گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی موقعیت ویلا ساحلی در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-13
ویلای ساحلی آرش

موقعیت ویلای ساحلی در شمال

ویلا در اصطلاح رایج به خانه‌هایی گفته می‌شود، که از چهار جهت‌دارای نما باشند. قدمت این نوع خانه سازی از زمان جمهوری روم باستان تا به امروز است.اما در این مقام منظور ما از ویلا به جرات می‌توان گفت جذاب‌ترین نوع ویلا یعنی ویلای ساحلی است. مطمئناً شما هم به این موضوع اجحاف دارید، که خریداران ویلا در ابتدا امر بیشتر انگشت به‌سمت ویلای ساحلی می‌گیرند. نام ویلا در کشور ما همراه با نام شمال کشور تداعی می‌شود. بی‌شک همه ما دوست داریم، در ساحل منحصربه‌فرد دریای خزر یک ویلای ساحلی داشته باشیم قصد در اینجا معرفی این نمونه خاص ویلا است. پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه دهکده ویلایی ساحلی آرش رفته و با این مجموعه زیبای شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش بیشتر آشنا شوید.

باید در ابتدا این موضوع را روشن کرد، که به چه نوع ویلاهایی ویلای ساحلی می‌گویند. یا بهتر اینکه ویلای ساحلی در شمال چه مزیت‌هایی دارد.

معمولاً ویلای ساحلی به آن دسته از ویلاهایی که در نوار ساحلی و ضلع شمالی جاده قرار دارند اطلاق می‌شود. ویلاهای ساحلی در شمال کشور هم از همین روند ساختار برخوردار هستند. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید یک ویلای ساحلی در شمال داشته‌باشید باید چه نوع مواردی را در نظر بگیرید.

مطمئناً اولین موضوع برای خرید یک ویلای ساحلی در شمال کشور بودجه‌ای است که شما در اختیار دارید. همه ما این موضوع را مد نظر داریم که خرید یک ویلا علاوه بر تامین رفاه وگذران اوقات فراغت یک سرمایه محسوب می‌شود، پس باید توجه‌داشته‌باشید که دقت کافی را مبذول نمایید.

اول اینکه ویلای ساحلی شما در کجا قرار گرفته است .دوم متراژ واندازه فضای قابل استفاده آن چقدر باشد، تا شما وهمراهانتان از تعطیلات وگذران وقت در آن احساس آرامش کنید.

مطمئناً نمای بیرونی یک ساختمان به‌عنوان معرف و شناسنامه ساختمان است. اکثر ویلاهای ساحلی در شمال کشور به طرز بسیار زیبایی ساخته‌شده‌اند شما در قدم اول محو جذابیت بنا خواهید شد اما نکته‌ای که باید مد نظر داشته‌باشید این است. مصالحی که در نمای بیرونی ساختمان به‌کار رفته است از نوع مرغوب است؟ آیا این مصالح مناسب محیط مورد نظر ماهستند؟ کلا شما طرفدار چه نوع تزیین نمای خارجی هستید مدرن یا کلاسیک؟

ویلاهای ساحلی در شمال کشور بایست با فرآیند مناسب این اقلیم ساخته‌شده باشند. در وهله اول شما باید نسبت به عایق‌بندی و مصالح مربوط به سقف مطمئن باشید. در این ناحیه از کشور رطوبت بسیار بالا است و بارندگی زیاد، پس باید از مصالحی استفاده شده باشد که نسبت به فرسایش زیاد واکنش نشان ندهند.

ترکیب بندی و نور گیر بودن ساختمان ویلا ساحلی در شمال راهم از نظر دور نگذارید. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، به‌علت رطوبت بالا باید این مسئله به نحو احسن رعایت شده باشد.

شما قبل از خرید ویلا ساحلی در شمال باید تصمیم بگیرید که در کدام منطقه می‌خواهید ساکن شوید آیا می‌خواهید در منطقه بومی باشید یا غیربومی البته که هر منطقه مزیت‌های خاص خود را دارند، مثلا در منطقه بومی شما می‌توانید، در فصولی از سال که توریست کمتر است هم با خیال راحت رفت وآمد کنید.

ممکن است شما با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز روبه‌رو شوید، ویلایی با ساختار بسیار زیبا به‌نحوی که ببیننده را خیره می‌کند. در نظر داشته‌باشید که جای ویلای ساحلی در شمال بسیار مهم است، اگر ویلای مورد نظر حتی ساحل اختصاصی هم داشته  باشد، اما در یک منطقه دور وپرت قرار گرفته باشد.در زمانی که شما حضور ندارید از امنیت بالایی برخوردار نیست. همین طور در مورد خدمات رفاهی هم باید وسواس داشت. در درجه اول چک کنید، آیا ویلای مورد نظر از خدمات رفاهی به‌طور نسبی برخوردار است.

ویلای ساحلی در شمال همان‌طور که شما انتظار دارید باید ساحل زیبا وجذاب به شما ارائه بدهد. اما بازهم مسائلی مطرح است، بعضی از ویلاها دارای ساحل مستقل هستند همین طور ویلاهای ساحلی شهرکی هم که در ردیف اول هستند شامل همین دسته هستند، مطمئناً این نوع از ویلاها ساحلی خواهان بیشتری دارد. ویلای ساحلی با ساحل اختصاصی موردی بسیار جذاب است. شما دوست دارید، هنگام خرید یک ویلای ساحلی درشمال از ساحل اختصاصی هم بهر ببرید اما باید مواظب باشید. با رشد ویلا سازی در شمال کشور خواه ناخواه سود جویانی هم در کمین شما هستند.

 

موقعیت جغرافیایی یک ویلای ساحلی بسیار مهم است. شما تمام اوقات خود را نمی‌خواهید در ویلا بگذرانید دسترسی داشتن به جاده‌های اصلی،مرکز خرید ومراکز توریستی تفریحی یک امتیاز برای ویلای ساحلی در شمال کشور است.پس در نظر داشته‌باشید که موقعیت ویلای مورد نظر شما به این اماکن چگونه است.

مسلماً همه خواهان ویلاهای ساحلی نوساز هستند، اما همان‌طور که این مدل ویلاهای ساحلی مزیت‌هایی دارند، ویلاهای قدیمی هم برای خود ویژگی‌هایی را دارا هستند. یکی اینکه مسلماً در مکان‌های بسیار عالی ساخته‌شده‌اند ودیگر اینکه از لحاظ فضای سبز برتری هایی دارند. مطمئناً در تصورات همه برای ویلاهای ساحلی در شمال فضای سبز و چشم‌انداز بسیار زیبا را در نظر دارند. این ویژگی ویلاهای قدیمی است، که نسبت به ویلاهای ساحلی متمایز هستند. ناگفته نماند که آب وهوای شمال کشور این پتانسیل را دارد، که ویلای ساحلی شما از چشم‌انداز وفضای سبز مناسب برخوردار باشد.

ویلای ساحلی درشمال مطمئناً جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای در طلوع وغروب زیبای خورشید، ساحل زیبا، اما در نظر داشته‌باشید که این منطقه بارانی و سیل‌خیز است مواظب فاصله و محل قرارگرفتن ویلایتان تا ساحل باشید. همان‌طور که در قبل هم اشاره کردیم شما باید در ابتدا تصمیم بگیرید که ویلای شما چگونه ظاهری داشته‌باشند. افرادی طرفدار ویلاهای کلاسیک وپر زرق وبرق هستند وبعضی دیگر ویلاهای مدرن را ترجیح می‌دهند شما در وهله اول سلیقه خود را درنظرگرفته و ویلای ساحلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در مورد دکوراسیون داخلی هم همین روند، را پیش رو خواهید داشت .این مسئله وجود دارد که شما بخواهید یک ویلای ساحلی درشمال بخرید که آن ویلا مبله باشد، بازهم باید دقت کنید چه نوع سبکی را می پسندید. این را هم بدانید که داشتن ساحل اختصاصی ومشترک ارزش ویلای ساحلی درشمال را به مقدار زیادی تغییر می‌دهد.

پس هنگام خرید یک ویلای ساحلی در شمال کشور همه جوانب را در نظر داشته‌باشید. موقعیت مکانی شهر مورد نظر وموارد دیگر…..

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×