گیلان، زیباکنار
0133416

ضروری‌ترین وسایل سفر در فصل گرما که باید به‌همراه داشت!

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-07

مسلماً برای رفتن به سفر، آن هم در فصل تابستان نیاز داریم که وسائلی را با خود ببریم که ضروری باشد. شاید شما هم بخواهید بدانید که برای سفر رفتن در فصل تابستان چه وسائلی مورد نیاز است. برخی افراد شاید با خود چند کوله وچمدان وسیله بردارند، اما باز هم در حین سفر میبینند، وسائلی را با که شاید بیشتر به آن نیاز داشتند را نیاوردند. برخی افراد هم افراط می‌کنند، یک کوله برمی‌دارند و باز هم شاید همه‌چیز را با خود به سفر نبرده باشند. موضوع وسایل سفر در فصل گرما است.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

در هر صورت نیاز داریم بدانیم، برای سفری که یک یا چند روز برایش می‌خواهیم وقت بگذاریم، چه مقدار وسیله نیاز داریم. قبل از سفر باید شرایط خودتان را بدانید، اینکه آیا ماشین شخصی دارید یا با وسیله نقلیه به مسافرت می‌روید. تعداد افرادی که با شما هستند چند نفر هستند؟ آیا تنها مسافرت می‌کنید؟ در چه فصلی به چه شهری سفر می‌کنید؟ آیا قبلا تجربه سفر تنهایی داشته اید؟ چند روز می‌خواهید برای سفر وقت بگذارید؟ و…

وسایل سفر در فصل گرما

 این‌ها سوالاتی هستند که برای برنامه سفر چیدن قطعاً مهم هستند، زیرا با توجه به نیاز و شرایط و موقعیتی که دارید می‌تواند دارای اهمیت باشد.

1_ کوله پشتی بردارم یا چمدان؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که شاید برای همه شما پیش بیاید، قطعاً کول پوشتی راحت‌تر است، اما باید بدانید که در شهری که می‌خواهید بروید چند روز می‌خواهید بمانید. اگر سفر شما 3 روز بیشتر است توصیه ما این است که چمدان بردارید تا بتوانید راحت‌تر وسائل خود را داخل آن بچینید. اما اگر سفر شما در حد 1یا 2 روز است می‌توانید کوله پشتی بردارید.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر سفر شما در حد یک روزه به جنگل یا طبیعت و یا کوه است می‌توانید کوله پشتی بردارید؛ اما اگر سفر شما به شهری دیگر است بهتر است چمدان و لوازم بهداشتی را هم بردارید.

2_ لباس و اکسسوری مناسب برای سفر

  • لباس خنک برای خانم‌ها و آقایان

خانم‌ها و آقایانی که در فصل تابستان می‌خواهید مسافرت بروید، لباس گرم قطعاً به دردتان نمی‌خورد! البته بستگی دارد به کجا سفر می‌کنید، اگر می‌خواهید به یک منطقه کوهستانی بروید قطعاً نیاز دارید یک دست لباس گرم بردارید، اما اگر به یک منطقه گرم و خشک یا شرجی می‌روید می‌توانید از لباس‌های خنک و نخی استفاده کنید. مانتوی خنک و نه‌چندان بلند و یک شلوار مناسب نخی برای خانم‌ها می‌تواند مناسب باشد. یک شال نخی به‌همراه کلاه آفتابی و عینک دودی می‌تواند نیاز شما باشد.

برای خرید ویلا کلنگی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

یک کیف کوچک دستی هم می‌تواند برای خانم‌ها نیاز باشد تا وسائل خود را درون آن بریزند. یادتان باشد که به محلس عروسی نمی‌روید، شما به مسافرت می‌روید، از بردن وسائل لوکس و گران در سفر جدا خودداری کنید و سعی کنید لباس‌های نرم و راحتی بپوشید. بهتر است برای لباس بیرون 2 دست بردارید.

یک تیشرت نخی و کلاه آفتابی و عینک دودی و شلوار خنک نخی برای آقایان می‌تواند گزینه خوبی باشد. لباس بیرون را بهتر است 2 دست بردارید تا در صورت کثیف شدن یا عرقی شدن آن را راحت‌تر عوض کنید. بستگی دارد چند روز در سفر هستید، اگر سفری 1 روزه دارید همان یک دست کافی است اما اگر سفر بیشتر باشد نیاز دارید که کمی بیشتر وسیله بردارید.

  • لباس زیر و جوراب 

لباس زیر و جوراب نخی بپوشید. زیرا در تابستان به‌علت گرم بودن هوا و عرق کردن قطعاً نیاز دارید از لباس زیری استفاده کنید که مناسب شما باشد و مشکلاتی براش شما ایجاد نسازد. وسایل سفر در فصل گرما

  • شلوار خنک برای خانم‌ها و آقایان

شلوار پارچه‌ای خنک بپوشید، برای اینکه در سفر در ماشین یا در جاده یا در شهر راحت باشید، به‌جای شلوار کتان یا لی بهتر است که شلوار پارچه‌ای یا نخی بپوشید. با توجه به‌شرایط آب‌وهوایی در گرمای تابستان بهتر است 2 تا شلوار نخی برای بیرون بردارید تا در صورت کثیف شدن یا عرقی شدن بتوانید از شلواردیگری استفاده کنید.

برای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

  • کفش مناسب برای سغر خانم‌ها و آقایان

کفش کتونی یا کفش تابستانی شاید بین این‌ها هم هنوز نمی‌دانید از کدام باید استفاده کنید. بستگی به‌خودتان دارد، البته توصیه این است که از یک کفس سبک و راحت برای مسافرت استفاده کنید. برخی افراد به کتونی عادت کرده‌اند و حتی در گرمای تابستان هم از آن استفاده می‌کنند. نیازی نیست که زیاد بار چمدان کنید، 2 تا کفش زیاد است، اگر با ماشین شخصی می‌روید ایرادی ندارد. اما اگر با وسیله نقلیه می‌روید بهتر است یک کفس سبک بردارید.

  • لوازم بهداشتی برای خانم‌ها و آقایان

لوازم بهداشتی فراموش نشود، کرم ضد افتاب، نوار بهداشتی (برای خانم ها، که در صورت تغییرات آب‌وهوایی امکان این وجود دارد عادت ماهیانشون دچار تغییراتی شود!) شامپو مسافرتی، صابون، حوله شخصی، برس، سشوار مسافرتی، مسواک و خمیر دندان، یکسری لوازم آرایشی کوچکی که شاید به درد خانم‌ها بخورد. البته در مسافرت به فکر سلامتی پوست خود باشید اگر به‌طبیعت می‌روید، ایرادی ندارد که کمی آفتاب به پوست شما بخورد، بنابراین در چنین سفر های به‌جز ضد آفتاب از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

اگر هم به مسافرت می‌روید لوازم آرایشی را ببرید که بیشترین استفاده را دارند و در ساک شما کمتر جا می‌گیرد.

  • وسائلی دیگر…

همچنین می‌توانید شارژر موبایل، پاور بانک، هنزفری و یا هدفون، هم بردارید. اگر دوست دارید از جاده لذت ببرید گوش دادن به یک موسیقی خوب و لذت‌بخش می‌تواند حس خوبی به شما بدهد.

3_ جعبه کمک اولیه

لوازمی مانند، مسکن ها، لوازم ضد عفونی، نخ بخیه، چسب زخم همراهتان باشد. می‌توانید به دارو خانه بروید و بسته های کمک های اولیه را خریداری کنید.  همچنین  قرص مسکن و یا چند قرصی که بنا به دلایلی که مربوط به بیماری شماست، و استفاده می‌کنید را هم حتماً بردارید. وسایل سفر در فصل گرما

برای خرید ویلا در رویان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×