گیلان، زیباکنار
0133416

چند پیشنهاد جذاب برای کاربری زمین در شمال

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
کاربری زمین در شمال

چند پیشنهاد جذاب برای کاربری زمین در شمال : صحبت از خرید زمین در شمال که می‌شود اغلب مردم ذهن شان به‌سمت ساخت‌وساز ویلا می‌رود هرچند که این ایده در واقع اولین و محبوب‌ترین ایده در حوزه سرمایه‌گذاری در شمال است اما خرید زمین در شمال لزوماً به ساخت ویلا منجر نخواهد شد. افرادی زیادی با قصد سرمایه‌گذاری در شمال دست به خرید زمین می‌زنند اما نه زمین مسکونی بلکه زمین با کاربری های مختلف. کاربری زراعی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از جمله کاربری های معروف و پر طرفدار در زمین‌های شمال هستند. اگر شما هم مایل به خرید زمین در شمال و سرمایه‌گذاری با بیشترین میزان بازدهی هستید در ادامه با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب برای کاربری زمین در شمال را با هم بررسی کنیم.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

هدف‌تان از خرید زمین در شمال چیست؟

بی‌شک مهمترین و اصلی‌ترین هدف از خرید زمین در شمال با هر نوع کاربری، سرمایه‌گذاری بلندمدت است. خرید زمین با هر نوع کاربری در شمال در قلب خود هدف مهم و اساسی سرمایه‌گذاری را پنهان دارد اما آنچه که شما را در راستای انتخاب نوع کاربری زمین هدایت خواهد کرد این است که هدف‌تان از خرید زمین در شمال بعد از سرمایه‌گذاری چیست؟ آیا می‌خواهید ویلایی برای تفریح و استراحت داشته‌باشید؟ آیا می‌خواهید یک مجتمع تجاری راه بیندازید و یا شاید هم قصد دارید یک گلخانه یا زمین کشاورزی خریداری کنید و کسب‌وکار کوچک خود را گسترش دهید؟ اینکه حقیقتاً در ذهن شما چه می‌گذرد می‌تواند راهگشای شما در انتخاب نوع کاربری زمین باشد.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

بودجه‌تان برای خرید زمین در شمال چقدر است؟

نکته مهم دیگری که شما را در انتخاب نوع کاربری زمین در شمال راهنمایی خواهد کرد میزان بودجه تان است. ممکن است شما قصد خرید زمین مسکونی در شمال را داشته‌باشید اما بودجه تان به قدر کافی نباشد. بنابراین می‌توانید دست به خرید زمین کشاورزی در شمال بزنید و با بودجه‌ای کمتر سرمایه‌گذاری پر سودی را رقم بزنید. بازدهی و سوددهی سرمایه‌گذاری شما در عرض چند سال شما را به‌جایی خواهد رساند که ممکن است بتوانید زمین مسکونی مورد نظرتان را خریداری کنید. دقت داشته‌باشید که خرید زمین با کاربری مسکونی در شمال نیاز به سرمایه بیشتری دارد بنابراین اگر قصد ساخت ویلا در شمال را دارید باید سرمایه بیشتری نسبت به سرمایه لازم برای خرید زمین کشاورزی یا باغ فراهم کنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تأسیس رستوران در زمین با کاربری تجاری در شمال

بی‌شک یکی از حرفه هایی که در شمال بازار پر رونقی دارد تأسیس رستوران، کافی شاپ و سفره خانه است. هر کجای شمال که پا بگذارید مسافران سراغ از بهترین رستوران‌های شمالی می‌گیرند. اگر در رستوران خود غذاهای محلی شمالی هم سرو کنید که دیگر سنگ تمام گذاشته‌اید. احداث رستوران یکی از پر درآمدترین حرفه هایی است که می‌توانید با خرید زمین با کاربری تجاری در شمال دست به آن بزنید. شک نکنید که اگر در این مسیر پشتکار و انگیزه کافی داشته‌باشید در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید به رونقی بی‌نظیر در حرفه خود دست پیدا کنید.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ساخت ویلا در زمین با کاربری مسکونی در شمال

چنانچه زمین با کاربری مسکونی در شمال خریده باشید می‌توانید در زمین خود دست به ساخت‌وساز ویلا بزنید. بی‌شک کسی را پیدا نخواهید کرد که از داشتن یک ویلای شخصی در خطه شمال خرسند نباشد. ساخت ویلا نه‌تنها باعث می‌شود در شمال صاحب مکانی برای استراحت و تفریح شوید بلکه یکی از پربازده ترین انواع سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

احداث سالن ورزشی و زمین بازی در زمین با کاربری ورزشی 

بعید است مسافرانی که به شمال می‌آیند سراغ از زمین‌های بازی و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی نگیرند. این زمین‌ها یکی از پر طرفدارترین ها در شمال هستند چرا که اغلب مردم با هدف تفریح و سرگرمی راهی شمال می‌شوند. شما می‌توانید سالن های سرپوشیده تفریحی ورزشی مانند سالن بیلیارد، بولینگ، پارک‌های آبی، زمین تنیس، استخر سر پوشیده و روباز و همچنین استادیوم های ورزشی مانند زمین فوتبال و والیبال را راه‌اندازی کنید. بی‌شک اگر قدم در این مسیر بگذارید حرفه شما در مدت‌زمان کوتاهی به رونق بالایی خواهد رسید.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 کاشت محصولات در زمین با کاربری زراعی 

چنانچه زمینی که در شمال خریدارای کرده‌اید زمینی با کاربری زراعی است شما می‌توانید در آن به کشت و کار مشغول شوید و کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کنید و یا زمین خود را به‌منظور سرمایه‌گذاری نگه دارید و بعد از رشد قیمت آن را به فروش برسانید.

اما پیشنهاد بهتر این است که زمین خود را دست‌نخورده نگه ندارید و در آن به کشت و کار بپردازید اینگونه می‌توانید علاوه بر سرمایه‌گذاری پنهانی که انجام داده‌اید درآمدی قابل توجه از زمین خود داشته‌باشید. کاشت محصولاتی همچون برنج، میوه، گندم، مرکبات، سبزیجات و صیفی جات در شمال از رونق بالایی برخوردار است. هرچه زمین شما به مراکز فروش محصولات کشاورزی نزدیک‌تر باشد می‌توانید محصولات خود را به‌صورت روزانه و تازه روانه بازارهای محلی کنید. بنابراین در هنگام خرید زمین زراعی به دسترسی های آن دقت داشته‌باشید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

احداث باغ در زمین با کاربری کشاورزی 

شما می‌توانید در زمینی که خریداری کرده‌اید یک باغ احداث کنید. شرایط باغ با زمین‌های زراعی کمی متفاوت است. در زمین‌های زراعی خبری از دیوارچینی و حصارکشی به آن صورت نیست اما شما می‌توانید باغ خود را محصور کنید و هر محصولی که می‌خواهید در آن بکارید. اینگونه هم یک سرگرمی مفرح برای خود درست خواهید کرد، هم سرمایه‌گذاری پر سودی را رقم می‌زنید و هم در عین حال کسب‌وکار شخصی خود را خواهید داشت. شما می‌توانید بخش‌های مختلف از باغ خود را به کاشت محصولات مختلف اختصاص دهید. دقت داشته‌باشید که در زمین با کاربری باغ حق ساخت‌وساز خانه یا ویلا را ندارید اما می‌توانید یک آلاچیق یا اتاقک کوچک برای زمان‌های استراحت خود درست کنید و از بودن در فضای دل‌انگیز باغ و تماشای طبیعت دلنشین آن لذت ببرید.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

احداث استخر پرورش ماهی در شمال

شما می‌توانید اقدام به خرید زمین با کاربری استخر پرورش ماهی در شمال نمایید. همانطور که می‌دانید پرورش ماهی در شمال بازار داغی دارد و شرایط برای راه‌اندازی این کسب‌وکار کاملاً مهیا است. شما می‌توانید با خرید زمین با کاربری مخصوص این حرفه اقدام به راه‌اندازی یک کسب‌وکار پر سود نمایید در حالی که به‌طور صعودی با افزایش و رشد قیمت زمین خود روبه‌رو خواهید بود.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

احداث فروشگاه و پاساژ در زمین با کاربری تجاری در شمال

بسیاری از افرادی که به شمال سفر می‌کنند چند روزی از سفر خود را به گشت‌وگذار در پاساژهای مختلف و خرید اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید فروشگاهی در شمال تأسیس کنید که می‌دانید بازار خوب و پر رونقی خواهد داشت. به‌عنوان مثال فروشگاه‌هایی که در آن خوراکی‌های محلی و انواع سوغاتی‌های شمالی به فروش می‌رسد، فروشگاه پوشاک محلی و غیر محلی، فروشگاه خوار و بار و پاساژ از جمله‌این موارد هستند.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

تأسیس کارخانه، تولیدی و کارگاه در زمین با کاربری صنعتی در شمال

یکی از انتخاب‌هایی که برای خرید زمین در شمال دارید دست گذاشتن روی زمین با کاربری صنعتی است. شما می‌توانید زمین با کاربری صنعتی خریداری کنید و دست به تأسیس کارخانه، تولید و کارگاه در آن بزنید. این زمین‌ها باید خارج از محدوده شهری واقع‌شده باشند. هرچند که زمین با کاربری صنعتی طرفداران کمتری در شمال دارد اما می‌توان آن را یکی از پربازده ترین انواع سرمایه‌گذاری‌های در شمال دانست.

استخراج سنگ‌های قیمتی در زمین با کاربری معدنی در شمال

چیزی تحت عنوان زمین با کاربری معدنی در شمال وجود خارجی ندارد بلکه این موضوع شامل شرایط خاص خود می‌شود. ممکن است شما بعد از خرید زمین در منطقه‌ای که احتمال استخراج سنگ‌های قیمتی در آن وجود دارد متوجه شوید که واقعاً می‌توانید در زمین خود دست به استخراج فلزات قیمتی و سنگ‌های قیمتی بزنید بنابراین باید سریعاً به ارگان های مربوطه مراجعه کنید و مجوزهای لازم برای این اقدام را دریافت کنید در غیر این صورت فعالیت شما غیرقانونی خواهد بود.

نتیجه‌گیری

فعالیت‌های مختلفی را می‌توان در زمین‌های مختلف با کاربری های متنوع در شمال آغاز کرد. هرکدام از این فعالیت‌ها میزان سوددهی متفاوتی دارند و برای خرید آن‌ها به سرمایه مشخصی نیاز دارید. بنابراین پیش از اینکه دست به خرید زمین در شمال بزنید تکلیف خود را روشن کنید. اینکه می‌خواهید چه فعالیتی را در شمال آغاز کنید؟ آیا اصلاً قصد دارید حرفه‌ای را راه‌اندازی کنید و یا صرفاً هدف شما از خرید زمین در شمال کسب سود و بازدهی است؟ شما می‌توانید در این مسیر از راهنمایی های مشاورین حرفه‌ای استفاده کنید تا در نهایت تصمیم بهتری بگیرید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×