گیلان، زیباکنار
0133416

معتبرترین مجلات گردشگری جهان کدامند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
معتبرترین مجلات گردشگری جهان

 معتبرترین مجلات گردشگری جهان را می‌شناسید؟ حتی اگر در بی‌حوصله‌ترین حالت خود باشید و یک مجله گردشگری در دست بگیرید، به شما قول می‌دهیم که روحیه‌تان به کلی عوض خواهد شد، به‌نحوی که اگر می‌توانستید در همان لحظه چمدان‌تان را می‌بستید و به مقصد یکی از مناطق شگفت‌انگیزی که تصاویر آن را در مجله دیده بودید، رهسپار می‌شدید. مجلات گردشگری مناطق دیدنی و جذاب دنیا را به ما معرفی می‌کنند. حتی اگر توان سفر به مناطق جذاب را هم نداشته‌ باشید، می‌توانید با این مناطق آشنا شوید و سفری خیال‌انگیز به آن‌ها داشته‌ باشید.

از جنبه‌های دیگر مطالعه مجلات گردشگری که افزایش اطلاعات عمومی است نیز نمی‌توان گذشت. آشنایی با مناطق دیدنی مختلف دنیا و مشاهده تصاویر بکر و حیرت‌انگیز از آن‌ها می‌تواند ما را به دنیایی جدید وارد کند. پس اگر عاشق جاذبه‌های دیدنی در سرتاسر این کره خاکی هستید و می‌خواهید همچون ژول ورن دور دنیا را در هشتاد روز بگردید بد نیست با معتبرترین مجلات گردشگری دنیا آشنا شوید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک(National Geographic)

احتمالا پیش از اینکه ما این مجله گردشگری را معرفی کنیم حدس زده بودید که اولین نام در این لیست، مجله نشنال جئوگرافیک است. کیست که این مجله گردشگری را نشناسد و از اعتبار آن بی‌اطلاع باشد. این نشریه به‌طور ماهانه به چاپ می‌رسد و طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. شما می‌توانید با دردست‌گرفتن مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک، که اکنون نسخه آنلاین آن نیز در دسترس شما خواهد بود، تصاویری حیرت‌انگیز از نقاط دیدنی جهان، مناظری زیبا از طبیعت کشف‌نشده، آثار تاریخی و سفرنامه‌های جذابی را مشاهده و مطالعه کنید و به قعر دنیاهای خیال‌انگیز فرو روید. این مجله گردشگری به شما کمک خواهد کرد تا سفری مجازی به زیبایی‌های دنیا داشته‌ باشید و بتوانید شناخت بهتری از آن‌ها کسب کنید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

واندرلوست (Wanderlust)

این مجله گردشگری، مجلهای ست بریتانیایی که محتوایی برای گردشگران خارجی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با ورق‌زدن و مطالعه مجله واندرلوست می‌توانید در مورد سفرهای هیجان‌انگیز و رویدادهای فرهنگی اطلاعاتی مفید کسب کنید. پس اگر عاشق سفر و سفر کردن هستید این مجله را از دست ندهید. همچنین اگر عاشق عکاسی هستید و به‌دنبال مجلهای معتبر برای شرکت در مسابقه عکاسی می باشید اصلاً بعید نیست این مجله گردشگری توجه شما را به مسابقه عکاسی که در آن برگزار می‌شود جلب نماید.

مجله گردشگری واگاباند(Vagabond)

این مجله، معتبر یک مجله سوئدی است که به گروه اگمونت تعلق دارد و سفرنامه های حیرت‌انگیزی در آن به چاپ می‌رسد. همچنین می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی را از سفرهای مختلف تماشا کنید که شما را با خود به نقاط دیدنی مختلف در دنیا می‌برد.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مجله گردشگری گت لاست (Get Lost)

از نام این مجله گردشگری پیداست که قرار است ما را در مناظری شگفت و خارق‌العاده غرق کند به‌نحوی که ساعت‌ها محو آن شویم و خود را در این دنیا به فراموش بسپاریم. اگر عاشق ماجراجویی و هیجان هستید باید این مجله را مطالعه کنید چرا که پر از تجربه‌های شگفت‌انگیز و خارق‌العاده از سفرهای متعددی است  که افراد در نقاط مختلف دنیا داشته‌اند. گت لاست در واقع یک سفرنامه تصویری ست که با دیدن تصاویر آن هم، هیجان‌زده خواهید شد. شما می‌توانید از ایده‌هایی که در این مجله گردشگری در قالب سفرنامه‌های مختلف عنوان‌شده استفاده کنید و سفری پرهیجان را کلید بزنید. این مجله گردشگری هر سه ماه یکبار منتشر می‌شود بنابراین ممکن است تا رسیدن شماره بعدی مجبور شوید کمی انتظار بکشید.

مجله گردشگری دستین ایشین(Destin Asian)

این Destin Asian یکی از پر طرفدارترین مجلات گردشگری در آسیا است که دارای نسخه اپلیکیشن بوده و در مکان‌هایی مانند هتل ها، خطور هواپیمایی و روزنامه فروش‌های آسیا می‌توان آن را پیدا کرد. اغلب سفرنامه‌هایی که در این مجله گردشگری از آن‌ها یاد شده، به مقصد آسیا و استرالیا بوده، بنابراین این مجله، بیشتر به‌کار مسافرانی می‌آید که قصد سفر به این مناطق را دارند. آن‌ها می‌توانند از تصاویر بی‌نظیر و اطلاعاتی که درون این مجله گردشگری به چاپ رسیده، ایده بگیرند و راهی مکان‌های مختلف شوند. بنابراین اگر به آسیا و اقیانوسیه سفر کرده‌اید و همچنان در انتخاب مقاصد گردشگری سر در گم هستید بد نیست یکی نسخه از این مجله را مطالعه کنید چرا که بی‌شک ایده‌های جذابی پیدا خواهید کرد.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مجله گردشگری لونلی پلنت (Lonely Planet)

مجله گردشگری لونلی پلنت به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز است که یکی از ناشران معروف اقدام به چاپ آن نموده است. در این مجله گردشگری می‌توانید تصاویری زیبا از مکان‌های دیدنی را مشاهده کنید که امکان سفر به آن‌ها برای شما وجود دارد. شما می‌توانید این مجله گردشگری را به‌طور ماهانه خریداری کنید. لازم به ذکر است که این مجله در نسخه‌های هندی و آرژانتینی به چاپ می‌رسد بنابراین اگر به این زبان ها تسلط ندارید شاید مطالعه این نشریه برایتان کمی سخت باشد. با این حال همچنان می‌توانید تصاویر شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنید و برای سفر های خود از آن ایده بگیرید.

مجله گردشگری آفار(AFAR)

مجله گردشگری آفار یکی از معتبرترین مجلات گردشگری در دنیا است که جایزه‌های زیادی را تاکنون به‌ خود اختصاص داده‌است. این مجله بیش از ده سال پیش فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و در کالیفرنیا به چاپ می‌رسد. زبان این نشریه لاتین است و اگر علاقه‌مند به مطالعه سفرنامه های آن هستید می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به زبان لاتین مطالعه کنید. اگر عاشق فرهنگ های ناشناخته هستید و می‌خواهید مکان‌های بکر را برای سفر انتخاب کنید بی‌شک این مجله می‌تواند کمک بزرگی به شما در این راستا نماید. تیمی که این نشریه را به چاپ می‌رساند هزینه‌های سفرهای آموزشی دانشجویان را با هدف ارتقا سطح گردشگری تامین می‌کند.

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مجله گردشگری ساندی تایمز تراول

این مجله گردشگری شامل اطلاعات مفیدی در ارتباط با سفرنامه ها و عکس‌های زیبایی از آن‌ها است. این مجله در سال 2003 فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از آن به‌طور ماهانه به چاپ می‌رسید. مجله ساندی تایمز تراول، برای افرادی که عاشق سفر و ماجراجویی هستند می‌تواند  بسیار مفید و کاربردی باشد. اطلاعاتی که در مجله ساندی تایمز تراول به‌ثبت می‌رسد، اطلاعات بسیار دقیقی است که شامل جزئیات زیادی می‌شود. جزئیاتی مانند اطلاعات دقیق شهرها، ویژگی‌های هر شهر، سفرنامه‌های جذاب و خواندنی، عکس‌های خوش آب و رنگ از مکان‌های دیدنی، الزامات سفرهای طولانی و هرگونه اخباری که مرتبط با صنعت گردشگری باشد.

مجله گردشگری کندی ناست تراولر(Conde’ Nast Traveller)

یکی از پر طرفدارترین مجله‌های گردشگری دنیا مجله کندی ناست تراولر است که هر ماه یک نسخه از آن به‌دست طرفدارانش می‌رسد. این ماه‌نامه به‌قدری در زمینه گردشگری موفق ظاهر شده‌است که تاکنون توانسته 25 جایزه بین‌المللی را از آن خود کند و این یعنی با اختلاف نسبت به سایر مجلات معتبر دنیا در رقابت است. آنچه که محتوای این مجله را نسبت به مجلات گردشگری دیگر متمایز ساخته، دقیقاً شعار این مجله است: “حقیقت در سفر”. در واقع این مجله گردشگری حقایق سفر را بدون هیچ‌گونه روتوش و زیبا نمایی به شما نشان می‌دهد. حقایقی که به‌خودی خود زیبا هستند و نیازی نیست روی آن‌ها را با نقابی تصنعی بپوشانیم. همین شعار باعث‌شده تا این مجله گردشگری در مسیر پیشرفت خود بسیار تا بسیار موفق ظاهر شود.

برای فروش زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مجله تودی تراولر

این مجله یکی از مجلات پر طرفدار هندی است که به‌طور ماهانه یک نسخه از آن به چاپ می‌رسد. این مجله تنها مجله گردشگری است که در کشور هند به چاپ می‌رسد و از این رو در بین مردمان این کشور محبوبیت بالایی دارد. شما می‌توانید اطلاعاتی منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز را در این مجله گردشگری پیدا کنید. اطلاعاتی که شما را برای سفر مشتاق تر خواهد کرد و درهای جدیدی از دنیا را به رویتان باز خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از معتبرترین مجلات گردشگری جهان

خرید مجلات گردشگری نه‌تنها با هدف یافتن مکانی برای تفریح و گردش، بلکه برای آشناشدن با فرهنگ و تاریخ و اقلیم‌های مختلف در سرتاسر دنیا است. پر واضح است که همه ما نمی‌توانیم به مکان‌های مختلفی در دنیا سفر کنیم و سفرنامه‌های پرهیجان را خلق کنیم اما بی‌شک با مطالعه سفرنامه دیگران می‌توانیم ایده‌های جذاب از آن‌ها بگیریم و با حقایقی جذاب و حیرت‌انگیز آشنا شویم. بنابراین حتی اگر مسیر تجربه بر شما بسته بود، سعی کنید از طریق مجلات معتبر گردشگری اطلاعاتی شگفت و جالب در مورد نقاط مختلف دنیا به‌‌دست‌آورید و با سفر خیال به نقاط محتلف سطح دید و نگرش خود را به دنیا ارتقا دهید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×