گیلان، زیباکنار
0133416

انواع پارتیشن‌بندی برای ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
پارتیشن‌بندی برای ویلا

انواع پارتیشن‌بندی برای ویلا یکی از دغدغه‌های مالکان است. داشتن فضایی که مختص یک کار خاص باشد به‌خودی خود جذاب است. به‌عنوان مثال داشتن فضایی در ویلا برای گپ و گفت های شبانه و در کنار آن فضایی به‌عنوان اتاق نشیمن برای استراحت، تماشای تلویزیون و مطالعه و همچنین فضایی برای پذیرایی از مهمانان و فضایی برای صرف وعده‌های غذایی چندان جذاب و خوشایند نیست که با وارد شدن به ویلا متوجه این تقسیم‌بندی نشوید و با فضایی تخت و یک تکه مواجه شوید در حالی که حتی نمی‌دانید باید کجا بنشینید.البته باید گفت که ویلاهای امروزی را به‌همین سبک می سازند در واقع سازندگان در مرحله ساخت کار خود را راحت کرده‌اند و پارتیشن‌بندی ویلا را به عهده خود شما و یا طراحان دکوراسیون داخلی گذاشته‌اند تا بتوانید با سلیقه و ذوق شخصی خود پارتیشن‌بندی ویلا را انجام دهید.

جدا کردن بخش‌های مختلف ویلا از طرفی کمی گیج‌کننده و از طرفی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. اینکه می‌توانید فضای کوچکی را به کاری خاص اختصاص دهید می‌تواند مفرح و جالب باشد. به‌عنوان مثال شاید چندان مرسوم نباشد اما اگر تمایل داشته‌باشید می‌توانید بخش کوچکی از ویلا را به کتابخانه و مکانی برای مطالعه اختصاص دهید در حالی که این ایده در سر سازنده ویلا نبوده و مکانی برای این کار در مرحله طراحی و ساخت ویلا درنظرگرفته نشده.

آشنایی با انواع پارتیشن‌بندی برای ویلا

اما شما می‌توانید با یک پارتیشن‌بندی اصولی و البته جذاب این فضا را برای خود ایجاد کنید. بنابراین پارتیشن‌بندی ویلا به‌نوعی دادن امتیاز به خریدار ویلا برای طراحی داخلی ویلا به سبک و سیاق خودش است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع پارتیشن‌بندی برای ویلا را با هم بررسی کنیم.

انواع پارتیشن متحرک و ثابت برای ویلا

پارتیشن‌هایی که می‌توانید برای ویلا در نظر بگیرید دارای ساختار ثابت و متحرک هستند بنابراین این امکان را دارید تا از بین نوع متحرک و ثابت یکی را برگزینید. نوع ثابت به گونه‌ای است که در بخش خاصی به زمین پیچ می‌شود و شما امکان تغییر دادن مکان آن را ندارید. اما نوع متحرک به‌شکلی ست که می‌توان آن را جابجا کرد. بنابراین اگر تمایل داشتید مکان پارتیشن را تغییر دهید و یا هر از گاهی تنوعی در دکوراسیون داخلی ویلای خود ایجاد نمایید می‌توانید نوع متحرک را برگزینید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه‌ای برای ویلا

پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌طور منطقی در دسته پارتیشن‌های ثابت قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید فضای ویلای شما محدود نشود و چشم‌انداز آن همچنان وسیع و گسترده باشد و در عین حال بخش‌های مختلف را از هم جدا کنید می‌توانید پارتیشن شیشه‌ای را برگزینید. پارتیشن شیشه‌ای به این خاطر که نور را از خود عبور می‌دهد می‌تواند فضای ویلای شما را همچنان درخشان و پر نور نگاه دارد. پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌طور کلی هزینه‌چندان بالایی ندارند و شیوه نصب آن‌ها نیز راحت است. تعبیه پارتیشن شیشه‌ای در ویلا می‌تواند ظاهر ویلای شما را شیک و پر نور نشان دهد.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

استفاده از چوب برای پارتیشن‌بندی ویلا

یکی از محبوب‌ترین متریال‌هایی که می‌توان برای پارتیشن‌بندی ویلا استفاده کرد متریال چوب است. در پارتیشن‌بندی ویلا با چوب می‌توان تا حد زیادی مانور داد انواع طرح و نقش های مخالف را روی پارتیشن اجرا کرد. به‌عنوان مثال می‌توانید از پارتیشن‌های چوبی تاشو برای ویلا استفاده کنید. این پارتیشن ها دارای ظاهری تاشو هستند و می‌توانید زمانی که به آن نیازی ندارید آن را جمع کنید. پارتیشن‌های چوبی را می‌توانید در انواع ساده و انواع معرق کاری شده خریداری نمایید. برخی از پارتیشن‌های چوبی دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند که می‌توانند حال و هوای ویلای شما را تغییر دهند. بنابراین دست‌تان در انتخاب این نوع پارتیشن کاملاً باز است.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارتیشن‌های ویلا را به‌شکل پنجره طراحی کنید

شما می‌توانید پارتیشن‌های ویلا را دقیقاً همانند پنجره طراحی کنید. پنجره‌هایی که دارای قاب هستند و امکان باز و بسته شدن را دارا هستند. اینگونه می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد و متفاوت نیز برای ویلای خود به‌ارمغان آورید. شما در طراحی پنجره نیز دست‌تان کاملاً باز است به‌عنوان مثال می‌توانید پنجره‌های کشویی یا تاشو برای پارتیشن‌های ویلا در نظر بگیرید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارتیشن کرکرهای برای ویلا

نوعی از پنجره که می‌تواند بسیار پر طرفدار و جذاب هم باشد پنجره‌های کرکرهای هستند. این پنجره‌ها را می‌توانید در انواع متریال‌ها سفارش دهید. کرکره های فلزی، چوبی و شیشه‌ای. چنانچه بخواهید زاویه دید سایر پارتیشن‌های ویلا را نسبت به مکانی که در آن نشسته اید کور کنید می‌توانید کرکره ها را کامل بکشید و در صورتی که می‌خواهید ارتباط تان با سایر بخش‌های ویلا حفظ شود و نور کافی به محیط تابیده شود می‌توانید کرکره ها را باز بگذارید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

استفاده از پارتیشن پرده‌ای در ویلا

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن بخش‌های مختلف ویلا را از هم جدا کنید توصیه ما به شما این است که سراغ پارتیشن‌های پارچه‌ای بروید. این پارتیشن ها دارای ظاهری نرم و لطیف هستند و صرفاً به‌عنوان متریالی جهت تقسیم‌بندی نمودن فضا استفاده می‌شوند. شما می‌توانید پرده‌ها را در صورت نیاز کنار بزنید و اجازه دهید پارتیشن‌های مختلف ویلا با هم در ارتباط باشند. هرچند که این پرده‌ها عایق صوتی نیستند اما به‌عنوان مثال برای فضایی مانند اتاق غذاخوری و یا اتاق پذیرایی بسیار مناسب اند.

زمانی که از مهمانان خود در ویلا پذیرایی می‌کنید می‌توانید پرده‌ها را بکشید و حریم خصوصی سایر بخش‌های ویلا را حفظ کنید. اگر کمی ذوق و سلیقه و هنر به‌خرج دهید می‌توانید انواع پرده‌های شیک و دست دوز حرفه‌ای را برای پارتیشن‌بندی ویلا برگزینید نه صرفاً یک تکه پارچه ساده. بنابراین در انتخاب پرده پارچه‌ای اگر خوش ذوق و قریحه باشید می‌توانید زیباترین پارتیشن‌بندی را ایجاد کنید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایجاد پارتیشن فلزی برای ویلا

پارتیشن‌های فلزی می‌توانند انتخاب خوبی برای آن دسته از افرادی باشند که می‌خواهند یک پارتیشن‌بندی جدی و مقتدرانه برای ویلا برگزینند. این پارتیشن ها به‌طور عمده در دسته پارتیشن‌های ثابت قرار می‌گیرند و به‌دلیل وزن بالایی که دارند امکان جابه‌جایی آن‌ها مقدور نیست. شما می‌توانید انواع پارتیشن‌های فلزی با طرح و نقش های هندسی زیبا را در انواع رنگ‌ها سفارش دهید و فضای ویلای خود را به زیبایی هرچه تمام پارتیشن‌بندی نمایید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

استفاده از پارتیشن‌های دکوری در ویلا

نمونه‌ای پارتیشن‌های دکوری پارتیشن‌های تاشوی چوبی بودند. این پارتیشن ها بسیار سبک هستند وی می‌توانید آن را از یک نقطه ویلا به نقطه‌ای دیگر ببرید. بنابراین امکان جابه‌جایی برای شما وجود دارد. این پارتیشن ها را نمی‌توان چندان جدی گرفت چرا که صرفاً به‌منظور تعیین محدوده استفاده می‌شوند اما می‌توانند نقش تزئینی داشته‌باشند. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید میز ناهارخوری خود را در محوطه‌ای تحت عنوان اتاق ناهارخوری قرار دهید و برای آن محدوده تعیین کنید می‌توانید از این پارتیشن‌های دکوری استفاده کنید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارتیشن‌بندی ویلا در قالب های کاربردی

گاهی اوقات می‌توانید فضای ویلا را به گونه‌ای پارتیشن‌بندی کنید که پارتیشن مورد نظر برای شما نقش یک کتابخانه یا قفسه را ایفا کند. در واقع اینگونه شما هم ویلا را پارتیشن‌بندی کرده‌اید و هم از پارتیشن به‌عنوان یک وسیله کاربردی بهره جسته اید. بنابراین در صرفه‌جویی از فضا و پارتیشن‌بندی و خلاقیت در دکوراسیون داخلی ویلا موفق ظاهر شده‌اید. اغلب پارتیشن‌هایی که به این صورت طراحی می‌شوند از جنس چوب ام دی اف و فلز هستند.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

پارتیشن‌بندی ریلی برای ویلا

پارتیشن‌بندی ریلی شباهت زیادی به انواع پارتیشن‌بندی های کشویی دارد اما با این تفاوت که شما می‌توانید ریل مورد نظر را در هر نقطه از ویلا قرار دهید و در صورت نیاز آن را باز یا بسته نگاه دارید. جدا کننده های ریلی می‌توانند از جنس فلز یا شیشه باشند. حتی می‌توانید از متریال پی وی سی نیز در این راستا بهره بگیرید. پارتیشن‌بندی ریلی باعث می‌شود تا بتوانید بخش‌های مختلف ویلا را به‌سادگی از هم جدا کنید و در صورت عدم نیاز آن را به‌حالت اولیه باز گردانید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

پارتیشن‌بندی ویلا به سبک و سلیقه شما بستگی دارد. در زمان‌های گذشته طراحان و سازندگان ویلاها را به‌نوعی طراحی می‌کردند که بخش‌های مختلف آن از هم جدا شود به‌عنوان مثال در نظر گرفتن دیوار یا تعدادی پله برای ایجاد اختلاف سطح بین قسمت‌های مختلف ویلا از جمله راهکارهای آنان بود. اما اکنون این امکان را به شما داده‌اند تا بتوانید با توجه سلایق و علاقه شخصی خود پارتیشن‌بندی ویلا را انجام دهید. انتخاب سبک و متریال جدا کننده ها نیز تماماً به عهده خودتان خواهد بود. با این حال می‌توانید برای اجرای اصولی پارتیشن‌بندی در ویلا از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×