گیلان، زیباکنار
0133416

کاربرد چوب‌پلاست در ساخت‌وساز ویلا

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
چوب‌پلاست در ساخت‌وساز ویلا

کاربرد چوب‌پلاست در ساخت‌وساز ویلا : ظاهر چوبی ظاهری دلفریب و جذاب است؛ خواه طرحی از چوب باشد یا یک تکه چوب طبیعی که از دل جنگل‌های انبوه گیلان آمده باشد. ظاهر چوبی در هر صورت می‌تواند حس و حال گرم و آشنایی به انسان منتقل کند و اساساً افراد با طرح‌های چوبی رابطه بسیار خوبی برقرار می‌کنند. متریال‌های چوبی زیادی در بازا متریال‌های ساختمانی وجود دارد که چوب پلاست یکی از آنهاست.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست یکی از متریال‌هایی است که ذاتا از جنس چوب است اما چوب طبیعی نیست. این متریال که اخیراً در صنعت ساختمان سازی به‌ویژه طراحی نماهای مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد از تراشه های چوب به‌همراه مواد پلیمری ساخته می‌شود و کاربرد زیادی در ساخت ویلاهای شمال دارد. قالب گیری در حرارت بالا منجر به تولید این پروفیل های کامپوزیتی می‌شود. مزایای چوب پلاست به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را جایگزین بسیاری از متریال‌های نماسازی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این متریال جذاب و کاربردهای آن در ساخت ویلا بیشتر صحبت کنیم.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

جلوگیری از رشد قارچ و باکتری با کفپوش‌های چوب پلاست

یکی از کاربردهای اصلی چوب پلاست استفاده از آن‌ها به‌عنوان کفپوش ویلا است. در ویلاهای شمالی از آنجایی که رطوبت بیداد می‌کند باید از متریال‌هایی استفاده شود که امکان رشد باکتری و قارچ را در ویلا متوقف نماید. اگر دقت کرده باشید در بسیاری از ویلاهای ساحلی بعد از مدتی شاهد برآمدگی بخش از کفپوش‌ها هستیم. این موضوع به‌دلیل نفوذ رطوبت در کفپوش است. اما چوب پلاست به‌دلیل ساختار فشردهای که دارد این امکان را از بین برده بنابراین شاهد هیچ‌گونه برآمدگی، کپک زدگی و نم‌گرفتگی و ترک خوردگی در سطح آن نخواهیم بود.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کاربرد چوب پلاست در ساخت ویلا

استفاده از چوب پلاست با طرح‌های متنوع در نمای بیرونی ویلا

یکی دیگر از کاربردهای اساسی چوب پلاست استفاده از آن در نمای ویلا است. از آنجایی که این متریال در طرح و رنگ‌های متنوعی به تولید می‌رسد می‌توان از آن در طراحی خلاقانه نما استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از چوب پلاست نماهایی نوآورانه و شیک خلق کنید. البته داستان تنها به زیبایی این متریال ختم نمی‌شود.  این متریال دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر بارش برف و باران است و تقریباً می‌توان گفت که امکان نفوذ رطوبت در آن نزدیک به صفر است. نصب ساده‌این متریال نیز از دیگر مواردی است که آن را برای نمای ساختمان مناسب ساخته. در واقع می‌توان نمای چوب پلاست را در مدت‌زمان بسیار کوتاهی اجرا کرد.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ساخت روف‌گاردن در ویلا با استفاده از چوب پلاست

فضای روف‌گاردن و حال و هوای آن اگر فضایی چوبی باشد مطمئناً به جذابیت آن چندین برابر افزوده خواهد شد. استفاده از چوب پلاست در روف‌گاردن باعث خواهد شد که وزن روف‌گاردن کاهش پیدا کند و در نهایت فشاری که از طریق روف‌گاردن به سازه تحمیل می‌شود کم شود. شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های تیره و روشن چوب پلاست یکی فضای شیک و زیبا در روف‌گاردن ایجاد کنید. از آنجایی که چوب پلاست دارای مقاومت بسیار بالایی است خیال‌تان از بابت عدم پوسیدگی آن در برابر شرایط جوی نیز کاملاً راحت خواهد بود.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی آلاچیق در ویلا با استفاده از چوب پلاست

یکی از جذابیت‌های محوطه ویلا وجود آلاچیق در آن است. یک آلاچیق جمع‌وجور و نقلی که در گوشه‌ای از محوطه قرار گرفته و پیچک های رونده دورتادور آن را فرا گرفته‌اند می‌تواند حس شاعرانگی زیبایی به ویلای شما ببخشد به‌ویژه در فصل بهار که پیچک های رونده شکوفه می‌دهند و فضای داخل آلاچیق از عطر آن‌ها آکنده می‌شود. شما می‌توانید برای طراحی آلاچیق از چوب پلاست استفاده کنید. این متریال نسبت به بسیاری از متریال‌های دیگر همچون ترمووود دارای هزینه بسیار کمتری است بنابراین نیازی نیست برای محوطه‌سازی ویلا هزینه‌های هنگفتی پرداخت کنید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کاربرد چوب پلاست در ساخت ویلا

طراحی آب‌نما در محوطه ویلا با استفاده از چوب پلاست

طراحی یک آب‌نمای شیک با استفاده از چوب پلاست همان ایده جذاب و هوشمندانهای است که هم به زیباتر شدن محوطه ویلای شما کمک خواهد کرد و هم شما را در صرفه‌جویی در هزینه‌ها یاری خواهد نمود. چوب پلاست در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم است بنابراین با خیال راحت می‌توانید یک آب‌نمای زیبا از آن در بیاورید بدون اینکه نگران پوسیدگی و خراب‌شدن آن در مرور زمان باشید. وجود یک آب‌نمای چوبی در میانه ویلای شما یم تواند حس طراوت و سر زندگی را در فضا پراکنده کند.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ایجاد یک مسیر چوبی زیبا در ورودی ویلا با استفاده از چوب پلاست

شما می‌توانید برای زیباسازی ورودی ویلای خود یک مسیر چوبی زیبا در ابتدای درب ورودی تعبیه کنید. این در واقع یکی از کارهایی است که اغلب صاحبان ویلا انجام می‌دهند. در وهله اول ممکن است به فکر متریال‌هایی همچون ترمووود باشید اما چرا سراغ گزینه‌های گران‌قیمت می‌روید؟ در حالی که می‌توانید با استفاده از چوب پلاست یک مسیر چوبی زیبا و رویایی در ابتدای ویلای خود به تصویر بکشید و یک خوشامد گویی جانانه از مهمانان خود به عمل آورید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

طراحی سایبان چوبی در محوطه ویلا با استفاده از چوب پلاست

سپری‌کردن روزهای دل‌انگیز بهاری در محوطه ویلا به بهانه خواندن یک کتاب یا صرف یک فنجان قهوه می‌تواند ایده‌ای جذاب و فرح بخش باشد اما ممکن است نتوانید در زیر تابش مستقیم آفتاب بنشینید. بنابراین طراحی یک سایبان بد فکری نیست. به‌جای اینکه سایبان‌های پارچه‌ای در ویلای خود تعبیه کنید و زیبایی محوطه را زیر سوال ببرید می‌توانید یک سایبان از جنس چوب پلاست در محوطه ویلا تعبیه کنید تا هر زمان که خواستید زیر سایه دلنشین آن به استراحت بپردازید یا یک گپ دوستانه و دلنشین با دوستان و خانواده‌تان بزنید.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید میز و صندلی‌های فضای باز ویلا از جنس چوب پلاست

مطمئناً شما هم برای خرید میز و صندلی‌های فضای باز ویلا دچار چالش شده‌اید. اغلب افرادی که می‌خواهند برای فضای باز ویلا میز و صندلی تهیه کنند به‌دنبال متریال‌هایی هستند که در برابر نفوذ رطوبت و گرد و خاک مقاوم باشند و بتوان روی آن‌ها از بابت نفوذ ناپذیری در برابر حشرات موذی حساب باز کرد. متریالی که بتوان آن را مورد شستشو قرارداد و از قرار دادن آن در برابر باران و تابش آفتاب خیالی آسوده داشت.

چرا سراغ چوب پلاست نمی‌روید؟ چوب پلاست یکی از بهترین متریال‌هایی است که می‌توانید برای میز و صندلی‌های فضای باز انتخاب کنید. این متریال دارای طرح و رنگ‌های متنوعی است و می‌توانید یک هارمونی زیبا و جذاب از آن در فضای باز ایجاد کنید. دیگر به‌هنگام بارش‌های ناگهانی نگران جمع کردن میز و صندلی‌های فضای باز نخواهید بود چرا که می‌دانید آن‌ها در برابر نفوذ رطوبت و بارش باران بسیار مقاوم هستند.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

کاربرد چوب پلاست در ساخت ویلا

طراحی راه‌پله‌های ویلا با استفاده از چوب پلاست

داشتن راه‌پله‌های چوبی می‌تواند حس و حال خوبی به انسان منتقل کند و در عین حال فضای ویلا را گرم و صمیمی نشان دهد. اما استفاده از متریال‌هایی مانند ترمووود ممکن است کمی برای شما گران تمام شود. همچنین متریال‌های بی‌کیفیتی که شاید ظاهر چوب را داشته‌باشند اما در نهایت چندان راضی کننده نیستند. اما چوب پلاست یکی از متریال‌هایی است که می‌توان از آن برای طراحی راه‌پله‌های چوبی ویلا استفاده کرد و فضایی گرم و صمیمی به ویلا بخشید.

طراحی کتابخانه در اتاق نشیمن ویلا با استفاده از چوب پلاست

کاربرد دیگری که می‌توان برای چوب پلاست در ویلا متصور شد استفاده از این متریال در طراحی کتابخانه ویلا است. شما می‌توانید یک کتابخانه جمع‌وجور و زیبا در ویلای خود طراحی کنید بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت داشته‌باشید. با استفاده از متریال چوب پلاست می‌توانید یک کتابخانه شیک و زیبا در ویلای خود تعبیه کنید که دارای هارمونی و هماهنگی زیبایی با کفپوش و سایر اجزای چوبی ویلا است.

نتیجه‌گیری

یکی از متریال‌های پر کاربرد برای طراحی ویلا متریال چوب پلاست است. این متریال که اخیراً به یکی از متریال‌های محبوب سازندگان ویلا در شمال تبدیل شده دارای کاربردهای فراوانی است. آنچه که موجب محبوبیت این متریال چوبی شده مزایای ویژه آن است. طراحی نرده‌های چوبی در ویلا، طراحی مبلمان فضای باز،طراحی کفپوش‌های چوبی، اجرای روف‌گاردن و همچنین طراحی آب‌نما در محوطه ویلا از جمله کاربردهای اساسی این متریال است. چوب پلاست با ساختار فیزیک خود اجازه نفوذ رطوبت و حشرات موذی را نخواهد داد بنابراین برای ویلاهای شمال که در معرض رطوبت همیشگی و حشرات موذی هستند بسیار تا بسیار مناسب و کاربردی است.

 

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×