرش که یکی از مدرن ترین و حرفه‌ای ترین کلوپ های دریایی است، برای شما این امکان را فراهم آورده است که در محیطی آرام و شیک، بهترین و مفرح ترین لحظات سفر و اقامت خود را در ساحل زیباکنار رقم بزنید و خاطرات زیبا و به یاد ماندنی از ساحل زیباکنار برای خود بسازید.

وقتی ما از حرفه‌ای، مدرن و مجهز بودن کلوپ دریایی آرش حرف می زنیم، یکی از مسائلی که بر آن همیشه تاکید داریم ضریب بالای ایمنی در کلوپ دریایی آرش است.  رعایت نکات ایمنی در ورزش‌های آبی همواره مد نظر مدیریت و کارکنان مجموعه کلوپ دریایی آرش است، تا عزیزانی که از این مجموعه استفاده می‌کنند، در کمال آرامش و با خیالی آسوده از تفریحات متنوع کلوپ نهایت استفاده و لذت را ببرند.

اما امکانات موجود در کلوپ دریایی آرش که بیشترین طرفداران را در میان علاقه‌مندان به ورزش ها و تفریحات آبی دارند کدامند؟ در این مطلب از وب‌سایت شرکت انبوه‌سازان آرش قصد داریم که امکانات و ویژگی‌های کلوپ دریایی آرش را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

جت اسکی

جت اسکی یکی از اولین تفریحات مهیج آبی است که مورد توجه گردشگران در کلوپ های دریایی قرار می‌گیرد. به‌همین خاطر هم در کلوپ دریایی آرش برای این تفریح باحال، کلیه امکانات لازم فراهم شده است.

موتور چهار چرخ

کلوپ دریایی آرش پیست استفاده از موتورهای چهار چرخ را با بهره‌گیری از بهترین برندهای این موتورها، برای شما عزیزان آماده کرده است. موتورهای چهار چرخ با توجه به‌سادگی استفاده و هیجان زیادی که دارند یکی از تفریحات مورد علاقه کسانی هستند که به ساحل و کلوپ های دریایی می‌آیند.

قایق‌های تندرو

قطعاً علاقه‌مندان به‌سرعت، پرداختن به علاقه خود را محدود به جاده و پیست نکرده و هر مسیری را از جمله مسیرهای آبی را برای تجربه‌سرعت زیاد امتحان می‌کنند. کلوپ دریایی آرش برای این دسته از عزیزان قایق‌های تندرویی را در مجموعه خود قرار داده است، تا لذت سرعت و شتاب بر روی موج‌‌های ساحل را تجربه کنند. از ویژگی‌های گشت با قایق تندرو این است که این تفریح را می‌توان به‌صورت دسته جمعی همراه با دوستان و خانواده انجام بدهیم، که همین امر لذت آن را دو چندان می‌کند.

شاتل

شاتل یکی از زیر مجموعه‌های ورزش‌های آبی water tubing است. هیجان این تفریح آبی که به‌صورت دسته جمعی هم می‌تواند باشد بسیار بالاست. روش کار شاتل به این شکل است که یک یا چند نفر بر روی تیوبی که با بندهای مخصوص به یک قایق تندرو بسته شده است می نشینند. سپس قایق با سرعت زیاد تیوب را با خود می‌کشد که موجب تکان های زیاد و هیجان‌انگیز می‌شود. تفریح شاتل فرصتی برای فریادها و خنده های بلند سرشار از شادی است.

پاراسل

تمام تفریحات آبی الزاما با موج ها سر و کار ندارند. در کلوپ دریایی آرش برای علاقه‌مندان به پرواز هم امکانات لازم پیش بینی شده است. هنگامی که همراه مربی و لیدر کلوپ دریایی سوار بر قایق می‌شوید و از ساحل فاصله می‌گیرید، وی شما را به یک چتر نجات مجهز می‌کند و سپس با حرکت قایق رفته رفته شما در ارتفاعی بین 150 تا 300 متری قرا می‌گیرید. تصور پرواز در چنین ارتفاعی هنگامی که جریان هوای ساحل را با تمام وجود احساس می‌کنید، وجد آور است.

پیشنهاد می‌کنیم که حتماً پاراسل را در کلوپ دریایی آرش تجربه کنید، تا از ارتفاع بین 150 تا 300 متری نیز نگاهی به زیبایی‌های بی‌نظیر ساحل زیباکنار بیاندازید.

فلای بورد

فلای بورد یکی از تجهیزات گردشگری مکمل جت اسکی است که آب را با فشار زیاد از درون لوله‌ای انعطاف‌پذیر از انتهای وسیله‌ای که به زیر پاهای شخص متصل است به‌سرعت پمپ می‌کند. فلای بورد هیجان و لذت اسکی روی آب و ورزش هوانوردی مثل سقوط آزاد را با هم دارد و در عین حال ارزان‌تر، در دسترس تر و هیجان‌انگیز تر است. فلای بورد بسیار آسان است و کافیست کمی علاقه‌مند به هیجان در آب باشید، بقیه کارها را به مربی های کلوپ دریایی آرش بسپارید، آنها شما را به بهترین شکل ممکن آماده‌این تفریح هیجان‌انگیز خواهند کرد.

بیشتر درباره کلوپ دریایی و شرکت انبوه‌سازان آرش

همانطور که گفتیم یکی از امکاناتی که شرکت انبوه‌سازان آرش برای مشتریان خود تدارک دیده است، استفاده رایگان در 5 ماه از سال از اردیبهشت تا پایان شهریور، از کلوپ دریایی آرش است. شرکت انبوه‌سازان آرش طراحی و ساخت بیش از 500 واحد مسکونی در قالب شهرک‌های ویلایی و غیر شهرکی در حوزه منطقه آزاد انزلی را با موفقیت به اتمام رسانده است و همچنان در حال اجرای پروژه‌های بزرگ‌تر در این منطقه است. به‌عنوان نمونه می‌توان به پردیس سینمایی آرش که بزرگ‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور است اشاره کرد.

با توجه به رشد اقتصادی روز افزون منطقه آزاد انزلی و زیباکنار، همواره توصیه ما به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری هایی که علاوه بر منافع بلند مدت، سود دهی کوتاه مدت نیز داشته‌باشند این است که امکانات و فرصت‌های منطقه آزاد انزلی و زیباکنار را بررسی کنند. ساخت و خرید و فروش ویلا در زیباکنار تنها یک نمونه از سرمایه‌گذاری در این منطقه است. با توجه به پروژه‌های دیگری که شرکت انبوه‌سازان آرش در این منطقه اجرا نموده است می‌توان به آینده روشن زیباکنار و منطقه آزاد انزلی بسیار خوشبین بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید ویلا  در زیباکنار می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت تماس بگیرید. در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی و زیباکنار هستید نیز می‌توانید با واحد جذب سرمایه‌گذاری شرکت انبوه‌سازان آرش تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×