گیلان، زیباکنار
0133416

چگونه برای تغییر در طراحی ویلا در گیلان دست به‌کار شویم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-02-03
طراحی ویلا در گیلان

چگونه برای تغییر در طراحی ویلا در گیلان دست به‌کار شویم

طراحی ویلا در گیلان می‌تواند تأثیر مهمی بر فروش آن داشته باشد و اگر صاحب ویلا بتواند ایده‌های مناسبی بر آن اعمال کند، شانس فروش ویلای خود را افزایش می‌دهد. در مورد فروش یک ویلا فاکتورهای مختلفی می‌تواند تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه یک خریدار در لحظه اولیه ظاهر ساختمان را می‌بیند، هرچه نمای ظاهری ساختمان بهتر باشد، مشتری نیز بیشتر جذب آن خواهد شد و می‌توانید به فروش آن امیدوار باشد. اما تغییر در طراحی ویلا گیلان فقط محدود به نمایش ظاهری آن نمی‌شود و صاحب ویلا می‌تواند قسمت‌های داخلی آن را تغییر داده و گزینه‌های بیشتری برای متقاعد کردن مشتری در اختیار داشته باشد.

تغییر در طراحی ویلا در گیلان شامل مواردی مانند نمای ظاهری و بیرونی، نمای داخلی و دکوراسیون آن، رنگ دیواره‌ها و اتاق‌های عمومی، مصالح به‌کار رفته در آشپزخانه و همچنین کابینت آشپزخانه می‌شود. با این وجود، اگر می‌خواهید قبل از فروش ویلا برای تغییر در طراحی آن اقدام کنید، باید به‌صورت جزء به جزء تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و در هرکدام از آنها نقصی دیده ‌شود، به‌سرعت برطرف کنید. در واقع، باید اعتراف کرد که برای فروش سریع‌تر یک ویلا باید ایده‌های مناسبی برای تغییر در طراحی آن داشته‌باشید.

ما در این مطلب قصد داریم چند ترفند راحت و آسان برای تغییر در طراحی ویلا در گیلان به شما پیشنهاد دهیم که با اجرای آنها به‌راحتی بتوانید ویلای خود را بفروشید. پس با ما همراه باشید! با شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش همراه شوید.

برای شروع تغییر در طراحی ویلا در گیلان ابتدا دیوارها و درب ورودی حیاط را بازسازی کنید

اولین بخشی که یک خریدار در دیدار اول با آن مواجه می‌شود، دیوارها و محدوده ویلا است و اگر بتوانید نمای مناسبی برای این قسمت‌ها به‌وجود بیاورید، یعنی شانس بیشتری برای کشاندن مشتری به داخل حیاط ویلا خواهید داشت. داشتن دیوار سالم و مشخص بودن محدوده ویلا بدین معنی است که این ویلا از لحاظ قانونی تمامی شرایط لازم را دارد و خریداران در طول اقامت خود با همسایه‌ها یا با زمین‌های کناری ویلا دچار مشکل نمی‌شوند. بنابراین به‌عنوان اولین قدم در تغییر در طراحی ویلا در گیلان به دیوارهای آن رسیدگی کنید و هر جایی که صدمه دیده باشد مرمت کنید.

در ورودی حیاط نیز برای خریداران مهم است و هر چه این درب راحت‌تر باشد و خریدار بدون زحمت از آن استفاده کند، به معنی شانس بیشتر شما برای فروش ویلاست. با این وجود اگر فکر می‌کنید که درب ورودی ممکن است مشکل داشته باشد یا یک خریدار به آن چندان تمایل نداشته باشد، می‌توانید با یک هزینه پایین یک درب اتوماتیک ریموت دار نصب کنید و در گام اول به مشتری خود بفهمانید که از روز اول به ویلا اهمیت داده‌اید. این نکته برای شروع تغییر در طراحی ویلا در گیلان بسیار مهم است.

 گام دوم؛ دیوارهای اصلی ویلا را رنگ‌آمیزی کنید

اصولاًً رنگ‌آمیزی شیوه بسیار مناسب و ارزان‌قیمت برای طراحی ویلا در گیلان است و این شیوه این شانس را به شما می‌دهد که با کمترین هزینه ممکن ویلای خود را نو و مستحکم نشان دهید. امروزه سبک‌های مختلفی برای رنگ‌آمیزی دیوارها و حتی درب و پنجره وجود دارد و شما نیز می‌توانید یکی از این روشها را در مورد ویلای خود به کارگیرید. به‌عنوان مثال، ممکن است برخی از خریداران ویلاهای رنگی با طرح‌های مختلف را بپسندند و برخی دیگر ویلاهای با دیوارهای ساده و در عین حال تمیز دوست داشته‌باشند.

با توجه به اینکه شما شناخت چندانی از مشتری‌های احتمالی خود ندارید و مایل هستید که شانس فروش ویلای خود را افزایش دهید، بهتر است به‌سراغ رنگ‌های جذاب و در عین حال تمیز بروید. رنگ سفید برای رنگ‌آمیزی دیوار و حتی قاب پنجره گزینه مناسبی است. این رنگ از محبوبیت بسیاری بین افراد برخوردار بوده و افراد کمی هستند که نسبت به این رنگ عکس العمل منفی نشان دهند. ضمن اینکه استفاده از این رنگ این شانس را به شما می‌دهد که ترک‌های احتمالی که ممکن است در دیوار وجود داشته باشد بپوشانید.

 از ظرفیت کابینت‌ها و آشپزخانه غافل نشوید

یکی از قسمت‌های ویلا که می‌تواند شانس شما را برای فروش آن به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد و معمولاً خانم‌های خانه دار به آن اهمیت بسیاری می‌دهند، آشپزخانه و به‌طور ویژه کابینت‌های آن است. البته متاسفانه در اثر گذر زمان این قسمت‌ها کهنه شده و ممکن است رنگ و رخ اولیه خود را نداشته‌باشند.

طبیعتاً اگر توانسته باشید خریدار را به بازدید از قسمت‌های داخلی ویلا ترغیب کرده باشید، باید به‌سراغ گام بعدی در طراحی ویلا در گیلان بروید و بخش‌های داخلی آن را تغییر دهید. این بخش‌های داخلی می‌تواند شامل کابینت‌ها، سرامیک و کاشی و تجهیزات دیگر آشپزخانه باشد.

برای تغییر مناسب و مورد پسند در طراحی ویلا در گیلان ابتدا کابینت‌ها را بررسی کنید و در صورت بروز مشکل در آنها به‌سرعت آنها را تعمیر کنیم. اگر فقط رنگ و لعاب آنها دچار مشکل شده باشد می‌توانید با یک رنگ‌آمیزی ساده آنها را به‌حالت اولیه برگردانید. قسمت‌های مانند درب کابینت و لولاها ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت دچار مشکل شده باشند که معمولاً هزینه‌چندانی ندارند و می‌توانید براحتی آن‌ها را جایگزین کنید. البته اگر کابینت‌های آشپزخانه خیلی قدیمی هستند و امکان تعمیر آنها وجود ندارد؛ باید همه آنها را جایگزین کنید واز کابینت‌های جدید استفاده کنید.

به باغچه و فضای سبز رسیدگی کنید

کسانی که برای زیباسازی ویلای خود از باغچه و فضای سبز استفاده می‌کنند باید توجه‌داشته‌باشند که با توجه به‌شرایط آب‌وهوایی استان گیلان و بارندگی فراوان در این منطقه، رشد گیاهان بسیار بالا بوده و ممکن است نمای ظاهری باغچه و فضای سبز دچارمشکل شده باشد. از طرفی دور بودن صاحب ویلا از آن باعث می‌شود که در داخل حیاط و یا سایر قسمت‌های آن گیاهان هرزه دیده شود. به‌همین دلیل برای تغییر در طراحی ویلا در گیلان و داشتن نمای مناسب باید شرایطی را فراهم آورید که این قسمتها به‌سرعت اصلاح شده و نمای زیبایی جایگزین آن کنید.

البته می‌توانید برای باغچه و فضای سبز از گزینه‌های دیگری مانند تاب یا سرسره بچه استفاده کنید که معمولاً خانواده‌ها عکس العمل مناسبی نسبت به این تجهیزات نشان می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تغییر در طراحی ویلا در گیلان و همچنین ترفندهای فروش ویلا می‌توانید با ما در شرکت انبوه‌سازان آرش در تماس باشید و یا اطلاعات مربوط به ویلاها از وب‌سایت ما دریافت کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×