گیلان، زیباکنار
0133416

تماشای مه در مناطق ییلاقی گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
مه مناطق ییلاقی گیلان

گیلان استان سرسبز و بسیار زیبایی است که جاذبه‌های متعددی دارد. در این استان زیبا، ییلاقات زیبایی نیز وجود دارند که از دیدن آنها می‌توان لذت برد. و نیز در بسیاری از این ییلاقات، شما شاهد مه هستید. مه در مناطق ییلاقی گیلان بسیار زیباست. در این مطلب به‌معرفی بهترین مناطق ییلاقی گیلان برای تماشای مه پرداخته شده است.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

مه در مناطق ییلاقی گیلان

ییلاق‌های گیلان

گیلان به‌خاطر این که در بخش شمالی کشور قرار دارد، دارای ییلاقات بسیار زیبایی است که افراد برای استفاده از هوای خنک ان در تابستان می‌توانند از آنها استفاده‌کنند. برخی ییلاقات گیلان در ارتفاع بالاتری قرار دارد و هوای خنک تری دارد و در آن مه وجود دارد. وجود مه در کنار درختان و پوشش‌های گیاهی مختلف می‌تواند بسیار جذاب باشد. در زیر ییلاقات زیبای گیلان که در آنها می‌توان به تماشای مه زیبا در دل مناظر سرسبز نشست آورده شده است:

برای خرید زمین در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

منطقه ییلاقی دیلمان

یکی از زیباترین و مشهورترین ییلاق استان گیلان، منطقه دیلمان است که دارای مناظر دیدنی و پوشش گیاهی متنوعی است.این منطقه ییلاقی در 2500 متری سطح دریا قرار دارد و هوایی خوش و مطبوع دارد. شما می‌توانید در این منطقه ییلاقی، لحظات دلچسبی را بگذرانید. برای سفر به این ییلاق حتماً لباس گرم به‌همراه داشته‌باشید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

یکی از جاذبه‌های این ییلاق این است که شما در این ییلاق می‌توانید جنگل ها  و درختان را در دل مه مشاهده کنید. بنابراین اگر از چنین مناظری خوشتان می‌آید، منطقه ییلاقی دیلمان برای شما گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این ییلاق زیبا در فاصله نه‌چندان زیاد از لاهیجان و رشت قرار دارد. شما باید از لاهیجان به‌سمت سیاهکل بروید و از آنجا حدود 45 کیلومتر باید بروید تا به دیلمان برسید. خود مسیر رسیدن به منطقه ییلاق دیلمان، بسیار زیبا و دیدنی است و می‌توان حسابی از آن لذت برد.

ییلاق خورگام

از دیگر ییلاق‌های زیبا استان گیلان که می‌توان در آنجا مناظر زیبا و سرسبری را مشاهده کرد و آب‌وهوای خوشی را تنفس کرد، ییلاق خورگام است. این ییلاق زیبا در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا قرار دارد. خورگام به معنای جای پای خورشید است و یکی از بکرترین مناطق ییلاقی استان گیلان محسوب می‌شود.

این منطقه ییلاقی زیبا در 40 کیلومتری رودبار قرار دارد و شما می‌توانید به‌راحتی به این منطقه زیبا بروید. شما می‌توانید مناظر همراه با مه را در این ییلاق زیبا مشاهده کنید و اگر به عکاسی علاقه‌مند باشید، می‌توانید عکس‌های زیبایی را در این ییلاق بگیرید. بهتر است در فصل‌های بهار و تابستان به این ییلاق زیبا بروید چون در فصل‌های سرد هم بارش‌ها بیشتر است و هم هوا سردتر است.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای رفتن به این ییلاق از جاده قزوین-رشت به‌سمت رستم آباد حرکت کنید. زمانی که از شهر توتکابن عبور کردید به خورگام خواهید رسید. بین توتکابن تا مقصد شما 35 کیلومتر فاصله است. فاصله رودبار تا خورگام نیز حدود 40 کیلومتر است.

منطقه ییلاقی سلانسر

از دیگر مناطق ییلاقی زیبا در گیلان، منطقه ییلاقی سلانسر است. این ییلاق زیبا در ارتفاع 1250 متری قرار دارد در شهرستان رودبار قرار دارد. این ییلاق دارای تابستان‌های خنکی است و دارای مناظر زیبایی است که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند. شما در این منطقه می‌توانید درختان تنومند زیبا، دشت‌های سرسبز زیبا، گل‌های وحشی  و دیگر جذابیت ها را مشاهده کنید.

یکی دیگر از جذابیت‌های این منطقه ییلاقی، وجود مه در این ییلاق خنک است. همواره در این ییلاق مه وجود دارد و شما می‌توانید این مه ها را مشاهده کنید. تماشای مناظر زیبا در دل مه و ابر و واقعاً جذابیت زیادی دارد. برای رفتن به این منطقه ییلاقی، شما باید از رودبار راهی شهر رستم آباد شوید. این ییلاق در 15 کیلومتری رودبار و نیز در 12 کیلومتری غرب شهر رستم آباد قرار دارد.

ییلاق خصیل دشت

از دیگر ییلاق‌های زیبا که می‌توان در آن مه تماشا کرد ومناظر بسیار زیبایی را مشاهده کرد، ییلاق خصیل دشت است. این ییلاق در واقع روستایی ییلاقی است که آب‌وهوای خنکی دارد و اطراف آن دشت‌های سرسبز و گل‌های وحشی و چشم‌اندازهای زیبایی وجود دارد.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید به این منطقه ییلاقی بروید باید از املش به‌سمت دهستان لات لیل بروید. پس از هفت کیلومتر شما به روستای خصیل دشت و منطقه زیبای ازراف آن خواهید رسید و می‌توانید در آن گردش کنید. حتماً به این منطقه خوش آب‌وهوا سفر کنید.

دشت النزه

اگر دوست دارید تا به منطقه‌ای ییلاقی بروید که تا چشم کار می‌کند، سرسبزی و دشت و جنگل ببنید پس دشت النزه گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. دشت النزه از معروف‌ترین ییلاقات استان گیلان است که در نزدیکی شهر ماسال قرار دارد.

برای رفتن به این ییلاق زیبا شما باید از شاندرمن وارد جاده شاندرمن-النزه شوید. پس از عبور روستاهایی مانند سنفیه، بوستون، اولم و بیتم و دیگر موارد به روستا و منطقه ییلاقی النزه می‌رسید.

آب‌وهوای خنک، دشت‌های زیبا و سرسبز در کنار کلبه‌های زیبایی که وجود دارد می‌تواند روح انسان را جلا دهد. از دیگر جذابیت‌های این منطقه ییلاقی این است که شما می‌توانید به تماشای مه در این منطقه خنک و خوش آب‌وهوا بپرازید. همچنین حیات وحش این منطقه نیز جذاب و دیدنی است. حتماً از این منطقه ییلاقی زیبا که دارای جذابیت‌های فراوانی است دیدن‌کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

سخن آخر در مورد مه در مناطق ییلاقی گیلان

داشتن یک ویلای زیبا در مناطق شمالی می‌تواند برای خیلی‌ها جذابیت داشته باشد. اگر شما هم به‌دنبال خرید یک ویلا با قیمت مناسب و شرایط خوب هستید، پس حتماً سری به مجموعه انبوه‌سازان آرش بزنید.برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×