گیلان، زیباکنار
0133416

معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال

معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال کشور از جذاب‌ترین و شیک‌ترین‌هایی هستند که با آن‌ها برخورد خواهید کرد. چه خوب است در سفر شمال آن‌ها را ببینید.

حتی تصور سفر به شمال و جنگل‌های سرسبز آن نیز انسان را در رویایی دل‌انگیز غرق می‌کند. هدف عمده افراد از سفر به شمال چیزی ورای تفریح و سرگرمی است. آن‌ها می‌خواهند در محیطی آرام و دلپذیر سکونت داشته‌باشند و از طبیعت جادویی و جذابی که دورتادور ویلا را احاطه کرده و هوای لطیف آن لذت ببرند. از همین رو عده کمتری به قصد اقامت در هتل راهی شمال می‌شوند و عمده افراد ترجیح‌شان بر اقامت در ویلای جنگلی است.

اما ویلا داریم تا ویلا! برخی از ویلاهای جنگلی شمالی به‌قدری سحر انگیز و جذاب هستند که حس و حال و اشتیاق سفر را در شما چندین برابر می‌کنند. آنها امکاناتی عالی دارند و اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال را معرفی کنیم. بنابراین اگر طالب آرامشی دل‌انگیز هستید در ادامه با ما همراه باشید.

معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال کجا هستند؟

ویلای جادویی و فوق لاکچری در متل قو

اگر می‌خواهید با یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال آشنا شوید ما ویلای فوق لاکچری در متل قو را به شما معرفی می‌کنیم. متل قو شهری ساحلی ست که در آن انبوه جنگل‌های سرسبز خودنمایی می‌کنند. متل قو را می‌توان معدن ویلاهای لاکچری و رویایی دانست. اغلب ویلاهایی که در این منطقه ساخته می‌شوند دارای معماری بی‌نظیر و امکاناتی فوق لاکچری هستند. نمای مجلل، متراژ بالای 500 متر، سه اتاق خواب دو نفره و امکاناتی نظیر استخر و جکوزی همگی می‌توانند این ویلا را در دسته جذاب‌ترین ویلاهای شمالی قرار دهند. و اما مهم‌ترین چیزی که در این ویلای بکر و زیبا توجه را به‌خود جلب می‌کند چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای است که از جنگل‌های اطراف خواهید داشت. شما می‌توانید شمیم شکوفه‌های جنگلی و عطر درختان باران‌خورده را در هوای مه‌آلود و پاک جنگل در چند قدمی خود استنشاق کنید و ریه‌های خود را از این عطر دل‌انگیز پر کنید.

برای خرید ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای فوق لاکچری تریپلکس در جنگل‌های سحرآمیز کلاردشت

یکی از زیباترین مکان‌های شمال کلاردشت است و یکی از زیباترین ویلاهای کلاردشت این ویلای جنگلی است که تمام مناطق جنگلی را همچون فرشی ابریشمی به زیر پای شما پهن خواهد کرد. چشم‌انداز زیبایی که از پنجره‌های این ویلا به مناطق سرسبز، جنگل‌های زیبا و مراتع پرطراوت خواهید داشت جان‌تان را تازه خواهد کرد. گویی هرصبح چشمان‌تان را بر روی نگینی سبز رنگ و درخشان باز می‌کنید که در دوردست‌ها و در افق‌های روبه‌رو در مقابل چشمان‌تان می‌درخشد. این ویلای زیبا دارای متراژ 400 متر است و 5 اتاق خواب دونفره دارا است. تعداد طبقات این ویلا سه طبقه بوده و کفاف جمعیتی بالا را خواهد داد. این ویلای زیبا را می‌تواند حدوداً برای 16 نفر مناسب دانست. بنابراین اگر می‌خواهید با دوستان و خانواده‌تان سفری رویایی داشته‌باشید بی‌شک اقامت در این ویلا برایتان عالی خواهد بود.

شاید تصور کنید در ویلای جنگلی خبری از امکانات پیشرفته نیست و یا دست‌کم آنتن‌دهی ضعیفی را در این نقطه تجربه خواهید کرد اما سخت در اشتباهید. شما می‌توانید در این ویلای جنگلی در کلاردشت از امکانات بی‌نظیری همچون استخر، سرویس بهداشتی فرنگی، گیرنده‌های دیجیتال و تجهیزات تمام و کمال ویلا بهره‌مند شوید. از جمله مواردی که اقامت در این ویلا را جذاب‌تر ساخته هوای پاکی ست که این منطقه و در فراز ارتفاعات کوهستانی جریان دارد.

برای خرید خانه در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای جنگلی لوکس در نور

شهر نور در استان مازندران یکی از شهرهای پر طرفدار مخصوصاً برای افرادی است که به‌دنبال ویلاهای لاکچری و رویایی می‌گردند. باغ ویلاهای زیادی در نور وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در دسته لاکچری ترین ویلاهای شمال قرار داد. این ویلا نیز با متراژ 2000 متر دارای وسعتی بی‌نظیر و فضایی دلباز و جادویی است. هرچند متراژ ساختمان 400 متر است اما می‌توانید در فضای باغ ویلا اوقات خوشی را همراه دوستان و خانواده سپری کنید. از جمله امکانات این ویلای زیبا در شهر نور می‌توان به استخر، بیلیارد، باربیکیو، اتاق نمایش،سرویس بهداشتی فرنگی و تراس دلباز با چشم‌اندازی بی‌نظیر اشاره کرد..

برای خرید ویلا در نور مازندران با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ویلای لوکس در هچیرود نمک آبرود

این ویلا که بهتر است از آن با نام باغ ویلا یاد کنیم یکی از زیباترین و شیک‌ترین ویلاهای شمالی در نمک آبرود است که دارای مساحتی برابر با 600 متر بوده و فضایی بسیار دلباز و آرام دارد. این ویلای لاکچری دارای دوطبقه بوده و دارای اتاق خواب رویال مستر است. همچنین سه اتاق خواب دیگر نیز در این ویلا وجود دارد. امکانات بی‌نظیری همچون زمین بازی کودکان، استخر، تراس با چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا از جنگل‌های سبز نمک آبرود و باربیکیو نیز در این ویلا وجود دارد که آن را جذاب‌تر ساخته. محوطه‌این ویلا به‌قدری زیبا و جذاب است که بی‌شک در روزهای اقامت‌تان در این ویلا محو دلبازبودن و طروات گیاهان آن خواهید شد. دیوارهایی که پوشیده از گیاهان رونده سبز و پرطراوت شده‌اند و نورهای مخفی که لابه‌لای چمنزارهای باغ خودنمایی می‌کنند جلوه‌ای درخشان و زیبا به باغ ویلا داده‌اند.

از معماری مجلل و زیبای ویلا نیز نباید به‌سادگی عبور کرد. این ویلا دارای نما و دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی است. بی‌شک با اقامت در این ویلای جنگلی آن را در لیست محبوب‌ترین ویلاهایی که در آن اقامت داشته‌اید قرار خواهید داد.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری درباره معروف‌ترین ویلاهای جنگلی شمال

شمال کشور پر است از ویلاهای رنگارنگ و کوچک و بزرگی که هرکدام در منطقه‌ای خاص بنا شده‌اند و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند. با این حال معروف‌ترین ویلاها همیشه محبوبیت خاصی در بین افراد داشته‌اند. ویلاهای جنگلی معروفی که در محمود آباد، کلاردشت، لاهیجان، نور، متل قو و چالوس وجود دارند نمونه‌ای از جذاب‌ترین ویلاهای جنگلی در شمال برای یک اقامت رویایی و آرامش‌بخش هستند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×