گیلان، زیباکنار
0133416

5 اشتباه رایج در خرید ویلا در زیبا کنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-01-24
خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیبا کنار فرایند چندان پیچیده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و اگر با قوانین و اصول آشنا باشید می‌توانید به‌راحتی صاحب یک ویلای شیک و مناسب شوید. گاهی ممکن است اشتباه رایج در خرید ویلا برای هر کسی پیش آید. برای هر ملک یا ویلایی مشخصاتی وجود دارد و افراد نیز با توجه به این مشخصات انتظار دارند که صاحب بهترین ویلای ممکن شوند.

اما در این بین رفتار احساسی و به‌دور از منطق باعث می‌شود که پیشنهادهای و توصیه‌های افراد مختلف را بدون تحقیق بپذیریم و آنها را مو به مو اجرا کنیم. درواقع، این رفتار عجولانه و ناشیانه از عدم شناخت ما نسبت به موضوع خرید ویلا در زیباکنار نشات می‌گیرد و مطمئناً هر اندازه‌این شناخت بیشتر باشد، از انتخاب خود راضی‌تر خواهیم بود. با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی همراه شوید.

در مورد یک ویلا مواردی مانند اندازه، لوکس یا معمولی بودن آن، محل ساخت ویلا، مدل ویلا و قیمت آن به‌عنوان فاکتور مؤثر شناخته می‌شوند و هنگام خرید ویلا در زیبا کنار نیز باید به آنها توجه داشت. اما در این بین نیز برخی بدون اطلاع از بازار ویلا پیشنهادهایی می‌دهند که ممکن است ما را گمراه کرده و درنهایت نتوانیم ویلای مورد انتظار خود را پیدا کنیم. همین موضوع باعث شد که ما نیز در شرکت انبوه‌سازان آرش احساس وظیفه کرده و 5 اشتباه رایج در خرید ویلا زیباکنار را به شما معرفی کنیم و دلیل گیر افتادن خریداران را شرح دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید!

اشتباه اول؛ برای خرید ویلا در زیباکنار به‌سراغ ویلاهای بزرگتر بروید!

بسیاری از خریداران برای خرید ویلا در زیباکنار به‌سراغ ویلاهای بزرگتر می‌روند و فکر می‌کنند که هر چه ویلا بزرگتر باشد فضای لذت‌بخشی دارد و می‌توانند از این فضا لذت ببرند. توجه‌داشته‌باشید که یک ویلا هرچه بزرگتر باشد، هزینه نگهداری و مراقبت از آن بیشتر است و مجبور خواهید بود که علاوه بر هزینه اولیه، این هزینه‌ها را نیز بپردازید. از طرفی شاید برخی فکر می‌کنند که داشتن یک ویلای بزرگ امتیاز بیشتری دارد و از لحاظ آنها نیز اهمیت دارد.

بنابراین توصیه ما این است که به‌هنگام خرید ویلا در زیباکنار به فکر بزرگ بودن اندازه آن نباشید و بیشتر به تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند و مدت‌زمانی که در ویلا اقامت خواهید داشت فکر کنید. اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد هستند و به داشتن خودرو و حیواناتی مانند اسب علاقه دارید، ویلاهای بزرگتر انتخاب خوبی هستند. اما درصورتی‌که زمان کمتری را در ویلا بگذرانید و نمی‌خواهید هزینه نگهداری از ویلا را متحمل شوید، بهتر است به‌سراغ ویلاهای کوچکتر بروید.

اشتباه دوم؛ ویلاهای لوکس بهتر هستند!

یکی دیگر از به اشتباهتی که در موقع خرید ویلا در زیباکنار اتفاق می‌افتد این است که ویلاهای لوکس و تزئینی را بهتر می‌دانیم و فکر می‌کنیم که این ویلاهای فضای لذت بخشی دارند. جالب است بدانید در شمال کشور که جنگل و سرسبزی موج می‌زند و صاحبین ویلا به ساحل و جنگل دسترسی دارند، برخی از صاحبین ویلا اقدام به ایجاد فضاهای تفریحی بیشتری می‌کنند و می‌خواهند لذت بیشتری تجربه کنند.

اگرچه نمی‌تواند از جنبه زیبایی و حتی لذت‌بخش بودن این امکانات چشم پوشی کرد، اما باید توجه‌داشته‌باشید که فلسفه خرید ویلا در زیباکنار، استفاده از فضای طبیعی این شهر است. بنابراین می‌توان بیش از آنکه بخواهیم هزینه بالایی برای ایجاد امکانات در ویلا صورت دهیم، می‌توانیم از آن ویلا انتظار معقولی داشته‌باشید و بیشتر از فضای دلنشین و سرسبز شمال کشور لذت ببریم.

اشتباه سوم؛ ویلاهای ساحلی بهترین انتخاب هستند!

با وجود این که بزرگترین موهبت شهر زیباکنار و استان‌های شمالی کشور برخورداری از دریا و استفاده از فضای ساحلی است، اما نمی‌توان گفت که ویلاهای ساحلی بهترین انتخاب هستند. خوشبختانه، با تنوع بالا در سلیقه سازندگان ویلا امروزه زمینه برای خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت جنگلی، ساحلی، و حتی شهرکی فراهم شده است، و خریداران می‌توانند با توجه به‌سلیقه خود ویلای مورد نظر را انتخاب کنند.

نزدیک بودن یک ویلا به ساحل امتیازات متعددی دارد و شخص صاحب ویلا می‌تواند بدون دغدغه از فضای ساحلی لذت ببرد. اما ویلاهای جنگلی و شهرکی نیز مزایای خاص خود را دارند که با توجه به آن‌ها نمی‌توان ویلای ساحلی را بهتر از آنها دانست. به‌عنوان‌مثال، کسی که برای خرید ویلا در زیباکنار اقدام می‌کند می‌تواند از فضای جنگل به‌شکل بهینه‌ای بهره ببرد و یا در زمانی که در ویلای شهرکی اقدامت ندارد از امنیت ویلای خود اطمینان داشته باشد.

5 اشتباه رایج در خرید ویلا در زیباکنار

 

اشتباه چهارم؛ نیازی به نگهبان یا دوربین مداربسته برای ویلا ندارید!

اصولاًً ویلاهای شمال کشور به‌عنوان یک محل اقامت موقتی شناخته می‌شوند و گردشگران تنها برای چند روز و نهایتاً تا پایان تعطیلات در آنجا مقیم می‌شوند. برخی از خریداران ویلا به‌محض پایان تعطیلات، ویلا را به حال خود گذاشته و فکر می‌کنند که هیچ مشکلی برای ویلا رخ نمی‌دهد. اما اکثر شرکت‌ها و فروشندگان به‌هنگام خرید ویلا در زیباکنار به آنها توصیه می‌کنند که از استخدام یک نگهبان یا نصب دوربین مداربسته برای تأمین امنیت ویلا استفاده‌کنند.

باید پذیرفت که کسانی که قصد خرید ویلا در زیبا کنار را دارند علاوه بر جنبه تفریحی و خوش گذرانی، از آن به‌عنوان یک شیوه سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند.

اشتباه پنجم؛ ویلاهای شهرکی محدود هستند!

یکی دیگر از به اشتباهتی که خریداران ویلای شهرکی مرتکب می‌شوند، این است که فکر می‌کنند ویلاهای شهرکی محدود بوده و امکان خوش گذرانی و تفریح را از آن‌ها می‌گیرد. این در حالی است که شرکت‌های انبوه‌ساز و سازندگان ویلاهای شهرکی شرایطی را فراهم می‌آورند که خریداران ویلا بدون آنکه احساس محدودیت یا تعرض به حریم خصوصی داشته‌باشند از فضای ویلای خود لذت ببرند.

بنابراین، اگر قصد خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت ویلای شهرکی را دارید نه‌تنها در مورد محدودیت آن نگران نباشید بلکه مطمئن باشید که ویلای شما از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد.

ما در شرکت انبوه‌سازان آرش زمینه‌ای را فراهم آورده‌ایم که اگر قصد خرید ویلا در زیبا کنار را داشته‌باشید می‌توانید با مشاورین ما در زمینه خرید و فروش ویلا مشورت کرده و با خیال راحت ویلای خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع ویلاها با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×