گیلان، زیباکنار
0133416

راهنمای گردشگری درفک استان گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
درفک استان گیلان

هر منطقه از گیلان لقبی را به‌خود اختصاص داده است. این القاب زیبا و رویایی از جاذبه‌های بصری موجود در طبیعت گیلان سرچشمه می‌گیرد. درفک استان گیلان یکی از مناطق این استان است که همه آن را با نام سرزمین خورشید و مه می‌شناسند.

در این مطلب قصدداریم از جاذبه‌های زیبای درفک استان گیلان و گردشگری در این منطقه بگوییم بنابراین با ما همراه شوید.

اگر عاشق کوهنوردی در دمادم صبحگام و تماشای پرتوهای نورافکن خورشید از پشت کوه‌های مه‌آلود در سکوتی عمیق و بی‌نظیر هستید توصیه می‌کنیم که حتماً درفک استان گیلان را به مقصد گردشگری و کوهنوردی انتخاب کنید و سلامی به رشته‌کوه‌های پر سخاوت و پرصلابت البرز بدهید.

برای خرید ویلا در آستارا با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

درفک استان گیلان کجاست؟

قله درفک را بام استان گیلان می‌دانند. این قله آتشفشانی خاموش است که در حد فاصل دو شهرستان رودبار و سیاهکل قرار گرفته است. از جهات دیگر نیز به مناطق عمارلو، خرگام و دیلمان راه دارد. چشم‌اندازی که درفک استان گیلان در چشم گردشگران تجلی می بخشد نمود عینی و واقعی از بهشت است.

در مسیر این قله با تابلویی برخورد خواهید کرد که روی آن نوشته شده است اینجا محل عبور فرشتگان است، زمین را آلوده نکنید.

بی‌انصافی ست اگر چشم‌انداز درفک استان گیلان را چندین پله بالاتر از هر چشم‌انداز دیگری در ارتفاعات گیلان ندانیم. این قله در رشته‌کوه البرز مرکزی واقع‌شده است و زیبایی آن شما را بهت زده خواهد کرد.

درفک در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا قرار دارد و از سمت جنوب به کوه‌های منجیل متصل شده است. از سمت شرق و جنوب شرق نیز تا رشته‌کوه‌های تخت سلیمان امتداد پیدا می‌کند.

برای خرید ویلا در زیباکنار با هلدینگ آرش در ارتباط باشید.

مسیر دسترسی به درفک استان گیلان

برای دسترسی به درفک باید بعد از عبور از رودبار گوش به زنگ رسیدن به رستم‌آباد باشید. به رستم آباد که رسیدید چشم بچرخانید تا راهدارخانه را پیدا کنید.

به‌محض رسیدن به راهدار خانه به‌سمت راست تغییر جهت دهید و وارد اتوبان شوید. پلی که روی سپیدرود خودنمایی می‌کند شما را به‌سمت روستای شیرکوه هدایت خواهد کرد.

بعد از عبور از مسیر جنگل‌های انبوه و یک سراشیبی تند پا به دنیایی جدید خواهید گذاشت که تا چشم کار می‌کند در آن اقیانوسی از ابرهای ابریشمی و تابش بارقه های نور خورشید بر پهنه این اقیانوس را در ساحلی سبز رنگ خواهید دید.

با خرید ویلا در گیلان یک سرمایه‌گذاری پربازده را تجربه کنید.

چمنزارهای اطراف و جنگل‌های انبوه و مراتع در چشمان شما به‌شکل ساحلی آرام تجلی پیدا می‌کنند که نور آفتاب در افق‌های دور دست این ساحل بر پهنه اقیانوس می تابد.

گردشگری در درفک استان گیلان

گشت‌وگذار در لارنه

منطقه‌ای که از آن حرف می‌زنیم به لارنه معروف است. بعد از عبور از این منطقه وارد جنگلی انبوه خواهید شد که گیاهان بلند قامت در آن رخ می‌نمایند. آماده باشید که دوباره مسیری با شیب تند در پیش روی شما قرار دارد و قرار است از مزارع سرسبزی که در مسیرتان است عبور کنید.

بی‌شک گردشگری در درفک استان گیلان شما را به یاد داستان‌های خیال‌انگیز و فیلم‌های مهیج خواهد انداخت که در آن شخصیت های اصلی برای رسیدن به نقطه‌ای رویایی در مقصد مسیرهای پر هیجان و جذابی را طی می‌کنند.

اگر قصد فروش ویلا در رشت را دارید، برای اطلاع از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

بازدید از غار درفک

یکی از جاذبه‌های دیدنی درفک استان گیلان که باید حتماً از آن دیدن‌کنید غار درفک است. این غار در گوشه‌ای از یخچال درفک و در پایین دیواره واقع‌شده است.

برای بازدید از غار درفک باید تا نزدیکی های قله پیشروی کنید اما دیدن این غاز از نزدیک واقعاً ارزش اش را دارد. غار درفک یک غار یخی است و دارای طول صد متر است.

دهانه باریک این غار نشان از این دارد که تنها غار نوردان حرفه‌ای می‌توانند وارد آن شوند. بنابراین اگر تجهیزات کافی ندارید و تجربه ورود به غار را تاکنون نداشته‌اید حتی فکر نزدیک‌شدن به غار را هم نکنید.

چشیدن طعم میوه‌های وحشی در درفک استان گیلان

درختانی که در مسیرتان است درختان آلو جنگلی، خرمالوی وحشی، سیب، ازگیل و آلبالو هستند. در مسیر خود به‌چشمه جیرونی برخورد خواهید کرد که کلبه‌های چوبی آن آخرین پناهگاه شما برای استرحت قبل از راهی شدن به قله درفک استان گیلان است. بنابراین اگر می‌خواهید نفسی تازه کنید و از این طبیعت فوق‌العاده استفاده کنید توصیه می‌کنیم که به استراحت بپردازید. بعد از جیرونی شما وارد منطقه‌ای با دشت‌های سرسبز خواهید شد که بعد از عبور از گردنه پهن دژ به قله خواهید رسید.

برای خرید ویلا در صومعه‌سرا با شرکت انبوه‌سازان آرش در ارتباط باشید.

کلبه‌های خیال‌انگیز چوبی در درفک استان گیلان

درفک قله‌ای به‌شکل کاسه است در واقع در این قله از نوک تیز خبری نیست به‌همین دلیل است که صعود به آن با شیرینی خاصی همراه است و به‌هیچ‌وجه شما را خسته نخواهد کرد. درفک دارای چندین غار است و دقیقاً در مرکز کاسه‌ای شکل این قله چشم‌اندازی بدیع و بی‌نظیر قابل رویت است.

این منطقه جان می‌دهد برای گردشگری در فصل زمستان. کلبه‌های چوبی درفک استان گیلان پناهگاهی رویایی برای روزهای گرم سال هستند. در درفک احساس می‌کنید که از زمین و زمان کنده شده‌اید و در عالمی دیگر به سر می‌برید. حسی که در این منطقه دارید آرامش خالص خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید ویلا در تالش با شرکت آرش تماس بگیرید.

تماشای قله‌های برف‌گرفته در درفک استان گیلان

چشم‌اندازی زیبا که در درفک حتی در روزهای گرم سال نمایان می‌شود نمایی از قله‌های برف‌گرفته است. تماشای این صحنه در گرم‌ترین روزهای سال حس و حالی عجیب و جذاب را در وجود شما زنده خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

درفک استان گیلان یکی از مناطق ییلاقی بسیار زیبا در گیلان است که جان می‌دهد برای سفرهای تابستانی. در این منطقه حیوانات وحشی زیادی مسکن گزیده اند و باید مراقب ورود به بخش‌های مختلف این منطقه باشید.

تماشای منظره‌ای از اقیانوس ابرها و تابش بی پروای نور خورشید بر پهنه این اقیانوس در حالی که دورتادور شما جزیره‌ای با ساحل سبز رنگ فراگرفته از دیدنی‌های کم نظیر استان گیلان است که در درفک می‌توانید آن را تجربه کنید.

برای خرید ویلا در سوادکوه با کارشناسان بخش فروش هلدینگ آرش در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×