گیلان، زیباکنار
0133416

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال به‌ویژه شهر گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1397-03-15
کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال

افزایش فرصت‌های اقتصادی شهرهای شمال

شهرهای شمالی کشور همیشه برای سفر جزء اولین انتخاب‌ها بوده‌اند. چرا که شرایط آب‌وهوایی، زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارند. از طرف دیگر با گذشت زمان این شهرها رونق پیدا کردند و حالت روستایی خود را تقریباً به‌حالت شهری تغییر داده‌اند. همین مسئله باعث‌شده است فرصت‌های اقتصادی در شهرهای شمالی کشور افزایش پیدا کنند و افراد زیادی را به‌سمت خود جلب نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا با کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال و به‌ویژه شهر گیلان آشنا شوید.

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال :

1- ساخت‌وساز ویلا :

زمانی که یک شهر توریست‌ها و مهاجران زیادی را به‌سمت خود می آرود باید بتواند پاسخگوی نیاز های آن‌ها نیز باشد. اولین نیازی که هر توریست و مهاجری دارد ویلایی برای ساکن شدن است. تنوع ویلا در شهرهای شمالی کشور بسیار زیاد است. اما اولین نوع ویلایی که بسیاری از افراد تمایل به داشتن آن دارند، ویلای دوبلکس است. اگر شما قصد دارید کسب‌وکاری را در یکی از شهرهای شمالی کشور راه بیاندازید ساخت‌وساز ویلا است! البته برای موفقیت در این کار باید قوانینی را رعایت کنید تا توجه و اعتماد مشتریان را به‌خود جلب نمایید.

 

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال

ساخت‌وساز ویلا در شهرهای شمالی کشور یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال است. از طرف دیگر مسئله مهاجرت معکوس که در سال‌های اخیر به‌شدت رو به افزایش است، مطرح است. پس باید بتوان مسکن های متنوع در طرح‌ها و اندازه های مختلف ساخت تا بتوان نیاز هم نیاز آنها را برطرف کرد هم به رونق کار خود پرداخت.

البته توجه‌داشته‌باشید که برای انجام این کار نیاز به داشتن مجوزهای قانونی است اگر چه بسیاری از افراد به‌صورت غیرقانونی دست به ساخت‌وساز می‌زنند ولی همه می‌دانیم که سرانجام هر کار غیرقانونی زیاد خوش آیند نیست!

2- خرید و فروش زمین در شمال :

برای ساخت هر ویلا و یا در حالت کلی ساختمانی، نیاز به یک زمین است. از طرف دیگر بسیاری از افراد برای داشتن یک زمین کشاورزی به شهرهای شمالی کشور مهاجرت می‌کنند. زمین نیز در حالت کلی در شمال دارای دو نوع کاربری کشاورزی و مسکونی است. زمین‌هایی که دارای کاربری کشاورزی هستند تنها اجازه ساخت‌وساز را در یک‌چهارم آن دارید. همچنین موقعیت زمین‌های مختلف مانند ساحلی یا جنگلی بودن در ارزش زمین‌ها بسیار موثر هستند.

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال

 

در صورتی که شما با زمین‌های مختلف شمال در مناطق مختلف مانند زیباکنار، بندر انزلی و … آشنایی کافی را دارید می‌توانید در زمینه خرید و فروش زمین در شمال شروع به فعالیت کنید. البته در این شغل هم باید اعتماد مشتری را به‌خود جلب کنید چرا که بسیاری از افراد سودجو با استفاده از روش‌های غیرقانونی کاربری زمین را تغییر داده‌اند و به افرادی که با مسائل قانونی زمین آشنایی کافی را ندارند می‌فروشند. اما در صورتی که شما در زمینه خرید و فروش زمین در شمال درست عمل کنید می‌توانید سود خوبی از یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال به‌دست آورید.

3- رستوران و اغذیه فروشی در شمال :

به‌دلیل زیاد بودن گردشگر در شهرهای توریستی شمال، کسب‌وکارهایی مانند رستوران و اغذیه فروشی به‌عنوان یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال شناخته می‌شود. اگر شما در این زمینه تبحر دارید می‌توانید با ایجاد یک رستوران در نزدیکی مناطق ساحلی و یا مراکز فروش بسیار موفق باشید.

4- فروشندگی در شمال :

برای سرگرم بودن توریستان و گردشگران ایجاد مراکز رفاهی بسیار اهمیت دارد. از طرف دیگر شهری مانند منطقه آزاد انزلی افراد زیادی را به سوی خود می‌کشاند. بازارهای متنوعی در گیلان و شمال کشور وجود دارند که برخی از آن‌ها قالب سنتی و برخی دیگر مدرن و لوکس هستند. در این مراکز رفاهی شما می‌توانید تمام چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید.

 

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال

 

بنابراین اگر شما در زمینه کارهای دستی و سنتی فعالیت دارید می‌توانید کالای خود را در این بازارها به فروش برسانید. با استفاده از منطقه آزاد انزلی می‌توانید شما بسیاری ازکالاها را با قیمت مناسب و بدون پرداخت گمرکی خریداری کنید و سپس به فروش برسانید. پس با این حساب فروشندگی انواع کالا در شمال به‌عنوان یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال شناخته می‌شود.

 

5- کشاورزی و دامداری :

 

کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال

 

بسیاری از افرادزمانی که با زندگی شهری خود خداحافطی می‌کنند برای ادامه مسیر شغلی خود یکی از فعالیت‌های کشاورزی و یا دامداری را انتخاب می‌کنند. به‌دلیل شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی و همچنین زیاد بودن اراضی کشاورزی در شهرهای شمال شما می‌توانید با کمی علم و دانش در این زمینه ها موفق باشید. بارش زیاد باران در شهرهای شمالی کشور باعث‌شده است کشاورزی مرکبات به یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال تبدیل شود.

همراهان عزیز با توجه به موارد مطرح شده شما می‌توانید بعد از مهاجرت به یکی از شهرهای شمال در یکی از کسب‌وکارهای رایج در شهرهای شمال شروع به فعالیت نمایید. در صورتی که در رابطه با محل اقامت خود سوالی دارید و به‌دنبال یک شرکت خدماتی مناسب در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال هستید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با متخصصان شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار، ویلا شمال و ویلا گیلان، ویلا انزلی تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با انواع ویلاهایی که در شهرهای مختلف مانند رشت، بندر انزلی و زیبا کنار به‌دست آورید .

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید با اعتماد به ما هم خرید خوبی را تجربه کنید و هم سرمایه‌گذاری باند مدتی در این زمینه انجام دهید چرا که ما هم به روند کار آشنا هستیم و هم مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز انواع ویلا و همچنین فروش زمین را در شهرهای شمالی کشور داریم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×