گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین ویلاهای اجاره‌ای ساحلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-01-28
تفریح در ویلاهای اجاره ای جنگلی

شمال کشور به‌ دلیل آب‌وهوای مناسب و جاذبه‌هایی که دارد یکی از مقاصد توریست‌هایی است که ممکن است به‌ دنبال ویلاهای اجاره‌ای ساحلی باشند و بهترین ویلا را انتخاب کنند. این منطقه همواره یکی از مقصدهای اول مسافران برای تعطیلات است. این امر دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین دلایل آن می‌توانیم به آب‌وهوای مناسب شمال کشور و امکان سفر راحت و آسان با ماشین به آن‌جا اشاره کنیم.

اغلب افراد دوست دارند تا با خرید ویلا در شمال کشور راحت و بدون دغدغه به شمال سفر کنند. تغییرات مداوم قیمت ارز نیز سرمایه‌گذاری در شمال کشور را رونق داده است. این روزها خرید ویلا در شمال کشور به یک سرمایه‌گذاری بزرگ تبدیل شده است.

دلایل خرید ویلا

حتی اگر شما قصد خرید ویلا در شمال کشور و سرمایه‌گذاری هم نداشته‌ باشید، همچنان دلایل بسیاری وجود دارند که شما را به سوی اقدام وسوسه‌انگیزی همچون خرید ویلا یا حتی ساخت ویلا در شمال سوق دهد. شواهد و آمارها نشان می‌دهند که میزان افرادی که در سال‌های اخیر اقدام به خرید ویلا در شمال کشور کرده‌اند رو به افزایش بوده است.

دیگر خرید ویلا در شمال جنبه رقابتی پیدا کرده است. یکی از پررونق‌ترین ویلاها برای خرید در شمال کشور ویلاهای ساحلی هستند. ویلاهای ساحلی در مناطق مختلفی ساخته می‌شوند. در ادامه مقاله به مهم‌ترین مناطقی که برای ساخت ویلای ساحلی به‌ کار می‌روند اشاره خواهیم کرد.

بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری

خرید ویلا در شمال کشور یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در حال حاضر در ایران است. این روزها که اقتصاد ایران شرایط نامتعادلی را تجربه می‌کند نمی‌توان برای سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد. به‌ همین دلیل است که افرادی که به‌ دنبال سرمایه‌گذاری هستند و می‌خواهند انتخاب هوشمندانه‌ای داشته‌ باشند و سرمایه‌شان را چند برابر کنند به‌ سراغ خرید ویلا و زمین می‌روند.

با توجه به‌شرایط اقتصادی ایران خرید ویلا ریسک کم‌تری دارد. درست است که می‌توان در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرد، اما با توجه به‌ شرایط زمانی باید بخشی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد که بیش‌ترین بازدهی را در آینده برای شما داشته باشد. خرید ویلا با توجه به دلایلی که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم، انتخاب مناسبی در این شرایط زمانی برای سرمایه‌گذاری است.

سرمایه‌گذاری در هر بخشی این روزها با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است. برخی از افراد با توجه به تغییرات شدیدی که در بازار ایجاد شده است حتی سرمایه خودشان را از دست داده‌اند و به هیچ سودی هم در این راه نرسیده‌اند. در گذشته راحت‌ترین و امن‌ترین راه برای افرادی که به‌ دنبال سرمایه‌گذاری بودند، قراردادن پول و سرمایه‌تان در بانک بود.

دلایل سرمایه‌گذاری

با توجه به مقدار پولی که شما در بانک پس‌انداز کرده بودید، هرماه سودی برای شما واریز می‌شد و اغلب افراد از این مقدار سود راضی بودند. از جهت دیگر افراد مطمئن بودند که می‌توانند سرمایه اصلی‌شان را هر زمان که دوست داشتند، بدون هیچ مشکلی از بانک خارج کنند و بردارند. اما متاسفانه در سال‌های اخیر دیگر سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به‌ راحتی قبل نیست.

علاوه بر اینکه میزان سود بانک‌ها کاهش یافته‌اند. برخی از موسسات و بانک‌ها با برداشتن سرمایه‌های مردم ضربه جبران‌ناپذیری را به آن‌ها وارد کرده‌اند. با توجه به‌ همین دلایل است که دیگر افرادی که به‌ دنبال سرمایه‌گذاری هستند کمتر پول‌شان را در بانک قرار می‌دهند .

شهرهای شمالی کشور

شهرهای شمالی کشور همواره یکی از انتخاب‌های مسافران برای گذراندن تعطیلات بوده و هستند. به‌ همین دلیل است که ساخت ویلا در شمال کشور شدت بیش‌تری گرفته است. با این حال باز هم تقاضا برای خرید ویلا روزبه‌روز بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه تمام زمین‌های شمال کشور برای ساخت‌وساز مناسب نیستند، در حال حاضر خرید ویلا به سختی انجام می‌گیرد.

چراکه در مناطقی که طرفدار بیش‌تری برای خرید ویلا وجود دارد، اغلب زمین‌ها ساخته‌ شده‌اند و دیگر زمینی برای ساخت ویلا وجود ندارد. به‌ همین دلیل اگر شما قصد ساخت ویلا یا خرید در این مناطق را دارید باید دقت و صبر بیشتری داشته‌ باشید.

در این مناطق قیمت ویلا عمدتاً از سایر مناطق کشور بیشتر است. همین امر باعث می‌شود تا افرادی که با خرید ویلا در این مناطق اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند به‌ سود قابل توجهی برسند.

خرید ویلا در شمال کشور

خرید ویلا در شمال کشور علاوه بر اینکه باعث می‌شود تا سرمایه شما حفظ شود، می‌تواند برای شما درآمدزایی نیز به‌دنبال داشته باشد. شهرهای شمالی کشور همواره مقصد اول مسافران برای تعطیلات هستند و زیبایی طبیعی در این مناطق به حدی است که افراد از آن سیر نمی‌شوند. شما می‌توانید با داشتن ویلا در این مناطق و اجاره ویلا نیز کسب درآمد داشته‌ باشید. خصوصاً در مناطقی مثل رامسر و زیباکنار که ساخت ویلا در آنجا اخیراً کمتر شده است.

در این مناطق افراد به‌ دلیل اینکه نمی‌توانند ویلا خریداری کنند به سراغ  اجاره ویلا می‌روند. دسته دیگری از افراد هم هستند که به‌ دلیل اینکه سرمایه کافی برای خرید ویلا را ندارند، به‌ سراغ اجاره ویلا می‌روند. در هر صورت داشتن ویلا در شمال کشور می‌توانند برای شما ایجاد درآمد کند.

از جمله مناطق دیگری که اجاره ویلا در آن رونق دارد، ویلاهایی هستند که در نزدیکی ساحل قرار دارند. این ویلاها چشم‌انداز رو به دریا دارند و برای افرادی که می‌خواهند از شلوغی شهرهای بزرگ فرار کنند و به آرامش دریا پناه ببرند انتخاب بسیار مناسبی هستند.

 

ویلاهای اجاره‌ای ساحلی در کدام منطقه پیشنهاد می‌شوند؟

چمستان

یکی از مناطق زیبا در شمال کشور که طرفداران بسیاری دارد چمستان است. منطقه چمستان در شهر مازندران قرار دارد. این شهر با اینکه بسیار کوچک است، اما از لحاظ جاذبه و فعالیت‌های اقتصادی در رتبه بالایی قرار دارد. از جمله نقاط قوت منطقه چمستان می‌توانیم به آینده رو به رشد این منطقه اشاره کنیم. شما می‌توانید تنها با یک سرچ ساده و بررسی کوتاه  میزان قابل توجه خریداران ویلا در چمستان را ملاحظه کنید و از سرمایه‌گذاری خود در چمستان مطمئن شوید.

محمودآباد

ساحل محمودآباد از دیرباز مورد توجه مسافران بوده است. محمودآباد به‌ دلیل نزدیکی به ساحل و دریا هر ساله مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد. هرچند که خرید ویلا در این منطقه از قیمت بیش‌تری برخوردار است اما برای افرادی که به‌ دنبال سرمایه‌گذاری هستند انتخاب مناسبی است.

نوشهر

نوشهر نیز یکی از مناطق پر رونق برای خرید و اجاره ویلا در شمال کشور است. منطقه نوشهر علاوه بر نزدیکی به دریا دارای جنگل‌های فروانی نیز است و به‌ همین دلیل برای افرادی که به‌ دنبال ویلاهای جنگلی هستند نیز، انتخاب مناسبی است.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که در این مقاله بررسی کردیم قیمت ویلاهای اجاره‌ای ساحلی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نرخ ثابتی ندارد. به‌ طور کلی اجاره ویلاهای ساحلی نوساز و دوبلکس از سایر انواع ویلاهای جنگلی بیشتر است. سال‌های اخیر به‌ دلیل افزایش نرخ ازز و نوسانات بازار قیمت مصالح افزایش پیدا کرده است. در نتیجه ویلاهای نوساز را، با قیمت بیش‌تری اجاره می‌دهند، تا بتوانند سرمایه‌ای را که برای ساخت ویلا صرف کرده‌اند، به‌ دست آوردند.

در حال حاضر به‌ دلیل افزایش نرخ مصالح و نوسانات شدید بازار اغلب افراد دست از ساخت ویلا کشیده‌اند. چراکه با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها، قیمت تمام‌شده ساخت ویلاها به‌ شدت گران است، به حدی که حتی برخی از افراد قادر به اجاره ویلا نیز نیستند. در حال حاضر بیشتر  ویلاهایی که قدیمی هستند و امکانات عمومی‌ دارند به‌ دلیل قیمت پایین، بیشتر مورد توجه افراد قرار دارند و بیشتر اجاره داده می‌شوند.

برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند تا به‌ صورت گروهی در فصل زمستان به شمال کشور سفر کنند. چراکه به هر حال قیمت اجاره ویلا، خصوصا ویلاهای دوبلکس در فصل زمستان کمتر است.

انبوه‌سازان ارش

 انبوه‌سازان آرش یکی از شرکت‌های معتبر و پیشرو در زمینه ساخت ویلا در شما کشور به خصوص منطقه آزاد انزلی است.  شما می‌توانید با هر مقدار بودجه‌ای که در اختیار دارید از این شرکت ویلای مناسب و معتبر تهیه کنید.

 

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×