گیلان، زیباکنار
0133416

نکاتی که پیش‌ از خرید سایبان محوطه ویلا باید بدانید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خرید سایبان محوطه ویلا

چه نکاتی را باید پیش از خرید سایبان محوطه ویلا بدانید؟ یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که در محوطه ویلا بایستی تعبیه شود، سایبان است.

سایبان نه‌ تنها یک عنصر زیبایی‌بخش در محوطه‌سازی ویلا بلکه به‌‌عنوان مأمنی دوست‌داشتنی در روزهای گرم و نورانی بهار و تابستان شناخته می‌شود که می‌توان ساعاتی از روز را زیر سایه آن به استراحت، صرف غذا و یا گپ‌وگفتی دوستانه به‌ همراه خانواده یا رفقا نشست.

انواع سایبان

سایبان‌ها دارای انواع مختلفی هستند. از سایبان‌های چوبی تا سایبان‌های برزنتی و پایه‌دار که همگی امکان نصب در محوطه ویلا را دارا هستند. با این حال ممکن است کارایی آن‌ها کمی با هم متفاوت باشد و در چشم‌انداز کلی محوطه نیز تأثیر متفاوتی بگذارند.

اگر قصد خرید سایبان برای محوطه ویلا را دارید در ادامه با ما همراه باشید. قصد داریم نکات مهم پیش از خرید سایبان را با هم بررسی کنیم.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

سایبان را متناسب با میز و صندلی‌های فضای باز انتخاب کنید

در انتخاب سایبان برای محوطه ویلا باید به تعداد و ابعاد میز و صندلی‌های فضای باز که قرار است تحت سایبان قرار گیرند، دقت کنید. به‌‌عنوان مثال اگر ابعاد میز و صندلی‌ها را در نظر نگیرید، ممکن است سایبانی خریداری کنید که میز و صندلی‌های فضای باز به‌ طور کامل تحت لوای سایبان قرار نگیرند و هزینه‌ای که صرف کرده‌اید بی‌ثمر خواهد بود. بنابراین ابعاد سایبان را به‌ نحوی انتخاب کنید که میز و صندلی‌ها به‌ طور کامل در سایه آن باشند.

به متریال سازنده سایبان دقت کنید

سایبان‌ها از متریال‌های متنوعی تولید می‌شوند. آن‌ها می‌توانند از جنس پارچه ضدآب نانو یا همان کجراه، پارچه ساده، چوب، پارچه برزنتی، پلی‌استر و پی وی سی تولید شوند. در انتخاب سایبان باید به متریال سازنده آن دقت داشته‌ باشید. ضدآب‌بودن این متریال و عدم تغییرپذیری رنگ و کیفیت سایبان در اثر برخورد مداوم با نور خورشید و سایر شرایط محیطی، از مواردی اند که باید هنگام خرید سایبان محوطه ویلا مورد توجه قرار گیرد.

برای خرید ویلا در فریدونکنار با کارشناسان بخش فروش هلدینگ آرش تماس بگیرید.

سایبان جمع شونده یا بازویی چیست؟ آیا برای ویلای شما مناسب است؟

سایبان‌هایی وجود دارند که مجهز به موتور الکتریکی هستند و می‌توان از آن‌ها در محوطه ویلا، در بخش ورودی، برای استخر و یا پارکینگ استفاده کرد. این سایبان‌ها دارای تنوع بالایی از لحاظ رنگ و طراحی هستند و می‌توانید نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را با توجه به هارمونیک‌بودن آن‌ها با فضا و چشم‌انداز محوطه انتخاب کنید.

از آنجایی که این سایبان ها دارای موتور الکتریکی هستند، می‌توانید آن‌ها را در روزهای ابری که خبری از نور خورشید نیست باز بگذارید و در زمان‌هایی که باد و باران شروع به وزش و باریدن می‌کنند و یا نور خورشید با شدت زیادی می‌تابد اقدام به بستن آن‌ها نمایید. بستن این سایبان‌ها با استفاده از ریموت کار بسیار آسانی است و سریعاً انجام می‌شود.

سایبان چتری را باید در کدام قسمت ویلا قرار داد؟

چنانچه قصد دارید سایبان چتری خریداری کنید باید مکان مناسب برای قراردادن این نوع سایبان‌ها را در محوطه داشته‌ باشید. سایبان‌های چتری عمدتاً در کنار استخر، در کنار باغچه‌ها ویلا و در محوطه باز قابل قراردادن است. هدف از تعبیه سایبان چتری در واقع زیباسازی محوطه است.

این سایبان‌ها روی یک پایه قرار می‌گیرند و پایه آن‌ها قابل اتصال به زمین و یا اتصال به میز است. در واقع می‌توان آن‌ها را در نوع متحرک یا ثابت خریداری کرد. اگر قصد دارید مکان سایبان را گاهی اوقات تغییر دهید، حواس‌تان باشد که اقدام به خرید نمونه متحرک نمایید.

برای خرید ویلا در کلاچای با کارشناسان هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

چه سایبانی برای استخر مناسب است؟

اگر قصد خرید سایبان محوطه ویلا برای استخر را دارید باید بدانید که سایبان‌های استخر به انواع مختلفی از جمله سایبان‌های پلی‌کربنات، چوبی، پنل شیشه‌ای، فلزی آن هم در نوع گنبدی، مسطح، متحرک و ثابت طراحی می‌شوند.

چنانچه قصد دارید آب استخر را عوامل آلوده کننده محافظت نمایید و حریم خصوصی بالایی را در استخر ویلای خود برقرار سازید، می‌توانید اقدام به تعبیه سایبان‌های چوبی، پارچه یا فلزی برای استخر نمایید تا هم آب استخر از داغ‌شدن در برابر نور خورشید محافظت شود و هم از بیرون امکان دید داشتن به داخل استخر از بین برود.

با این حال اگر می‌خواهید در عین محافظت از آب استخر از نور خورشید بهره‌مند شوید و فضای داخل استخر از بیرون قابل رویت باشد می‌توانید از پنل‌های شیشه‌ای یا ورق‌های پلی کربنات استفاده کنید و سایبان‌های گنبدی شکل و زیبایی را برای استخر پدید آورید.

در انتخاب سایبان استخر چه از نوع متحرک و چه از نوع ثابت به این نکته دقت داشته‌ باشید که طراحی سایبان باید به گونه‌ای باشد که راحتی و آسایش بیشتری برای شما فراهم‌کند و مانع آزادی شما در استخر نشود.

برای خرید ویلا در چمخاله با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

آیا سایبان چوبی مناسب است؟

برخی از سایبان ها از نوع چوبی هستند و دارای ظاهری شیک و جذاب هستند. این سایبان‌ها اغلب برای ویلاهایی مناسب است که دارای آلاچیق چوبی هستند و نوع مبلمان فضای باز در آن‌ها به گونه‌ای ست که با سایبان‌های چوبی هماهنگی دارد.

دقت داشته‌ باشید که برخی از سایبان‌های چوبی تنها از نرده‌های چوبی تشکیل شده‌اند و نور را از خود عبور می‌دهند بنابراین برای محافظت کامل در برابر نور خورشید و همچنین استفاده در روزهای بارانی نمی‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. این سایبان‌ها بیشتر جنبه زیبایی بخشی به محوطه را دارند.

برای اجاره ویلا در محمود آباد با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری از خرید سایبان محوطه ویلا

فاکتورهای مختلفی در قیمت سایبان محوطه ویلا تأثیرگذار است که می‌توان از جمله آن‌ها به متریال سازنده سایبان، ابعاد سایبان و نوع سایبان اشاره کرد.

برای خرید سایبان‌های مختلف بایستی هزینه‌های مختلفی پرداخت کنید بنابراین نوعی را برگزینید که با بودجه شما سازگاری داشته باشد. فراموش نکنید که سایبان‌ها بسیاری از مواقع حافظ جان و سرمایه شما هستند. بنابراین در خرید سایبان کیفیت را فدای قیمت نکنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×