گیلان، زیباکنار
0133416

مسیرهای اصلی دسترسی به زیباکنار کدامند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-09-06
چطور به زیباکنار برویم

چطور به زیباکنار برویم؟ آشکار است که راه و امکانات حمل و نقلی موجود برای دسترسی به ویلا شمال، از آپشن‌ها و خصوصیات بسیار مهم آن است. چرا که دسترسی به مسیرهای رفت‌وآمد، ارتباط مستقیم با دسترسی به امکانات رفاهی بیشتر، مراکز خدماتی، مسیر های دسترسی به مکان‌های دیدنی و … است. اما مسیرهای اصلی دسترسی به زیباکنار کدامند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا آن‌ها را بشناسید.

در ابتدا باید توجه کنید که برای رسیدن به زیباکنار چند انتخاب پیش روی شماست که برگزیدن هرکدام از این انتخاب‌ها به مبدا حرکت شما بستگی دارد. به‌عنوان مثال شما اگر از تهران قصد ورود به استان گیلان و منطقه زیباکنار را داشته‌باشید، می‌توانید از مسیر های هوایی و زمینی ( هواپیما، قطار، حمل و نقل عمومی یا خودرو شخصی ) به این استان سفر کنید و پس از آن نیز از طریق راه‌های جاده‌ای داخلی برای رسیدن به ویلای زیباکنار خود کمک بگیرید.

مسیرهای مختلف برای اینکه چطور به زیباکنار برویم؟

مسیر هوایی – هواپیما

شما می‌توانید از مسیر هوایی به فرودگاه سردار جنگل رشت، که در مرکز استان گیلان واقع‌شده است، بروید. این فرودگاه دارای بخش پرواز های بین‌المللی نیز است و امکانات ویژه‌ای دارد. از فرودگاه سردار جنگل رشت که تنها فرودگاه استان گیلان است به گیلان سفر کنید و در مدت‌زمان 20 دقیقه از مسیر جاده انزلی با راندن به‌سمت زیباکنار، به این منطقه زیبا برسید.

مسیر زمینی – اتومبیل شخصی یا حمل و نقل عمومی

اگر زمینی و از طریق خودرو شخصی یا حمل و نقل عمومی به زیباکنار می آیید، بسته به این که از کدام سمت به زیباکنار می آیید، برای رسیدن به آن، چندین راه اصلی زمینی برای انتخاب پیش روی خود دارید. این مسیر ها عبارتند از :

  •  محور قزوین – رشت – زیباکنار از جنوب استان گیلان
  •  محور رامسر – رودسر – لنگرود – چمخاله – زیباکنار از سمت شرق استان گیلان
  •  محور اردبیل – آستارا – تالش – بندر انزلی – زیباکنار از سمت غرب استان گیلان

از هر سمت که به گیلان سفر کنید، شبکه وسیع و کارآمدی از راه‌ های فرعی آسفالته، شهری و روستایی را می یابید که مکان‌ها و شهر و روستا های موجود در داخل گیلان را به‌هم مربوط می ‌سازند. پس کافیست تا به استان گیلان سفر کنید و از آن پس توسط گوگل مپ به‌راحتی مسیر دسترسی به منطقه‌ زیباکنار را بیابید و به‌سمت آن حرکت کنید.

 

سفر به زیباکنار

مسیر زمینی _ قطار

خط آهن تهران – قزوین هر روزه میزبان مسافران زیادیست که از این طریق به‌سمت گیلان می‌آیند.

البته خط راه‌آهن باکو – آستارا هم موجود است که می‌توانید توسط آن به نقطه مرزی ایران برسید و بعد پیاده به این سمت مرز بیایید.

مسیر دریایی  _ کشتی

می‌توان از باکو (در جمهوری آذربایجان) به مقصد بندرانزلی، مسیری دریایی یافت که هر هفته توسط کشتی‌ها در جریان است. ممکن است قایق‌های شخصی نیز شما را از استان مازندران به گیلان برسانند.

منطقه زیباکنار با توجه به فاصله نزدیک به بنادر بین‌المللی انزلی و کیاشهر و مرکز استان گیلان، شهر رشت، امکان دسترسی به راه‌های هوایی و آبی را برای سفر های خارج استانی و بین‌المللی فراهم می‌آورد.

زیباکنار منطقه‌ای با دسترسی بسیار عالی از سمت شهرهای بزرگ اطراف خود است. اگر برای خرید ویلا شمال، راه دسترسی برای رسیدن به مراکز اصلی خرید و دریافت خدمات برای شما اولویت زیادی دارد، باید بدانید از هر جهت که وارد استان گیلان شوید مسیر دسترسی مناسبی برای رسیدن به منطقه زیباکنار وجود دارد و می‌توانید بدون عبور از مسیر های سخت و طولانی و خسته‌کننده به ویلای زیباکنار و محل آرامش خود برسید .

منطقه ساحلی زیبا کنار علاوه بر این با محدوده تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی فاصله بسیار کمی دارد. پس اگر قصد خرید و تفریح دارید در کمتر از چنددقیقه می‌توانید به منطقه آزاد تجاری انزلی بروید و از محیط فضاسازی شده و مراکز خرید رنگارنگ آن بیشترین استفاده را ببرید، ضمن اینکه در نظر داشته‌باشید که بزودی بازارچه بزرگ آرش یا همان مرکز خرید آرش در زیباکنار آغاز به‌کار می‌کند و به رقیبی برای بازارهای منطقه آزاد تبدیل خواهد شد غرفه‌های مختلف تجاری، رستوران، سالن همایش، و امکانات زیاد دیگری که انتظار هر خریداری را برآورده می‌کند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×