گیلان، زیباکنار
0133416

چگونه دکوراسیون داخلی ویلا را مدرن کنیم؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
دکوراسیون داخلی ویلا

چگونه دکوراسیون داخلی ویلا را مدرن کنیم؟ همه ما دوست داریم محیط زندگی و دنیای پیرامون خود را به بهترین نحو بسازیم و تا حد ممکن از طراحی و ابزار امروزی برای دکوراسیون داخلی آن استفاده کنیم، چرا که میزان آرامش و آسایش ما به‌طور مستقیم با این مساله مرتبط است و حس رفاه و خوشبختی را در وجودمان تقویت می‌کند.

افرادی که در کلان‌شهرها زندگی میکنند و با مدرنیته خو میگیرند، معمولاً پس از تحمل شلوغی و هرج و مرج شهر، نیاز به محیط دنجی دارند که در آن آرام بگیرند. این محیط، هرچه با ساز و کارهای امروزی و تکنولوژی روز مطابقت بیشتری داشته باشد، حس رضایتمندی بیشتری در افراد ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا از تنش ها و فشارهای جسمی و روانی روزانه راحت‌تر عبور کنند و به آرامش برسند.تغییر در محیط زندگی، هرچقدر هم کوچک باشد، بر حال و هوا و کیفیت زندگی فرد تأثیر بسزایی دارد.حال، این تغییر می‌تواند بسیار پیش پا افتاده و ساده به‌نظر بیاید، مانند قرار دادن یک گلدان رنگی روی میز… یا بسیار پرزحمت و پر خرج!! مانند بازسازی کلی خانه‌های قدیمی…

در این مقاله وب‌سایت شرکت انبوه‌سازان آرش با اصول طراحی دکوراسیون داخلی ویلا با شما همراهیم و نکاتی را در این زمینه باهم مرور می‌کنیم:

دکوراسیون داخلی ویلا اتاق نشیمن ویلا

اتاق نشیمن در هر فضایی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند و در طراحی و چیدمان آن معمولاً بیشترین میزان دقت و توجه بکار میرود. متراژ و فضای ویلای شما چه کوچک باشد چه بزرگ، رنگ سفید بهترین انتخاب برای دیوارهای آن است.چرا که هم فضا را باز می‌کند، هم قدرت انتخابمان برای دیگر وسایل مورد نیاز زندگی مانند فرش، مبلمان ،کمد و…  بیشتر میشود.رنگ سفید با هر رنگی هماهنگی دارد و به‌راحتی با رنگ‌های مشکی و طوسی و نقرهای و …ترکیب میشود.

همچنین، با استفاده از نورهای مخفی و لامپ های توکار،سفیدی فضا بیشتر به‌چشم می‌آید. در انتخاب مبلمان دقت کنید.اگر میخواهید سبک خانه به مدرن بگراید، سعی کنید از مبلمان استیل و سلطنتی استفاده نکنید و مبل راحتی را جایگزین کنید.

دکوراسیون داخلی ویلا سالن غذاخوری ویلا

همه‌چیز بستگی به فضای ویلای شما دارد. اگر بع اندازه کافی فضای آزاد در محیط دارید که قسمتی را جداگانه به غذاخوری اختصاص دهید، سعی کنید در عین هماهنگی با سالن نشیمن، کمی هم تغییر ایجاد کنید تا از یکنواختی و سادگی خارج شوید.برای اینکار از رنگ‌ها استفاده کنید، خصوصا رنگ قرمز که هیجان و اشتها را تا حد زیادی بالا میبرد و برای این فضا مناسب است.در انتخاب محل میز غذاخوری دقت کنید.نورپردازی این محل فوق‌العاده حائز اهمیت است و جلوه غذاهای رنگارنگتان را تاحد زیادی بیشتر می‌کند.برای این کار،علاوه بر نورهای مخفی، از لوسترها و ریسه های مدرن و رشتهای استفاده کنید نه لوسترهای کلاسیک و شاخه ای.

دکوراسیون داخلی ویلا اتاق خواب ویلا

در طراحی اتاق خواب به سبک مدرن،دست ما برای تلفیق و ترکیب رنگ‌ها بسیار باز است، اما شکی نیست که اتاق خواب هر کس برای او به منزله ی  مأمن و پناهگاهی است که در آن آرام میگیرد و با فضایش مانوس میشود.پس همینقدر بگوییم که استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامبخش را به حداکثر و استفاده از رنگ‌های جیغ و هیجان‌انگیز را به حداکثر برسانید.

برای مثال برای آرامش بیشتر از رنگ‌های سرد مانند آبی و نقرهای و نیلی استفاده کنید.برای نور پردازی، تنها روی یک دیوار تمرکز کنید و همه زوایا را پر از نور نکنید. نورهای مخفی تان را نیز به‌صورت منحنی و دایره وار نصب کنید که انعطاف پذیری بیشتری دارند.برای نزدیکی به سبک مدرن، استفاده از لوستر شاخهای یا لوسترهای بسیار پرنور در این فضا توصیه نمیشود.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ویلا

آشپزخانه باید طوری طراحی شود که علاوه بر زیبایی، دسترسی آسان به تمامی نقاط نیز وجود داشته باشد.در سبک مدرن و امروزی، معمولاً به‌جای کانترهای جلو که ثابت است و غیر قابل تغییر، از جزیره هایی استفاده میشود که قابلیت حمل و جابه‌جایی دارند و اطراف آنها برای رفت‌وآمد باز است.آشپزخانه‌ها در سبک مدرن،عموماً به رنگ‌های خنثی دیده میشوند که با ترکیب رنگ‌های گرم، از رخوت و یکنواختی خارج میشوند.برای مثال، اگر رنگ زمینه آشپزخانه سفید یا طوسی است، می‌توانیم با استفاده از شمع یا دستمال های قرمز سفره ،به محیط گرما و جلوه دهیم.
سعی کنید تا حد ممکن از قرار دادن وسایل اضافی روی صفحه های کابینت و آویزان کردن اشیا روی دیوارها خودداری کنید و فضا را خلوت نگاه دارید.

دکوراسیون داخلی ویلا، راهروها و ورودیهای ویلا

در این قسمت، همه‌چیز به‌سلیقه و ایده‌های ذهنتان بازمیگردد.می‌توانید با کمترین هزینه ،زیبا ترین ورودی و راهرو را ایجاد کنید.ورودی خانه باید حس مهمان‌نوازی صاحب خانه را در مهمان ایجاد کند.می‌توانیم نیازهای مهمان را حدس بزنیم و قبل از او آنها را برآورده کنیم.مانند ایده عکس که سبدهایی برای کفش تعبیه شده است.
برای دکور راهروهای طویل، استفاده از فرش‌های طویل، خصوصا به رنگ قرمز بسیار زیبا و اشرافی است و جلوه فوق‌العاده‌ای به فضا میدهد.مسلماً نورپردازی راهروها به‌صورت رشتهای یا نور مخفی بسیار زیباتر از لامپ یا نصب لوستر است.در فضاهای بلااستفاده ویلا، مثلا راهروهای عریض می‌توانید از کمد یا کنسول های مطابق با سبک مدرن استفاده کنید یا با کنف و چوب یا هر مواد دیگری سقف کاذبی ایجاد کنید که کار دستتان است و با هربار دیدنش حس خوبی در وجودتان زنده میشود.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×